miksi tissini ei kasva?

too small boobs

olen jo 14 v ja minulla on tosi pienet tissit. ne on paljon pienemmät kun pitäisi olla..painan noin 57 kiloa ja minulle pitäisi tulla isot. miten pitäisi syödä että ne kasvaisi paremmin? asiallisia vastauksia kiitos!

14

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyDogScratchedMe

      En oo mikää tissi expertti mut mistä tietää ett tisseist pitää tulla isot?

      • pienitissinen

        mäki oon 14w ja painan 59 kiloo mikä su kuppikoko on mulla on 75A


      • too small boobs
        pienitissinen kirjoitti:

        mäki oon 14w ja painan 59 kiloo mikä su kuppikoko on mulla on 75A

        85 a :(


      • omenaani
        pienitissinen kirjoitti:

        mäki oon 14w ja painan 59 kiloo mikä su kuppikoko on mulla on 75A

        Ainakaa mun mielestä 75a ei oo pieni :DD oon ite saman ikänen ja painan pari kiloo vähemmän. Ja omasta mielestäni "pienemmät" sopii paremmin ainakin mun kehoon. Jokasella tiety oma mielipide.

        Ja kannattaa myös miettii millasia ongelmia ne isot sit aiheuttaa :/ kun niitä ongelmia jostain luin, nii tuli ihan hyvä mieli et omistan pienemmät.

        Tulipa taas vedettyy mielipide kirjotus XDDD


    • Anime poika

      Mie pidän pienistä tisseistä

    • Entä

      No minkäs pituinen vielä olet? Että kai olet sopivan painoinen pituuteesi nähden? Nimittäin naisellahan ei rinnat kovin helpolla kehity muuten jos ei riittävästi painoa omaa.

      • too small boobs

        oon 165cm pitkä


    • lifemocker

      koska olet vielä niin nuori. reilut 6 vuotta aikaa tissiesi vielä kasvaa

      • too small boobs

        niin kauvan :(


      • Itseasiassa

        Ne voi parhaimmillaan kuule kasvaa jopa 26 ikävuoteenkin asti.


    • me again

      mut miten piyäis syödä etbne kasvais?

      • Noh2

        Pitää syödä riittävästi ja mahdollisimman monipuolisestikin. Kerrataanpa nyt taas vanhaa tuttua ruokaympyrää, mikä sinulla varmaan nyt jo ollut köksän tunneillakin, eli näitä riittävän säännöllisesti: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://terveysnetti.turkuamk.fi/nuorisonetti/ravitsemus_liikunta/kuvat/ruokaymp.gif&imgrefurl=http://terveysnetti.turkuamk.fi/nuorisonetti/ravitsemus_liikunta/ruokaymp.htm&h=322&w=333&sz=58&tbnid=T73260DA1IgsHM:&tbnh=90&tbnw=93&zoom=1&usg=__T7K08kUELxx_QEfYnX8UP102M6E=&docid=IQkl5JR7zcpcXM&sa=X&ei=mx0VUuuNLaiK4ASDnIDYDQ&sqi=2&ved=0CDAQ9QEwAA&dur=583#imgdii=T73260DA1IgsHM:;QF7hEecU-Ri-QM;T73260DA1IgsHM:

        Ja päivän normisuositushan on ihmiselle aina aamupala, lounas, välipala päivällinen ja iltapala. Tosin luulisin että 4 kerrallakin jo elää aika hyvin. Itse tosi harvoin vedän välipalaa, mutta ei senkään syöminen nyt pahitteeksikaan myöskään ole.

        Sitten mitä nyt tulee pituuteesi, niin 65 kg olisi todennäköisesti sinulle se ihannepaino tai lähelle ainakin. Muistaakseni vähän vartalotyypistäkin kiinni ja vielä rasvaprosentista, että siihen kannattaisi vielä enemmän luottaa kuin painoindeksiin. Painoindeksi kun on vaan lähinnä enemmänkin suuntaa antava.


      • Noh2

        Niin ja voisiko sitten vielä lisätä että paljon paremmin sitten tuollainen normi kotsisafka ravitsee/antaa tuloksia kuin mitkään Mäkin taikka pizzapaikkojen paskaroskaruoat, eikä mitään liian vähärasvaistakaan tarvi olla vaan myös esimerkiksi varsinkin tissienkin kasvuunhan tarvitaan sopiva rasvaprosentti, niin kaikkia KAIKKIA rasvojakin pitää syödä. Mielellään sitten tietty enemmän niitä kasvirasvatuotteita kun ne ovat terveellisempiä.


    • Fosee-kun

      Laudat on parhaita, deal with it!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe