Miten saisi 11kk vauvan syömään kunnolla ruokaa?
Olen kokeillut tarjota ruokaa, jos ei syö ruoka pois.
Olen antanut leikkiäkkin ruuaalla.
Sormiruokailusta ei tule mitään.
Olen antanut leluja että vahingossa söisi.
Kirjaa luettu.
On ollut purkkiruokaa ja home made.
Silkkisoseena ja karkeempana.
Maitoa sekoitettu ruokaan ja oltu sekoittamatta.
Ruuan lämpö - check!
EI VAAN SYÖ!!!!!! Huitoo ja huutaa.
Ei oikeasti siis syö juuri mitään. Iltapuuro menee ja sekin vähän huijaten.
Maitoa joisi vaikka kuin, mutta kun sitä ei saisi antaa neuvolan ohjeiden mukaan kun sen 600-800ml / vrk.
Kohtalontovereita tai vinkkejä? Kaikki neuvot vastaanotetaan lämmöllä!
11kk vauva ei syö!!!!!!
4
438
Vastaukset
- voisiko
Onko näin ollut pitkään? Onko hampaita näkyvissä? Meillä oli kausia kun söi huonosti mutta johtui hampaiden tulosta..
- susanne
Kokeile antaa itse syödä lusikalla, yleensä tuossa vaiheessa alkaa jo kiinnostumaan siitä lusikasta. Näytä esimerkkiä ja anna lapsen kokeilla. Yks hyvä esimerkki on myös että sinä syöt itse myös samalla.
- Lolie
Mä olin jo kirjoittamassa että anna lusikka omaan käteen, auttoi meillä!:) Ja samaten nuo hampaat tekee usein. Meillä ei ollut mitään merkkiäkään mistään hampaiden tulemisesta ja ihmettelin kun ei mikään ruoka maistu ja yhtä * huutoa koko ruokailu. Nyt oli taas sellainen kausi ja putkahtikin 2 hammasta kerralla... Ja taas alkoi ruokakin maistua!:D
- Jepujeejeejee
Täällä sama ongelma. Pojalla ikää 11kk ja huonin syömisn "vaihe" on jo kestänyt 4 kuukautta eli ei siis ilmeisesti ole mikään vaihe vaan pysyvää... Päivän aikana menee ruokaa todella vähän, hyvä joa menee n.5 teelusikallista aterialla, jos,us ei sitäkään. Maitoa/korviketta menee reilusti, joten siitä saa hyvin energiaa ja on onneksi kasvanut ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859