Minulla on lumia 900 ja haluaisin keskustella facebookissa muiden kanssa ilman että täytyy selaimen facebokiin tai johonkin fb sovellukseen menemään. Tämähän on mahdollista kun valitsee viestit ja sieltä pystyy sitten valitsemaan lähettääkö tavallisen sms viestin vai fb. Mutta itselläni kun menen tähän fb viesti kohtaan niin tää valittaa "yhteyden muodostaminen ei onnistu, joten online-tilassa olevien tarkistus ei onnistu". Nettiyhteys on kuitenkin päällä, ja olen kirjautunut sekä selaimen että sovelluksen facebookiin.
Aikas kehnosti selitetty mutta muut lumia käyttäjöt ehkä osaavat auttaa
Facebook ongelma
7
757
Vastaukset
- 5230,. (500) 520
Tällä hetkellä fb keskustelu näyttää toimivan ja jos ei niin ei auta kun odottaa että saavat palvelin yhteydet pelaamaan.Häikkää noissa yhteyksissä on sillon tällön täälläkin
- Sheela
Aikansa pelasi ja sitten loppui kuin seinään.. Eikä pelaa nytkään, 3 viikkoa mennyt eikä toimi. Puhelin on ihan huuhaata :|
- L900 omistaja
Minulla jos on tullut tuo niinolen mennyt Asrtukset -> sähköposti ja tilit -> facebook kohtaan piät vähän aikaan painettuna että tulee synkronoi ja alkanut taas toimimaan.
- Sheela
Ei muute auta.. lumia 620
- voovoff
Facebook keskustelu päällä, puhelimen asetuksista? Tehdasasetusten palautus??
- Alkohan se toimiin
Viestit tilassa kun vaihtaa oman tilansa "Offline" tilaaj ja sitten takaisin "Online / Käytettävissä" tilaan niin alkoi itselläni toimimaan!
- heippamoi1
Tarkistahan että virransäästö ei ole päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752