Tervehdys! Olen potilas TYKS:in osastolla ja asun nyt lastenkodissa, osastolle jouduin koska olin koulukiusattu ja vastasin kiusaamiseen väkivalloin ja syy tiedettiin miksi käyttäydyin agressiivisesti. Osaston lääkäri väitti minulla olevan psykoosin ja määräsi minulle psykoosi lääkkeitä vaikka en ole koskaan nähnyt tai kuullut harhoja tai tuntenut oloani mitenkään epätodelliseksi. Lääkkeet ovat myös tuottaneet haittavaikutuksia ja tekevät olon pöhnäksi. Sama lääkäri on ylilääkinnyt muutaman kaverinikin psykoosilääkkeillä mutta myöhemmin uusi lääkäri oli heille todennyt tämän entisen lääkärin diagnoosit vääriksi, näin uskon käyvän minullekkin jos lääkärini vaihtuu. Kaverini ovat myös ilmottaneet lääkkeiden vaikutuksen haitalliseksi ja tietääkseni vääriä lääkkeitä ei saisi missään nimessä ottaa. Kysymys on siis voiko tästä jutusta haastaa oikeuteen kyseisen lääkärin kun hän ei näytä olevan kykenevä toimimaan virassaan ja me hänen potilaansa joudumme hänen virheistänsä kärsimään. Olisimme kiitollisia jos joku lakia tunteva ihminen vastaisi.
Lääkärin antamat väärinlääkitykset
Topi9
1
115
Vastaukset
- punto meni
Tämä nyt on vaan niin tätä. Rivitalon autokatosrakennus roihusi täysillä. Vitsailiko palopäällikkö epäonnistuneen sammutusyrityksen jälkeen; väärin sammutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446