Sain viikko sitten mahdollisen migreenikohtauksen, joskin en ole ennen sellaista saanut joten en voi tietää, oliko kyseessä varmasti migreeni vai jokin muu. Kuulostaako oireet tutuilta?
No ensin iltapäivällä alkoi jumalaton päänsärky ja alkoi tulla paha olo, sitten katosi tunto käsistä käsivarsia myöten. Tuntui että kaikki taidot katosi, käsiala muuttui sotkuiseksi, en saanut takin nappeja napitettua enkä vetoketjua vedettyä ylös. Musiikintunnilla kun aloin laulaa vanhaa ja tuttua laulua, niin meni ihan nuotin vierestä ja epävireessä. Ja tää jatkui monta tuntia.
No lähdin sitten kotiin ja kotona päänsärky paheni ja alkoi oksentelu. Silmät ei kestäny edes hämärtyvää iltapäiväistä päivänvaloa ja jopa kellon tikitys sai korvissa soimaan inhottavasti. Vietin siis koko illan säkkipimeässä omassa huoneessa peiton alla. Oireet kesti noin 7 tuntia.
Kuulostaako tutulta? Onko tää ihan normaali migreenikohtaus?
Mahdollinen migreenikohtaus?
1
223
Vastaukset
- karliina75
Itse kävisin kyllä lääkärillä, jos et ole aiemmin kokenut mitään samanlaista tai et ainakaan epäile koskaan saaneesi migreenikohtausta.
Sain itse eilen illalla kesken jumppatunnin kamalan päänsäryn, joka muuttui kotona huonoksi oloksi ja jatkui huonona olona vielä tänäänkin. Puolen päivän jälkeen alkoi helpottaa. Mutta muita oireita ei ollut päänsäryn ja pahoinvoinnin lisäksi kuin että ruoka ei maistunut ja vatsa meni löysälle. Ihmettelin itsekin, että mitähän tuo oli. Olen kärsinyt migreenistä joskus lapsena ja viimeksi n. 2 vuotta sitten sain yhden kohtauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747