Se vaan sillee vähä kellahti..

Kapitalistiriistäjä

Kaarinassa putosi vaihtolava rekan kyydistä! Pelkästään aineellisia vahinkoja.

Noku mä kanttasin siihe kurviin ja yks #usipää henkilöautoilija yritti vaihtaa kaistaa MUN eteen, ni mä vähä vispasin ratilla ja sillo se lava #erkele vähä tippu!
Isäntä oli jättäny combilukot tietysti auki(#usipää) ja eihä niit enää kuski huomaa tommosii!
Onse TYHMÄ!
No mä keräsin nyssäkät ja läksin litoon..ikinä en mee NOIN vaarallisee firmaan hommiin!
Mä lähenny ansiosidonnaisel..kerätkää romunne!

7

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksanseisojavoimaa

      Minä olin joskus Kapitalistiriistäjällä hommissaa ja minulta myös vaihtolava putosi tielle. Harmillinen tilanne mutta kun asiaa selvitettiin niin huomattiin että auton runko oli läpiruosteessa kauttaaltaan ja sen takia lava irtosi kiinnikkeistään. No samaisessa ajokissa oli hyttikin kiinni kuormansidontaliinoilla kun romu oli keulastaankin täysin paska. Kapitalistiriistäjä vaan kertoi että jos auto ei kelpaa ota toinen ajokki joka on Scania Vabis L110. Toiseksi uusin auto Kapilla. Kuuden Euron tuntiliksalla Kapilla työskentelin kun kuulemma pohjakassaa ei ole eikä rahdit enempää tuota. Erään tilin Kapi-itkijä maksoi Hesburgerin alennuskupongeilla. Että sellainen kuljetusYRITTÄJÄ on tämä Kapitalistiriistäjä!!

    • Kapitalistiriistäjä

      Hulvattoman hauska tarina..:) Ihanko itse keksit..?
      Nauran ihan katketakseni..satakymppi Scaaniaa ja Hesburgerin kuponkeja..!!hahahahahahah! Ei enempää..vatsaan sattuu...!!
      Vieläkin on ihan vedet silmissä..kylläpä hauskan kaskun murjaisit!:)

      • Kalle Kapitaali

        Mutta sinähän olitkin tosi rohkea tänään kun uskalsit oikein kommentoida sinulle osoitettuun kirjoitukseen. Yleensähän sinun rohkeutesi riittää vain yhden vittuilukirjoituksen tekemiseen mutta sen jälkeen häviät keskustelusta kuin pieru saharaan. Miten paljon sinä päivittäin käytät aikaa näiden onnettomuusuutisten etsimiseen? Ei ihme että oman firmasi toiminta on niin perseestä kuin olet kertonut kun itse vaan etsit uutisia joista saat revittyä vittuilut palstalle. Toivottavasti jaksat vastaisuudessakin heitellä noita reilun ja suoraselkäsin kaverin nerokkaita vittuiluja palstalle! Ja voithan käyttää muitakin nimimerkkejä kun sinulla niitä riittää!


    • Z19

      Miks riistäjää ottaa päähän jokainen pikkukolahdus?Tehedes sattuu ja vakuutukset maksaa ja metalli ja autokorjaamot saa töitä ja hommat jatkuu!
      Ainoastaan pikku ukot muisteloo ja vatvoo pikkuasioita vuosikaudet,
      Onneksi on muutakin elämää kun sekaantua muiden asioihin.

      • Iso-Fyrkka

        Riistäjää ahdistaasde että on yrittänyt kuulemma neljäkymmentä vuotta pyörittää kuljetusfirmaa ja aina onnistunut valitsemaan kuljettajikseen täystuhoja. On se melkoinen saavutus että siihen pystyy. Luulisi että ees kerran olisi kohdalle osunut ihan kunnollinenkin kaveri mutta ei. Nyt Kapi-itkijä vaan purkaa ahdistustaan netissä vittuilemalla. Säälittävä pelle!


    • Ent Sheriffi

      Oletteko huomaneet, ettei ainoatakaan kapitalistiriistäjän solvaavaa kirjoitusta ole luotsi poistanut, mutta jos joku mainitsee vaikka sanan pimppi, niin heti poistetaan. Taitaa luotsi itse kirjoitella nuo?

      • Kapitaaliriistäjä

        Olen homo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe