Otaniemen ihmiset?

asdf7

Olen aloittamassa opintoni parin viikon päästä Otaniemessä maisteriohjelmassa. Olen kuullut Aallosta sekä siellä opiskelevista ihmisistä monenlaista juttua. Olen melko hiljainen ja ujokin ihminen. En yleensä halua ottaa kantaa asioihin etten pahoita toisten ihmisten mieliä. Olen todella herkkä, empaattinen sekä hauras ihminen ja minulla on taipumusta masentuneisuuteen, välillä pahaankin sellaiseen. Minun on todella vaikea luottaa ihmisiin ja avata itseäni heille. Minua on alkanut mietityttämään se pystynkö löytämään Otaniemestä kaltaistani seuraa. Minua ei kiinnosta yhtään "perinteinen" opiskelijaelämä eikä mikään mihin liittyy alkoholi. Haluaisin mielummin vaikka istua meren rannassa katsomassa auringonlaskua ja puhumassa syvällisiä. Monet ovat hieman peloitelleet, että paikka voi olla minulle väärä. Tiedän, että Aallossa opiskelee niin paljon ihmisiä, että pakkohan sinne on mahtua kaikenlaisia - niin hyvässä kuin pahassakin. Haluaisin vain löytää aitoja ystäviä, jotka tukevat ja kuuntelevat ja joille itse voin tehdä samoin. Ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa ilman juhlimista ja alkoholia. Onnistuukohan se...?

2

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dokuko

      Kierrä Otaniemi kaukaa, jos et pidä dokaamisesta.

    • Rosmarus

      No jos maisteriohjelmassa aloitat, niin noita bilejuttuja voi vältellä aika tehokkaasti. Eihän se kestäkään kuin reilu kaksi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe