Noku vähä raapas..!

Kapitalistiriistäjä

Heinolassa ABC:n kohdalla kuorma-auton nosturi osui siltaan ja betonilohkareita lensi takana ajavan henkilöauton päälle.

Kuljettaja on varmaan kertonut poliiseille jokseenkin seuraavaa..!:)

Emmä vaa mitään erikoist sillee huomannu. Sit tää kuorkki paukahti niin ###keleesti ja aattelin et ei oo normaalii..!
No mä himmasin siihe ja menin kattoo. Isännän ###kele oli oli jättäny pilkin ylös ku ajo tällä viimeks. ###vetti!
Onse TYHMÄ..!
No ei sil takanatulijallakaa ollu kaikki kotona ku ajo peräs!! ###vetti!
Se nelostien silta o aika matala ja heikost tehty. Ei tollee pitäis palasii lennellä!
Tää kuorkki on ihan paska ja ei täs oo jarruikaa..emmä sillee saanu pysähtymää.
Ikkunat on paskaset ja eihän täält näekää mitää. Isäntä on NIIN laiska..ei #ittu viitti siivota!
Liksaa mä en oo saanu ku viime vuonna. Se ¤¤tanan Isäntä pitää neki fyrkat ittellää. On se semmonen riistäjä!
Nii et mitä mulle mäkätätte..emmä oo ku kuski! Ei mun tartte kuunnella mitää selityksii et mä olisin jotenki syyllinen!
ISÄNTÄ, silta, takana ajanut, tää paska kuorkki ja tie on aika heikko kans. Ne on syyllisii..en mä!
Jost täst aletaa jotai sakkoi mulle laittaa, nii mä soitan liittoon! Ne tyypit hoitaa asian himaan! Ja työsuojelupiiri! ###kele mulle ei aleta!
Se pilkki on noussu itteksee ajon aikana..kuulin jotain nytkähtelyy. Nosturi on syyllinen! Tai Joku! En mä!!!!!!
Otan muute loparit..mua ei syytellä mistää..###vetti!
Ajakoon kapitalisti itte ylikorkeeta romuaan, ###vetti! Siinähän näkee!

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se ressukka,on se!

      Helpottiko? Jaksatko taas huomenna raahautua firmaasi lueskelemaan maksumuistuksia joita posti on taas huomennakin tuonut? Eiköhä ylläoleva sinulle tyypillinen itkuvirsivittuilu taas anna energiaa jaksaa yhden päivän konkurssikypsän firman pyörittämiseen kohti konkurssohuutokauppaa!

    • sakwau

      Vittu Homo että olet mulkku kirjoittelija...

    • Kapitalistiriistäjä

      Minusta tuntuu että Sinulle osuu se konkurssohuutokauppa kohdille ennen minua..:)

      Tänne on kiva kirjoitella ääliöille ja lukea "väkevää" palautetta!
      Huomaan usein että olen osunut asian ytimeen ja ne typerät solvaukset jolla yritätte minua loukata, lähinnä huvittavat!

      Tunnen SUURTA ylemmyydentunnetta, aina kun näen rekkakuskeja lässyttämässä joutavaa pa#kaa jossain! Sumeat silmät ja huonot hampaat kertovat omaa kieltään..:)

      Ette te sille mitään voi että olette niin helvetin tyhmiä ja itsekeskeisiä..teistä on vaan tullut sellaisia!

      • F1025

        tollasia itkijöitä osa kuskeista on, osuit naulan kantaan, aina syyttelemässä muita ja omat asiat kun on päin vittua niin sitten kostetaan isännälle kun ei rahat riitä hoitamaan omia hömöilyjä.


      • Kapi-runkulla hermot lop

        Jo se että firmaasi hakeutuu pelkästään kuljetusalan pohjasakka antaa hyvän kuvan millainen firmasi on. Ja se egtä sinä vielä palkkaat sellaista porukkaa töihisi kuvastaa myös henkilökohtaista "osaamistasi". Onneksi kirjoituksistasi paistaa läpi epätoivo ja ahdistus vaikka useammalla nimimerkillä kirjoitteletkin.


    • Yrittäjä 30 vuotta

      Uskokaa jo. Ei tällä kapitalistiriistäjällä ole kuljetusliikettä.

      Arvelisin kaverin olevan katkeroitunut, kun ei ole päässyt, eikä
      ole edellytyksiä ajaa kuorma-auto saati sitten ajoneuvoyhdistelmää.

      Mahdollisesti kaverilla on paljon muitakin ongelmia.

      Yritähän kapi päästä elämässä eteenpäin.

      Kysele työvoimatoimistosta erilaisia kursseja, niin uskoisin, että ammattiihmiset
      löytävät yhdessä kanssasi sinullekkin sopivan työn.

      Hyvää syksyn aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe