Olen vielä aika alussa tässä uudessa tomb raiderissa, koska jumitan yhdessä kohdassa.. osaako joku kertoo miten helvetissä pääsee eteenpäin siinä kohdassa missä ollaan siellä luolassa, ja pitää ensin tappaa kaksi vihollista sillä jousella niskat pois, sitten siellä ylhäällä on lisää niitä vihollisia, ja jos ne huomaa sut ne rupee ampuu semmosilla tulinuolilla.. kerran sain tapettuu kaikki ylhäällä olevat viholliset myös, mutta en mitenkään keksinyt miten pääsisin sitten sinne ylös!! :( osaisko joku auttaa?? anteeksi jos selitys oli vähän epäselvä.. toivottavasti joku ymmärsi jotain ja osaidi auttaa!
Tomb Raider (2013)
6
118
Vastaukset
- Tonne8888
Youtube!
- ps3 Tomb Raider
Ootko saanu jo köysinuolen auki? Koita sillä ampua kaikkee mikä on kiedottu valkoseen köyteen. Ja se ampuu sillä alaliipasimella
- Miss Kraft
Katso Stellan sivuilta www.tombraiders.net
- laraaacrofti
kiitti paljon!
Mulla on Xbox 360 ja en keksi (löydä) mistään keino millä Lara pääsee alun piikkiin putoamisen jälkeen liikkeelle. X:sää pitäis siirtää, mut kunnon vaan koneen mukana tullut langaton kauko-ohjain. Ei siinä oo mitään ruutunäppäintä tai E....jotain. Pystyykö tällä yhdistelmällä ees pelaan koko peliä?
En edelleenkään saa Laraa liikkeelle piikkiin putoamisen jälkeen TR 2012. Tiedän, et
Ruutuun ilmestyvällä "tähtäimellä" pitäis antaa jotain Laralle. En vaan löydä
X box 360:n kaiko-ohjaimesta sellaista nappia tai yhdistelmää millä saisin sen tähtäimen liikkeelle. Help!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957