Todella voimakas ripuli 3 päivän välein?

213323213dds

Mulla on koko vuoden ollut lämpöilyä. Vaikka makaa vain sohvalla niin yhtäkkiä lämpö pamahtaa 37.5c ja alkaa väsyttää ja jotenkin masentamaan samalla. Viimeiset kolme kuukautta on ollut vähän väliä ripulia johon en osaa oikein yhdistää mitään tiettyä ruoka-ainetta paitsi Rahkan. Olen huomannut ettei mahaa kannata syödä täyteen tai juoda kahvia heti syömisen jälkeen. Joskus myös tuntuu että ruuan sulatus olisi vain pysähtynyt ja 5 tunnin jälkeenkin syömisestä saattaa puklahtaa suuhun ruokaa. Ei ole närästystä tai kipuja mutta turvotusta kyllä.

Yleensä mulla on ummetusta ripulin jälkeisenä päivänä ja sitten yksi normaali päivä ja sitten taas voimakasta ripulia. Lääkärissä olen käynyt ja sokerit, laktoosi, keliakia, tulehdukset katsottu eikä mitään löytynyt.

Nyt kun olen syönyt kaurapuuroa johon on lisätty kuitua on vatsani toiminut paremmin kuin vuosiin mutta kun tuli taas se kolme päivää täyteen niin ripuliahan sieltä tuli enkä edes tiedä miksi. Luulin jo vihdoin selättäneeni sen mikä mulla nyt onkaan menossa.

Ruoat joiden takia olen ehkä saanut oireita:
Vihannekset sellaisenaan.
Rahka
Pihvi
Maito (tyhjään mahaan)
Ruisleipä
Virvoitusjuomat

En oikein tiedä mitä uskallan enää edes syödä mutta maidon ja leivät olen karsinut pois kuten myös karkit, jäätälön sipsit ja leivonnaiset. Nykyään juon vain vettä ja kahvia ja syön kaurapuuroa, banaaneja ja riisiä ja kanaa.

Listaan tähän myös kaikki oireet:

Ummetus-ripuli-normaali päivä syklit
Lämpöily johon liittyy väsymystä
Yö hikoilu
Vatsan turvotus
Näön väliaikainen sumentuminen (lievästi)
Jatkuva jano
Voimattomuus

0

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        31
        2562
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        36
        2541
      3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2534
      4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        92
        1956
      5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        33
        1845
      6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        312
        1688
      7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1506
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        73
        1358
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1108
      10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        27
        1093
      Aihe