Olen ollut päivän työtapaamisessa yhteistyökumppaneiden kanssa. Päivä on venynyt pitkäksi ja päätän poiketa baarissa drinkillä ennen hotellille menoa.
Baarissa huomasin erään miehen katselevan minua useaan otteeseen. Hymyilin miehelle ja toivoin ehkä mielessäni, että hän tulisi juttelemaan minulle. Hän näyttää etäisesti tutulta. Pomon puhelu keskeyttää haaveiluni, hän vielä ja kyselee miten työasiat sujuivat. Annan tilannekatsauksen ja kerron lähteväni hotellille.
Lähdin kävelemään ja tuskailin mielessäni painavaa reppuani. Pysähdyin vähän matkan päähän puiston penkille kaivamaan puhelintani repustani. Nostaessani katseeni repusta huomaan baarissa minua vilkuilleen miehen edessäni. Samalla tunnistan hänet, hän soittaa eräässä bändissä, jonka keikoilla olen joskus käynyt. Hän kertoo katselleen minua baarissa ja kuulleen, että olin lähdössä hotellille. Hän esittäytyy Timoksi ja pyytää minua kanssaan jonnekin drinkille.
Mieleeni nousee vanhoja tunteita, kun olen nähnyt Timon soittavan kitaraa keikoillaan vuosia sitten. Muistan himoinneeni tuota miestä silloin. Aikaa on kulunut muutamia vuosia ja hän ei näytä enää samalta rokkikukolta ja ehkä siksi en tunnistanut häntä heti. Kerron hänelle, että nyt tunnistan hänet ja pyydän saada halata häntä. Hän kertoo, että arvelee minun käyneeni hänen bändin keikoilla, sillä muistaa nähneensä minun näköisen tytön kirkumassa eturivissä muutamia vuosi sitten. Halaamme toisiamme ja hän antaa suukon poskelleni. Yritän myös pussata häntä poskelle, mutta hän kääntyy niin, että pusu osuu suoraan huulille. Pienen hämmentyneen hetken jälkeen hän suutelee minua suulle. Sydämeni pamppailee ja tunnen kuumotusta kasvoillani.
Ihan uskomatonta, että tapaamme näin vuosien jälkeen ja selviää, että kummallakin on ollut tunteita toisiaan kohtaan. Emme olleet koskaan keikoilla jutelleet, mutta katseita oli tullut vaihdettua tiiviisti.
Katselen Timoa hetken ja tajua, että minua panettamaan ihan älyttömästi. Pyydän häntä lähtemään kanssani hotellille.
Saavumme hotellille ja hississä tunteet rupeavat kuumenemaan niin, että pikkuhousuni on aivan märät ja olen jo todella kiihottunut. Saan hädintuskin painettua huoneen oven kiinni, kun Timon kädet seikkailevat jo paitani alla. Otan Timolta paidan pois ja painan hänet tiukasti seinää vasten. Hän ottaa käsivarrestani todella tiukan otteen ja vetää minut itseään vasten ja vie kätensä hameen helman alta peffalleni. Hän aukaisee hameeni ja pudottaa sen lattialle ja katsoo pienen pieniä stringejäni ja ihmettelee, että pikkuhousuihin ei voi käyttää enää vähempää kangasta. Otan paitani pois ja rupean avaamaan Timon vyötä ja farkkuja. Timo painaa vuorostaan minut tiukasti seinää vasten ja suutelee kaulaani ja alkaa hyväilemään kosteaa pimpsaani. Huokaan nautinnosta, tunnen kuinka vatsanpohjaani kouristelee ja hengitykseni muuttuu raskaaksi. Nautin suunnattomasti hänen sormiensa kosketuksesta. Huokailen ja voihkin.
jatkuu
tapaaminen vuosien jälkeen
1
1786
Vastaukset
- taivaallista seksiä
Tunnen kuinka Timon kalu on jäykistynyt ja pullottaa boksereissa kylkeäni vasten. Riisun häneltä bokserit ja otan litimärät stringit pois jalastani. Katsome hetken toisiamme silmiin, tilanteessa jon jotain erikoista, ihmeellistä ja jännittävää. Timon kädet hamuavat puristelemaan rintojani rintaliivien läpi. Pian hän ottaa rintsikat pois ja nuolee ja imee rintojani himokkaasti. Otan hänen kalunsa käteen ja tunnen sen kovettuvan entisestään käsittelyssäni. Olen todella kiimainen ja toivon jo saavani Timon sisälleni. Hän nostaa toisen jalkani käsivarrelleen ja hyväilee minua sormin todella rajusti. Koitan haparoivin ottein hyväillä häntä, mutta keskittyminen on vaikeaa näin kiimaisena. Pyydän Timoa tulemaan sisälleni, mutta hän ei suostu siihen vielä. Hän nostaa minut sänkyyn selälleen ja siirtyy nuolemaan pimpsaani. Hyväilen samalla sormin klitoristani hänen nuollessa ja sormettaessa minua. Tunnen kuinka orgasmi tulee läpi koko vartaloni. Kiemurtelen ja tunnen melkein kipua Timon van jatkaessa hyväilyäni. Minä vingun ja ynisen nautinnosta ja tuskasta. Yritän vetää Timoa hiuksista päälleni, mutta hän vain jatkaa nuolemista. Hyväilen itseäni, kun en yltä Timoakaan hyväillä. Pyörittelen sormillani nännejäni ja kiihoitun taas entistä enemmän. Hengitykseni lähes salpautuu kun saat toisen valtavan orgasmin ja ejakuloin Timon naamalle. Nyt vähän hävettää, en olisi halunnut näin käyvän, mutta minkäs teet.
Nyt vihdoinkin saan Timon nostamaan naamansa pois jalkovälistäni. Nuolen omia mehujani hänen kasvoiltaan ja anelen häntä työntymään sisääni. Hän kiusoittelee minua kalullaan, hän työntyy monta kertaa ihan vähän sisääni ja yrittäessäni painautua häntä vasten hän vetäytyy karkuun. Hän suorastaan kiusaa minua.
Viimeinkin, hän painuu sisääni ja taas tunnen kivun ja nautinnon sekaisia tunteita, hänellä on aika paksu kalu ja se tekee niin hyvää, mutta melkein sattuu. Hän tuntuu aika rajsulta otteissaan ja minä taas taidan raapia hänen selkänsä naarmuille kynsilläni.
Hän kääntää minut polvilleen ja tulee takaa päin sisääni. Huh, tuntuu mielettömän hyvältä. Hän pitää tiukasti kiinni minusta ja iskee itsensä rajusti sisääni. Tahti vain kiihtyy ja minun jalkani on niin hyytelöä, että lysähdän sängylle vatsalleni. Hän jatkaa rajua rakasteluaan ja nostaa minut hetken päästä takaisin polvilleen. Nyt hän hidastaa vauhtia ja kiusaa taas minua tulemalla juuri ja juuri sisääni. Pian hän liikkuu koko kalun pituudelta hitaasti sisään ja ulos. Pian vauhti rupeaa kiihtymään ja kiihtymään. Tunnen hänen iskeytyvän todella syvälle sisääni. Nyt tahti on sellaista että orgasmi tulee varmasti, ja niin se pian tuleekin ja minä toivon että Timokin tulisi, en jaksa enää pitkään. Pian Timo ottaa minun lantiosta kiinni kaksin käsi ja iskeytyy muutaman kerran todella kovaa sisääni. Voihkin taas kivusta ja nautinnosta. Nyt viimeinkin Timo laukeaa sisääni valtavalla voimalla. Tunnen sykkivän kalun ja lämpimän sperman sisälläni. Lysähdämme sänkyyn huohottamaan hetkeksi.
Olen valmis heittämään tähänastisen elämäni menemään tämmöisen seksin takia. Mietin, että hän on tainnut hoidella keikkareissuillaan naisen jos toisekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191