Hei,
Olen 20-vuotias tyttö ja etsisin mukavaa kämppistä lähinnä vantaan seudulta. Iällä ja sukupuolella ei ole suurta merkitystä kunhan olet mukava ja luotettava henkilö, jonka kanssa on vaivatonta asua ja yhteiselo sujuu. Itse olen opiskelija. Olisi myös hienoa jos pystyisit sen verran joustamaan että luonani voisi joskus majoittua (hyvin harvoin) sisäsiisti ja kiltti koira.
Jos etsit mukavaa ja rentoa kämppistä niin lähetä sähköpostia ja jutellaan lisää. Minulle saa lähettää myös vapaista huoneista sähköpostia jos tarjolla on. Vapaa olisin muuttamaan elokuun lopussa.
Sähköposti: [email protected]
Huone tai kämppis hakusessa Helsinki/Vantaa
Rosa.Kaarina
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843