Olen vielä aika alussa tässä uudessa tomb raiderissa, koska jumitan yhdessä kohdassa.. osaako joku kertoo miten helvetissä pääsee eteenpäin siinä kohdassa missä ollaan siellä luolassa, ja pitää ensin tappaa kaksi vihollista sillä jousella niskat pois, sitten siellä ylhäällä on lisää niitä vihollisia, ja jos ne huomaa sut ne rupee ampuu semmosilla tulinuolilla.. kerran sain tapettuu kaikki ylhäällä olevat viholliset myös, mutta en mitenkään keksinyt miten pääsisin sitten sinne ylös!! :( osaisko joku auttaa?? anteeksi jos selitys oli vähän epäselvä.. toivottavasti joku ymmärsi jotain ja osaidi auttaa!
Tomb Raider (2013)
6
235
Vastaukset
- Tonne8888
Youtube!
- ps3 Tomb Raider
Ootko saanu jo köysinuolen auki? Koita sillä ampua kaikkee mikä on kiedottu valkoseen köyteen. Ja se ampuu sillä alaliipasimella
- Miss Kraft
Katso Stellan sivuilta www.tombraiders.net
- laraaacrofti
kiitti paljon!
Mulla on Xbox 360 ja en keksi (löydä) mistään keino millä Lara pääsee alun piikkiin putoamisen jälkeen liikkeelle. X:sää pitäis siirtää, mut kunnon vaan koneen mukana tullut langaton kauko-ohjain. Ei siinä oo mitään ruutunäppäintä tai E....jotain. Pystyykö tällä yhdistelmällä ees pelaan koko peliä?
En edelleenkään saa Laraa liikkeelle piikkiin putoamisen jälkeen TR 2012. Tiedän, et
Ruutuun ilmestyvällä "tähtäimellä" pitäis antaa jotain Laralle. En vaan löydä
X box 360:n kaiko-ohjaimesta sellaista nappia tai yhdistelmää millä saisin sen tähtäimen liikkeelle. Help!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422782Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482084- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196