Onko halvempia lähempänä lähtöä?
Hotellin varaus ajoissa vai viime hetkellä?
4
300
Vastaukset
- routemaster
kattelin tammikuussa, että viimehetken jämähuoneita huonoista hotelleista sai hintaa 33-35 £/yö. tammikuu ei ilmeisesti taida olla sesonki lontoossa. Tässä tapauksessa oli halvempaa, mutta empä tiedä onko noin yleisesti.
- hkjjy
Jos varaa huoneen ajoissa sillä ainakin varmistaa että saa sen, se voi olla hankalaa jos jättää viime tinkaan. Tai ainakin osa hotelleista voi olla loppuun myyty.
- perhe11
Sesonkiin ei ainakaan saa halvalla viime minuutilla. Olimme heinäkuussa ja varasin huhtikuussa Bookingcomin tarjouksesta 4 hlön perhehuoneen hyvin halpaan hintaa 93 £ yö. Huvikseni katsoin kesäkuussa hintoja niin en olisi saanut siltä etäisyydeltä mitään alle 200£.
Mä sanoisin, että mitä aikaisemmin varaa sitä parempi. Varsinkin, jos on tiukka budjetti ja haluaa tietyltä alueelta ja hyvien kulkuyhteyksien läheltä. Lontoo kun ei muutenkaa ole mikään halpa ja ihan kämäisestäkin hotellista saa maksaa useita kymppejä.
Ja jos mahdollista niin voihan sitä koittaa kikkailla siten, että varaa etukäteen sellaisen majoituksen, jota ei tarvitse maksaa etukäteen ja josta ei mene varausmaksua. Sen voi perua jos löytyy parempi ja halvempi lähempänä lähtöä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595