raskaana(ko)
Elikkäs menkkani alkoivat 10.8.2013 todella pientä tiputtelua jos sitäkää..
11.8.2013 tuli sitten enemmän ja 12.8.2013 loppuivat seinään..
Kaksi testiä tehty negaa näytti. Pitäiskö tässä nyt sitten soitella lekurille?
mahassa paineen tunne, ihan kun olisi joku kivi sisällä, vessassa saa rampata, huono olo vähän väliä--
tässä kuussa kieto ollut 33 kun edellisissä kk ollut 2
raskaana(ko)
raskaanako_
5
241
Vastaukset
- ...
Tuskin olet raskaana, veikkaan tulehdusta jos jotain pitää arvailla.
- ,,,,,,,,
No milloin oli viimeinen suojaamaton yhdyntä?
- raskaana(ko)
apua en muista päivää..
- ,,,,,,,,,,,,,
Olisi hyvä muistaa koska siitä yhdynnästä lasketaan eteenpäin 19 vrk ja sitten vasta tehdään testi johon voi jo luottaa. Eli liian aikaisin tehty testi voi antaa väärän negan..
- vielä testi
Oota vielä hetki ja tee sitten vielä testi :) jos näyttää negaa tuskin olet raskaana, mutta voit mielenrauhan takia käydä terveyskeskuksessa tekemässä varman testin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469