Minulla esiintyy kasvoissa puutumista joka vaihtelee paikkaa. Välillä nenässä, poskessa leuassa ja pääasiassa kasvojen vasemmalla puolella. Puutuminen säteilee jalkoihinkin ja tälläkin hetkellä on kuin joku kaataisi kuumaa vettä molempien jalkapöytien päälle. Tuntemukset vie mielen matalaksi, en saa nukuttua ja töiden alkaminen pahensi tilannetta. Odottelen julkisellapuolella neurologille pääsyä ja toivottavasti magneettikuvaan.
Onko täällä ketään, jolla on todettu välilevyn pullistuma niskassa tai muuta vikaa niskassa, joka on aiheuttanut samankaltaisia oireita? Oletteko kärsineet niistä kauan, saaneet niihin apua/lääkitystä tms. Onko parantunut jne. Olisin kiitollinen jos voisitte jakaa omat kokemuksenne, sillä epätietoisuus ajaa mielen todella matalalle.
Niskassa välileyn pullistuma(ko)?
2
110
Vastaukset
- Kati vaan
Hei Jaamarja!
Minulla samantyyppisiä, joskin vähäisempiä oireita. Käyn joka toinen , (kun oireet pahemmat joka viikkokin) hyvällä hierojalla. Minulla puutuvat kädet, ja niska, hartiat,ym kipeät. Päässä myös kiputiloja. Kulumia niskassa. Toivottavasti ei vielä sentään pullistumaa. Niitäkin on tuttaviltani operoitu. Mielelläni keskustelisin kanssasi, vaan en tiedä missä foorumissa.Tämä viestihän katoaa melko pian ruudusta. Jos emme tavoita toisiamme niin kaikkea hyvää sinulle. Numeroani en tähän viitsisi laittaa.. T Kati Hei Kati!
Voit lähettää minulle viestiä, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762