Ford on saanut Fiesta ST:stä kaksi kertaa odotettua enemmän tilauksia Euroopassa sen ensimmäisen kuuden myyntikuukauden aikana.
http://auto.fi.msn.com/uutiset/tällaista-menekkiä-ei-edes-ford-itse-osannut-odottaa
Aika tahti kun 60autoa vuorokaudessa tulee tehtaalta ulos!?!?
Taitaa viime vuoden "myytiin keskimäärin joka toinen minuutti"-ennätys kasvaa tänä vuonna Fiestalla!!
Aika kauan sain minäkin omaa Spirit Bluen väristä Fiesta ST:täni odottaa!!!
Fordeja menee enemmän kaupaksi kuin ehditään valmistamaan!!!!
3
225
Vastaukset
- Ford sen osaa
Tästä mallista tulee varmasti jälleen yksi automaailman klassikko. Ford tämän osaa, kun muistetaan esimerkiksi Mustang, Capri, Ford Gt jne. Loistavaa Ford!
- Tehokas ST
Kieltämättä tuo ST Fiesta varusteineen ja tehoineen on hyvinkin vaikuttava kokonaisuus. Veholtahan noita saa ostaa ja siihen on lisäksi saatavissa lisävirityspaketti, jolloin tehoa on jo sen verran karmeasti, että heikompaa huimaa.. Ford osaa tehdä nopeita ja hyvillä ajo-ominaisuuksilla rakennettja autoja.,
- khulhhl
Varmaan vienyt paljon asiakkaita volkkarilta johtuen heidän tsi ja dsg ongelmistaan, susia kun ovat molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099