mutta sehän onkin Auris, eiku... Kuka osaa kopioida noin hyvin. No, Toyota tietty. Auris on kopioitu Civic keula ja perä on Hondaa Toyotassa.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/honda-civic-nousee-tavaratilallaan-ykkoseksi
Onpa komea Honda Civic komeampi kuin Auris
21
435
Vastaukset 21
- logan gt
Dacia on kuitenkin tilavampi, tarvii laittaa se.
- hgfgfhgfhdgfd
Ei Honda huono auto ole, todellinen laatu on Toyotan tasolla, eli paras. Enkä nyt puhunut mielikuvalaadusta mille volkkarivillet laskevat kovan arvon.
Itse olen päätynyt Toyotaan kun Hondat ovat omaan silmään vähän erikoisen näkösiä ja Hondissa, ainakin vanhemmissa oli tekniikka pakattu turhan ahtaasti. Pelkkä öljynvaihto oli Toyotaan verrattuna pirun työlästä.- Tämä on fakta
Tuohan on juuri sitä Tojo-Teron mielikuvalaatua. Toyotan "kestävyys" on enää mielikuva 80-luvulta kun niissä ei ollut osiakaan kovin paljon. Nyky-Tojot eivät kestä oikein mitään, etenkään dieselit.
- hgfgfhgfhdgfd
Tämä on fakta kirjoitti:
Tuohan on juuri sitä Tojo-Teron mielikuvalaatua. Toyotan "kestävyys" on enää mielikuva 80-luvulta kun niissä ei ollut osiakaan kovin paljon. Nyky-Tojot eivät kestä oikein mitään, etenkään dieselit.
No mulla on kolme nyky tojoa ollu, enköhän mä tiedä paremmin ku vaahto suussa volkkarin erinomaisuudesta paasaaja.
Semmonen asia täytyy tähän lisätä että työkavereissa on useita jotka on kokeillut volkkaria, yhtään kaunistelematta laatu on ollut niin paskaa että ovat palanneet Toyotan pariin. - Tämä on fakta
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
No mulla on kolme nyky tojoa ollu, enköhän mä tiedä paremmin ku vaahto suussa volkkarin erinomaisuudesta paasaaja.
Semmonen asia täytyy tähän lisätä että työkavereissa on useita jotka on kokeillut volkkaria, yhtään kaunistelematta laatu on ollut niin paskaa että ovat palanneet Toyotan pariin.Kaverilla ollut yli 25 vuotta kaksi Volkkaria perheessä yhtä soittoa eikä vikoja ole juuri ollut. Kun taas parillakin kaverilla uusia Tojoja ja pajalla ovat viihtyneet. Vaihtaneet muihin merkkeihin.
- Phanteon de Rome
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
Semmonen asia täytyy tähän lisätä että työkavereissa on useita jotka on kokeillut volkkaria, yhtään kaunistelematta laatu on ollut niin paskaa että ovat palanneet Toyotan pariin.Useita eri merkkisiä uusia autoja (mm. Audi, Bmw, Citroen, Fiat, MB, Volvo, Toyota, Volkswagen, Seat,Ford, Opel,Chrysler, Saab, Renault, Nissan, Volkswagen, Mazda) omistaneena ei Toyotaa voi kyllä kehua oikeastaan miltään kantilta ylitse muiden.
Huonot ajo-ominaisuudet ja vikojakin piisaa (iskunvaimentimet vuotaa alle 50 tkm, jatkuva polttimoitten palaminen 2kk:n välein, tankkausluukku jumittuu sekä kylmällä että lämpimällä ilmalla, eli aivan tavallinen auto huonoilla ajo-ominaisuuksilla ja jatkuvalla huollattamisella (kallis huoltaa, jos ajaa paljon).
Kukahan tuossa yllä vaahtosi Volkkarista ja mitä?
Vain sinä vaahtosit jotakin kolmen Toyotan perusteella, että Toyota on paras. Herää pahvi! Jos et ole muita merkkejä omistanut, niin millä kokemuksella kerrot Toytan olevan paras?
Neuvostoliitossa kaikki pitivät kommunismia parhaana talousmuotona. Mitäpä olet itse mieltä kommunismin ylivoimaisuudesta?
Samalla tavalla paasaat jostakin Toyotan ylivoimaisuudesta, niin missä asiassa?
Ei ainakaan ajamisessa, turvallisuudessa ,suorituskyvyssä ja polttoainetaloudessa (tärkeimmät auton perusarvot) ja käyttöedullisuudessa. - hgfgfhgfhdgfd
Tämä on fakta kirjoitti:
Kaverilla ollut yli 25 vuotta kaksi Volkkaria perheessä yhtä soittoa eikä vikoja ole juuri ollut. Kun taas parillakin kaverilla uusia Tojoja ja pajalla ovat viihtyneet. Vaihtaneet muihin merkkeihin.
Puhukoot faktat puolestaan.
Hylkäysprosentit:
Yaris 13,5
Polo 27,86
Corolla 8,56
Golf 28,86
Avensis 11,63
Passat 38,36
http://www.trafi.fi/filebank/a/1361368679/06d8ec0662663a28d254b14e05e3c812/11552-Henkiloautojen_katsastus_-_Viat_-_Kayttoonottovuosi_2000.pdf - TiIastonikkari
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
Hylkäysprosentit:
Yaris 13,5
Polo 27,86
Corolla 8,56
Golf 28,86
Avensis 11,63
Passat 38,36
http://www.trafi.fi/filebank/a/1361368679/06d8ec0662663a28d254b14e05e3c812/11552-Henkiloautojen_katsastus_-_Viat_-_Kayttoonottovuosi_2000.pdfAivan höperötilastoja joissa ei huomioida paljonko autoja on korjattu ennen katsastusta, paljonko niillä on ajettu, johtuuko hylkäys autosta vai kuskista jne.
Eipä Tojo enää pärjää ADAC:in tiellettämistilastossa kovin erikoisesti.
Muuten autona Tojo on aivan onneton kyhäelmä. - Phanteon de Rome
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
Hylkäysprosentit:
Yaris 13,5
Polo 27,86
Corolla 8,56
Golf 28,86
Avensis 11,63
Passat 38,36
http://www.trafi.fi/filebank/a/1361368679/06d8ec0662663a28d254b14e05e3c812/11552-Henkiloautojen_katsastus_-_Viat_-_Kayttoonottovuosi_2000.pdfKerropa nyt, mitä nuo TILASTOTIEDOT kertovat Toyotan ajo-ominaisuuksista, turvallisuudesta, suorituskyvystä,polttoainetaloudesta ja käyttöedullisuudesta verrattuna esimerkiksi uuteen Volkswageniin tai Mazdaan, jonka asiakas huomenna ostaa? Niin, ei yhtään mitään.
- hgfgfhgfhdgfd
TiIastonikkari kirjoitti:
Aivan höperötilastoja joissa ei huomioida paljonko autoja on korjattu ennen katsastusta, paljonko niillä on ajettu, johtuuko hylkäys autosta vai kuskista jne.
Eipä Tojo enää pärjää ADAC:in tiellettämistilastossa kovin erikoisesti.
Muuten autona Tojo on aivan onneton kyhäelmä."Aivan höperötilastoja joissa ei huomioida paljonko autoja on korjattu ennen katsastusta, paljonko niillä on ajettu, johtuuko hylkäys autosta vai kuskista jne. "
Joo, aivan varmasti on niin että kaikki Toyotat rassataan läpikotaisin ennen katsalle menoa, volkkarin omistajat eivät tietenkään moista harrasta *buahahahaa*
"Eipä Tojo enää pärjää ADAC:in tiellettämistilastossa kovin erikoisesti. "
Otappa huviksesi selvää miten saksalaisvalmistajat ovat kiertäneet nerokkaasti kyseistä tilastoa. Tilastokikkailua ja nahkahousujen kotiinpäin vetämistä.
"Muuten autona Tojo on aivan onneton kyhäelmä. "
Sanoo volkkarimies *buahahaahaa* - TiIastonikkari
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
"Aivan höperötilastoja joissa ei huomioida paljonko autoja on korjattu ennen katsastusta, paljonko niillä on ajettu, johtuuko hylkäys autosta vai kuskista jne. "
Joo, aivan varmasti on niin että kaikki Toyotat rassataan läpikotaisin ennen katsalle menoa, volkkarin omistajat eivät tietenkään moista harrasta *buahahahaa*
"Eipä Tojo enää pärjää ADAC:in tiellettämistilastossa kovin erikoisesti. "
Otappa huviksesi selvää miten saksalaisvalmistajat ovat kiertäneet nerokkaasti kyseistä tilastoa. Tilastokikkailua ja nahkahousujen kotiinpäin vetämistä.
"Muuten autona Tojo on aivan onneton kyhäelmä. "
Sanoo volkkarimies *buahahaahaa*Eivät ole kiertäneet mitenkään, on taas Terojen salaliittoteoriat metsään menneet.
Kyllähän Tojoja pitää huoltaakin useammin ja vikoja korjataan huollossa.
Aika monta automerkkiä minulla on ollut mutta ei ensimmäistäkään nyky-Volkkaria. Kupla oli kauan sitten. - hgfgfhgfhdgfd
TiIastonikkari kirjoitti:
Eivät ole kiertäneet mitenkään, on taas Terojen salaliittoteoriat metsään menneet.
Kyllähän Tojoja pitää huoltaakin useammin ja vikoja korjataan huollossa.
Aika monta automerkkiä minulla on ollut mutta ei ensimmäistäkään nyky-Volkkaria. Kupla oli kauan sitten."Eivät ole kiertäneet mitenkään, on taas Terojen salaliittoteoriat metsään menneet."
Vähän sinäkin asioista tiedät.
No kerrottakoon sinulle että kiertävät noita ADAC tilastoja sillä että jokainen saksalainen merkki on järjestänyt merkkikohtaisen hinauspalvelun omalle merkilleen, näin ollen omistajien ei tarvitse nojautua saksan tiepalveluun eikä tilastoihin tule ikävää kuprua. Pienemmille ulkomaalaisille toimijoille ei ole mielekästä rakentaa vastaavaa koko maan kattavaa hinauspalvelua.
Suomessa ei vastaavaa tilastoa hinatuista autoista taida ollakkaan mutta silmämääräisesti on tullut useaankin kertaan havaittua lavetilla olevan jonkun päällisin puolin ehjän saksalaismerkin. Varsinkin talvisaikaan. - Tietäjä iänikuinen
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
"Eivät ole kiertäneet mitenkään, on taas Terojen salaliittoteoriat metsään menneet."
No kerrottakoon sinulle että kiertävät noita ADAC tilastoja sillä että jokainen saksalainen merkki on järjestänyt merkkikohtaisen hinauspalvelun omalle merkilleen, näin ollen omistajien ei tarvitse nojautua saksan tiepalveluun eikä tilastoihin tule ikävää kuprua. Pienemmille ulkomaalaisille toimijoille ei ole mielekästä rakentaa vastaavaa koko maan kattavaa hinauspalvelua.
Suomessa ei vastaavaa tilastoa hinatuista autoista taida ollakkaan mutta silmämääräisesti on tullut useaankin kertaan havaittua lavetilla olevan jonkun päällisin puolin ehjän saksalaismerkin. Varsinkin talvisaikaan.Toyotalla on Saksassa oma hinauspalvelu ihan niinkuin kaikilla muillakin merkeillä.
Merkkien omat hinauspalvelut eivät saa edes mennä autobahnoille vaan ne jäävät ADAC:in tehtäväksi.
Suomessa olen kysynyt hinausautokuskilta mitä merkkiä eniten hinaa niin Tojoa. - hfdggfhgfdgfhd
Tietäjä iänikuinen kirjoitti:
Toyotalla on Saksassa oma hinauspalvelu ihan niinkuin kaikilla muillakin merkeillä.
Merkkien omat hinauspalvelut eivät saa edes mennä autobahnoille vaan ne jäävät ADAC:in tehtäväksi.
Suomessa olen kysynyt hinausautokuskilta mitä merkkiä eniten hinaa niin Tojoa.Uskokoon ken tahtoo
- Toyota pannenhilfe
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
"Eivät ole kiertäneet mitenkään, on taas Terojen salaliittoteoriat metsään menneet."
Suomessa ei vastaavaa tilastoa hinatuista autoista taida ollakkaan mutta silmämääräisesti on tullut useaankin kertaan havaittua lavetilla olevan jonkun päällisin puolin ehjän saksalaismerkin. Varsinkin talvisaikaan."No kerrottakoon sinulle että kiertävät noita ADAC tilastoja sillä että jokainen saksalainen merkki on järjestänyt merkkikohtaisen hinauspalvelun omalle merkilleen, näin ollen omistajien ei tarvitse nojautua saksan tiepalveluun eikä tilastoihin tule ikävää kuprua. Pienemmille ulkomaalaisille toimijoille ei ole mielekästä rakentaa vastaavaa koko maan kattavaa hinauspalvelua."
Kirjoituksesi on täyttä scheißea!
Toyotalla on ollut merkkikohtainen hinauspalvelu Saksassa kymmeniä vuosia, joten aivan samalla viivalla on kuin kaikki isot merkit. Jokaisen Saksassa rekisteröidyn Toyotan asiakirjoista löytyy tiedot aiheesta "Die Toyota Mobilitätsgarantien". Löytyy myös netistä yhteystietoineen:
http://www.toyota.de/kundenservice/mobilitaetsgarantie.tmex
- Näin on näreet
Honda on paljon paremman näköinen, tehokkaampi, paremmat ajo-ominaisuudet ja laadukkaampi kuin Toyota
- hgfgfhgfhdgfd
Semmonen sitte ilman muuta sun tarttee ostaa, pääasia että pysyt erossa kaikenmaailman volkkareista, niistä ei tule ku mielipahaa ja potenssiongelmia
- Arhin Mäki
hgfgfhgfhdgfd kirjoitti:
Semmonen sitte ilman muuta sun tarttee ostaa, pääasia että pysyt erossa kaikenmaailman volkkareista, niistä ei tule ku mielipahaa ja potenssiongelmia
Pääasia että pysyy erossa homotoitsuista
- Dacia laadukkaampi
"Toyotalla on vakava itsetutkiskelun paikka, miten puolustaa menneen ajan vankkaa laatumainetta. Lisää päänsärkyä japanilaisille tuo halpa-auto Dacia, jonka Sandero- ja Logan-mallit saivat hyvän tuloksen päihittäen luokassaan Toyotan, Mazdan, Suzukin ja Hondan."
- Besserw.
Toyota, laatukas kuin turkkilainen ryönä - no, mutta sieltähän uudet Aurikset tulevatkin !
Toyotojen kestävyys on todellakin myytti kaukaiselta 80-luvulta, tää on totuus ! - HSD -10
Mistähän tänne nyt on saatu sellainen mielikuva syntymään jotta Aurisit tulisivat Turkista ? Auris ja Avensis mallit tulevat Englannista, Yarisit Ranskasta, Versot sitten ovat Corollan ohella niitä malleja jotka tulevat Turkista.
Tänne sivustolle kirjoittaminen alkaa jo pikku hiljaa tympimään kun osa lukijoista ei edes ymmärrä lukemaansa. Hohhoijakkaa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518