Paloin työssäni loppuun ja olin pitkällä sairauslomalla. Nyt on aikomukseni palata työelämään ja olenkin jo etsinyt työtä jonkin aikaa. Hain myös yhteen koulutukseen joka on työvoimakolutusta. Tässä koulutuksessa oli haasttelu ja minut leimattiin mielenterveysongelmaiseksi. Siis olenko nyt sitten mielenterveysongelmainen kun olen joskus loppuunpalanut. Onko mulla nyt sitten lääkärin papereissa maininta mielenterveysongelmista. Tämä henkilö joka minua haastatteli mainitsi näillä sanoilla että miten luulen jaksanvani ko koulutuksessa tai työssä kun on tämä mielenterveysongelma. Onko mulla nyt sitten leima ottassa loppuelämän. Kerroin vaaan rehellisesti että paloin loppuun edellisessä työssäni.
Loppuun palanut
serefiinaa
1
202
Vastaukset
- näin päin
Jos on parantunut, niin eikös ole terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848