Kun selasin näitä kaikkia juttuja ja katselin wikipediasta tietoa BED:ISTÄ ,niin tuli tunne että se on just se ahmimishäiriö..saatan syödä suruun/vihaan yms tunteita..ja joskus ihan huvin vuokseen.
Syön sit kaikkea mitä jääkaapista löytyy ja käteen sattuu,sen jälkeen tulee kaikki itseinhot vastaan ja sellainen olo et hei läski what are you doing now?En tykkää itsestäni näin kun on ylipainoa se 20kg.. :/ Mä oon jättäny välist moneksi kuukaudeksi karkit ja sun muut herkut pois ja onnistunutkin siinä.. :)
Mut en haluisi KÄRSII tästä BEDI:STÄ :/// (oon 22v ja laihduttanu 20kg) Kuinka saisin kotikonstein bedin pois ja en haluisi että ruokanyt sentään hallitsisi elämääni.... ruuan ei pitäisi hallita kehoa.
Onkohan mullakin BED?
Disappear2
1
170
Vastaukset
- ppplllääääskii
itelläki tapahtuu tommosta et ahmin ja ahmin ,en oksenna mut tulee tosi huono omatunto ja aattelen et mitä vittuu teen!? ku haluun just laihtuu nii kysyn heti ahmimise jälkee iteltä et "söit äske 3 leipää vaikkei ollu ees nälkä. eksä just haluu laihuttaa etkä lihooo?!" ja oon 46kg tyttö ja pitäs laihtuu 2 kg nii oisin alipainonen nii että sillee....oon painanu ylimmillää 49 kg ja seki oli kesällä ku sillo syö paljo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867