Pasi

henryxavier

a)

Korni nimi, Maailmanpylväs. Mutta sen nimisessä talossa asuin. 15 kerrosta, sijainti järven rannalla, upeat maisemat, joita ainakaan meidän 13. kerroksen asunnosta kukaan ei katsellut. Asuin isäni kanssa kahdestaan isohkoa kolmiota. Pikkuveli oli muuttanut tyttöystävänsä luokse ja äitini lähti 5 vuotta sitten kiertävän myyntipäällikön matkaan. Näin äitiäni korkeintaan kerran vuodessa ja ne tapaamiset olivat kiusallisia kaikin tavoin. En vieläkään pystynyt antamaan anteeksi tuota eroa isästäni ja meistä kahdesta lapsesta.
Isäkin oli löytänyt uuden naisen ja vietti vapaa-aikansa joko tämän kaupunkiasunnossa tai tuon uuden naisystävän maaseutuasunnossa. Ja se tarkoitti, että minulla oli kämppä koko lailla vapaassa käytössä... Se siitä.

Opiskeluista pidin vapaavuotta ja armeijan kanssa olin kahden vaiheilla, mennäkö ollenkaan vai siirtääkö tulevaisuuteen. Tai siis yrittää myöhemmin, jos polvet kestävät. Olin saanut kaksi vuotta lykkäystä skeittauksella särkemistäni polvistani ja en vieläkään pystynyt kivuitta olemaan polvillani, vaikka skeittauksen lopetin jo 5 vuotta sitten. Muuten olin terve, mutta nuo polvet haittasivat jalkojen varassa tehtäviä urheilujuttuja. Toki seurasin urheilua suurella mielenkiinnolla, mutta myönnettäköön, että seuraamiseni syyt eivät olleet pelkästään urheilullista laatua. Mutta missäpä näkisi niin paljon kaunista poikapintaa, kuin urheilun parissa. Kesälajien lisäksi mm. lentopallo on suosikkini. Pitkät, hoikat miehet hyppimässä pikkuiset lentopalloshortsit jalassa...Hmmm. Ei paha.

Kerrostaloasumisen hyviä puolia on, että ei juuri tarvitse muihin ihmisiin tutustua, ellei halua. Ja en montaa ihmistä tiennyt meidänkään talosta kehen olisin halunnut tutustua.

Mutta oli sentään yksi. Pahis maineeltaan, Pasi nimeltään. Asui kerrosta alempana. Nimen olin jostain kuullut. Luultavasti samasta lähteestä, josta kuulin, että jotain oli rötöstellyt, kun oli ehdonalaisessa. Kuiskutteluja oli kannabiksen kasvatuksesta ja myynnistä. No kai niitä pahempiakin rikoksia on, mutta mielestäni pahin vika tuossa Pasissa oli se, kun se oli hetero. Itsessäni taas tuota heterovaivaa ei juuri ollut.
Ellei sitten muutamia kokeiluja tyttöjen kanssa vaivaksi lasketa. Pystyin seksiin kyllä tyttöjenkin kanssa, mutta rehellisesti on tunnustettava, että juuri mitään nautintoa en niistä hetkistä saanut. En, vaikka sain siemensyöksyjäkin. Jotain vain ei ollut kohdillaan, toisin, kuin jos pääsin hellimään omaa sukupuolta olevaa kaveria.

Muutamia kertoja olin sattunut samaan aikaan hissiin Pasin kanssa ja ne hetket olivat hiljaisia kummankin katsellessa pitkin hissin seiniä. Tai kun hän vaihtuvien naistensa kanssa nousi omaan kerrokseensa. Olin kateellinen noille naisille.
Pasin lähes mustien hiusten alapuolella loistivat syvänruskeat silmät ja pieni parransänki leuassa ei maisemia pilannut. Salilla oli käyty säännöllisesti ja liikunta maistui muutenkin. Ison koiran kanssa tuo näytti heittävän välillä vauhdikkaitakin lenkkejä. Tuo komistus viihtyi mielikuvissani illoin ja aamuin vuoteessanikin. Ajankohta riippui vähän siitä, milloin päästelin paineet kullistani.

86

7905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b)

      Taas kerran satuimme hissiin samaan aikaan ja nousu alkoi hiljaisissa merkeissä. Tuijotin vaivihkaa Pasin vaaleiden kesäshortsien halkioista pilkahtelevia jalkoja. En malttanut olla tuijottamatta myöskään niiden jalkojen yläosaa. On siinä hetskupojalla komea pérse, käväisi mielessäni, kunnes Pasi avasi sanaisen arkkunsa...
      "Tuijotteletko sä saaatanan hinuri mun perséttä?
      Naamani karahti varmaan täysin punaiseksi ja yritin änkyttää vastaan. "En minä mitään sinun pérsettä tuijotellut, mutta sinulla on joku tahra tuossa. Oletko nojannut johonkin ulkona?" - onneksi siinä shortsien lahkeessa oli kuin olikin joku roska tai tahra.
      Minua otti päähän sen verran Pasin nimittely, sekä sekin, että olin narahtanut sen pepun kyttäämisestä, että en malttanut olla hiljaa...
      "Vittuakos sinä siinä oikein nimittelet muuten? Mistä sinä tuollaisia hinuriaatoksia olet saanut päähäsi?" - mieleni teki painua maan alle, mutta hissi vei meitä ylöspäin.
      "Luuletko, etten ole aiemmin huomannut sun tuijottelua? Oletsä homo, vai mikä? - jatkoi Pasi vittuilemistaan.
      "Ja sehän ei kuulu sinulle pätkääkään, mikä minä olen. Tämä on sinun kerros. Näkemiin." - sanoin Pasille ja näytin kädelläni käytävää.
      "Me nähdään vielä" - tuumasi Pasi, kun hissin ovet sulkeutuivat.

      Adrenaliini kohisi suonissani, kun nousin vielä kerroksen omalle tasanteelleni. Hissin ovi aukeni ja Pasi seisoi edessäni. Hän oli juossut kerroksen portaita pitkin ja ilmeisesti jotain oli jäänyt sanomatta.
      "Kas. Pianhan me tavattiinkin" - sanoi Pasi.
      "No niin tavattiin, mutta miksi?
      "Jos sä oot homo, niin mä voisin kyllä kokeilla, miltä seksi miehen kanssa tuntuu. Mä oon paljon kaikkea ja kaikenlaista kokeillu, mut sitä en." - sanoi Pasi hiljentäen ääntään kaikuvassa käytävässä.
      Tuo veti kyllä sanattomaksi... Siispä en sanonutkaan mitään.

      "No? Kelpaako vai ei? - tiukkasi Pasi ja sai vereni kuohumaan.
      "Mennään tästä nyt ainakin tuonne sisälle. Ei tässä selvitellä tällaisia asioita." - tuumin ja kaivoin avainnipun taskustani.
      Tiesin isäni olevan tunnin ajomatkan päässä ja uskalsin pyytää Pasin peremmälle.
      Pasi potkaisi kenkänsä eteiseen ja lupaa kysymättä lähti kierrokselle asuntoomme.
      "Perhana! Teillä on paljon paremmat näköalat täältä kuin meillä. Nää järven puoleiset kämpät oli vaan pirun paljon kalliimpia, niin ei porukat hennoneet ostaa tältä suunnalta" - tuumi Pasi katsellessaan isolta parvekkeelta järvelle. Hän kiersi kaikki huoneet ja jäi olohuoneeseen kierroksen tehtyään.

      "No mitäs sinä oikein haluaisit sitten? Meinaan, miesten kesken..." -uskalsin kysyä.
      "En mä mitään halua vieraiden miesten kanssa, mutta mä olen Pasi. Ja sun nimi on...?
      "Aki"
      "Nyt kun ollaan tuttuja, niin imisitkö mun munaa? - kysyi Pasi ja alkoi aukoa vyönsä solkea.
      Tuo kaveri ei liikoja hienostellut ja ilmeisesti oli tottunut suoraan toimintaan naistensakin kanssa.
      "Ai tuostako vaan? Sinä kaivat kullisi esiin ja ajattelit, että minä imen sitä noin vaan?
      "No eiks homot tykkää imee mullkkuja sitten? - Pasi kysyi haastavasti.
      "Kai niistä monet tykkää... Haluatkos mitään muuta?" -kysyin ja aloin riisua paitaani.
      "Ei sun tartte riisua. Se riittää että imet mua. Mä haluun verrata pärjäätkö noille naisille, mitä mulla on ollut." - sanoi Pasi ja laski shortsit ja alushousunsa nilkkoihin.
      Alkkareista paljastui hiukan vasemmalle kääntyvä paljasterskainen, ihan kohtuullisen kokoinen kalu, joka nytkähteli verentungoksesta ylöspäin. Karvoitus oli siistitty ja pienen tupsun Pasi oli jättänyt varren päälle. Kiveksetkin olivat karvattomat, eli hyvin on poika pitänyt genitaalialuettaan kunnossa.
      No, eipä tämä ensimmäinen kalu maailmassa ole jota imisin, ja olinhan tuota mielikuvissani joskus jo ollut maistelevinanikin.
      Kiskoin polvieni alle paksun karvalankamaton ja kumarruin kohti nyt jo lähes täysillä seisovaa kalua...
      Tartuin sen varresta ja nostin ylöspäin alkaen nuolla alapuolella olevia luumuja.
      "Mitä víttua? Kyrpäähän sun piti imee eikä palleja nuolla" - äyskäisi Pasi.
      "Kaikki aikanaan. Eikös kukaan ole nuollut sinun kiveksiä?" - ihmettelin.
      "Yks lorna kerran meinas, mutta läpsäisin sitä päähän, niin jo lopetti."
      "Minua jos läpsäiset, niin olet kivestä tai kahta köyhempi, uskotko? - pelottelin Pasia. Silloin on meinaan vittuilut vähissä, kun pallit on toisen suussa.
      "No jatka vaan nyt sitten." - myöntyi Pasi.

      • c)

        En tuon enempää kehotuksia tarvinnut, kun pallit nuoltuani jatkoin varren kimppuun. Kyllä se näköjään heteromiehen kalukin pysyy pystyssä miehen avulla ja kukapa sitä nyt ihan puhdas hetero onkaan, mietin mielessäni, imiessäni ja nuoleskellessani nyt jo täysin jäykkää aisaa.

        Työnsin Pasin istumaan nojatuoliin ja otin pullistelevasuonisen peniksen juurta myöten kurkkuun. Tätä olin harjoitellut ja en uskonut monenkaan naisen pystyvän samaan suoritukseen. Pidin aluksi huuleni kiinni kalun juuressa, samalla kuitenkin kieleni teki täyttä päivää varren kimpussa. Jatkoin samaa liikettä, mutta nyt huulet varren puolivälissä. Kiihtynyt hengitys kertoi imuni tekevän hyvää, mutta en halunnut vielä siementä, joten päästin kalun suustani ja rauhoitin tilannetta.

        "Saatko fiiliksiä?" kysyin Pasilta puhallellessani kulliin rauhoittavaa ilmaa.
        "Oujees. Eipä ole muijat noin hyvin osanneet hommiaan." - myönteli Pasi ja veti pääni takaisin kullilleen jatkohoitoa varten.
        Olin kiskonut päällys- ja alushousut niin, että ne olivat vain toisessa jalassa ja pystyin levittämään Pasin jalat täysin erilleen. Hieroin pakaransivuja samalla, kun huuleni ja suuni tekivät imuliikkeitä välillä voimakkaammin, välillä rauhallisemmin. Kieleni ei ollut toimettomana hetkeäkään ja sen pehmeänjauhavat nuolaisut terskan alaosassa saivat Pasin kipristelemään siihen malliin, että kauaa hän ei enää pystyisi pidättelemään.

        Kiimanestettä erittyi jo vauhdilla ja päätin antaa armoniskun. Päästin kalun suustani niin, että vain terskan alaosa oli kieltäni vasten, runkaten samalla liukasta vartta nopein liikkein.
        Ensimmäisen syöksyn ampuessa kieleni kautta kitalakeeni, nosti Pasi itseään kaarelle ja silloin pääsin sujauttamaan käteni hänen pakaroiden alle. Painoin pääni Pasin syliin kalun laukoessa siementään useina purskahduksina syvälle kurkkuuni. Samalla ujutin sormiani peräaukolle, mutta sitä ei olisi pitänyt tehdä. Pasi istui käsieni päälle ja lojautti avokämmenellä litsarin naamaani. Sylkäisin hänen mulkkunsa suustani spermaroiskeiden saattelemana ja karkasin ylös ihmettelemään, että mitäs víttua se nyt meinaa.

        "Ei ollut puhetta perséen rassaamisesta senkin hinuri" - konahti Pasi vähän turhankin kovalla äänellä.
        "Äläpäs hinuroi siinä meikäläistä, tai väännän sinut solmuun" - poskeani kuumotti saamani litsari ja nuoruuden judoharkkojen opit olivat lähellä tulla käyttöön.
        "Tuo perseesi rassaaminen kuului samaan pakettiin ja et voi väittää, että se olisi pahaa tehnyt. Ei ainakaan siltä näyttänyt." - tiesin kyllä pärjääväni totisen paikan tullen, jos tappeluhommiksi menisi.

        "Víttu, mä mikään hinuri ole, saaatana. Mun perséttä ei rassailla. Usko se..." - raivosi Pasi nostellessaan housuja jalkaansa.
        "No ei rassailla sitten. Ei väkisin. Mutta sovinnollahan sinä tänne tulit kuitenkin" - rauhoittelin tilannetta.

        Kullini oli ollut suihinoton aikana kivikovana, mutta Pasin antama läimäisy sai sen laskemaan vauhdilla ja nyt fiilikset olivat poissa. Mutta ne kyllä palaa aikanaan, senkin tiesin...

        "Olisiko sinun hyvä häipyä nyt, ettei tarvitse ehdottaa sitä. Ja kiitti siemenistä." - aloin jo hiukkasen rauhoittumaan.
        "No en nyt kahville aikonut jäädäkään. Olisit ollu ronkkimatta mun pérsettä, niin kaikki olis menny hyvin..." - sanoi Pasi siirtyessään ulko-ovea kohti.
        "No olisit sinä kertonut, että sinulla on raivonappi peräreikäsi paikalla." - nyt uskalsin päästää jo varovaisen naurunkin.
        "Haista sinä Aki víttu" - naurahti jo Pasikin oven sulkiessaan.

        Kohta kullíni oli taas ennallaan ja puolen tunnin runkkaus paitani roiskeita haistellessa ja äskeistä tapaamista muistellessa, saivat melkoiset määrät liemiä liikkeelle. Pasin spermatahrat sekoittuivat omiini syöksyjeni kastellessa mustan kesäpaitani.

        Sellainen hetero se on se naapurin Pasi. Kyllä minä sitä aion eheyttää vielä vähän lisääkin...


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En tuon enempää kehotuksia tarvinnut, kun pallit nuoltuani jatkoin varren kimppuun. Kyllä se näköjään heteromiehen kalukin pysyy pystyssä miehen avulla ja kukapa sitä nyt ihan puhdas hetero onkaan, mietin mielessäni, imiessäni ja nuoleskellessani nyt jo täysin jäykkää aisaa.

        Työnsin Pasin istumaan nojatuoliin ja otin pullistelevasuonisen peniksen juurta myöten kurkkuun. Tätä olin harjoitellut ja en uskonut monenkaan naisen pystyvän samaan suoritukseen. Pidin aluksi huuleni kiinni kalun juuressa, samalla kuitenkin kieleni teki täyttä päivää varren kimpussa. Jatkoin samaa liikettä, mutta nyt huulet varren puolivälissä. Kiihtynyt hengitys kertoi imuni tekevän hyvää, mutta en halunnut vielä siementä, joten päästin kalun suustani ja rauhoitin tilannetta.

        "Saatko fiiliksiä?" kysyin Pasilta puhallellessani kulliin rauhoittavaa ilmaa.
        "Oujees. Eipä ole muijat noin hyvin osanneet hommiaan." - myönteli Pasi ja veti pääni takaisin kullilleen jatkohoitoa varten.
        Olin kiskonut päällys- ja alushousut niin, että ne olivat vain toisessa jalassa ja pystyin levittämään Pasin jalat täysin erilleen. Hieroin pakaransivuja samalla, kun huuleni ja suuni tekivät imuliikkeitä välillä voimakkaammin, välillä rauhallisemmin. Kieleni ei ollut toimettomana hetkeäkään ja sen pehmeänjauhavat nuolaisut terskan alaosassa saivat Pasin kipristelemään siihen malliin, että kauaa hän ei enää pystyisi pidättelemään.

        Kiimanestettä erittyi jo vauhdilla ja päätin antaa armoniskun. Päästin kalun suustani niin, että vain terskan alaosa oli kieltäni vasten, runkaten samalla liukasta vartta nopein liikkein.
        Ensimmäisen syöksyn ampuessa kieleni kautta kitalakeeni, nosti Pasi itseään kaarelle ja silloin pääsin sujauttamaan käteni hänen pakaroiden alle. Painoin pääni Pasin syliin kalun laukoessa siementään useina purskahduksina syvälle kurkkuuni. Samalla ujutin sormiani peräaukolle, mutta sitä ei olisi pitänyt tehdä. Pasi istui käsieni päälle ja lojautti avokämmenellä litsarin naamaani. Sylkäisin hänen mulkkunsa suustani spermaroiskeiden saattelemana ja karkasin ylös ihmettelemään, että mitäs víttua se nyt meinaa.

        "Ei ollut puhetta perséen rassaamisesta senkin hinuri" - konahti Pasi vähän turhankin kovalla äänellä.
        "Äläpäs hinuroi siinä meikäläistä, tai väännän sinut solmuun" - poskeani kuumotti saamani litsari ja nuoruuden judoharkkojen opit olivat lähellä tulla käyttöön.
        "Tuo perseesi rassaaminen kuului samaan pakettiin ja et voi väittää, että se olisi pahaa tehnyt. Ei ainakaan siltä näyttänyt." - tiesin kyllä pärjääväni totisen paikan tullen, jos tappeluhommiksi menisi.

        "Víttu, mä mikään hinuri ole, saaatana. Mun perséttä ei rassailla. Usko se..." - raivosi Pasi nostellessaan housuja jalkaansa.
        "No ei rassailla sitten. Ei väkisin. Mutta sovinnollahan sinä tänne tulit kuitenkin" - rauhoittelin tilannetta.

        Kullini oli ollut suihinoton aikana kivikovana, mutta Pasin antama läimäisy sai sen laskemaan vauhdilla ja nyt fiilikset olivat poissa. Mutta ne kyllä palaa aikanaan, senkin tiesin...

        "Olisiko sinun hyvä häipyä nyt, ettei tarvitse ehdottaa sitä. Ja kiitti siemenistä." - aloin jo hiukkasen rauhoittumaan.
        "No en nyt kahville aikonut jäädäkään. Olisit ollu ronkkimatta mun pérsettä, niin kaikki olis menny hyvin..." - sanoi Pasi siirtyessään ulko-ovea kohti.
        "No olisit sinä kertonut, että sinulla on raivonappi peräreikäsi paikalla." - nyt uskalsin päästää jo varovaisen naurunkin.
        "Haista sinä Aki víttu" - naurahti jo Pasikin oven sulkiessaan.

        Kohta kullíni oli taas ennallaan ja puolen tunnin runkkaus paitani roiskeita haistellessa ja äskeistä tapaamista muistellessa, saivat melkoiset määrät liemiä liikkeelle. Pasin spermatahrat sekoittuivat omiini syöksyjeni kastellessa mustan kesäpaitani.

        Sellainen hetero se on se naapurin Pasi. Kyllä minä sitä aion eheyttää vielä vähän lisääkin...

        ASIAAAAAA!!! Voi jeesus sun kanssas! Innolla odottelen Pasi raukan eheytysprosessin jatkoa,kyllä siitä vielä ihminen tulee kun Aki pääsee asiaan!
        BRAVO !


      • Fwlix
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En tuon enempää kehotuksia tarvinnut, kun pallit nuoltuani jatkoin varren kimppuun. Kyllä se näköjään heteromiehen kalukin pysyy pystyssä miehen avulla ja kukapa sitä nyt ihan puhdas hetero onkaan, mietin mielessäni, imiessäni ja nuoleskellessani nyt jo täysin jäykkää aisaa.

        Työnsin Pasin istumaan nojatuoliin ja otin pullistelevasuonisen peniksen juurta myöten kurkkuun. Tätä olin harjoitellut ja en uskonut monenkaan naisen pystyvän samaan suoritukseen. Pidin aluksi huuleni kiinni kalun juuressa, samalla kuitenkin kieleni teki täyttä päivää varren kimpussa. Jatkoin samaa liikettä, mutta nyt huulet varren puolivälissä. Kiihtynyt hengitys kertoi imuni tekevän hyvää, mutta en halunnut vielä siementä, joten päästin kalun suustani ja rauhoitin tilannetta.

        "Saatko fiiliksiä?" kysyin Pasilta puhallellessani kulliin rauhoittavaa ilmaa.
        "Oujees. Eipä ole muijat noin hyvin osanneet hommiaan." - myönteli Pasi ja veti pääni takaisin kullilleen jatkohoitoa varten.
        Olin kiskonut päällys- ja alushousut niin, että ne olivat vain toisessa jalassa ja pystyin levittämään Pasin jalat täysin erilleen. Hieroin pakaransivuja samalla, kun huuleni ja suuni tekivät imuliikkeitä välillä voimakkaammin, välillä rauhallisemmin. Kieleni ei ollut toimettomana hetkeäkään ja sen pehmeänjauhavat nuolaisut terskan alaosassa saivat Pasin kipristelemään siihen malliin, että kauaa hän ei enää pystyisi pidättelemään.

        Kiimanestettä erittyi jo vauhdilla ja päätin antaa armoniskun. Päästin kalun suustani niin, että vain terskan alaosa oli kieltäni vasten, runkaten samalla liukasta vartta nopein liikkein.
        Ensimmäisen syöksyn ampuessa kieleni kautta kitalakeeni, nosti Pasi itseään kaarelle ja silloin pääsin sujauttamaan käteni hänen pakaroiden alle. Painoin pääni Pasin syliin kalun laukoessa siementään useina purskahduksina syvälle kurkkuuni. Samalla ujutin sormiani peräaukolle, mutta sitä ei olisi pitänyt tehdä. Pasi istui käsieni päälle ja lojautti avokämmenellä litsarin naamaani. Sylkäisin hänen mulkkunsa suustani spermaroiskeiden saattelemana ja karkasin ylös ihmettelemään, että mitäs víttua se nyt meinaa.

        "Ei ollut puhetta perséen rassaamisesta senkin hinuri" - konahti Pasi vähän turhankin kovalla äänellä.
        "Äläpäs hinuroi siinä meikäläistä, tai väännän sinut solmuun" - poskeani kuumotti saamani litsari ja nuoruuden judoharkkojen opit olivat lähellä tulla käyttöön.
        "Tuo perseesi rassaaminen kuului samaan pakettiin ja et voi väittää, että se olisi pahaa tehnyt. Ei ainakaan siltä näyttänyt." - tiesin kyllä pärjääväni totisen paikan tullen, jos tappeluhommiksi menisi.

        "Víttu, mä mikään hinuri ole, saaatana. Mun perséttä ei rassailla. Usko se..." - raivosi Pasi nostellessaan housuja jalkaansa.
        "No ei rassailla sitten. Ei väkisin. Mutta sovinnollahan sinä tänne tulit kuitenkin" - rauhoittelin tilannetta.

        Kullini oli ollut suihinoton aikana kivikovana, mutta Pasin antama läimäisy sai sen laskemaan vauhdilla ja nyt fiilikset olivat poissa. Mutta ne kyllä palaa aikanaan, senkin tiesin...

        "Olisiko sinun hyvä häipyä nyt, ettei tarvitse ehdottaa sitä. Ja kiitti siemenistä." - aloin jo hiukkasen rauhoittumaan.
        "No en nyt kahville aikonut jäädäkään. Olisit ollu ronkkimatta mun pérsettä, niin kaikki olis menny hyvin..." - sanoi Pasi siirtyessään ulko-ovea kohti.
        "No olisit sinä kertonut, että sinulla on raivonappi peräreikäsi paikalla." - nyt uskalsin päästää jo varovaisen naurunkin.
        "Haista sinä Aki víttu" - naurahti jo Pasikin oven sulkiessaan.

        Kohta kullíni oli taas ennallaan ja puolen tunnin runkkaus paitani roiskeita haistellessa ja äskeistä tapaamista muistellessa, saivat melkoiset määrät liemiä liikkeelle. Pasin spermatahrat sekoittuivat omiini syöksyjeni kastellessa mustan kesäpaitani.

        Sellainen hetero se on se naapurin Pasi. Kyllä minä sitä aion eheyttää vielä vähän lisääkin...

        Ihanaa kun heterotkin päässet trinoihin:)
        Kulli kovana luetaan:) Jatkoa odottaa tattini:)


      • mrl
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En tuon enempää kehotuksia tarvinnut, kun pallit nuoltuani jatkoin varren kimppuun. Kyllä se näköjään heteromiehen kalukin pysyy pystyssä miehen avulla ja kukapa sitä nyt ihan puhdas hetero onkaan, mietin mielessäni, imiessäni ja nuoleskellessani nyt jo täysin jäykkää aisaa.

        Työnsin Pasin istumaan nojatuoliin ja otin pullistelevasuonisen peniksen juurta myöten kurkkuun. Tätä olin harjoitellut ja en uskonut monenkaan naisen pystyvän samaan suoritukseen. Pidin aluksi huuleni kiinni kalun juuressa, samalla kuitenkin kieleni teki täyttä päivää varren kimpussa. Jatkoin samaa liikettä, mutta nyt huulet varren puolivälissä. Kiihtynyt hengitys kertoi imuni tekevän hyvää, mutta en halunnut vielä siementä, joten päästin kalun suustani ja rauhoitin tilannetta.

        "Saatko fiiliksiä?" kysyin Pasilta puhallellessani kulliin rauhoittavaa ilmaa.
        "Oujees. Eipä ole muijat noin hyvin osanneet hommiaan." - myönteli Pasi ja veti pääni takaisin kullilleen jatkohoitoa varten.
        Olin kiskonut päällys- ja alushousut niin, että ne olivat vain toisessa jalassa ja pystyin levittämään Pasin jalat täysin erilleen. Hieroin pakaransivuja samalla, kun huuleni ja suuni tekivät imuliikkeitä välillä voimakkaammin, välillä rauhallisemmin. Kieleni ei ollut toimettomana hetkeäkään ja sen pehmeänjauhavat nuolaisut terskan alaosassa saivat Pasin kipristelemään siihen malliin, että kauaa hän ei enää pystyisi pidättelemään.

        Kiimanestettä erittyi jo vauhdilla ja päätin antaa armoniskun. Päästin kalun suustani niin, että vain terskan alaosa oli kieltäni vasten, runkaten samalla liukasta vartta nopein liikkein.
        Ensimmäisen syöksyn ampuessa kieleni kautta kitalakeeni, nosti Pasi itseään kaarelle ja silloin pääsin sujauttamaan käteni hänen pakaroiden alle. Painoin pääni Pasin syliin kalun laukoessa siementään useina purskahduksina syvälle kurkkuuni. Samalla ujutin sormiani peräaukolle, mutta sitä ei olisi pitänyt tehdä. Pasi istui käsieni päälle ja lojautti avokämmenellä litsarin naamaani. Sylkäisin hänen mulkkunsa suustani spermaroiskeiden saattelemana ja karkasin ylös ihmettelemään, että mitäs víttua se nyt meinaa.

        "Ei ollut puhetta perséen rassaamisesta senkin hinuri" - konahti Pasi vähän turhankin kovalla äänellä.
        "Äläpäs hinuroi siinä meikäläistä, tai väännän sinut solmuun" - poskeani kuumotti saamani litsari ja nuoruuden judoharkkojen opit olivat lähellä tulla käyttöön.
        "Tuo perseesi rassaaminen kuului samaan pakettiin ja et voi väittää, että se olisi pahaa tehnyt. Ei ainakaan siltä näyttänyt." - tiesin kyllä pärjääväni totisen paikan tullen, jos tappeluhommiksi menisi.

        "Víttu, mä mikään hinuri ole, saaatana. Mun perséttä ei rassailla. Usko se..." - raivosi Pasi nostellessaan housuja jalkaansa.
        "No ei rassailla sitten. Ei väkisin. Mutta sovinnollahan sinä tänne tulit kuitenkin" - rauhoittelin tilannetta.

        Kullini oli ollut suihinoton aikana kivikovana, mutta Pasin antama läimäisy sai sen laskemaan vauhdilla ja nyt fiilikset olivat poissa. Mutta ne kyllä palaa aikanaan, senkin tiesin...

        "Olisiko sinun hyvä häipyä nyt, ettei tarvitse ehdottaa sitä. Ja kiitti siemenistä." - aloin jo hiukkasen rauhoittumaan.
        "No en nyt kahville aikonut jäädäkään. Olisit ollu ronkkimatta mun pérsettä, niin kaikki olis menny hyvin..." - sanoi Pasi siirtyessään ulko-ovea kohti.
        "No olisit sinä kertonut, että sinulla on raivonappi peräreikäsi paikalla." - nyt uskalsin päästää jo varovaisen naurunkin.
        "Haista sinä Aki víttu" - naurahti jo Pasikin oven sulkiessaan.

        Kohta kullíni oli taas ennallaan ja puolen tunnin runkkaus paitani roiskeita haistellessa ja äskeistä tapaamista muistellessa, saivat melkoiset määrät liemiä liikkeelle. Pasin spermatahrat sekoittuivat omiini syöksyjeni kastellessa mustan kesäpaitani.

        Sellainen hetero se on se naapurin Pasi. Kyllä minä sitä aion eheyttää vielä vähän lisääkin...

        pitkästä aikaa täälläki jotain kunnollista! milloin eheyttäminen jatkuu?


    • Pahapoika!

      Alku vaikutti lupaavalta, mutta lopetin lukemasta kun tuli tosi paha ylilyönti ja matto vedettiin alta, kun pahis/kovis Pasi alkoi portaat juosten ehdottelemaan homoseksiä. Yksikään oikeasti 'pahis'-maineeltaan ei ala ehdottelemaan puppelipojalle miesseksiä missään tilanteessa. Siinä menisi kaikki kunnioitus pahikselta.

      • Kennu ja Harttu

        Minulla loppui Hannun ja Kertun lukeminen kuin seinään kun tajusin, ettei piparkakkutaikinasta taloja tehdä.


      • tää on parempi satu
        Kennu ja Harttu kirjoitti:

        Minulla loppui Hannun ja Kertun lukeminen kuin seinään kun tajusin, ettei piparkakkutaikinasta taloja tehdä.

        Onks tääki sit satu? Seuraavaks varmaa hattiwatti hyppää sähkökaapista ja lyö keskikokoisen 35 senttisen munansa Pasin suuhun. Harry Potter nousee sit viel sängyn alta ottamaan roiskeet silmälaseille. Jos pyrkii kirjoittamaan realistista tarinaa niin kyl siin pitää olla detailitkin sen mukaan. Kyl tuos meni pohja ku pahamainen kovis rupee juoksee random homppelin peräs portaat ja rupe vielä anelemaan miesten välistä seksiä ja kaiken lisäks alistuu tilanteeseen kyselemällä kelpaanks mä vai en? WTF?


      • Kamppasi
        tää on parempi satu kirjoitti:

        Onks tääki sit satu? Seuraavaks varmaa hattiwatti hyppää sähkökaapista ja lyö keskikokoisen 35 senttisen munansa Pasin suuhun. Harry Potter nousee sit viel sängyn alta ottamaan roiskeet silmälaseille. Jos pyrkii kirjoittamaan realistista tarinaa niin kyl siin pitää olla detailitkin sen mukaan. Kyl tuos meni pohja ku pahamainen kovis rupee juoksee random homppelin peräs portaat ja rupe vielä anelemaan miesten välistä seksiä ja kaiken lisäks alistuu tilanteeseen kyselemällä kelpaanks mä vai en? WTF?

        Tuo on hyvä :D


      • Kiitos palautteesta.

        Ja harmi, että matto vedettiin altasi... Harmi myös, että et osannut lukea kirjoitustani.
        Pahis maineeltaan, ei välttämättä tarkoita mainitsemiasi pahismääritelmiä.
        Enkä tainnut vielä mainita Akin olevan "puppeli". Sehän oli sinun määritelmä.

        En viitsi pilkkua viilailla tällaisen tarinan kanssa, Jos joku ottaa tälllaiset tarinat liian tosissaan, niin ei erityisemmin haittaa.

        Laita tuo nicki: "Henryxavier" mieleesi ja vältä lukemasta sillä nikillä tehtyjä juttuja. Ne eivät ole dokumentteja ja varmaan fiksuna osaat etsiä realistisia juttuja omiin tarpeisiisi.

        Mutta tosiaan kiitos palautteesta ja mietin ihan oikeasti, onko mitään tehtävissä mainitsemasi asian tiimoilta.


      • petter
        Kamppasi kirjoitti:

        Tuo on hyvä :D

        Aha. oliko? Mitä siinnä oli hyvää.


      • Anonyymi
        henryxavier kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.

        Ja harmi, että matto vedettiin altasi... Harmi myös, että et osannut lukea kirjoitustani.
        Pahis maineeltaan, ei välttämättä tarkoita mainitsemiasi pahismääritelmiä.
        Enkä tainnut vielä mainita Akin olevan "puppeli". Sehän oli sinun määritelmä.

        En viitsi pilkkua viilailla tällaisen tarinan kanssa, Jos joku ottaa tälllaiset tarinat liian tosissaan, niin ei erityisemmin haittaa.

        Laita tuo nicki: "Henryxavier" mieleesi ja vältä lukemasta sillä nikillä tehtyjä juttuja. Ne eivät ole dokumentteja ja varmaan fiksuna osaat etsiä realistisia juttuja omiin tarpeisiisi.

        Mutta tosiaan kiitos palautteesta ja mietin ihan oikeasti, onko mitään tehtävissä mainitsemasi asian tiimoilta.

        pasi muista mamma


    • lukija Kononen

      Hyvä hyvä! Jatkoa odotellaan tälläkin suunnalla. Kirjoitustaidot on näemmä tallella vielä halkosavotan jälkeenkin :)

    • Tsygootti

      Tsiisus teie kanssa! Ultramariinit leviää

      • purpuran punanen

        Mitäs tää tarkottaa ? Eiko se ole joku väri ?


    • Poika kaukaa

      Harjaantunut ja luonnostaan lahjakas kirjoittja, jonka tekstiä on kiva lukea. Hienoa on myös se, että jaksat kijoitella tänne. Kiitokset menneistä ja tulevista tarinoista.

    • Niko

      a)


      Viikko kääntyi lopuilleen. Pasia ei ollut näkynyt tiistain jälkeen. Janotti, panetti. Mitähän tässä keksisi? Vanha kaveri, Niko, Nikeksikin kutsuttu, oli vähän samanlaisessa tilanteessa.

      Nikke soitti perjantaina iltapäivällä ja kysyi illan suunnitelmistani. Ei ollut minulla lukkoon lyötyjä sellaisia. Nikke tahtoi tulla kylään. Poikaystävänsä oli joutunut tai päässyt Roomaan työkeikalle ja joutui viipymään viikonlopun yli siellä. Nikke oli vanha tuttu ja hänen kanssaan oli aikoinaan tullut treenailtua miestenvälisiä juttuja oikein huolella. Ja silloin tällöin, tilaisuuden sattuessa, nykyäänkin.

      Tein Martini-sekoituksen pakkaseen valmiiksi. Mitään ohuita lonkeronlitkuja en tänään tarjoaisi. Mutta neljä-viisi osaa giniä ja 1 vermuttia oli sellainen hyväksi havaitsemani sekoitus ja puoli litraa sellaista oli nyt valmiina jäähtyvien lasien kanssa.
      Isäni lähti naisensa luokse viikonloppua viettämään ja hänestä ei olisi häiriötä ennen sunnuntai-iltaa. Hyvä niin... Lämmitin saunan valmiiksi ja Niken tultua, nappasimme yhdet tupla-Martinit ja siirryimme saunaan.

      Kovin tyytyväinen ei tuntunut Nikke olevan nykyiseen elämäntilanteeseensa ja suurin syy oli varmaan tuo, usein työmatkoilla oleva poikaystävä. Hänen varamiehenään olin ollut kiiman iskiessä jompaankumpaan meistä tai molempiin. Yleensä se iski molempiin.

      Saunomisen tauolla joimme muutaman drinkin lisää ja alkoholin tuoma kohina alkoi tuntua jo päässä. 
      Tiesimme hyvin, mihin iltamme johtaa, joten mitään kiirettä ei meillä ollut. Katselin suihkussa itseään pesevää Nikkeä ja en voinut olla huomaamatta pientä mahanalkua. Ei mitään hälyttävää vielä. Peppunsa oli sama vanha, kullinsakaan ei ollut pienentynyt yhtään sitten viime näkemän. Kaiken kaikkiaan... Hyvältä näytti ja kun en itse seurustellut kenenkään kanssa, niin tuo kelpasi kyllä. Alakerran Pasi olisi kelvannut vielä paremmin, mutta siltä vaikutti nyt, että häneltä sain vain maistiaiset. Ja en ollut koko loppuviikon aikana nähnyt hänestä vilaustakaan.

      Katoin iltapalan parvekkeelle ja pyyhkeet vyötäisillä söimme tekemääni Burgundin pataa vihannesvuoan kanssa, huuhdellen sitä alas punaviinillä. Elokuun lopun auringonlaskun värjätessä järveä oranssiksi, katselimme sillan ali lipuvia veneitä ja tunnelma oli normaalia perjantai-iltaa parempi.

      Suihkussa, pestessäni hiuksiani, painautui Nikke minuun kiinni ja pökki seisovalla kullillaan kehoani.
      "Anna minä pesen edes hiukseni ensin." - naurahdin ja tyrkkäsin hänet hiukan syrjemmälle. Nuo pökkäisyt olivat kuitenkin jo tehneet tehtävänsä ja ennen kuin sain hiukseni huuhdeltua, oli kaluni noussut kattoa kurkottavaan asentoon.

      • b)

        Annoin veden valua ja vedin Niken suihkun alle. Tartuimme toisiimme ja seisovat kullimme iskivät yhteen kuin sapelit miekkailussa. Vatsojemme painuessa vastakkain, kalumme hieroivat toisiaan ja se tuntui kyllä hyvältä... 

        Tartuin Niken pakaroihin, puristelin niitä, välillä levittäen niitä eroon toisistaan. Sormeni hyväilivät hänen neppariaan ja vesi virtasi pitkin pakarauomaa. Nikke hamuili huulillaan kaulaani ja lisäksi pyrki suutelemaan minua suulle, mutta sitä olisin pitänyt jo hänen poikaystävänsä pettämisenä. Poikaystäväänsä pettävän kanssa voin kyllä imeskellä ja vaikka paneskella, mutta suudelmat ovat liikaa. Liian intiimiä meininkiä mielestäni.
        Suukottelimme toisiamme poskille, kaulaan, rintaan, nänneille, mutta huulemme eivät kohdanneet.

        "Kumpi tänään? - kysyin Nikeltä.

        Hän ei vastannut mitään, mutta valutti itseään alaspäin, nuoleskellen nännejäni ja vatsani uomaa matkallaan yksipalmuiseen keitaaseeni. Toisin kuin keitaiden huojuvissa palmuissa, tässä huojuvassa olivat pähkinät juuressa ja palmuni varresta pitäen, hän nuoleskeli pähkinöitäni ottaen vuoron perään niitä suuhunsa. Minulle välähti mieleeni Pasi, jonka pähkinöitä olin yrittänyt itse nuolla. Tuolloin ihmettelin mikä Pasia vaivaa, jos tuollainen hillitty kivesten maiskuttelukaan ei tunnu hyvältä.

        Pasin tavoin, olin omat kiveksenikin ajellut kaljuiksi. Tiesin, että kivempi on kavereidenkin niitä nuoleskella, jos ei tarvitse sylkeä karvoja koko aikaa suustaan.

        Sammutin suihkun ja keskityin nauttimiseen. Nikke oli nyt se, jonka vuoro oli tehdä minulle hyvää...
        Tartuin Nikkeä niskasta ja kohotin hänet hyväilemään tykyttävää kulliani, joka itkeskeli jo liukkaita kiimakyyneleitä silmästään, odotellessaan suuta, joka nuolisi ne pois.
        Tiukka huulten puristus terskani ympärillä sai minut vavahtamaan nautinnosta ja katsoessani alas, näin noiden huulien painuvan suonia pullistelevaa vartta pitkin lähes kaluni juureen. Nikke katsoi silmiini kuin kysyäkseen, onko hyvä näin. Näin oli hyvä ja huokaisin hyväksyvästi. Huulet pitivät kaluni vartta tiukassa puristuksessa päänsä liikkuessa ylös ja alas. Nikke pujotti toisen kätensä pakaroitteni väliin ja alkoi hieroa peppurusinaani imunsa lomassa. Se oli lähtölaukaus seuraavalle laukaisulle.

        "Kohta saat lastit." huohotin...

        Vedin kaluni suusta ja tein sen, minkä tiesin kokemuksesta Nikelle mieluisaksi.
        "Kieli ulos ja suu auki!" - komensin.
        Niken työnnettyä kielensä niin ulos kuin vain pystyi, painoin kullini kielen päälle ja komensin: "Nuole sitä!"
        Painoin kullini kieltä vasten ja kielen pyöriessä villisti terskani alapuolella, runkkasin kullistani suuhun sellaiset lastit, että pelkäsin tukehduttavani Niken.
        "Pisaraakaan ei saa mennä hukkaan." - kuiskasin vielä ja painoin kaksin käsin huulet kullini ympärille sen laukoessa vielä viimeisiä pisaroitaan suun lämpöön...
        Pieni spermanoro valui Niken alaleualle. Siirsin sen kyrvälläni takaisin suuhun. Imetin lauennutta kyrpääní vielä hetkisen. Siitä jutusta tiesin hänen tykkäävän erityisen paljon.

        Tunsin pohkeillani lämpimiä ruiskahduksia ja näin Nikenkin laukeavan vemppaavan kätensä avustuksella. Istahdin lattialle voipuneena. Tunsin kielen liikkuvan karvaisilla pohkeillani. Nikke se vaan vanhaan malliin nuoli ampumiaan mällejä. Se poika tykkää spermasta ja onkin valitellut, että kotonaan sitä herkkua saa harvakseen ja vähän kerrallaan. Täällä, luonani käydessään, on kerta-annokset huomattavasti isompia. Tuon oli Niko joskus myös maininnut.

        Kaipa minä vieläkin Nikosta tykkäsin, mutta enää en häntä rakastanut. Mutta oli aika, jolloin en mitään enkä ketään rakastanut enempää, kuin häntä. Nyt suhteemme oli pelkästään seksuaalista, näin kuvittelin.

        Nousimme ylös ja käänsin suihkun uudelleen päälle. Saippuoimme toisemme ja huuhtelimme saippuat viemäriin.

        Kuivailimme itseämme, kun ovikello soi.

        Mitä víttua? Kuka enää tähän aikaan liikkuu...?


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        b)

        Annoin veden valua ja vedin Niken suihkun alle. Tartuimme toisiimme ja seisovat kullimme iskivät yhteen kuin sapelit miekkailussa. Vatsojemme painuessa vastakkain, kalumme hieroivat toisiaan ja se tuntui kyllä hyvältä... 

        Tartuin Niken pakaroihin, puristelin niitä, välillä levittäen niitä eroon toisistaan. Sormeni hyväilivät hänen neppariaan ja vesi virtasi pitkin pakarauomaa. Nikke hamuili huulillaan kaulaani ja lisäksi pyrki suutelemaan minua suulle, mutta sitä olisin pitänyt jo hänen poikaystävänsä pettämisenä. Poikaystäväänsä pettävän kanssa voin kyllä imeskellä ja vaikka paneskella, mutta suudelmat ovat liikaa. Liian intiimiä meininkiä mielestäni.
        Suukottelimme toisiamme poskille, kaulaan, rintaan, nänneille, mutta huulemme eivät kohdanneet.

        "Kumpi tänään? - kysyin Nikeltä.

        Hän ei vastannut mitään, mutta valutti itseään alaspäin, nuoleskellen nännejäni ja vatsani uomaa matkallaan yksipalmuiseen keitaaseeni. Toisin kuin keitaiden huojuvissa palmuissa, tässä huojuvassa olivat pähkinät juuressa ja palmuni varresta pitäen, hän nuoleskeli pähkinöitäni ottaen vuoron perään niitä suuhunsa. Minulle välähti mieleeni Pasi, jonka pähkinöitä olin yrittänyt itse nuolla. Tuolloin ihmettelin mikä Pasia vaivaa, jos tuollainen hillitty kivesten maiskuttelukaan ei tunnu hyvältä.

        Pasin tavoin, olin omat kiveksenikin ajellut kaljuiksi. Tiesin, että kivempi on kavereidenkin niitä nuoleskella, jos ei tarvitse sylkeä karvoja koko aikaa suustaan.

        Sammutin suihkun ja keskityin nauttimiseen. Nikke oli nyt se, jonka vuoro oli tehdä minulle hyvää...
        Tartuin Nikkeä niskasta ja kohotin hänet hyväilemään tykyttävää kulliani, joka itkeskeli jo liukkaita kiimakyyneleitä silmästään, odotellessaan suuta, joka nuolisi ne pois.
        Tiukka huulten puristus terskani ympärillä sai minut vavahtamaan nautinnosta ja katsoessani alas, näin noiden huulien painuvan suonia pullistelevaa vartta pitkin lähes kaluni juureen. Nikke katsoi silmiini kuin kysyäkseen, onko hyvä näin. Näin oli hyvä ja huokaisin hyväksyvästi. Huulet pitivät kaluni vartta tiukassa puristuksessa päänsä liikkuessa ylös ja alas. Nikke pujotti toisen kätensä pakaroitteni väliin ja alkoi hieroa peppurusinaani imunsa lomassa. Se oli lähtölaukaus seuraavalle laukaisulle.

        "Kohta saat lastit." huohotin...

        Vedin kaluni suusta ja tein sen, minkä tiesin kokemuksesta Nikelle mieluisaksi.
        "Kieli ulos ja suu auki!" - komensin.
        Niken työnnettyä kielensä niin ulos kuin vain pystyi, painoin kullini kielen päälle ja komensin: "Nuole sitä!"
        Painoin kullini kieltä vasten ja kielen pyöriessä villisti terskani alapuolella, runkkasin kullistani suuhun sellaiset lastit, että pelkäsin tukehduttavani Niken.
        "Pisaraakaan ei saa mennä hukkaan." - kuiskasin vielä ja painoin kaksin käsin huulet kullini ympärille sen laukoessa vielä viimeisiä pisaroitaan suun lämpöön...
        Pieni spermanoro valui Niken alaleualle. Siirsin sen kyrvälläni takaisin suuhun. Imetin lauennutta kyrpääní vielä hetkisen. Siitä jutusta tiesin hänen tykkäävän erityisen paljon.

        Tunsin pohkeillani lämpimiä ruiskahduksia ja näin Nikenkin laukeavan vemppaavan kätensä avustuksella. Istahdin lattialle voipuneena. Tunsin kielen liikkuvan karvaisilla pohkeillani. Nikke se vaan vanhaan malliin nuoli ampumiaan mällejä. Se poika tykkää spermasta ja onkin valitellut, että kotonaan sitä herkkua saa harvakseen ja vähän kerrallaan. Täällä, luonani käydessään, on kerta-annokset huomattavasti isompia. Tuon oli Niko joskus myös maininnut.

        Kaipa minä vieläkin Nikosta tykkäsin, mutta enää en häntä rakastanut. Mutta oli aika, jolloin en mitään enkä ketään rakastanut enempää, kuin häntä. Nyt suhteemme oli pelkästään seksuaalista, näin kuvittelin.

        Nousimme ylös ja käänsin suihkun uudelleen päälle. Saippuoimme toisemme ja huuhtelimme saippuat viemäriin.

        Kuivailimme itseämme, kun ovikello soi.

        Mitä víttua? Kuka enää tähän aikaan liikkuu...?

        SLURPS!!! AAAAhhhhhhhhhh!!!!!!


    • jatkoa oottava konon

      Hyvää settiä! Jäipä jännään kohtaan...

      • HenryxFANI

        Jeeees!!!!!! :DD
        Oon oottanu niin kauan sult lisää tarinaa ton halkosavotan jälkee :)) Mahtavaa LISÄÄ


      • mrl
        HenryxFANI kirjoitti:

        Jeeees!!!!!! :DD
        Oon oottanu niin kauan sult lisää tarinaa ton halkosavotan jälkee :)) Mahtavaa LISÄÄ

        jatkoa!


      • mrl kirjoitti:

        jatkoa!

        Hyvin ajoitit pyyntösi. Aamupäivän kirjoitin ja illalla laitan nähtäväksi.

        Näistä kirjoituksista toivoisin palautetta enemmän. Onhan sitä nytkin tullut, kiitos niistä kaikista.

        Mutta selkeä meininki olisi, että jos tykkää, plussaa ja jos ei niin miinustaa. Jos taas ei liikauta mitenkään, niin ei kumpaakaan.


    • a)

      "Etkö meinaa mennä katsomaan kuka siellä kilkuttelee? -kysyi Nikke.
      "Ei kai tähän aikaan enää kellään oikeaa asiaa ole, mutta kai se on katsottava, jos on vaikka huoltomies tai joku vastaava." - sanoin ja etsin housuja jalkaani.
      Ovikello soi uudestaan. Menin ovelle ilman paitaa ja katsoin ovisilmästä käytävään. Käytävä näytti tyhjältä, mutta pian ovisilmästä alkoi näkyä Baileys-pullon etiketti. Ihmettelin, että mitä pirua se tuo on. Avasin oven ja oven edessä oli Pasi jonkun muijan kanssa.
      "Mitäs sinä täällä teet?" - kysyin. "Ja tähän aikaan." - jatkoin ihmettelyä.
      Pasi näytti korkkaamatonta Minttu-Baileysiä ja ehdotti sen tyhjentämistä.
      "Meidän huusholli on liian täynnä väkee ja ehdotin Tiinalle, että lähdetääs kylään. Tää mimmi on muuten Tiina" - esitteli Pasi seuralaisensa.
      Tiina nyökkäsi tervehdyksensä.
      "Mä kyll sanoin Pasille, ettei me voida enää minnekään kylään lähtee, mut se sano, et käydään ainakin ovella ja tässä ollaan." selitti Tiina.

      Hämmästelin enemmän kuin paljon Pasin intoa tulla minun ovikelloa soittamaan. Ehkä olisin tykännyt enemmän, jos olisi tullut yksin.
      "Minulla on vieras kyllä nyt täällä..." - ehdin sanoa, kun Nikke tuli eteiseen myös.
      "Mikä se täällä? Miksi et kutsu vieraita peremmälle, kun näkyy tuliaisiakin olevan." ihmetteli Nikke ja osoitti Baileys-pulloa.

      Työnsin oven auki ja päästin Pasin ja Tiinan peremmälle. Näytti siltä, että jotain oli juotu jo ennen tuloa. Tiina hiukan horjahti olohuonetta kohti kävellessään ja Pasinkin silmät olivat raukean oloiset.
      "Mennään partsille. Tuon lasit. Eiköhän me tuosta pullosta neljään henkeen selvitä..."
      Hain jalalliset liköörilasit Baileysille ja tavalliset lasit vedelle. 
      "Oletteks te kauan tunteneet?" - kysyi Tiina, kun olimme ensimmäiset lasit tyhjänneet. "Siis Pasi ja sä, Akihan sä olit, Pasi kertoi?"
      "Joo. Aki olen ja toi on Nikke. Meinasi unohtua esittelyt. Sorry siitä... Olemme Pasin kanssa joskus tavanneet, kun naapureita ollaan ja samaa hissiä käytetään." - selittelin varovaisesti. "Ja tuo Nikke on lapsuudesta jo tuttu."

      "Tää Aki ainakin on sellainen miehiin päin kallellaan oleva ja siks mä uskalsin sutkin, Tiina, tuoda tänne. Onko Nikke saman sarjan miehiä? - uteli Pasi jo hyvänlaisessa tuiskeessa.
      En osannut tuosta outtauksesta oikein loukkaantuakaan ja tottahan tuo oli, mutta oliko se tarpeellista Tiinalle kertoa noin vaan.
      "Mistäs sä Pasi tuon Akin homouden tiedät?" -ihmetteli Tiina ja samaa ihmetteli Nikkekin. 
      "Etpäs olekaan, Aksu kertonut, että sinulla on noin hyviä tuttuja talossa ja kyllä. Samaa sarjaa olen..." - sanoi Nikke.

      "Mistäs sinä, Pasi, sitten tiedät minun suuntautuneisuuteni? - kysyin haastavasti ja odottelin, mitä Pasi keksii selitykseksi.
      Pasi oli vähän vaikeana ja ei todellakaan kertonut oikeaa syytä arvellulleen.
      "No se tuo Aki on heteromieheks tuijottellut mua vähän liian tarkkaan ja tässä kerran yllätin sen tuijottamasta mun pérsettä hississä. Eihän se pérse siitä kulu ja sori vaan Aki, kun homottelin sua silloin. Eiks unohdeta sen päiväiset?” - hieroi Pasi sopua ja en olisi tietenkään mitään sen päiväisistä asioista paljastanutkaan.

      "Se on ihan ok, vaiks on homo. Ei nykyään sellaisesta kukaan välitä. On mullakin joskus sellaisia bi-ajatuksia ja varmaan voisin naisenkin kanssa jotain kokeilla, jos joku sopiva gimma sattuis kohdalle.” - uskoutui Tiinakin.
      Nikke katseli vieraitamme miettivän näköisenä. Pasia katseli kovastikin kiinnostuneena. Ai jai, Nikke. Unohditko olevasi suhteessa? Nikke sen tosiaan silloin tällöin unohtaa. Muidenkin, kuin minun kanssa, olen kuullut.

      • b)


        Kyllä se tuo alkoholi sopivasti nautittuna saa kielenkannat kätevästi irti... Siispä hain sitä lisää. Kaadoin keittiössä loput Martinit laseihin ja sain kuin sainkin ne läikkymättöminä parvekkeelle. Olin aika kännissä jo, ja selvin päin ei olleet enää muutkaan seurueen jäsenet.

        "Saaks täällä polttaa?" - kysyi Pasi ja kaiveli rintataskustaan sikarilaatikon.
        "Jos nyt tämän kerran, mutta avaan noita laseja lisää, niin pääsee savut pihalle." - Avasin yhden seinän lasit nippuun ja vein sivupöydältä isän käyttämän tuhkakupin miehittämäämme pöytään.
        Pasi kallisti sikarilaatikkoaan ja valutti kädelleen kartion mallisen sätkän.
        "Tää ei ole ihan normisikari." - tuumi naureskellen. Oletteks te, Aki ja Nikke, maistaneet koskaan tällaista. Me Tiinan kanssa jo pikkuisen pihalla pöhäytettiin ennen tänne tuloa."

        Skeittausaikoinani tuli joskus ruohoa polteltua. Kavereissa oli monen sortin viheltäjää ja osalla niistä oli monenlaisia mömmöjä pään sekoittamiseksi. Itselleni tutuiksi tulivat vain alkoholi ja ruoho, eikä kummankaan käyttö karannut käsistä.
        Pitkästä aikaa, voisihan tuota taas maistaa. Aki oli sytyttänyt jointtinsa ja tarjosi Tiinalle, joka parit henkoset otettuaan, työnsi sen minulle.
        Vedin kunnon savut ja pidättelin hengitystä odotellen vaikutusta. Vedin vielä parit, kunnes Pasi otti jointin kädestäni ja sanoi sen olevan melkoisen vahvaa.
        "Jos olet jotain mietoja ruohoja joskus vetänyt, niin tää ei oo sellaista. Tää on ihan puhdasta kukkaa ja tottumattomalle saattaa potkaista aika lujaa." - varoitteli Pasi, vedellen itse paksuja haikuja sätkästään.

        Oikeassahan se Pasi oli. Muutamissa minuuteissa jysähti ja alkoholin kanssa, se olikin melkoinen jysäys. Kerrottuani jonkun tyhmän jutun, alkoi minua naurattamaan ja en meinannut pysyä jakkaralla. Siitä toivuttuani, sain mielestäni hienon idean...
        "Eiköhän lähdetä sekasaunaan? Me kyllä jo käytiin, mutta sauna lämpenee kyllä nopeasti uudestaan. Voin käydä laittamassa sen päälle vaikka heti."
        Eipä se niin huono idea ollutkaan, ja Tiinakin sanoi, että mielellään hän komeiden miesten kanssa saunaan lähtee.
        Pasi ja Nikke olivat vähän varautuneita, mutta känni ja pilvi poistavat sellaisia varautuneisuuksia kohtalaisen hyvin. Kävin laittamassa saunan päälle ja tulin takaisin parvekkeelle. Oudon näköistä porukkaa siellä oli, mutta istuin seuraan.

        "Äläpäs nuoku siinä, Aki. Nyt ei ole vielä levon hetki..." - Nikke töni olkapäätäni ja sai minut havahtumaan.
        "Sorry vaan porukat. Olin hetken vähän muissa maailmoissa." - selitin ja yritin pysyä skarppina.
        "Käyn katsomassa, joko sauna on valmis." - tuumasin ja läksin horjahdellen saunaa kohti.
        Avasin saunan oven ja miellyttävä lämpö tulvahti vastaani sieltä...

        "Valmiilta näyttää ja tuntuu, trallallei. Pian kylvetään ja kohta saa Tiinakin nähdä ihan oikean ison kýrvän... Trallallaaa...Mitähän se mahtaa siitä tykätä ja mitähän Pasi siitä tykkäisi. Lalla la laa..." - höpisin ja lauleskelin ihan sekaisena. Istahdanpa hetkeksi tuohon poreammeen kulmalle... Trallallaaaaaaa


      • henryxavier kirjoitti:

        b)


        Kyllä se tuo alkoholi sopivasti nautittuna saa kielenkannat kätevästi irti... Siispä hain sitä lisää. Kaadoin keittiössä loput Martinit laseihin ja sain kuin sainkin ne läikkymättöminä parvekkeelle. Olin aika kännissä jo, ja selvin päin ei olleet enää muutkaan seurueen jäsenet.

        "Saaks täällä polttaa?" - kysyi Pasi ja kaiveli rintataskustaan sikarilaatikon.
        "Jos nyt tämän kerran, mutta avaan noita laseja lisää, niin pääsee savut pihalle." - Avasin yhden seinän lasit nippuun ja vein sivupöydältä isän käyttämän tuhkakupin miehittämäämme pöytään.
        Pasi kallisti sikarilaatikkoaan ja valutti kädelleen kartion mallisen sätkän.
        "Tää ei ole ihan normisikari." - tuumi naureskellen. Oletteks te, Aki ja Nikke, maistaneet koskaan tällaista. Me Tiinan kanssa jo pikkuisen pihalla pöhäytettiin ennen tänne tuloa."

        Skeittausaikoinani tuli joskus ruohoa polteltua. Kavereissa oli monen sortin viheltäjää ja osalla niistä oli monenlaisia mömmöjä pään sekoittamiseksi. Itselleni tutuiksi tulivat vain alkoholi ja ruoho, eikä kummankaan käyttö karannut käsistä.
        Pitkästä aikaa, voisihan tuota taas maistaa. Aki oli sytyttänyt jointtinsa ja tarjosi Tiinalle, joka parit henkoset otettuaan, työnsi sen minulle.
        Vedin kunnon savut ja pidättelin hengitystä odotellen vaikutusta. Vedin vielä parit, kunnes Pasi otti jointin kädestäni ja sanoi sen olevan melkoisen vahvaa.
        "Jos olet jotain mietoja ruohoja joskus vetänyt, niin tää ei oo sellaista. Tää on ihan puhdasta kukkaa ja tottumattomalle saattaa potkaista aika lujaa." - varoitteli Pasi, vedellen itse paksuja haikuja sätkästään.

        Oikeassahan se Pasi oli. Muutamissa minuuteissa jysähti ja alkoholin kanssa, se olikin melkoinen jysäys. Kerrottuani jonkun tyhmän jutun, alkoi minua naurattamaan ja en meinannut pysyä jakkaralla. Siitä toivuttuani, sain mielestäni hienon idean...
        "Eiköhän lähdetä sekasaunaan? Me kyllä jo käytiin, mutta sauna lämpenee kyllä nopeasti uudestaan. Voin käydä laittamassa sen päälle vaikka heti."
        Eipä se niin huono idea ollutkaan, ja Tiinakin sanoi, että mielellään hän komeiden miesten kanssa saunaan lähtee.
        Pasi ja Nikke olivat vähän varautuneita, mutta känni ja pilvi poistavat sellaisia varautuneisuuksia kohtalaisen hyvin. Kävin laittamassa saunan päälle ja tulin takaisin parvekkeelle. Oudon näköistä porukkaa siellä oli, mutta istuin seuraan.

        "Äläpäs nuoku siinä, Aki. Nyt ei ole vielä levon hetki..." - Nikke töni olkapäätäni ja sai minut havahtumaan.
        "Sorry vaan porukat. Olin hetken vähän muissa maailmoissa." - selitin ja yritin pysyä skarppina.
        "Käyn katsomassa, joko sauna on valmis." - tuumasin ja läksin horjahdellen saunaa kohti.
        Avasin saunan oven ja miellyttävä lämpö tulvahti vastaani sieltä...

        "Valmiilta näyttää ja tuntuu, trallallei. Pian kylvetään ja kohta saa Tiinakin nähdä ihan oikean ison kýrvän... Trallallaaa...Mitähän se mahtaa siitä tykätä ja mitähän Pasi siitä tykkäisi. Lalla la laa..." - höpisin ja lauleskelin ihan sekaisena. Istahdanpa hetkeksi tuohon poreammeen kulmalle... Trallallaaaaaaa

        c)

        Onpa tuolla Tiinulilla isot tissit ja leveä pérse. Tai normaali naisen pérsehän se on, mutta Pasin perseeseen verrattuna, näytti aika leveätä. Onpas se tuo Pasin pérse sitten upea. Tällaisia pyöri päässäni, katsellessani Pasin ja Tiinan poistumista saunasta. Suihkussa he kietoutuivat yhteen ja halailivat ja suutelivat toisiaan antaumuksella. Siirtyessään porealtaaseen, talutti Tiina Pasin sinne parrusta kiinni pitäen ja se kahva vaikutti jo aika kovalta.

        Nikke kokeili vieressä istuessaan minun jalkojen väliä ja sai käteensä paksun ja jäykän aisan. Ei ollut veltto Nikelläkään, panin merkille.
        "Eikös mennä Nikke istuu noiden kanssa tuonne porealtaaseen? Kyllä sopu sijaa antaa." - ehdotin Nikelle ja suihkun kautta änkesimme itsemme samaan altaaseen Tiinan ja Pasin kanssa.

        "Wautsi. Täällähän on kolme seisovaa kýrpää mun kanssa samassa ammeessa. Ai että mä tykkään mulkuista. Nouskaas pojat istumaan tuohon reunalle, että saan tarkemmin katsoa." Tiina oli melkoisessa kiimassa ja toinen käsi jalkovälissään, toisen puristellessa törröttäviä nännejään, hoputti meitä ammeen reunalle.
        Ei minua niin kauhean paljoa Tiina kiihottanut, mutta se kyllä kiihotti, kun pääsin Pasille näyttämään kullini kaikessa komeudessaan. Huomasin hänen sitä ensin vilkaisevan vaivihkaa, mutta kohta jo häpeämättömästi. Outoa heteromieheltä, käväisi mielessäni. 
        Tuntui, että kullini oli normaaliakin olotilaansa pitempi ja paksumpi ja pikkurillin vahvuinen suonikin sykki varren yläosassa ennennäkemättömän paksuna. Mietin mielessäni, että mites se tuo Nikkekin saa noin hyvin mulkkunsa pysymään ylhäällä, mutta olihan tässä sille muutakin nähtävää, kuin kiimainen ja estoton nuori nainen.

        Joka olikin todella estoton... "Mä haluun imee näitä kaikkia. Nyt tehkää tyttö tyytyväiseks..." - huokaili Tiina ja vilkaisi Pasin suuntaan.
        "Ei kai sua Pasi haittaa?
        "Ei ollenkaan. Eihän me naimisissa olla. Aloita vaikka minun kullísta." - tarjosi Pasi peliään Tiinalle imettäväksi.
        Tiina aloitti kierroksensa Pasista ja minuutin, pari imettyään, siirtyi Niken aisalle, joka oli pikkuisen veltostumaan päin.
        Siirsin käteni Niken taakse ja pujotin sormeni pakaraväliin ja hieroin hänen märkää pyllyrusinaa hänen kohotettuaan peppuaan pikkuisen.
        Niken kalu kajahti täyteen seisokkiin Tiinan sitä samalla imiessä.
        "No nythän tää vasta seisookin. Anna olla noin." - sanoi Tiina Nikelle, siirtyessään minun kalulle.
        Pasi katsoi vierestä, kun Tiina tarttui kaluani juuresta ja kiristi nahan tiukalle paljasten terskani kokonaan. Minua Pasin tuijotus kiihotti todella paljon ja Tiinan upottaessa sykkivän elimeni syvälle suuhunsa, vilkaisin Pasia silmiin. Niissä loisti kiihko ja huomasin hänen vatkaavan lievästi käyrää kullliaan Tiinan toimitusta seuratessaan. Tiinan pää liikkui sylissäni ja tuntui, että hän ei saa kullistani tarpeekseen sitten millään. Pasi keskeytti Tiinan imuhommat karskisti, nostamalla Tiinaa tukasta ja sanomalla, että nyt alkaa panemisen ajat.
        "Kenet haluat ensiksi?" - kysyi Pasi ja käänsi Tiinan porealtaan reunaa vasten.
        "Pasi, Nikke, Aki" - antoi Tiina ehdotuksensa.
        "Minä olen vähän huono panemaan naisia, niin jätän välistä, mutta voin häärätä tässä muuten." - sanoi Nikke ja tarttui aisaani alkaen runkata sitä rauhallisesti. 
        Tiinan siirtyessä asemiin, työnsin kämmeneni hänen jalkojensa väliin ja tunnustelin nyt jo liukasta pílluaan. Pujotin pari sormeani sisään ja kyllä se píllu oli valmis tulevaan.
        Tiina meni altaan pohjalle polvilleen ja Pasi työnsi käyränsä takaapäin kosteankuumaan rakoon. Istuin altaan reunalla ja vedin Tiinan pään taas syliini. Pasin pannessa Tiinaa ja Tiinan imiessä minun kiihkosta halkeamaisillaan olevaa kalua, nousi Nikke ylös, tuli ja työnsi oman seisovansa suuhuni. Hän alkoi naida suutani vauhdilla ja hetken päästä päästikin annoksensa suuhuni. Nielin, mitä ehdin, mutta osa tipahteli leukani kautta kaluni juureen, josta Tiina ne nuolaisi kielellään suuhunsa. 

        "Vaihtakaa paikkaa!" - komensi Tiina viime hetkillä. Olin hyvin lähellä laukeamista ja saman huomasin Pasinkin katseesta. Irrottauduimme Tiinasta ja nousimme altaasta. Johdatimme Tiinan pesuhuoneen penkille selälleen ja nostin hänen jalat rintaani vasten työntyessäni Pasin avaamaan lemmentunneliin. Pasi asettautui Tiinan rintojen alapuolelle ja alkoi työnnellä kyrpäänsä noiden isojen, törröttävänännisten tissien väliin. 
        Pasin pérse oli niin hyvin hollilla, että työnsin peukaloni pakaraväliin ja hieroin peppureiän reunoja sormieni hyväillessä välilihaa ja kiveksiä.
        "Aaah, kun tekee hyvää. Älä lopeta!" - voihkaisi Pasi nussiessaan Tiinan tissiväliä.
        "Onko sinun raivonappi epäkunnossa, kun et heti alkanut raivoamaan silittelyistäni?" - kysyin yllättyneenä Pasin kommentista.
        "Äläs ala vittuilemaan, kun kerrankin pääset kunnolla kopeloimaan heteromiehen perśettä." 


      • henryxavier kirjoitti:

        c)

        Onpa tuolla Tiinulilla isot tissit ja leveä pérse. Tai normaali naisen pérsehän se on, mutta Pasin perseeseen verrattuna, näytti aika leveätä. Onpas se tuo Pasin pérse sitten upea. Tällaisia pyöri päässäni, katsellessani Pasin ja Tiinan poistumista saunasta. Suihkussa he kietoutuivat yhteen ja halailivat ja suutelivat toisiaan antaumuksella. Siirtyessään porealtaaseen, talutti Tiina Pasin sinne parrusta kiinni pitäen ja se kahva vaikutti jo aika kovalta.

        Nikke kokeili vieressä istuessaan minun jalkojen väliä ja sai käteensä paksun ja jäykän aisan. Ei ollut veltto Nikelläkään, panin merkille.
        "Eikös mennä Nikke istuu noiden kanssa tuonne porealtaaseen? Kyllä sopu sijaa antaa." - ehdotin Nikelle ja suihkun kautta änkesimme itsemme samaan altaaseen Tiinan ja Pasin kanssa.

        "Wautsi. Täällähän on kolme seisovaa kýrpää mun kanssa samassa ammeessa. Ai että mä tykkään mulkuista. Nouskaas pojat istumaan tuohon reunalle, että saan tarkemmin katsoa." Tiina oli melkoisessa kiimassa ja toinen käsi jalkovälissään, toisen puristellessa törröttäviä nännejään, hoputti meitä ammeen reunalle.
        Ei minua niin kauhean paljoa Tiina kiihottanut, mutta se kyllä kiihotti, kun pääsin Pasille näyttämään kullini kaikessa komeudessaan. Huomasin hänen sitä ensin vilkaisevan vaivihkaa, mutta kohta jo häpeämättömästi. Outoa heteromieheltä, käväisi mielessäni. 
        Tuntui, että kullini oli normaaliakin olotilaansa pitempi ja paksumpi ja pikkurillin vahvuinen suonikin sykki varren yläosassa ennennäkemättömän paksuna. Mietin mielessäni, että mites se tuo Nikkekin saa noin hyvin mulkkunsa pysymään ylhäällä, mutta olihan tässä sille muutakin nähtävää, kuin kiimainen ja estoton nuori nainen.

        Joka olikin todella estoton... "Mä haluun imee näitä kaikkia. Nyt tehkää tyttö tyytyväiseks..." - huokaili Tiina ja vilkaisi Pasin suuntaan.
        "Ei kai sua Pasi haittaa?
        "Ei ollenkaan. Eihän me naimisissa olla. Aloita vaikka minun kullísta." - tarjosi Pasi peliään Tiinalle imettäväksi.
        Tiina aloitti kierroksensa Pasista ja minuutin, pari imettyään, siirtyi Niken aisalle, joka oli pikkuisen veltostumaan päin.
        Siirsin käteni Niken taakse ja pujotin sormeni pakaraväliin ja hieroin hänen märkää pyllyrusinaa hänen kohotettuaan peppuaan pikkuisen.
        Niken kalu kajahti täyteen seisokkiin Tiinan sitä samalla imiessä.
        "No nythän tää vasta seisookin. Anna olla noin." - sanoi Tiina Nikelle, siirtyessään minun kalulle.
        Pasi katsoi vierestä, kun Tiina tarttui kaluani juuresta ja kiristi nahan tiukalle paljasten terskani kokonaan. Minua Pasin tuijotus kiihotti todella paljon ja Tiinan upottaessa sykkivän elimeni syvälle suuhunsa, vilkaisin Pasia silmiin. Niissä loisti kiihko ja huomasin hänen vatkaavan lievästi käyrää kullliaan Tiinan toimitusta seuratessaan. Tiinan pää liikkui sylissäni ja tuntui, että hän ei saa kullistani tarpeekseen sitten millään. Pasi keskeytti Tiinan imuhommat karskisti, nostamalla Tiinaa tukasta ja sanomalla, että nyt alkaa panemisen ajat.
        "Kenet haluat ensiksi?" - kysyi Pasi ja käänsi Tiinan porealtaan reunaa vasten.
        "Pasi, Nikke, Aki" - antoi Tiina ehdotuksensa.
        "Minä olen vähän huono panemaan naisia, niin jätän välistä, mutta voin häärätä tässä muuten." - sanoi Nikke ja tarttui aisaani alkaen runkata sitä rauhallisesti. 
        Tiinan siirtyessä asemiin, työnsin kämmeneni hänen jalkojensa väliin ja tunnustelin nyt jo liukasta pílluaan. Pujotin pari sormeani sisään ja kyllä se píllu oli valmis tulevaan.
        Tiina meni altaan pohjalle polvilleen ja Pasi työnsi käyränsä takaapäin kosteankuumaan rakoon. Istuin altaan reunalla ja vedin Tiinan pään taas syliini. Pasin pannessa Tiinaa ja Tiinan imiessä minun kiihkosta halkeamaisillaan olevaa kalua, nousi Nikke ylös, tuli ja työnsi oman seisovansa suuhuni. Hän alkoi naida suutani vauhdilla ja hetken päästä päästikin annoksensa suuhuni. Nielin, mitä ehdin, mutta osa tipahteli leukani kautta kaluni juureen, josta Tiina ne nuolaisi kielellään suuhunsa. 

        "Vaihtakaa paikkaa!" - komensi Tiina viime hetkillä. Olin hyvin lähellä laukeamista ja saman huomasin Pasinkin katseesta. Irrottauduimme Tiinasta ja nousimme altaasta. Johdatimme Tiinan pesuhuoneen penkille selälleen ja nostin hänen jalat rintaani vasten työntyessäni Pasin avaamaan lemmentunneliin. Pasi asettautui Tiinan rintojen alapuolelle ja alkoi työnnellä kyrpäänsä noiden isojen, törröttävänännisten tissien väliin. 
        Pasin pérse oli niin hyvin hollilla, että työnsin peukaloni pakaraväliin ja hieroin peppureiän reunoja sormieni hyväillessä välilihaa ja kiveksiä.
        "Aaah, kun tekee hyvää. Älä lopeta!" - voihkaisi Pasi nussiessaan Tiinan tissiväliä.
        "Onko sinun raivonappi epäkunnossa, kun et heti alkanut raivoamaan silittelyistäni?" - kysyin yllättyneenä Pasin kommentista.
        "Äläs ala vittuilemaan, kun kerrankin pääset kunnolla kopeloimaan heteromiehen perśettä." 

        d)

        Pasi siirtyi eteenpäin sen verran, että sai kullinsa Tiinan suuhun. Minä en turhia kainostellut, vaan kostutin sormeani Tiinan simpukassa ja sillä liukkaudella ujutin etusormeni Pasin pepun portista peremmälle. Hän värähti hieman ja pysäytti Tiinan suun nussimisen hetkeksi, mutta totuttuaan sormeeni, jatkoi vanhaan malliin.

        Alavatsassani kihelmöi ja tiesin kohta laukeavani. En halunnut laueta Tiinan pílluun, joten nousin pois pukilta jatkaen Pasin pérseen hyväilyä. Liukastin Pasin peräreiän Tiinan mehuilla ja lupia kyselemättä, työnsin kyrpäni juurta myöten tuohon huipputiukkaan ja hyvänmalliseen perśeeseen. 
        "Nyt saat, Pasi, kunnon kýrpää niin, että et istu kahteen viikkoon ja pieruistasikin lähtee ääni vasta joulun jälkeen." 

        Tiina oli noussut ylös penkiltä ja katsoi pilluaan hieroen, palava sädetikku kädessään touhujani. Onpa outo muija, käväisi mielessäni.

        Pasi huokaili nautinnosta ja nussiessani rajusti viimeiset vedot, ampui Pasi mällinsä penkille. Pasin pérseen puristuessa tiukasti paksun kullini ympärille, aloin ruiskuttamaan lientäni hänen onkaloonsa. Otin kullini välillä ulos, mutta ruiskutus ei näyttänyt vähenevän ollenkaan. Laitoin kaluni takaisin lämpimään ja tunsin sen jatkavan ruiskutteluaan. Teki niin hyvää, että minulta lähti taju.


      • henryxavier kirjoitti:

        d)

        Pasi siirtyi eteenpäin sen verran, että sai kullinsa Tiinan suuhun. Minä en turhia kainostellut, vaan kostutin sormeani Tiinan simpukassa ja sillä liukkaudella ujutin etusormeni Pasin pepun portista peremmälle. Hän värähti hieman ja pysäytti Tiinan suun nussimisen hetkeksi, mutta totuttuaan sormeeni, jatkoi vanhaan malliin.

        Alavatsassani kihelmöi ja tiesin kohta laukeavani. En halunnut laueta Tiinan pílluun, joten nousin pois pukilta jatkaen Pasin pérseen hyväilyä. Liukastin Pasin peräreiän Tiinan mehuilla ja lupia kyselemättä, työnsin kyrpäni juurta myöten tuohon huipputiukkaan ja hyvänmalliseen perśeeseen. 
        "Nyt saat, Pasi, kunnon kýrpää niin, että et istu kahteen viikkoon ja pieruistasikin lähtee ääni vasta joulun jälkeen." 

        Tiina oli noussut ylös penkiltä ja katsoi pilluaan hieroen, palava sädetikku kädessään touhujani. Onpa outo muija, käväisi mielessäni.

        Pasi huokaili nautinnosta ja nussiessani rajusti viimeiset vedot, ampui Pasi mällinsä penkille. Pasin pérseen puristuessa tiukasti paksun kullini ympärille, aloin ruiskuttamaan lientäni hänen onkaloonsa. Otin kullini välillä ulos, mutta ruiskutus ei näyttänyt vähenevän ollenkaan. Laitoin kaluni takaisin lämpimään ja tunsin sen jatkavan ruiskutteluaan. Teki niin hyvää, että minulta lähti taju.

        e)

        "Hei! Herää Aki!" - Tunsin kädet hartioillani ja ne ravistelivat minua melkoisella voimalla.
        "Haloooo! Onko ketään kotona? Nyt heräät tai minä soitan ambulanssin..." - Nikke ravisteli minua kovakouraisesti ja yritti saada minut tolkkuihini.
        "Mitäs nyt? Missä Pasi ja Tiina on? Mites minä täällä olen?" - aloin tulla tähän maailmaan ja huomasin olevani omassa sängyssäni Niken retuuteltavana.
        "Nyt on aamu ja minä aloin olla jo huolissani, kun et meinannut herätä ollenkaan. Kun sinä sammuit pesuhuoneeseen saunankatsomisreissullasi, niin Pasi ja Tiina lähti. Pasi oli kanssa vähän huolissaan ja pyysi, että et kerro kenen kamaa poltit, jos tulee jälkipeliä. Se kun on ehdonalaisessa." - Nikke teki selvitystä illan tapahtumista.

        "Víttu Nikke! Et usko millaisia unia minä näin. Siis aivan ihania ja ihan poskettomia." - aloin pikkuhiljaa päästä todellisuuteen.
        "Kyllä minä uskon, että jotain ihanaa näit, kun laukesit rinnallesi, vaikka kukaan ei koskenutkaan kulliisi. " - naurahti Nikke ja painoi käteni rintaani vasten.
        "Hmmmm. Ihan tuoretta mälliä tuntuisi olevan. Kuinkahan se nyt tuolla tavalla...?" - osasin kyllä aavistaa ennenkin unissani lauenneena, kuinka se nyt noin.
        "Arvaatkos, Aki, mitä sinä hoit kun syöksysi alkoi? - Nikke nauroi jo kohtalaisen vapautuneesti, kun huomasi minun olevan selviämässä. 
        "No jos jotain voi päätellä siitä, millaista unta näin, niin se saattoi liittyä meidän illan vieraisiin...?" - ehdotin.
        "No justiinsa niin ja peellä alkava oli huulillasi, kun laukesit. Taidat olla ihastunut siihen Pasiin. Olet sitä imenytkin, etkös olekin?"
        "Ai se kertoi? En olisi sitä viitsinyt itse kertoa. Mutta tosiaan. Kerran se halusi kokeilla miehen suuta ja eikä se mikään foobinen muĺkku ole. Vaikuttaa ihan kivalta kaverilta..." - lavertelin siinä vielä himpun verran sekaisena.
        "Ei se kyllä kertonut. Kunhan heitin arvauksen ja nappiin meni." - tuumi Nikke ja räjähti nauramaan. "Kyllä minä heti näin, että olet siihen ihastunut. Harmi, ettei sekasaunasta tullut mitään, niin olisin minäkin päässyt näkemään sen komistuksen ilman rihmankiertämää...Tiinasta ei olisi ollut niinkään väliä."

        "Mistä porealtaasta sinä horisit unissasi? Eihän teillä sellaista ole." - uteli Nikke vielä.
        "Kuules Nikke. Siellä altaassa tapahtui paljon asioita. Voin joskus kertoa sinulle, jos vielä ne jutut muistan, mutta sinäkin siellä altaassa laukesit minun suuhun." - annoin esimakua unestani.

        "No nyt kun tämäkin tilanne laukesi ja sinä alat olemaan jo ihmisten kirjoissa, niin vaikka poreammetta ei olekaan, voin kyllä ihan tässä vaan sinun suuhun laueta." - Nikke riisui vaatteensa ja painoi seisovan kyrpänsä huulilleni.
        "Justiinsa näin. Mukava saada munaa vaihteeksi muutenkin kuin unissaan... Nyt saat Nikke sellaisen poskihoidon, että muistat sen vartinkin päästä." - naurahdin ja täytin suuni kullilla.


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        e)

        "Hei! Herää Aki!" - Tunsin kädet hartioillani ja ne ravistelivat minua melkoisella voimalla.
        "Haloooo! Onko ketään kotona? Nyt heräät tai minä soitan ambulanssin..." - Nikke ravisteli minua kovakouraisesti ja yritti saada minut tolkkuihini.
        "Mitäs nyt? Missä Pasi ja Tiina on? Mites minä täällä olen?" - aloin tulla tähän maailmaan ja huomasin olevani omassa sängyssäni Niken retuuteltavana.
        "Nyt on aamu ja minä aloin olla jo huolissani, kun et meinannut herätä ollenkaan. Kun sinä sammuit pesuhuoneeseen saunankatsomisreissullasi, niin Pasi ja Tiina lähti. Pasi oli kanssa vähän huolissaan ja pyysi, että et kerro kenen kamaa poltit, jos tulee jälkipeliä. Se kun on ehdonalaisessa." - Nikke teki selvitystä illan tapahtumista.

        "Víttu Nikke! Et usko millaisia unia minä näin. Siis aivan ihania ja ihan poskettomia." - aloin pikkuhiljaa päästä todellisuuteen.
        "Kyllä minä uskon, että jotain ihanaa näit, kun laukesit rinnallesi, vaikka kukaan ei koskenutkaan kulliisi. " - naurahti Nikke ja painoi käteni rintaani vasten.
        "Hmmmm. Ihan tuoretta mälliä tuntuisi olevan. Kuinkahan se nyt tuolla tavalla...?" - osasin kyllä aavistaa ennenkin unissani lauenneena, kuinka se nyt noin.
        "Arvaatkos, Aki, mitä sinä hoit kun syöksysi alkoi? - Nikke nauroi jo kohtalaisen vapautuneesti, kun huomasi minun olevan selviämässä. 
        "No jos jotain voi päätellä siitä, millaista unta näin, niin se saattoi liittyä meidän illan vieraisiin...?" - ehdotin.
        "No justiinsa niin ja peellä alkava oli huulillasi, kun laukesit. Taidat olla ihastunut siihen Pasiin. Olet sitä imenytkin, etkös olekin?"
        "Ai se kertoi? En olisi sitä viitsinyt itse kertoa. Mutta tosiaan. Kerran se halusi kokeilla miehen suuta ja eikä se mikään foobinen muĺkku ole. Vaikuttaa ihan kivalta kaverilta..." - lavertelin siinä vielä himpun verran sekaisena.
        "Ei se kyllä kertonut. Kunhan heitin arvauksen ja nappiin meni." - tuumi Nikke ja räjähti nauramaan. "Kyllä minä heti näin, että olet siihen ihastunut. Harmi, ettei sekasaunasta tullut mitään, niin olisin minäkin päässyt näkemään sen komistuksen ilman rihmankiertämää...Tiinasta ei olisi ollut niinkään väliä."

        "Mistä porealtaasta sinä horisit unissasi? Eihän teillä sellaista ole." - uteli Nikke vielä.
        "Kuules Nikke. Siellä altaassa tapahtui paljon asioita. Voin joskus kertoa sinulle, jos vielä ne jutut muistan, mutta sinäkin siellä altaassa laukesit minun suuhun." - annoin esimakua unestani.

        "No nyt kun tämäkin tilanne laukesi ja sinä alat olemaan jo ihmisten kirjoissa, niin vaikka poreammetta ei olekaan, voin kyllä ihan tässä vaan sinun suuhun laueta." - Nikke riisui vaatteensa ja painoi seisovan kyrpänsä huulilleni.
        "Justiinsa näin. Mukava saada munaa vaihteeksi muutenkin kuin unissaan... Nyt saat Nikke sellaisen poskihoidon, että muistat sen vartinkin päästä." - naurahdin ja täytin suuni kullilla.

        OK, vähän erilaista menoa vaihteeksi,EI HUONO! Mutt noi päihteet vois jättää
        vähemmälle! Kiitos taas! Jatka kun jaksat!


      • stoner-wannabe Konon
        henryxavier kirjoitti:

        b)


        Kyllä se tuo alkoholi sopivasti nautittuna saa kielenkannat kätevästi irti... Siispä hain sitä lisää. Kaadoin keittiössä loput Martinit laseihin ja sain kuin sainkin ne läikkymättöminä parvekkeelle. Olin aika kännissä jo, ja selvin päin ei olleet enää muutkaan seurueen jäsenet.

        "Saaks täällä polttaa?" - kysyi Pasi ja kaiveli rintataskustaan sikarilaatikon.
        "Jos nyt tämän kerran, mutta avaan noita laseja lisää, niin pääsee savut pihalle." - Avasin yhden seinän lasit nippuun ja vein sivupöydältä isän käyttämän tuhkakupin miehittämäämme pöytään.
        Pasi kallisti sikarilaatikkoaan ja valutti kädelleen kartion mallisen sätkän.
        "Tää ei ole ihan normisikari." - tuumi naureskellen. Oletteks te, Aki ja Nikke, maistaneet koskaan tällaista. Me Tiinan kanssa jo pikkuisen pihalla pöhäytettiin ennen tänne tuloa."

        Skeittausaikoinani tuli joskus ruohoa polteltua. Kavereissa oli monen sortin viheltäjää ja osalla niistä oli monenlaisia mömmöjä pään sekoittamiseksi. Itselleni tutuiksi tulivat vain alkoholi ja ruoho, eikä kummankaan käyttö karannut käsistä.
        Pitkästä aikaa, voisihan tuota taas maistaa. Aki oli sytyttänyt jointtinsa ja tarjosi Tiinalle, joka parit henkoset otettuaan, työnsi sen minulle.
        Vedin kunnon savut ja pidättelin hengitystä odotellen vaikutusta. Vedin vielä parit, kunnes Pasi otti jointin kädestäni ja sanoi sen olevan melkoisen vahvaa.
        "Jos olet jotain mietoja ruohoja joskus vetänyt, niin tää ei oo sellaista. Tää on ihan puhdasta kukkaa ja tottumattomalle saattaa potkaista aika lujaa." - varoitteli Pasi, vedellen itse paksuja haikuja sätkästään.

        Oikeassahan se Pasi oli. Muutamissa minuuteissa jysähti ja alkoholin kanssa, se olikin melkoinen jysäys. Kerrottuani jonkun tyhmän jutun, alkoi minua naurattamaan ja en meinannut pysyä jakkaralla. Siitä toivuttuani, sain mielestäni hienon idean...
        "Eiköhän lähdetä sekasaunaan? Me kyllä jo käytiin, mutta sauna lämpenee kyllä nopeasti uudestaan. Voin käydä laittamassa sen päälle vaikka heti."
        Eipä se niin huono idea ollutkaan, ja Tiinakin sanoi, että mielellään hän komeiden miesten kanssa saunaan lähtee.
        Pasi ja Nikke olivat vähän varautuneita, mutta känni ja pilvi poistavat sellaisia varautuneisuuksia kohtalaisen hyvin. Kävin laittamassa saunan päälle ja tulin takaisin parvekkeelle. Oudon näköistä porukkaa siellä oli, mutta istuin seuraan.

        "Äläpäs nuoku siinä, Aki. Nyt ei ole vielä levon hetki..." - Nikke töni olkapäätäni ja sai minut havahtumaan.
        "Sorry vaan porukat. Olin hetken vähän muissa maailmoissa." - selitin ja yritin pysyä skarppina.
        "Käyn katsomassa, joko sauna on valmis." - tuumasin ja läksin horjahdellen saunaa kohti.
        Avasin saunan oven ja miellyttävä lämpö tulvahti vastaani sieltä...

        "Valmiilta näyttää ja tuntuu, trallallei. Pian kylvetään ja kohta saa Tiinakin nähdä ihan oikean ison kýrvän... Trallallaaa...Mitähän se mahtaa siitä tykätä ja mitähän Pasi siitä tykkäisi. Lalla la laa..." - höpisin ja lauleskelin ihan sekaisena. Istahdanpa hetkeksi tuohon poreammeen kulmalle... Trallallaaaaaaa

        Jeah! Mukava ylläri tuo, että sun tarinoissa imetään muitakin kivoja juttuja kuin kyrbää ;)


      • Konoboy
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        Onpa tuolla Tiinulilla isot tissit ja leveä pérse. Tai normaali naisen pérsehän se on, mutta Pasin perseeseen verrattuna, näytti aika leveätä. Onpas se tuo Pasin pérse sitten upea. Tällaisia pyöri päässäni, katsellessani Pasin ja Tiinan poistumista saunasta. Suihkussa he kietoutuivat yhteen ja halailivat ja suutelivat toisiaan antaumuksella. Siirtyessään porealtaaseen, talutti Tiina Pasin sinne parrusta kiinni pitäen ja se kahva vaikutti jo aika kovalta.

        Nikke kokeili vieressä istuessaan minun jalkojen väliä ja sai käteensä paksun ja jäykän aisan. Ei ollut veltto Nikelläkään, panin merkille.
        "Eikös mennä Nikke istuu noiden kanssa tuonne porealtaaseen? Kyllä sopu sijaa antaa." - ehdotin Nikelle ja suihkun kautta änkesimme itsemme samaan altaaseen Tiinan ja Pasin kanssa.

        "Wautsi. Täällähän on kolme seisovaa kýrpää mun kanssa samassa ammeessa. Ai että mä tykkään mulkuista. Nouskaas pojat istumaan tuohon reunalle, että saan tarkemmin katsoa." Tiina oli melkoisessa kiimassa ja toinen käsi jalkovälissään, toisen puristellessa törröttäviä nännejään, hoputti meitä ammeen reunalle.
        Ei minua niin kauhean paljoa Tiina kiihottanut, mutta se kyllä kiihotti, kun pääsin Pasille näyttämään kullini kaikessa komeudessaan. Huomasin hänen sitä ensin vilkaisevan vaivihkaa, mutta kohta jo häpeämättömästi. Outoa heteromieheltä, käväisi mielessäni. 
        Tuntui, että kullini oli normaaliakin olotilaansa pitempi ja paksumpi ja pikkurillin vahvuinen suonikin sykki varren yläosassa ennennäkemättömän paksuna. Mietin mielessäni, että mites se tuo Nikkekin saa noin hyvin mulkkunsa pysymään ylhäällä, mutta olihan tässä sille muutakin nähtävää, kuin kiimainen ja estoton nuori nainen.

        Joka olikin todella estoton... "Mä haluun imee näitä kaikkia. Nyt tehkää tyttö tyytyväiseks..." - huokaili Tiina ja vilkaisi Pasin suuntaan.
        "Ei kai sua Pasi haittaa?
        "Ei ollenkaan. Eihän me naimisissa olla. Aloita vaikka minun kullísta." - tarjosi Pasi peliään Tiinalle imettäväksi.
        Tiina aloitti kierroksensa Pasista ja minuutin, pari imettyään, siirtyi Niken aisalle, joka oli pikkuisen veltostumaan päin.
        Siirsin käteni Niken taakse ja pujotin sormeni pakaraväliin ja hieroin hänen märkää pyllyrusinaa hänen kohotettuaan peppuaan pikkuisen.
        Niken kalu kajahti täyteen seisokkiin Tiinan sitä samalla imiessä.
        "No nythän tää vasta seisookin. Anna olla noin." - sanoi Tiina Nikelle, siirtyessään minun kalulle.
        Pasi katsoi vierestä, kun Tiina tarttui kaluani juuresta ja kiristi nahan tiukalle paljasten terskani kokonaan. Minua Pasin tuijotus kiihotti todella paljon ja Tiinan upottaessa sykkivän elimeni syvälle suuhunsa, vilkaisin Pasia silmiin. Niissä loisti kiihko ja huomasin hänen vatkaavan lievästi käyrää kullliaan Tiinan toimitusta seuratessaan. Tiinan pää liikkui sylissäni ja tuntui, että hän ei saa kullistani tarpeekseen sitten millään. Pasi keskeytti Tiinan imuhommat karskisti, nostamalla Tiinaa tukasta ja sanomalla, että nyt alkaa panemisen ajat.
        "Kenet haluat ensiksi?" - kysyi Pasi ja käänsi Tiinan porealtaan reunaa vasten.
        "Pasi, Nikke, Aki" - antoi Tiina ehdotuksensa.
        "Minä olen vähän huono panemaan naisia, niin jätän välistä, mutta voin häärätä tässä muuten." - sanoi Nikke ja tarttui aisaani alkaen runkata sitä rauhallisesti. 
        Tiinan siirtyessä asemiin, työnsin kämmeneni hänen jalkojensa väliin ja tunnustelin nyt jo liukasta pílluaan. Pujotin pari sormeani sisään ja kyllä se píllu oli valmis tulevaan.
        Tiina meni altaan pohjalle polvilleen ja Pasi työnsi käyränsä takaapäin kosteankuumaan rakoon. Istuin altaan reunalla ja vedin Tiinan pään taas syliini. Pasin pannessa Tiinaa ja Tiinan imiessä minun kiihkosta halkeamaisillaan olevaa kalua, nousi Nikke ylös, tuli ja työnsi oman seisovansa suuhuni. Hän alkoi naida suutani vauhdilla ja hetken päästä päästikin annoksensa suuhuni. Nielin, mitä ehdin, mutta osa tipahteli leukani kautta kaluni juureen, josta Tiina ne nuolaisi kielellään suuhunsa. 

        "Vaihtakaa paikkaa!" - komensi Tiina viime hetkillä. Olin hyvin lähellä laukeamista ja saman huomasin Pasinkin katseesta. Irrottauduimme Tiinasta ja nousimme altaasta. Johdatimme Tiinan pesuhuoneen penkille selälleen ja nostin hänen jalat rintaani vasten työntyessäni Pasin avaamaan lemmentunneliin. Pasi asettautui Tiinan rintojen alapuolelle ja alkoi työnnellä kyrpäänsä noiden isojen, törröttävänännisten tissien väliin. 
        Pasin pérse oli niin hyvin hollilla, että työnsin peukaloni pakaraväliin ja hieroin peppureiän reunoja sormieni hyväillessä välilihaa ja kiveksiä.
        "Aaah, kun tekee hyvää. Älä lopeta!" - voihkaisi Pasi nussiessaan Tiinan tissiväliä.
        "Onko sinun raivonappi epäkunnossa, kun et heti alkanut raivoamaan silittelyistäni?" - kysyin yllättyneenä Pasin kommentista.
        "Äläs ala vittuilemaan, kun kerrankin pääset kunnolla kopeloimaan heteromiehen perśettä." 

        Huh, tässähän c-osassahan meni rohkeaksi meno! Ei kuitenkaan liian rohkeaksi..;)


      • alexpert
        henryxavier kirjoitti:

        e)

        "Hei! Herää Aki!" - Tunsin kädet hartioillani ja ne ravistelivat minua melkoisella voimalla.
        "Haloooo! Onko ketään kotona? Nyt heräät tai minä soitan ambulanssin..." - Nikke ravisteli minua kovakouraisesti ja yritti saada minut tolkkuihini.
        "Mitäs nyt? Missä Pasi ja Tiina on? Mites minä täällä olen?" - aloin tulla tähän maailmaan ja huomasin olevani omassa sängyssäni Niken retuuteltavana.
        "Nyt on aamu ja minä aloin olla jo huolissani, kun et meinannut herätä ollenkaan. Kun sinä sammuit pesuhuoneeseen saunankatsomisreissullasi, niin Pasi ja Tiina lähti. Pasi oli kanssa vähän huolissaan ja pyysi, että et kerro kenen kamaa poltit, jos tulee jälkipeliä. Se kun on ehdonalaisessa." - Nikke teki selvitystä illan tapahtumista.

        "Víttu Nikke! Et usko millaisia unia minä näin. Siis aivan ihania ja ihan poskettomia." - aloin pikkuhiljaa päästä todellisuuteen.
        "Kyllä minä uskon, että jotain ihanaa näit, kun laukesit rinnallesi, vaikka kukaan ei koskenutkaan kulliisi. " - naurahti Nikke ja painoi käteni rintaani vasten.
        "Hmmmm. Ihan tuoretta mälliä tuntuisi olevan. Kuinkahan se nyt tuolla tavalla...?" - osasin kyllä aavistaa ennenkin unissani lauenneena, kuinka se nyt noin.
        "Arvaatkos, Aki, mitä sinä hoit kun syöksysi alkoi? - Nikke nauroi jo kohtalaisen vapautuneesti, kun huomasi minun olevan selviämässä. 
        "No jos jotain voi päätellä siitä, millaista unta näin, niin se saattoi liittyä meidän illan vieraisiin...?" - ehdotin.
        "No justiinsa niin ja peellä alkava oli huulillasi, kun laukesit. Taidat olla ihastunut siihen Pasiin. Olet sitä imenytkin, etkös olekin?"
        "Ai se kertoi? En olisi sitä viitsinyt itse kertoa. Mutta tosiaan. Kerran se halusi kokeilla miehen suuta ja eikä se mikään foobinen muĺkku ole. Vaikuttaa ihan kivalta kaverilta..." - lavertelin siinä vielä himpun verran sekaisena.
        "Ei se kyllä kertonut. Kunhan heitin arvauksen ja nappiin meni." - tuumi Nikke ja räjähti nauramaan. "Kyllä minä heti näin, että olet siihen ihastunut. Harmi, ettei sekasaunasta tullut mitään, niin olisin minäkin päässyt näkemään sen komistuksen ilman rihmankiertämää...Tiinasta ei olisi ollut niinkään väliä."

        "Mistä porealtaasta sinä horisit unissasi? Eihän teillä sellaista ole." - uteli Nikke vielä.
        "Kuules Nikke. Siellä altaassa tapahtui paljon asioita. Voin joskus kertoa sinulle, jos vielä ne jutut muistan, mutta sinäkin siellä altaassa laukesit minun suuhun." - annoin esimakua unestani.

        "No nyt kun tämäkin tilanne laukesi ja sinä alat olemaan jo ihmisten kirjoissa, niin vaikka poreammetta ei olekaan, voin kyllä ihan tässä vaan sinun suuhun laueta." - Nikke riisui vaatteensa ja painoi seisovan kyrpänsä huulilleni.
        "Justiinsa näin. Mukava saada munaa vaihteeksi muutenkin kuin unissaan... Nyt saat Nikke sellaisen poskihoidon, että muistat sen vartinkin päästä." - naurahdin ja täytin suuni kullilla.

        Parhautta! No ei ehkä niin hyvä kuin halkosavotta, mutta todella hyvä kumminkin. Odotan innolla jatkoa tähän, koska näitä novellejasi on niin mukava lukea toisin kuin muita novelleja. Toivon hartaasti että jatkat näiden novellijesi kirjoittamista, koska olet erityisen hyvä niissä. Näin miehen näkykulmasta tämä on välillä aika kiihottavaa lukea näitä. Pakko myöntää!


    • Konostelija

      Toi ryhmäsessio oli aika kuumaa kamaa eli ehkä iiiihan pikkasen harmitti ku se olikin vaan unta. Mutta ehkä se olikin liian hyvää ollakseen totta :D Mukava, että oli tuota naiskauneuttakin mukana. Erittäin hyvä tarina tälläkin kertaa. Jatkoa odottelen joko tähän tai sitten kokonaan uuden tarinan muodossa ;)

    • Konostelija

      Toi ryhmäsessio oli aika kuumaa kamaa eli ehkä iiiihan pikkasen harmitti ku se olikin vaan unta. Mutta ehkä se olikin liian hyvää ollakseen totta :D Mukava, että oli tuota naiskauneuttakin mukana. Erittäin hyvä tarina tälläkin kertaa. Jatkoa odottelen joko tähän tai sitten kokonaan uuden tarinan muodossa ;)

      • Konostelija kommentoikin ahkerasti ;) Kiitos siitä.

        Pallotytölle kanssa kiitokset ja pahoittelut, jos päihteilyt haittasivat, mutta ne olivat oleellinen osa tarinaa. Sekaisin oleva Aki näkee nääs parempia unia :D


    • felixgay

      Kiitos henry! Sä osaat kirjottaa:)
      Osaisinpa mäkin yhtä hyvin:)

      "JATKOA!", huutaa tattini :D

      BTW. Oon Felix

    • ultramariinitaivas

      Mukava nähdä, että joku jaksaa vielä pitää tämän palstan tasoa yllä.

      Hyvää työtä.

      • ¤Laakerinlehti¤

        Ultris! Missä sä oot ollut? :D Ei oo näkynyt pitkään aikaan. :(


    • Pehmeän lämmintä kerrontaa, kuin istuisi kynttilänvalossa joulupöydässä punaviinilasi kädessä. Hyvä meisinki, peukku ;)

      • Kiitos kauniista kommentista ;)


      • mrl
        henryxavier kirjoitti:

        Kiitos kauniista kommentista ;)

        joko jatkuis? :)


      • mrl kirjoitti:

        joko jatkuis? :)

        Nyt en pysty sanomaan samaa kuin viimeksi. Eli, että kohta tulee.
        Silloin oli juttu just valmistunut ;)
        Älähän hätäile. Pasi on pidätettynä ja siitä ei nyt pysty kirjoittamaan, mutta kai se joskus vapautuu. Halkosavotta saa jatkoa ennemmin...


    • Tapaaminen...

      a)

      Oli menny kolme viikkoa ja Pasista en ollut nähnyt vilaustakaan. Ihmettelin hiukan asiaa. Kyse ei ainakaan ollut siitä, ettenkö olisi häntä etsinyt katseellani. Mutta kun ei näkynyt, niin sitten ei.

      Rantaraitilla aamulenkkiä, polvet tukisiteissä, kiertäessäni, minulla oli tapana kiertää sitä vastapäivään. Pidin sitä jotenkin mukavampana ja parempana niin. Perjantain aamulenkillä sain yllätyksekseni törmätä Pasiin, joka ison hurttansa kanssa tuli vastaan mutkan takaa. Ohitimme jo, kunnes kumpikin vilkaisimme taaksemme ja tajusimme toisemme. Peruutimme ja hengästyneinä saimme jonkinlaista keskusteluakin aikaan.

      "Moi. Olet lähtenyt lenkille ja eipä ole näkynytkään aikoihin..."- sain puuskutettua.
      "Joo. Nyt taas juoksu maistuu. Olin vähän aikaa... Tuota, mites nyt sanoisin tään...? Onks sulla hetki, niin istutaan tohon penkille? - ehdotti Pasi ja ei välittänyt ison koiransa tempoilusta.
      "Ei tässä mitään kummempaa minulla nyt ole. Istutaan vaan." - sanoin ja siirryimme rantaraitin metallipenkille.
      "Missä sinä olet piilotellut, kun en ole nähnyt moneen viikkoon?" - kysyin.
      "Joo. Siinä kävi vähän huonosti. Silloin kun teillä käytiin Tiinan kanssa, niin ei mennyt monta päivää, kun jeparit haki mut tutkintaan. Ja en kyllä ollu tehny silloin mitään, mut kuka kerran keksitään, niin sitä aina epäillään ja löytyihän multa sitä budia vielä pikkusen. Sitä, mitä sunkin luona polteltiin. Ja nyt oli jonkun muun jutun yhteydessä tullut joku isompi satsi esiin ja mua epäiltiin siitäkin ja mulla ei sen kanssa todellakaan ollu mitään tekemistä. Mutta kaks viikkoo pitivät tutkintovankeudessa, ennen kuin se selvis. Vítuttaa kyllä." - avautui Pasi.
      "Voi harmin paikka. Oliko se muuten sellaista itsekasvatettua, mihin meillä minäkin tutustuin? - kysyin. "Aika vahvaa oli, huomasin." - jatkoin.
      "Heh. Huomasin mäkin. Mut iltahan oli hyvin aluillaan ja harmi, että päätty niin kuin päätty. No ei se ole eka kerta, kun noiden kanssa sekoillaan ja sä olet harrastelija kuitenkin." - sanoi Pasi ja meillähän alkoi juttu luistamaan.

      "Mites Tiina? Oletko sen kanssa vielä?
      "Ääääh. Ei samaa muijaa kahta iltaa peräkkäin, on mun mielipide, mutta Tiinahan oli sentään kuukauden ja se on melkein enkka yhden mimmin kanssa." - sanoi Pasi ja kertoi vielä, ettei nyt ollut ehtinyt uutta naistakaan etsiä.
      "Onko koura kipeä, jos et ole naista saanut moneen viikkoon? - kysyin vailla taka-ajatuksia.
      "Meinaatko, että jos haluan pantavaa, niin olisit suosiollinen paksun perseeesi kanssa? -nauroi Pasi aika hereästi.
      "Ei sinussa taida olla miestä panemaan miestä..." - lohkaisin, mutta ajatus Pasista hääräilemässä persuksieni takana ei yhtäkkiä tuntunutkaan aivan mahdottomalta. "Eikä mun persé kyllä mikään paksu ole, joten älä siitä vittuile..."

      "Jos en kohta saa ihan oikeaa pantavaa, niin tuo mun doggikin on vaarassa. Melkein panisin mitä vaan, kunhan ei kovin möreällä äänellä puhuisi..." - vitsaili Pasi ja minä mietin Punahilkka-sadun sutta, että mistä se saikaan liitua äänensä kirkastamiseen.

      Joskus pikkuisen mulkulta vaikuttanut Pasi alkoi tuntua jo mukavalta juttukaverilta ja siinä jutellessamme, huomasimme olevamme monesta asiasta aivan samaa mieltä. Ainakin joistakin asioista, tai ainakin jonkin aikaa. Tai sitten ei.
      Minulla ei ollut mitään menetettävää, niinpä sanoinkin Pasille, että jos se haluaa kyrpänsä ympärille lämmintä ja elävää lihaa, niin voisin uhrautua...
      Mikä uhraus minulta se olisikaan. Saada himoitsemaani miestä.

      Ei Pasi niin tyhmä ollut, että olisi kaivanut kullinsa esiin ja sanonut, että nyt me pannaan. Vaan jo se, että ei täysin ajatusta tyrmännytkään, jätti itselleni toivon kipinän. Jospa olisin nyt juuri tässä saanut hyväillä tuota parransänkeä ja hiukan nuolaista sänkisen leuan alta. Jo se olisi tuonut iloa elämääni.

      "Onko sinulla illalla menoja. Tule saunaan, jos uskallat. Olen taas yksin kotona ja ei oikein mitään suunnitelmia olekaan tälle illalle." - ehdotin Pasille. "En minä sinua syö, sen lupaan, mutta saunaoluet tarjoan ja iltapalaa." - jatkoin.
      "Ettet vaan yrittäis tarjota sellaista pikkusuolaista housustas? - virnuili Pasi. "Sille kiitos ei, mut ei mullakaan ole sen kummempaa, niin voisin vaikka tullakin. Monelta passais tulla soittelee kelloo?"
      "Tule seiskan paikkeilla. Pikkusuolaista ei kyllä housusta löydy. Isompaa kyllä, mutta on mulla aineksia ihan oikeaankin iltapalaseen." - kerroin ja sydänalassani muljahti kerran, pari, kun mietin tulevaa iltaa.

      Heterohan se Pasi on, mutta kokeilunhaluinen. Pitääkin tsekata, mitä se haluaisi kokeilla...

      Ensin pikainen suihku lenkin jälkeen. Sitten kauppaan hakemaan oluita ym. iltapalatarpeita ja seksipuodista jos hakisi ison pullon liukkaria. Niillä pärjäilee, ja jos ei illalla ole menekkiä liukkarilla, niin säilyyhän se...

      • ei se futari vaan toinen

        Oih, lisää jatkoa on odotettu ja vihdoin sitä sai edes vähän


    • mrl

      milloin luvassa jatkoa?

      • Enpä tiedä. Ei lähde tämä tarina oikein lentoon ;)


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        Enpä tiedä. Ei lähde tämä tarina oikein lentoon ;)

        Hyvin lentää Henry .....ja veikkaan että aika pitkälle " lentää" sen Pasin kanssa ...... ; ) !!!!!


    • Vierailu

      a)

      "Työnnä kyrpäs mun perseeseeen ja nussi niin lujaa kuin jaksat. En
      ole saanut pitkään aikaan kunnolla kyrpäää."
      - Selälläni maaten, jalat kohti kattoa, levitin niitä odottaen Pasin tulevan päälleni. Pasi otti jaloistani kiinni ja kiepautti minut mahalleni sänkyyn. Hän läimäisi perseelleeni muutaman kerran ja käski: "Persé ylös ja pyllistä homo. Mä haluun nussii sua takaapäin. Tarjoat nyt persettäsì kuten kunnon homohuoran tuleekin. Mä nussin sulta tajun kankaalle ja sinä tykkäät siitä. Etkö tykkääkin?"
      "Ei, kun mä rakastan sitä." - sanoin ja työnsin persettäni paremmin hollille.

      Yksi asia johtaa toiseen. Ja tuohon tilanteeseen johtivat useat illan aikana esille tulleet asiat.

      Pasin soitettua ovikelloa, sydämeni löi muutamia extralyöntejä.
      Vilkaisin eteisen peiliin, sipaisin hiuskiehkuran otsaltani ja otin nopeat irvistykset peilikuvalleni. En säikähtänyt, eikä muutenkaan pahalta näyttänyt. Samalla tuli tarkistettua, ettei ollut tomaatin riekaleita hammasväleissä. Avasin oven...

      "Käyhän peremmälle, Pasi. Heitä puserosi naulakkoon. Täällä tarkenee kyllä." - sanoin jotain sanoakseni. Minua jännitti jonkin verran tuleva.
      Pasi potkaisi kengät jalastaan ja heitti puseronsa naulakon sarveen. Siirryimme olohuoneeseen ja pyysin Pasin istumaan korkeaselkänojaiseen nojatuoliin.
      "Tuttu jakkara." - naurahti Pasi. "Istuin tässä kerran aikaisemminkin. Sori vielä siitä lämäristä, mut tilanne oli mulle outo ja uus. Ja ehkä vähän hävettikin, kun ei kukaan mies ollu mun munaa aiemmin imeny." -jatkoi Pasi.

      "Menneet on menneitä. Älä niistä huoli. Mä luulin että tuo asia
      puhuttiin selväks jo silloin viimeksi." - tuumasin. "Kelpaako GT drinkiksi?
      "Mikä vítun GT?
      Purskahdin nauruun ja selitin sen tarkoittavan ihan vaan Gin Tonicia.
      "Jaa. Heh heh. Niinpä tietysti." - naurahti Pasikin. "Se kyllä kelpaa mainiosti."

      Tein keittiössä drinkit ja tulin istumaan sohvalle Pasia vastapäätä.
      Maistelimme drinksujamme, mutta juttu ei meinannut lähteä liitoon.
      Joitain tyhjänpäiväisyyksiä siinä toisteltiin, mutta kolmannen GT:n jälkeen syntyi jo hiukan eloa jutusteluun.

      "Tuota... Kun äsken sanoit, ettei kukaan mies ollut ennen mua sun
      munaa imenyt, niin olitko tehnyt mitään muuta oman sukupuolen kanssa. Onhan monilla hetskuillakin sellaisia junnukokeiluja toisten poikien kanssa."
      - Muistin omat kokeilut. Ne kokeilut tuntuvat vaan jatkuvan ja jatkuvan.
      "No tuota, no joo. Jotain pientä kyllä. Oltiinkohan siinä kymmenen ja kahdentoista vuoden välillä, kun parhaan kaverin kanssa uimahallissa lastenaltaalla painittiin ja huomattiin, että molemmilla oli pienet pippelit kovana. Tottakai kipaistiin veskiin niitä ihmettelemään ja vertailemaan. Se oli sellaista uteliasta leikkiä vaan." - avautui Pasi.
      "Ihan normaalia tuo tuollainen on. Oliko se yksi kerta vai useamminkin. Sori, kun olen utelias, mutta ymmärtänet, että minua jostain syystä vähän kiinnostaa. Ei tartte kertoa, jos et halua." -sanoin.

      "No jos mä olen kehdannut sun suuhus munanikin työntää, niin kai mä uskallan lapsuuteni jutuistakin jotain kertoa. Käys tekee vielä yhdet GT:t. Mä muistelen lapsuuttani sillä aikaa ja laita extra-giniä." - sanoi Pasi ja iski silmää.
      Kävin rakentamassa meille tuhdit kupit, tarjoilin käteen ja jäin kuulolle.

      Pasi otti muutaman hörpyn ja jatkoi avautumistaan. "No ei se yhteen kertaan jääny. Aika usein sen ekan uimahallijutun jälkeen tehtiin samaa ja aina se alkoi siitä vesipainista. Vaikkei me oikein mitään ymmärretty kulleista silloin, niin olihan se jotenkin kiihottavaa seisotella pikkuisia nappuloita kaverin kanssa. Ja sitten joskus sen kaverin kotona maattiin päällekkäin, vaatteet päällä kyllä, ja hierottiin itseämme toista vasten. Mä kyllä kuvittelin silloin aina, että mulla on tyttö siinä alla."

      • b)

        Vai sillä lailla se Pasi oli tehnyt. Sillähän oli poikakokemuksia lapsuudessaan melkeinpä enemmän kuin minulla.

        "Meillä kaverin kanssa taas oli joskus sellaisia kisoja, joissa kokeiltiin, kumpi saa ensiksi mulkkunsa pystyyn ja sitten se piti näyttää, mutta peiton sai pitää muĺkun päällä. Ei me kyllä kauhean kauan jaksettu sitä leikkiä silleen, että peitto päällä esiteltiin. Siitähän se jatkui sitten eteenpäin ja vähän vanhempana runkkaukseksi asti." - kerroin omia kokemuksia.
        "Ei sulla koskaan mitään yhteisrunkkuja ollut tai sellaisia?" - utelin lisää.

        "Joo, siis kyllä, jos sellaiseksi lasketaan sellainen, kun pimeässä huoneessa oltiin kaverin kanssa ja nukkumaan piti ruveta, niin silloin kyllä kumpikin runkattiin omassa sängyssä ja ei se jäänyt toisellekaan epäselväks mitä molemmat ähräs. Aamulla kaveri vaan kysy että tuliks sotkuu. Hah hah. Mutta ei mun kullíini ole oman käden ja sinun lisäks muut miehet koskeneet. Tytöt kyllä." -kertoi Pasi.

        Enää ei kainosteltu ja monet jutut siinä jutellessa saivat selvityksen.

        "Mennäänkö saunaan. On kuumana ollut jo jonkin aikaa ja eikös sellaisesta ollut vähän puhetta?" - ehdotin Pasille.
        "Toki mennään. Sulta löytyy varmaan pyyhe, kun en viitsinyt mukaan ottaa?"
        "Tietysti löytyy. Riisu vaatteesi vaikka siihen tuolille, mä heitän omani huoneeni sängylle."

        Etsin pyyhekaapista Pasille Marimekon unikkokuosisen kylpypyyhkeen ja peffan alle puuvillaisen pienemmän. Pasi astui kylpyhuoneeseen minun seistessä suihkussa. Fiilikseni oli rento, kiitos mukavasti menneen alkuillan, sekä muutamien drinkkien. Juttujemme ja Pasinkin läheisyyden vuoksi, kaluni ei muistuttanut kylmän veden katkarapua vaan se roikkui niin suurena, kuin se roikkua voi. Jos se olisi tuosta vielä suurentunut, ei se enää olisi roikkunut. Pasi vilkaisi sitä...

        "No voihan víttu sentään. Onhan sulla kaamee aisa. Ei saaatana
        sentään. Mä lähen kotiin." - nauroi Pasi ja tuli vuorostaan suihkuun.
        Otin kaluani juuresta ja lätkäisin sitä muutaman kerran toiseen kämmeneeni...
        "Tää nyt on vaan tällainen, puutarhajyrsin, vai mites se mainos
        sanoikaan." - nauroin minäkin. Mieltäni lämmitti kuitenkin Pasin huomio. Vilkaisin Pasin jalkoväliin ja loivasti kaareva kullí heilui mukavasti reideltä toiselle hänen saippuoidessaan kroppaansa. Ei mitään pahaa sanottavaa sieltäkään suunnalta.

        Heittelimme löylyjä, juttelimme niitä näitä. Välillä kävimme parvekkeella vilvoittelemassa. Söimme tauolla tekemiäni tapas-tyylisiä iltapaloja. Ilmakuivattuun kinkuun käärityt melonilohkot, balsamicon ja oliiviöljyn sekoituksessa pyöräytettynä, saivat kyytiä punaviinin avulla.

        Aika lentää kuin siivillä, sanotaan, ja näin saattoi sanoa nytkin.

        Lopeteltuamme saunomisen ja viimeisten suihkujen aikana rohkaisin
        itseni. "Saanko, Pasi, hyväillä vähän sun peppua. Se on tosi kaunis ja kiihottavan näköinen. Tekis kyllä mieli kovasti hieroa sitä. Tai ihan mitä vaan haluat. Voin imeä sua, saat vaikka panna mua. Sanot vaan." - estoni olivat karisseet ja nyt oli ehdotusten aika.
        "Jaa. Vai kiihottavan näköinen pérse mulla? Siitäkös johtuu, ettei sun mulkkus oo enää alaspäin?" - virnisti Pasi. "Anna mennä vaan, mutta varo raivonappia."

        Muistellessamme raivonapin ensiesiintymistä, nauroimme hetken
        suhteellisen hillittömästi, mutta kun huomasin Pasin kullín nousseen pystyyn, loppui nauruni kuin veitsellä leikaten.
        "Saanko? Oikeesti? Ettet säiky nyt?" - varmistin vielä.
        "Joo, joo. Lopeta kysely ja aloita, mitä sitten aloitatkin." - tuumasi Pasi.

        Puheille olkoon oma aikansa. Nyt oli toiminnan aika. Menin kiinni Pasin vartaloon ja tartuin pakaroihin molemmilla käsillä. Lukuisten juoksukilometrien jäntevöittämät pakarat värähtelivät käsieni alla. Hyväilin niitä alhaalta ylös, ylhältä alas, sivuilta, joka puolelta ja rohkaistuin varovaisesti kokeilemaan myös niiden väliä. Tällä kertaa ei litsaria tullut ja jatkoin rohkeasti tutustumistani. Kaluni oli jo täydessä seisokissa ja heiluvat seipäämme osuivat aina välillä toisiinsa. Tuntui, kuin olisin saanut pieniä sähköiskuja...

        Pudottauduin polvilleni pesuhuoneen lattialle. Se sattui polviini ilkeästi, mutta endorfinit peittäkööt kivut nyt, mietin, kun imaisin matkalla Pasin parrun suuhuni. Imin sitä muutaman kerran terskasta ja sen jälkeen lähes nielasin sen kurkkuuni. Pasi painoi päätäni vatsaansa vasten ja jouduin työntämään häntä hieman loitommaksi happea saadakseni. Toistin samat temput muutaman kerran ja Pasin kalu valutti kiimalimaa jo hyvällä vauhdilla.

        Annoin kiimaliman kostuttaman pelin hengähtää hetken ja käänsin Pasin ympäri.
        Mitä sä nyt?" - kysyi Pasi, kun työnsin naamaani hänen pakaroiden väliin.
        "Sua ei kukaan ole varmaankaan koskaan nuollut täältä? Haluutko?" - kysyin, ihaillen tuota hyvää pérsettä.


      • henryxavier kirjoitti:

        b)

        Vai sillä lailla se Pasi oli tehnyt. Sillähän oli poikakokemuksia lapsuudessaan melkeinpä enemmän kuin minulla.

        "Meillä kaverin kanssa taas oli joskus sellaisia kisoja, joissa kokeiltiin, kumpi saa ensiksi mulkkunsa pystyyn ja sitten se piti näyttää, mutta peiton sai pitää muĺkun päällä. Ei me kyllä kauhean kauan jaksettu sitä leikkiä silleen, että peitto päällä esiteltiin. Siitähän se jatkui sitten eteenpäin ja vähän vanhempana runkkaukseksi asti." - kerroin omia kokemuksia.
        "Ei sulla koskaan mitään yhteisrunkkuja ollut tai sellaisia?" - utelin lisää.

        "Joo, siis kyllä, jos sellaiseksi lasketaan sellainen, kun pimeässä huoneessa oltiin kaverin kanssa ja nukkumaan piti ruveta, niin silloin kyllä kumpikin runkattiin omassa sängyssä ja ei se jäänyt toisellekaan epäselväks mitä molemmat ähräs. Aamulla kaveri vaan kysy että tuliks sotkuu. Hah hah. Mutta ei mun kullíini ole oman käden ja sinun lisäks muut miehet koskeneet. Tytöt kyllä." -kertoi Pasi.

        Enää ei kainosteltu ja monet jutut siinä jutellessa saivat selvityksen.

        "Mennäänkö saunaan. On kuumana ollut jo jonkin aikaa ja eikös sellaisesta ollut vähän puhetta?" - ehdotin Pasille.
        "Toki mennään. Sulta löytyy varmaan pyyhe, kun en viitsinyt mukaan ottaa?"
        "Tietysti löytyy. Riisu vaatteesi vaikka siihen tuolille, mä heitän omani huoneeni sängylle."

        Etsin pyyhekaapista Pasille Marimekon unikkokuosisen kylpypyyhkeen ja peffan alle puuvillaisen pienemmän. Pasi astui kylpyhuoneeseen minun seistessä suihkussa. Fiilikseni oli rento, kiitos mukavasti menneen alkuillan, sekä muutamien drinkkien. Juttujemme ja Pasinkin läheisyyden vuoksi, kaluni ei muistuttanut kylmän veden katkarapua vaan se roikkui niin suurena, kuin se roikkua voi. Jos se olisi tuosta vielä suurentunut, ei se enää olisi roikkunut. Pasi vilkaisi sitä...

        "No voihan víttu sentään. Onhan sulla kaamee aisa. Ei saaatana
        sentään. Mä lähen kotiin." - nauroi Pasi ja tuli vuorostaan suihkuun.
        Otin kaluani juuresta ja lätkäisin sitä muutaman kerran toiseen kämmeneeni...
        "Tää nyt on vaan tällainen, puutarhajyrsin, vai mites se mainos
        sanoikaan." - nauroin minäkin. Mieltäni lämmitti kuitenkin Pasin huomio. Vilkaisin Pasin jalkoväliin ja loivasti kaareva kullí heilui mukavasti reideltä toiselle hänen saippuoidessaan kroppaansa. Ei mitään pahaa sanottavaa sieltäkään suunnalta.

        Heittelimme löylyjä, juttelimme niitä näitä. Välillä kävimme parvekkeella vilvoittelemassa. Söimme tauolla tekemiäni tapas-tyylisiä iltapaloja. Ilmakuivattuun kinkuun käärityt melonilohkot, balsamicon ja oliiviöljyn sekoituksessa pyöräytettynä, saivat kyytiä punaviinin avulla.

        Aika lentää kuin siivillä, sanotaan, ja näin saattoi sanoa nytkin.

        Lopeteltuamme saunomisen ja viimeisten suihkujen aikana rohkaisin
        itseni. "Saanko, Pasi, hyväillä vähän sun peppua. Se on tosi kaunis ja kiihottavan näköinen. Tekis kyllä mieli kovasti hieroa sitä. Tai ihan mitä vaan haluat. Voin imeä sua, saat vaikka panna mua. Sanot vaan." - estoni olivat karisseet ja nyt oli ehdotusten aika.
        "Jaa. Vai kiihottavan näköinen pérse mulla? Siitäkös johtuu, ettei sun mulkkus oo enää alaspäin?" - virnisti Pasi. "Anna mennä vaan, mutta varo raivonappia."

        Muistellessamme raivonapin ensiesiintymistä, nauroimme hetken
        suhteellisen hillittömästi, mutta kun huomasin Pasin kullín nousseen pystyyn, loppui nauruni kuin veitsellä leikaten.
        "Saanko? Oikeesti? Ettet säiky nyt?" - varmistin vielä.
        "Joo, joo. Lopeta kysely ja aloita, mitä sitten aloitatkin." - tuumasi Pasi.

        Puheille olkoon oma aikansa. Nyt oli toiminnan aika. Menin kiinni Pasin vartaloon ja tartuin pakaroihin molemmilla käsillä. Lukuisten juoksukilometrien jäntevöittämät pakarat värähtelivät käsieni alla. Hyväilin niitä alhaalta ylös, ylhältä alas, sivuilta, joka puolelta ja rohkaistuin varovaisesti kokeilemaan myös niiden väliä. Tällä kertaa ei litsaria tullut ja jatkoin rohkeasti tutustumistani. Kaluni oli jo täydessä seisokissa ja heiluvat seipäämme osuivat aina välillä toisiinsa. Tuntui, kuin olisin saanut pieniä sähköiskuja...

        Pudottauduin polvilleni pesuhuoneen lattialle. Se sattui polviini ilkeästi, mutta endorfinit peittäkööt kivut nyt, mietin, kun imaisin matkalla Pasin parrun suuhuni. Imin sitä muutaman kerran terskasta ja sen jälkeen lähes nielasin sen kurkkuuni. Pasi painoi päätäni vatsaansa vasten ja jouduin työntämään häntä hieman loitommaksi happea saadakseni. Toistin samat temput muutaman kerran ja Pasin kalu valutti kiimalimaa jo hyvällä vauhdilla.

        Annoin kiimaliman kostuttaman pelin hengähtää hetken ja käänsin Pasin ympäri.
        Mitä sä nyt?" - kysyi Pasi, kun työnsin naamaani hänen pakaroiden väliin.
        "Sua ei kukaan ole varmaankaan koskaan nuollut täältä? Haluutko?" - kysyin, ihaillen tuota hyvää pérsettä.

        c)

        En jäänyt odottamaan vastausta vaan ronskisti upotin kieleni
        pakaroiden rakoon. Toisella kädellä pidin Pasin kullista kiinni ja välillä hyväilin varovasti omaani. Välillä Pasi jännitti pakaroitaan, välillä antoi niiden rentoutua ja kullinnupista valuva mahla kertoi hänen tykkäävän touhuistani.

        Nousin ylös lattialta. Polveni olivat kuin tulessa, mutta toisenlainen tuli paloi kehossani.

        "Nyt Pasi joudut panemaan mua!" - huohotin ja lähes revin Pasin makuuhuoneeseen.
        "Onks sulla kortsuja?" - kysyi Pasi ja katseli ympärilleen.
        "En minä raskaaksi tule, jos sitä pelkäät, hah hah. Oikeesti... No siellä lipaston ylälaatikossa on kortsuja ja liukkaria. Valkkaa sieltä. Ne sinisessä pakkauksessa olevat on vähän isompia..." - opastelin ja heitin selälleni sängylle. Kulliani pakotti ja sellaista verentungosta siinä ei ollut aikoihin ollutkaan.
        Pasi viritti kondomin aseensa suojaksi ja voiteli suojatun kalunsa.
        "Voitele ite persées." - sanoi minulle ja heitti liukuvoideputkilon käteeni. Tein työtä käskettyä.

        "Työnnä kyrpäs mun perseeseeen ja nussì niin lujaa kuin jaksat. En
        ole saanut kyrpäää kunnolla pitkään aikaan." - Selälläni maaten,
        jalat kohti kattoa, levitin niitä odottaen Pasin tulevan päälleni.
        Pasi otti jaloistani kiinni ja kiepautti minut mahalleni sänkyyn. Hän läimäisi perseelleeni muutaman kerran ja käski: "Pérse ylös ja pyllistä homo. Mä haluun nussiì sua takaapäin. Tarjoat nyt persettäsi kuten kunnon homohuoran tuleekin. Mä nussìn sulta tajun kankaalle ja sinä tykkäät siitä. Etkö tykkääkin?"
        "Ei, kun mä rakastan sitä." - sanoin, ja työnsin persettänì paremmin hollille. Painoin pääni sänkyä vasten ja otin kaksin käsin kalustani kiinni.

        Lattialla seisten, Pasi painoi kalunsa reiälleni ja ujutteli sitä varovasti sisään. Kas kas. Pelkäsin jo kovempaa runttausta heti aluksi, mutta osasi se tuo Pasi kovista puheistaan huolimatta olla helläkin. Hän antoi minulle aikaa totutella patukkaansa. Sen käyrä muoto hyväili minua sisältä kohta jo vauhdikkaammin ja hieroessaan
        eturauhastani, se antoi juuri niitä tuntemuksia, mitä kullín pitää perseeeseen antaakin...

        Pasi piteli kupeistani kiinni ja puhui törkeyksiä pannessaan. "Nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää. Siitä saat homohuora. Mä nussín sua aamuun asti, senkin tiukkapersehintti. Et istu muutamaan päivään, kun mä nussín sun peŕseen niin araks. Mä panen sua aamuun asti. Voi víttu... Nyt tuleeeeh..." - Raivoisa loppukiri sai sängyn heilumaan hajoamisen partaalle. Hetken päästä myrsky laantui ja lemmenlaivamme lopetti keinumisensa. Olin niin sanotusti puhki nussìttu, mitä se tarkoittaakaan.

        Pasi piti vielä patukkaansa syvällä perseessänì, antaen sen pehmetä sisälleni. Olin itse lauennut jo ennen Pasia ja harmaat spermavellit olivat sotkeneet päiväpeitteeni karmean näköiseksi. Pyykkipäivä tulossa, mutta tämä oli kyllä yhden pyykkipäivän arvoinen.

        Erkanimme toisistamme ja katsoin Pasia silmiin... "Olinko paha pano?"
        "Et ollu paha. Erilainen kyllä. En ole mimmejäkään koskaan tuonne vetäny. Ethän tykänny huonoo, ku mä homottelin ja haukuin sua pannessa? Emmä sillä mitään tarkoittanu..." - kysyi Pasi ikään kuin anteeksi pyydellen.
        "Haistapa Pasi víttu. Ai niin. Ei ole nyt saatavilla." - naurahdin." - "Sehän oli ihan sikakiihottavaa, kun sä latelit niitä törkeyksiä. Varmaan niiden takia multa lensi mällitkin vähän niin kuin ennen aikojaan. Jos panemisesta saisi kiittää, niin kiittäisin. Käydäänks suihkussa ja vaikka jälkilöylyissä. Anna se kortsu tänne, niin vien sen kuivajätteisiin. Mene sinä jo edeltä." - pyysin Pasia ja kävelin keittiöön.

        Jalkani tekivät pientä vispausta jännityksen lauettua ja hyvä olo helli päätäni. Vilkaisin kädessäni olevaa kondomia. Sen kärjen säiliössä oli hyvänlainen annos spermaa. Ei mikään teelusikallinen todellakaan. Olisi siinä kyllä vauvataikinaa monen lapsen tekoon ja urheilijageenitkin valmiina. Pyöräytin solmun kondomiin ja huuhtelin pussukaisen juoksevan veden alla. Ympäröin vielä talouspaperilla, pistin pieneen Tupperware-astiaan ja jemmasin purkin lisäravinteideni taakse pakastimeen.
        Niin... Tuoretta kun ei aina ole saatavilla, niin tuosta sulattamalla saa muistikuviin virkistystä ja hajuaistille kiiman hajua...

        Palasin Pasin seuraksi saunalle. Pasi siellä heitteli höyrylöylyjä ja ihmetteli, kuinka minulla voi kalu taas olla puolijäykkänä. Kerroin Pasille, että täysin veltto tuo on vasta kuus tuntia kuoleman jälkeen.

        "Uskallatko koskettaa sitä?" - kysyin istuessani Pasin viereen lämmittelemään...


      • Se toinen nainen
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En jäänyt odottamaan vastausta vaan ronskisti upotin kieleni
        pakaroiden rakoon. Toisella kädellä pidin Pasin kullista kiinni ja välillä hyväilin varovasti omaani. Välillä Pasi jännitti pakaroitaan, välillä antoi niiden rentoutua ja kullinnupista valuva mahla kertoi hänen tykkäävän touhuistani.

        Nousin ylös lattialta. Polveni olivat kuin tulessa, mutta toisenlainen tuli paloi kehossani.

        "Nyt Pasi joudut panemaan mua!" - huohotin ja lähes revin Pasin makuuhuoneeseen.
        "Onks sulla kortsuja?" - kysyi Pasi ja katseli ympärilleen.
        "En minä raskaaksi tule, jos sitä pelkäät, hah hah. Oikeesti... No siellä lipaston ylälaatikossa on kortsuja ja liukkaria. Valkkaa sieltä. Ne sinisessä pakkauksessa olevat on vähän isompia..." - opastelin ja heitin selälleni sängylle. Kulliani pakotti ja sellaista verentungosta siinä ei ollut aikoihin ollutkaan.
        Pasi viritti kondomin aseensa suojaksi ja voiteli suojatun kalunsa.
        "Voitele ite persées." - sanoi minulle ja heitti liukuvoideputkilon käteeni. Tein työtä käskettyä.

        "Työnnä kyrpäs mun perseeseeen ja nussì niin lujaa kuin jaksat. En
        ole saanut kyrpäää kunnolla pitkään aikaan." - Selälläni maaten,
        jalat kohti kattoa, levitin niitä odottaen Pasin tulevan päälleni.
        Pasi otti jaloistani kiinni ja kiepautti minut mahalleni sänkyyn. Hän läimäisi perseelleeni muutaman kerran ja käski: "Pérse ylös ja pyllistä homo. Mä haluun nussiì sua takaapäin. Tarjoat nyt persettäsi kuten kunnon homohuoran tuleekin. Mä nussìn sulta tajun kankaalle ja sinä tykkäät siitä. Etkö tykkääkin?"
        "Ei, kun mä rakastan sitä." - sanoin, ja työnsin persettänì paremmin hollille. Painoin pääni sänkyä vasten ja otin kaksin käsin kalustani kiinni.

        Lattialla seisten, Pasi painoi kalunsa reiälleni ja ujutteli sitä varovasti sisään. Kas kas. Pelkäsin jo kovempaa runttausta heti aluksi, mutta osasi se tuo Pasi kovista puheistaan huolimatta olla helläkin. Hän antoi minulle aikaa totutella patukkaansa. Sen käyrä muoto hyväili minua sisältä kohta jo vauhdikkaammin ja hieroessaan
        eturauhastani, se antoi juuri niitä tuntemuksia, mitä kullín pitää perseeeseen antaakin...

        Pasi piteli kupeistani kiinni ja puhui törkeyksiä pannessaan. "Nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää. Siitä saat homohuora. Mä nussín sua aamuun asti, senkin tiukkapersehintti. Et istu muutamaan päivään, kun mä nussín sun peŕseen niin araks. Mä panen sua aamuun asti. Voi víttu... Nyt tuleeeeh..." - Raivoisa loppukiri sai sängyn heilumaan hajoamisen partaalle. Hetken päästä myrsky laantui ja lemmenlaivamme lopetti keinumisensa. Olin niin sanotusti puhki nussìttu, mitä se tarkoittaakaan.

        Pasi piti vielä patukkaansa syvällä perseessänì, antaen sen pehmetä sisälleni. Olin itse lauennut jo ennen Pasia ja harmaat spermavellit olivat sotkeneet päiväpeitteeni karmean näköiseksi. Pyykkipäivä tulossa, mutta tämä oli kyllä yhden pyykkipäivän arvoinen.

        Erkanimme toisistamme ja katsoin Pasia silmiin... "Olinko paha pano?"
        "Et ollu paha. Erilainen kyllä. En ole mimmejäkään koskaan tuonne vetäny. Ethän tykänny huonoo, ku mä homottelin ja haukuin sua pannessa? Emmä sillä mitään tarkoittanu..." - kysyi Pasi ikään kuin anteeksi pyydellen.
        "Haistapa Pasi víttu. Ai niin. Ei ole nyt saatavilla." - naurahdin." - "Sehän oli ihan sikakiihottavaa, kun sä latelit niitä törkeyksiä. Varmaan niiden takia multa lensi mällitkin vähän niin kuin ennen aikojaan. Jos panemisesta saisi kiittää, niin kiittäisin. Käydäänks suihkussa ja vaikka jälkilöylyissä. Anna se kortsu tänne, niin vien sen kuivajätteisiin. Mene sinä jo edeltä." - pyysin Pasia ja kävelin keittiöön.

        Jalkani tekivät pientä vispausta jännityksen lauettua ja hyvä olo helli päätäni. Vilkaisin kädessäni olevaa kondomia. Sen kärjen säiliössä oli hyvänlainen annos spermaa. Ei mikään teelusikallinen todellakaan. Olisi siinä kyllä vauvataikinaa monen lapsen tekoon ja urheilijageenitkin valmiina. Pyöräytin solmun kondomiin ja huuhtelin pussukaisen juoksevan veden alla. Ympäröin vielä talouspaperilla, pistin pieneen Tupperware-astiaan ja jemmasin purkin lisäravinteideni taakse pakastimeen.
        Niin... Tuoretta kun ei aina ole saatavilla, niin tuosta sulattamalla saa muistikuviin virkistystä ja hajuaistille kiiman hajua...

        Palasin Pasin seuraksi saunalle. Pasi siellä heitteli höyrylöylyjä ja ihmetteli, kuinka minulla voi kalu taas olla puolijäykkänä. Kerroin Pasille, että täysin veltto tuo on vasta kuus tuntia kuoleman jälkeen.

        "Uskallatko koskettaa sitä?" - kysyin istuessani Pasin viereen lämmittelemään...

        Ihanaa, että Pasinkin tarinat saavat jatkoa! :) ...


      • Pallotyttö
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En jäänyt odottamaan vastausta vaan ronskisti upotin kieleni
        pakaroiden rakoon. Toisella kädellä pidin Pasin kullista kiinni ja välillä hyväilin varovasti omaani. Välillä Pasi jännitti pakaroitaan, välillä antoi niiden rentoutua ja kullinnupista valuva mahla kertoi hänen tykkäävän touhuistani.

        Nousin ylös lattialta. Polveni olivat kuin tulessa, mutta toisenlainen tuli paloi kehossani.

        "Nyt Pasi joudut panemaan mua!" - huohotin ja lähes revin Pasin makuuhuoneeseen.
        "Onks sulla kortsuja?" - kysyi Pasi ja katseli ympärilleen.
        "En minä raskaaksi tule, jos sitä pelkäät, hah hah. Oikeesti... No siellä lipaston ylälaatikossa on kortsuja ja liukkaria. Valkkaa sieltä. Ne sinisessä pakkauksessa olevat on vähän isompia..." - opastelin ja heitin selälleni sängylle. Kulliani pakotti ja sellaista verentungosta siinä ei ollut aikoihin ollutkaan.
        Pasi viritti kondomin aseensa suojaksi ja voiteli suojatun kalunsa.
        "Voitele ite persées." - sanoi minulle ja heitti liukuvoideputkilon käteeni. Tein työtä käskettyä.

        "Työnnä kyrpäs mun perseeseeen ja nussì niin lujaa kuin jaksat. En
        ole saanut kyrpäää kunnolla pitkään aikaan." - Selälläni maaten,
        jalat kohti kattoa, levitin niitä odottaen Pasin tulevan päälleni.
        Pasi otti jaloistani kiinni ja kiepautti minut mahalleni sänkyyn. Hän läimäisi perseelleeni muutaman kerran ja käski: "Pérse ylös ja pyllistä homo. Mä haluun nussiì sua takaapäin. Tarjoat nyt persettäsi kuten kunnon homohuoran tuleekin. Mä nussìn sulta tajun kankaalle ja sinä tykkäät siitä. Etkö tykkääkin?"
        "Ei, kun mä rakastan sitä." - sanoin, ja työnsin persettänì paremmin hollille. Painoin pääni sänkyä vasten ja otin kaksin käsin kalustani kiinni.

        Lattialla seisten, Pasi painoi kalunsa reiälleni ja ujutteli sitä varovasti sisään. Kas kas. Pelkäsin jo kovempaa runttausta heti aluksi, mutta osasi se tuo Pasi kovista puheistaan huolimatta olla helläkin. Hän antoi minulle aikaa totutella patukkaansa. Sen käyrä muoto hyväili minua sisältä kohta jo vauhdikkaammin ja hieroessaan
        eturauhastani, se antoi juuri niitä tuntemuksia, mitä kullín pitää perseeeseen antaakin...

        Pasi piteli kupeistani kiinni ja puhui törkeyksiä pannessaan. "Nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää. Siitä saat homohuora. Mä nussín sua aamuun asti, senkin tiukkapersehintti. Et istu muutamaan päivään, kun mä nussín sun peŕseen niin araks. Mä panen sua aamuun asti. Voi víttu... Nyt tuleeeeh..." - Raivoisa loppukiri sai sängyn heilumaan hajoamisen partaalle. Hetken päästä myrsky laantui ja lemmenlaivamme lopetti keinumisensa. Olin niin sanotusti puhki nussìttu, mitä se tarkoittaakaan.

        Pasi piti vielä patukkaansa syvällä perseessänì, antaen sen pehmetä sisälleni. Olin itse lauennut jo ennen Pasia ja harmaat spermavellit olivat sotkeneet päiväpeitteeni karmean näköiseksi. Pyykkipäivä tulossa, mutta tämä oli kyllä yhden pyykkipäivän arvoinen.

        Erkanimme toisistamme ja katsoin Pasia silmiin... "Olinko paha pano?"
        "Et ollu paha. Erilainen kyllä. En ole mimmejäkään koskaan tuonne vetäny. Ethän tykänny huonoo, ku mä homottelin ja haukuin sua pannessa? Emmä sillä mitään tarkoittanu..." - kysyi Pasi ikään kuin anteeksi pyydellen.
        "Haistapa Pasi víttu. Ai niin. Ei ole nyt saatavilla." - naurahdin." - "Sehän oli ihan sikakiihottavaa, kun sä latelit niitä törkeyksiä. Varmaan niiden takia multa lensi mällitkin vähän niin kuin ennen aikojaan. Jos panemisesta saisi kiittää, niin kiittäisin. Käydäänks suihkussa ja vaikka jälkilöylyissä. Anna se kortsu tänne, niin vien sen kuivajätteisiin. Mene sinä jo edeltä." - pyysin Pasia ja kävelin keittiöön.

        Jalkani tekivät pientä vispausta jännityksen lauettua ja hyvä olo helli päätäni. Vilkaisin kädessäni olevaa kondomia. Sen kärjen säiliössä oli hyvänlainen annos spermaa. Ei mikään teelusikallinen todellakaan. Olisi siinä kyllä vauvataikinaa monen lapsen tekoon ja urheilijageenitkin valmiina. Pyöräytin solmun kondomiin ja huuhtelin pussukaisen juoksevan veden alla. Ympäröin vielä talouspaperilla, pistin pieneen Tupperware-astiaan ja jemmasin purkin lisäravinteideni taakse pakastimeen.
        Niin... Tuoretta kun ei aina ole saatavilla, niin tuosta sulattamalla saa muistikuviin virkistystä ja hajuaistille kiiman hajua...

        Palasin Pasin seuraksi saunalle. Pasi siellä heitteli höyrylöylyjä ja ihmetteli, kuinka minulla voi kalu taas olla puolijäykkänä. Kerroin Pasille, että täysin veltto tuo on vasta kuus tuntia kuoleman jälkeen.

        "Uskallatko koskettaa sitä?" - kysyin istuessani Pasin viereen lämmittelemään...

        VOI EI, VOI EI,VOI EIIIIII.....jatka hyvä mies ettei mee hyvä seisokki hukkaan!!!!
        Haluan nyt toivottaa sinulle Henry OIKEIN HYVÄÄ JA RENTOUTTAVAA
        JOULUA!!!!


      • Anonyymi
        henryxavier kirjoitti:

        c)

        En jäänyt odottamaan vastausta vaan ronskisti upotin kieleni
        pakaroiden rakoon. Toisella kädellä pidin Pasin kullista kiinni ja välillä hyväilin varovasti omaani. Välillä Pasi jännitti pakaroitaan, välillä antoi niiden rentoutua ja kullinnupista valuva mahla kertoi hänen tykkäävän touhuistani.

        Nousin ylös lattialta. Polveni olivat kuin tulessa, mutta toisenlainen tuli paloi kehossani.

        "Nyt Pasi joudut panemaan mua!" - huohotin ja lähes revin Pasin makuuhuoneeseen.
        "Onks sulla kortsuja?" - kysyi Pasi ja katseli ympärilleen.
        "En minä raskaaksi tule, jos sitä pelkäät, hah hah. Oikeesti... No siellä lipaston ylälaatikossa on kortsuja ja liukkaria. Valkkaa sieltä. Ne sinisessä pakkauksessa olevat on vähän isompia..." - opastelin ja heitin selälleni sängylle. Kulliani pakotti ja sellaista verentungosta siinä ei ollut aikoihin ollutkaan.
        Pasi viritti kondomin aseensa suojaksi ja voiteli suojatun kalunsa.
        "Voitele ite persées." - sanoi minulle ja heitti liukuvoideputkilon käteeni. Tein työtä käskettyä.

        "Työnnä kyrpäs mun perseeseeen ja nussì niin lujaa kuin jaksat. En
        ole saanut kyrpäää kunnolla pitkään aikaan." - Selälläni maaten,
        jalat kohti kattoa, levitin niitä odottaen Pasin tulevan päälleni.
        Pasi otti jaloistani kiinni ja kiepautti minut mahalleni sänkyyn. Hän läimäisi perseelleeni muutaman kerran ja käski: "Pérse ylös ja pyllistä homo. Mä haluun nussiì sua takaapäin. Tarjoat nyt persettäsi kuten kunnon homohuoran tuleekin. Mä nussìn sulta tajun kankaalle ja sinä tykkäät siitä. Etkö tykkääkin?"
        "Ei, kun mä rakastan sitä." - sanoin, ja työnsin persettänì paremmin hollille. Painoin pääni sänkyä vasten ja otin kaksin käsin kalustani kiinni.

        Lattialla seisten, Pasi painoi kalunsa reiälleni ja ujutteli sitä varovasti sisään. Kas kas. Pelkäsin jo kovempaa runttausta heti aluksi, mutta osasi se tuo Pasi kovista puheistaan huolimatta olla helläkin. Hän antoi minulle aikaa totutella patukkaansa. Sen käyrä muoto hyväili minua sisältä kohta jo vauhdikkaammin ja hieroessaan
        eturauhastani, se antoi juuri niitä tuntemuksia, mitä kullín pitää perseeeseen antaakin...

        Pasi piteli kupeistani kiinni ja puhui törkeyksiä pannessaan. "Nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää, nyt saat homo kyrṕää. Siitä saat homohuora. Mä nussín sua aamuun asti, senkin tiukkapersehintti. Et istu muutamaan päivään, kun mä nussín sun peŕseen niin araks. Mä panen sua aamuun asti. Voi víttu... Nyt tuleeeeh..." - Raivoisa loppukiri sai sängyn heilumaan hajoamisen partaalle. Hetken päästä myrsky laantui ja lemmenlaivamme lopetti keinumisensa. Olin niin sanotusti puhki nussìttu, mitä se tarkoittaakaan.

        Pasi piti vielä patukkaansa syvällä perseessänì, antaen sen pehmetä sisälleni. Olin itse lauennut jo ennen Pasia ja harmaat spermavellit olivat sotkeneet päiväpeitteeni karmean näköiseksi. Pyykkipäivä tulossa, mutta tämä oli kyllä yhden pyykkipäivän arvoinen.

        Erkanimme toisistamme ja katsoin Pasia silmiin... "Olinko paha pano?"
        "Et ollu paha. Erilainen kyllä. En ole mimmejäkään koskaan tuonne vetäny. Ethän tykänny huonoo, ku mä homottelin ja haukuin sua pannessa? Emmä sillä mitään tarkoittanu..." - kysyi Pasi ikään kuin anteeksi pyydellen.
        "Haistapa Pasi víttu. Ai niin. Ei ole nyt saatavilla." - naurahdin." - "Sehän oli ihan sikakiihottavaa, kun sä latelit niitä törkeyksiä. Varmaan niiden takia multa lensi mällitkin vähän niin kuin ennen aikojaan. Jos panemisesta saisi kiittää, niin kiittäisin. Käydäänks suihkussa ja vaikka jälkilöylyissä. Anna se kortsu tänne, niin vien sen kuivajätteisiin. Mene sinä jo edeltä." - pyysin Pasia ja kävelin keittiöön.

        Jalkani tekivät pientä vispausta jännityksen lauettua ja hyvä olo helli päätäni. Vilkaisin kädessäni olevaa kondomia. Sen kärjen säiliössä oli hyvänlainen annos spermaa. Ei mikään teelusikallinen todellakaan. Olisi siinä kyllä vauvataikinaa monen lapsen tekoon ja urheilijageenitkin valmiina. Pyöräytin solmun kondomiin ja huuhtelin pussukaisen juoksevan veden alla. Ympäröin vielä talouspaperilla, pistin pieneen Tupperware-astiaan ja jemmasin purkin lisäravinteideni taakse pakastimeen.
        Niin... Tuoretta kun ei aina ole saatavilla, niin tuosta sulattamalla saa muistikuviin virkistystä ja hajuaistille kiiman hajua...

        Palasin Pasin seuraksi saunalle. Pasi siellä heitteli höyrylöylyjä ja ihmetteli, kuinka minulla voi kalu taas olla puolijäykkänä. Kerroin Pasille, että täysin veltto tuo on vasta kuus tuntia kuoleman jälkeen.

        "Uskallatko koskettaa sitä?" - kysyin istuessani Pasin viereen lämmittelemään...

        Hieno tarina kiitos!!


    • Zetä Gononen

      Nämä tarinat kyllä mukavasti piristävät synkempääkin päivää! Tuo Tubberware-juttu oli kyllä aikamoinen... :D

      • Kiitti G. Tupperit on monikäyttöastioita :D


      • mrl
        henryxavier kirjoitti:

        Kiitti G. Tupperit on monikäyttöastioita :D

        lisää löylyä vaan!


      • mrl kirjoitti:

        lisää löylyä vaan!

        Pitäisi kai olla lisäksi piiskausta ja sellaisesta minä en osaa kirjoittaa.

        Pitkästä aikaa luin tuon tarinani ja se taitaa olla paras kirjoittamistani. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.
        Oikeasti kyllä voi...:D


    • odottavan aika on pi

      Kirjailijan pitää tutustua aiheeseen, nyt vain kipin kapin piiskattavaksi, niin kyllä tekstiä alkaa syntyä. Sinä olet sen verran julku näillä sivuilla, että aika moni sinut mielellään piiskasi. kokeilepa isoM:ää tai SamiJuhania, niin tiedät maailmassa käyneesi.

      Olisi vuoden tapaus,kun sinä autenttisen kuvauksen asiasta antaisit.

      Kiitokset joka tapauksessa mukavista tarinoista!

      • Anonyymi

        milluako sina mieheni taas vonkaat


      • Anonyymi

        miksi et tullut autosta ulos ja sisalle kun olisit paassyt


      • Anonyymi

        tuo oli koikeoin huonopila sinulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo oli koikeoin huonopila sinulta

        anteeksi nyt kysyn taas vaikean kysymyksen mutta voibaanko me olla joskus yhbessa vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi nyt kysyn taas vaikean kysymyksen mutta voibaanko me olla joskus yhbessa vai ei

        mika se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika se on

        eli ei kyllä mina tekemista taas itselleni keksin hei hei sitten vaan sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika se on

        jossakin olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika se on

        kirjoitellaan taalla vaan


      • Anonyymi

        on sulla kylla tarinat taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi et tullut autosta ulos ja sisalle kun olisit paassyt

        sulla pitaa olla kummallinen taito miten saat kaikki sankyysi kenet haluat


    • Asi-Panssi

      Vanha juttu.Paljon asiaa.

      • Anonyymi

        kerro jo toinen tarina


      • Anonyymi

        no kerro nyt asiasi mielellani mina niita luen


      • Anonyymi

        siis mina olen kohta vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mina olen kohta vapaa

        vai niin asia tuli nyt minulle selvaksi joten me ei nahba enaan koskaan mene sina nyt baariin ja ota minunkin puolestani 1 tuoppi hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai niin asia tuli nyt minulle selvaksi joten me ei nahba enaan koskaan mene sina nyt baariin ja ota minunkin puolestani 1 tuoppi hei hei

        kirjoitellaan taalla joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mina olen kohta vapaa

        ole sina vaan vapaa niin olen kohta minakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ole sina vaan vapaa niin olen kohta minakin

        oltaisiin me boitu kuitenkin nahba jotta minakin olisin paassyt sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitellaan taalla joskus

        en paase sinne yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mina olen kohta vapaa

        mista sina olet vapaa


      • Anonyymi

        tule kaymaan niin jutellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mina olen kohta vapaa

        auta minua sen verran etta paasen espanjaan minakin kun taalla on niin kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mina olen kohta vapaa

        mista sina olet vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mista sina olet vapaa

        en mistaan ole vapaa kuulehan sina minne sinut haubataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        auta minua sen verran etta paasen espanjaan minakin kun taalla on niin kylmä

        onko sulla taas kuumetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ole sina vaan vapaa niin olen kohta minakin

        kuinka niin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe