Veli murjoo vauvaa, jos jää hänen kanssan kahden.
Aina ei ehdi hätiin. Isoveli ei ymmärrä miksi vauva on talossa. Hän on ilmiselvästi päättänyt poistaa rauhanhäiritsijän.
Mikä auttaisi?
Tuntuu pahalta kovistella poikaa koko ajan. Onhan hänelläkin oikeus tuntea olonsa onnelliseksi ja rakastetuksi. Aiheeton mustasukkaisuus kuitenkin estää.
Mustasukkainen isoveli
Miten ratkaisisitte?
2
242
Vastaukset
- Paras ratkaisu
Aika selvästi on nähtävissä kuinka keksit näitä provojasi muista kirjoituksista. :)
Jos et oletettavasti pysty takaamaan vauvan fyysistä terveyttä ja antaa hänelle turvallista kasvuympäristöä, anna vauva adoptioon. Pienelle vauvalle olisi runsaasti tarjolla parempia koteja. - viiskymppiä kiitos
Itse kysyt, itse vastaat: "Tuntuu pahalta kovistella poikaa koko ajan."
Älä kovistele, anna auttaa vauvanhoidossa...tyyliin tuo mulle tuo huopa tuosta, laitappa vauvan peitto kunnolla, istuppa katsomaan kun.....mennäänpäs nukuttamaan vauvaa, miksi työnnät sivuun, ota mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477