Missä halvin eläinlääkäri??

missä halpaa ja hyvä

Asun uudellamaalla ja kyselenkin missä olisi `halpa`,mutta ammattitaitoinen eläinlääkäri?? Olen jo hieman vertaillut hintoja, ja halvin jonka löysin oli HAARAJOEN ELÄINLÄÄKÄRI.
Kertokaa toki jos halvemmallakin saa 25 kiloisen koiran kastraation. Haarajoella nimittäin saa kastraation 180e, joka on minusta erittäin halpa, ja kys eläinlääkäristä olen lukenut jos asiakaspalautteet ja pelkkiä kehuja saanut. Olen jo varaamassa aikaa sinne, mutta jos oma eläinlääkärisi tekee vielä halvemmalla kerro toki :D

10

1991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenkuin silvot
      • missä halpaa ja hyvä

No minä nyt joudun väkisinkin sori vaan silpomaan koska minulle on tulossa kuukauden päästä uros koirani seuraksi narttu :) Ja minä kun en ole kiinnostunut tuosta pentutehtailusta, sen verran ajattelen koiriani ettei narttu sitten joudu suurinpiirteiden joka juoksusta tiineäksi, ihan koiriani ajattelen :) vai oletko sinä pentutehtailun kannalla? sitähän minäkin!

• Tuota,
        missä halpaa ja hyvä kirjoitti:

No minä nyt joudun väkisinkin sori vaan silpomaan koska minulle on tulossa kuukauden päästä uros koirani seuraksi narttu :) Ja minä kun en ole kiinnostunut tuosta pentutehtailusta, sen verran ajattelen koiriani ettei narttu sitten joudu suurinpiirteiden joka juoksusta tiineäksi, ihan koiriani ajattelen :) vai oletko sinä pentutehtailun kannalla? sitähän minäkin!

miksi otat nartun taloon jossa on ennestään uros? Olisiko järkevämpää ollut valita toinen uros, niin ei tarviisi entistä silpoa. Vähän vaan kauhistelen tätä nykyistä leikkelykulttuuria. Ei ajatella lainkaan vaan tehdään kuten lystätään ja ongelmista mennään mistä aita on matalin.

Ja ihan vielä pakko ihmetellä tätä yleistä villitystä ottaa kaksi tai jopa useampi koiraa. Tämä uros naaras-juttu on sellainen minkä ymmärtää jos on tarkoitus perustaa kenneli. Mutta sinähän sanoit ettet aio. Hoida ensimmäinen koira kunnialla hautaan saakka ja ota vasta sitten uusi pentu joka eri sukupuolta. Ei sitä ennenvanhaankaan talossa ollut kuin yksi koira, joka hoiti sitten niin vartioinnit kuin isännän metsästysavut ja emännän sylikoiran tarpeet.

Mitä superihmisiä te nykyajan kakarat luulette olevanne? Työssä käytte, velaksi elätte ja silti pitää heti olla ok-talot, kaksi autoa, kaksi ja puoli lasta sekä koiralauma. Sitten niitä myydään ja annetaan tuolla apulassa ja muilla palstoilla kun tilanne käy ylivoimaiseksi, ukko/akka lähtee, vie mukanaan auton ehkä mukulat ja jättää velat.

Ei sitä ennenvanhaan tollee eletty!

• missä halpaa ja hyvä
        Tuota, kirjoitti:

miksi otat nartun taloon jossa on ennestään uros? Olisiko järkevämpää ollut valita toinen uros, niin ei tarviisi entistä silpoa. Vähän vaan kauhistelen tätä nykyistä leikkelykulttuuria. Ei ajatella lainkaan vaan tehdään kuten lystätään ja ongelmista mennään mistä aita on matalin.

Ja ihan vielä pakko ihmetellä tätä yleistä villitystä ottaa kaksi tai jopa useampi koiraa. Tämä uros naaras-juttu on sellainen minkä ymmärtää jos on tarkoitus perustaa kenneli. Mutta sinähän sanoit ettet aio. Hoida ensimmäinen koira kunnialla hautaan saakka ja ota vasta sitten uusi pentu joka eri sukupuolta. Ei sitä ennenvanhaankaan talossa ollut kuin yksi koira, joka hoiti sitten niin vartioinnit kuin isännän metsästysavut ja emännän sylikoiran tarpeet.

Mitä superihmisiä te nykyajan kakarat luulette olevanne? Työssä käytte, velaksi elätte ja silti pitää heti olla ok-talot, kaksi autoa, kaksi ja puoli lasta sekä koiralauma. Sitten niitä myydään ja annetaan tuolla apulassa ja muilla palstoilla kun tilanne käy ylivoimaiseksi, ukko/akka lähtee, vie mukanaan auton ehkä mukulat ja jättää velat.

Ei sitä ennenvanhaan tollee eletty!

No jopas sinulla on paha olla, en edes viiti tollasille mitään vastata, mutta suosittelen terapiaa jossa saat puhua nuo pahat olosi pois, kerrot siellä miten nykyyhteiskunta huolestuttaa ja ärsyttää sinua :) minulla ainakin on asiat hyvin ja kyllä se toinenkin koira tulee tänne, huomaa taas tämän tason täällä ku kyselen eläinlääkäristä ni tälläsiä vastauksia saa. ALA-ARVOISTA! jos vielä tulee tälläsiä vastauksia en edes vaivaudu vastaamaan tiedätte kantani. Asiallisuuksiin vastaan! En provosoijille!

• akileija

juuri tuon takia ei viitsi mitään kyselläkkään.hyvä esim.ensimmäinen vastaus asiallinen,niinkuin pitääkin,vaikka erimieltä.toinen vastaus kertoo paljon tän palstan tasosta,vaikka kuiteski aika kesyä vielä.ittekin olen suhteellisen uusi näillä palstoilla,ja ekana todella tuli silmille tuo hyökkäys, nimittely,kiroilu,ja kaikinpuolin asiaton käytös,mitä itse vierastan todella.

• pentupentu

haarajoella näyttää olevan sit kyllä tosi halpaa, hkissä päin on kyl yli 200e kastrointi , yleensä 250e ylöspäin :( tiedä vaikka veisin oman pentuni kans sinne haarajoelle leikkaukseen ..

• siivooja1

Halpa eläinlääkäri? Ei sellaista olekkaan.

• halpaa???

tässä olikin kyse `halvasta` eläinlääkäristä. jos vertaa 250e ja 180e ni onhan niissä eroa...

• Laadussakin
        halpaa??? kirjoitti:

tässä olikin kyse `halvasta` eläinlääkäristä. jos vertaa 250e ja 180e ni onhan niissä eroa...

voi olla. Toisten leikkauspöydille vain jää enemmän koiria kuin toisten. Siis viimeiselle matkalle lähtijöitä.

• haarikselle vaan!
        Laadussakin kirjoitti:

voi olla. Toisten leikkauspöydille vain jää enemmän koiria kuin toisten. Siis viimeiselle matkalle lähtijöitä.

Mmm totta, mutta haarajoen ell on jo 35v kokemus eiköhän siinä ajassa olisi jo tullu lappu luukulle jos leikkauspöydälle jää pelkkiä ruumiita...

Näin sanotaan kys ell sivuilla:
        Mannisen varmojen otteiden, konstailemattoman asenteen ja lyömättömän hinta-laatu-suhteen ansiosta monet hänen asiakkaistaan ovat käyttäneet lemmikkejään Haarajoen eläinklinikalla jo useamman vuosikymmenen ajan...

Minä olen myös kissani ja koirani käyttänyt tuolla, suosittelen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe