Elikkäs muutin tuossa 1 viikko sitten opiskelemaan asuntolaan, ja täällähän on wlan/wifi siis langaton. mutta mikä siinä on ongelma että en voi kirjautua sisään peleihin? eli LoL/WoW/Neverwinter. täällä on ihan OK tuo langaton ja voi surffailla hyvin netissä, mutta kotona langallisella netillä pystyn kirjautumaan, mutta täällä asuntolassa en voi mihinkään peleihin. ???
Muutin asuntolaan, asuntolan wlanista...
4
262
Vastaukset
- nettijäbä
Eli en voi kirjautua sisään peleihin internetin takia kulma, vaikka siinä ei ole oikeastaan mitään ongelmaa,
On mahdollista, että verkon tukkeutumisen estämiseksi on tyypillisten opiskeluun liittymättömien palveluiden portit suljettu. Verkon ylläpitäjältä saanet lisätietoja ja asuntolan verkon käyttöohjeet ja -ehdot varmastikin löytyvät jostain.
- Sossuluukku
Eikös sun oo tarkotus opiskella eikä pelailla?
- piasodiapodi p
Mun opiskelijakämpässä 10v sitten oli nettiyhteydestä blokattu torrentit, DC , minkäänlaisen serverin pito ei onnistunut ym ym. Ja asialle ei mitään voinut, asetuksia ei voinut itse muuttaa ja muutospyynnöt kaikuvat kuuroille korville.
Vaihtoehdoiksesi jää joko tyytyminen tilanteeseen tai itse kustantamasi nettiliittymän hankkiminen. Luultavasti nettitikkulinjalle joudut, en usko että voit/saat tilata ADSL- tai kaapeliliittymää asuntolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772