Kissani sai 2 pentua jokin aika sitten.Molemmat olivat ihan normaalin oloisia.Kaikki meni hyvin kunnes huomasin,että toinen poikanen availee suutaan tiheään ja kuoli pian sen jälkeen. En tiedä mikä sille tuli. Onko kellään mitään käsitystä mistä olis voinut johtua.
mikä tappoi kissanpennun
6
306
Vastaukset
- 30+5
Tukehtui?
- 6+9
Kuuli radiosta suomi-iskelmää?
- pmk1
Usein tuollaisessa pennussa on jotakin vikaa, joka ei näy päällepäin, mutta luonto hoitaa asian niin, että pentu hyvästä hoidosta huolimatta menehtyy. Sen on luonnossa ihan normaalia luonnonvalintaa, mutta surullista ihmisille. Harmi että toinen pentu jäi nyt ilman leikkikaveria. En usko että olisit voinut tehdä mitään.
- Kissa Pappi :(
Sillä saattoi olla silloin niin kuuma. Niinkuin meidänkin kissa aina aukoi suutaan kun viedään sitä eläinlääkäriin (tai sit sillä on jano ja se ei osannut juoda ) tai sit osas. :(
- Mistä näitä tietää
vanhempani asuvat maalaistalossa ja siellä kissat saa vapaasti lisääntyä.Itse en sitä hyväksy mutta minkäs teet. Tässä keväällä löysin "kissan pesän" josta löyty kuollut poikanen. Emo oli hylännyt jo aikaa sitten pesän. Kyllähän kissoilla on kaikenlaisia ongelmia kuten ihmiselläkin. Hankala sanoa oliko vika pennussa vai itse emossa.
- kissaenkelit
Jokin vika mikä ei päällepäin näy? Meillä jokunen vuosi sitten syntyi neljä pentua, joista vain yksi jäi henkiin. Ensimmäinen pentu menehtyi noin viikon ikäisenä, toinen vajaa viikkoa myöhemmin. 12-viikon vanhana toisella elossa olevista pennuista todettiin sydänvika, joka olisi vienyt kissan hengen melko pian -> kisu nukutettiin ikiuneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211