einyt mikään iso ongelma ja heti apua tarvitseva mutta pistämpä nyt yleiseen ihmettelyyn tämän kun kauheasti vaivaa mieltä eli siis pidän eräästä jätkästä ja asia on niin että hänen hyvä kaverinsa pitää taas minusta ilmiselvästi. Noh tämä kaveri sitten yrittää minua kokoajan ja ainakun meillä on sitten siinä jotain meneillään mitä ikinä tämä kaveri on keksinytkään niin tämä josta pidän on kauhean vihaisen oloinen minulle. Vaikka en ole mitään pahaa tai väärin tehnytkään hän saattaa haukkua minua tai muutenkin on aivankuin vihaisia minua oikeasti.. Joskus hän käskee minua menemästä pois , menee itse tai muuten ilmaisee että ei kiinnosta. Onko tämä jätkä sitten vain niin mustasukkainen vai mistä moinen johtuu? Mutta kuitenkin luulisi mustasukkaisen jätkän yrittävän sitten enemmän kun on kilpailija... ??
Mistä moinen käytös ?
hämmmentynyyt
0
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880