Paras kebu hinta?pitsa
Perustan oman kebab paikan lauritsalaan...kilpailu vähäistä!
kebab alanya
19
870
Vastaukset
- en tiijä
En tiedä, koska en kanna rahaa mamuille.
- kebuajahierontaa
Hienoa, olet löytänyt markkinaraon. Lauritsalassa ja muutaman kilometrin säteellä ei ole kuin 5 kebulaa. Ihmiset on pulassa kun kebab meinaa loppua. Laita samalla pari thai hieromoa keskustan alueelle. Pisnes alkaa luistamaan. Verotonta tuloa.
- OTSO44
Alanya on kyllä Lpr alueella paras kebu, salaattipöytäkin aivan loistava!
- 56+3
kallis kun mikä,mutta ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka..
- Matti!
On oikein, Alanya parasta kylla Lappeenranta. Raikkas salatti aina. Palvellu nopesti ja edulista kaikki aina.
Minä perhe aina tykätä Alanya syömän.- Majja!
Minä aina käydä Alanya, tykkää mies syödä sikaliha kebab.
- esahakali
Majja! kirjoitti:
Minä aina käydä Alanya, tykkää mies syödä sikaliha kebab.
Mina osta paljo pitsa kebab..se hyva...paras paikka :) omistajat vaihtuu mutta se ei haita.Kertoo kuka suosittu ola lauritsalas
- didiix
Kuka työntekijöistä kirjoittanut. ;D
- Kati!
Ilta kaikkille. Tänän kävimme vaimon rakkaan kanssä ruokan Alanyas ja hyvä oli tykkas vaimo ja mina. Raikkas salatti ja hyvä pizzajo.
Iloisin varm.an mennä päivänä uudestan taas.
- oil pizza
parasta pitsaa saa voisalmen pitseriasta. en tiedä onko omistaja vaihtunut,mutta sellainen vanhempi mies teki aina hyvät pitsat. Pitsan päällä suorastaan lainehti öljyä,liekö toiminut jonkinlaisena kastikkeena.
- Antalyah
Kebab aina tuore. Ei vaihda liha joka päivä niin parempi syödä lasten.
- pizzaendorga
mita mita sina sanoa..mika on pitsassani vikana
- nainpa tänäänkin
Alan naija! Olen alan mies! Naija napsuttelen päivittäin. Ja usein ihan pyynnöstä pitää mennä naija napsuttelemaan.
- allahaaaaah
Haluako tiukka kastike?vai ottaako suuhu?
- Mikko.
Päivää. Kävimme perhen kassna syömään Alanyasa ja hyvä ruoka.
Paikka siisti myös ja palvellu hyvä.
Auton saa lähella pysähtyy, paikka on hyvin.- saremi
Hinnat noossu...avaan kebab paikan lauritsalaan kohta kebabit ja piitsat 4€ kaikki!!!
- hihix
saremi kirjoitti:
Hinnat noossu...avaan kebab paikan lauritsalaan kohta kebabit ja piitsat 4€ kaikki!!!
Laita 6 euroa se vielä kohtuullinen hinta. Nykyään hinnat alkaa 8 eurosta ylöspäin.
- Tarja!
Tänaan on perhen kanssa syödän Alanyasa. Ihana sää ujkoilla ja nautti hyvä ruoka. Salatti raikas, ei maksa paljon ja pajvellu ystävällinen.
Mukavaa syksyä kaikkille. - Jukka b.
Jos ei maista liha, voi silti osta kebapp. Mina kaytta sitä pukmoihin. Eli mine tunge sitä hanuri kilo. Ja ei pukamoita vaiva enä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219