Viimeiset 4 vuotta on ollut kaikin puolin rankkaa. Lapset syntyivät peräkkäin ja olin heidän kanssaan kotona 3 vuotta (valvottivat paljon), tänä aikana lähipiirissämme oli myös 4 hautajaiset (erittäin rakkaat isovanhempani kuolivat tuon aikana), lisäksi miehen kanssa ollut aina ajoittain erittäin vaikeata. Olemme samassa työpaikassa mieheni kanssa, molemmilla vastuullinen työ. Itse palasin töihin vuosi sitten hoitovapaalta. Olemme sellaisessa organisaatiossa, jossa (lähes) kaikilla on pätkätöitä (1-3vuoden sopimuksia), mikä myös aiheuttaa stressiä. Hirveä kilpailu työpaikoista. Töissä on mukavat työkaverit, mutta tiimilläni (4 henkilöä) on kaikilla vaikeuksia esimiehemme kanssa, joka on itse narsisti, työnarkomaani. Hänen tapansa johtaa on uhkailu, kiristys yms. Hän ei itse kestä lainkaan kritiikkiä. Olen joutunut työpaikkakiusaamisen kohteeksi hänen taholtaan, hän mm. lomaltani soitti ja vaati minua takaisin töihin, vaikka lomat olimme jo sopineet aiemmin. Lisäksi ikinä en saa hyvää palautetta, vaikka olen tehnyt aivan sikana ylitöitä (palkatta). Loman jälkeen minulle pamahti kuume, joka vain jatkuu ja jatkuu (37.5 ja flunssa), sairaslomalla olen ollut yhden päivän vain. Iltaisin olen joutunut olemaan töissä myöhään, vaikka on pienet lapset. En jaksa selittää tilannettani tarkemmin, mutta jos en suostu, työsopimustani ei uusita vuoden jälkeen ja tällä alalla tässä kaupungissa työllistymisnäkymät huonot. Ansiosidonnaista sen sijaan saisin. Päivittäin olen ahdistunut, itkuinen, itsetunto surkea, en halua nähdä ihmisiä. Mitään en ole harrastunut flunssan vuoksi. Tämän lisäksi miehen alkoholinkäyttö karkasi lomalla vähän käsistä, joka myös vei voimia ja aiheutti lisää stressiä. Lapset oireilevat, mutta pakko jaksaa päivät töissä, illat lasten kanssa vaikka viime viikolla itkeskelin joka päivä omassa työhuoneessani :-(.
Loppuun palanut?
pwerwerew
1
186
Vastaukset
- onnellista
Kai se nykyaika on tätä, että on raha joskus monen mutkan takana. Työpaikkakiusaaminen kuuluu työterveyshuoltoon, jos esimies ei välitä. Lastesi takia koeta pitää mielenterveyttäsi kasassa, toivottavasti löydät hyvän elämän. On elämisen laatu, ja elämän laatu. Jos tarkkaan ajatellaan, mitä sitten on elämän laatuJospa yhteisiä hetkiä, kanelipullaa, luontoretkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983