Elikkäs aijon antaa pian tuoreruokaa ekan kerran gerbutytöilleni, mikä olisi paras aloitusruoka?
Itse olen ajatellut antaa porkkanaa, onko ihan ok? :)
Paras ekaksi?
4
<50
Vastaukset
- Gerw
En ihan tajua mitä tarkoitat aloitus ruualla. Mutta kunhan syötät niitä etteivät kuole nälkään. :DD
- TiuhtiJaTöyhtö
Siid kun gerbiilini ovat juuri luovutuaiässsä. tulivat minulle jokunen aika sitten. nille ei ole vielä annettu siemenseoksen lisäksi mitään muutaö. aijon nyt antaa niille jotain tuoreruokaa, mikä olisi paras ekaksi (esim. kurkku, salaatti, porkkana ym.)
- Gerw
Senkun kokeilet mistä ne tykkää. Laita eka pilkottu kurkun palanen (ei ihan pieniin osiin vaan niin että saavat niistä otteen, sellainen sentti kertaa puol senttiä. ;)). Seuraavaksi vaikka porkkanaa jne. Kokeile! :)
Tuolta voitte tarkistaa mitä ruokia gerbiileille saa antaa. :) http://www.gerbiili.info/foorumi/viewtopic.php?f=24&t=8420
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818