prostata massage

monet kyselly kovasti tuon prostatan hieronnan merkityksestä ja vaikutuksista. henk.koht.kokemusta siitä on n 3v ajalta, asiakkaat antaneet mm seuraavanlaista palautetta:

* liikakasvun aiheuttamaa virtsaamisvaivaa se on helpottanut selvästi
* erektio on parantunut (voimakkaampi)
* liian nopea laukeaminen on selvästi muttunut kestävämmäksi ja orgasmin laatukin muuttunut "paremmaksi"
* toistuvia etur.tulehduksia tuo käsittely on ehkäissyt
* hiljentynyt seksielämä on piristynyt (itse luulen et tuo kohta varmaan tulee parantuneen itsetunnon kautta-ei niinkään käsittelyn kautta)

mutta huomioitavaa on esim se, että jos erektio-ongelmien syynä esim lääkitys tai joku sairaus, tuo käsittely tuskin auttaa siinä tapauksessa. kokeilu kannattaa kuitenkin, jokainenhan reagoi vaikutuksiin yksilöllisesti.
jos jollakin tähän liittyen kysyttävää, voi laittaa viestiä rohkeasti tulemaan joko privaatisti sähköpostiini tai tällä palstalla.
en kuitenkaan lähde väittelmään asian vaikutuksista sen enempää julkisesti enkä privaatisti. asiallinen keskustelu ok.

13

2873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvetta olisi

      Mistä löytyisi naishieroja joka tekisi ?

      • elinaninaa

        hei! eritta hyvä ja asiallinen naishieroja virollainen lääkäri kokemus 40v, nyt eläke osoite [email protected]


    • qysymys

      Nimenomaan, en antaisi miehen tehdä sitä koska se on homoa.

    • aika outo käsitys että vain nainen saa tehdä sen. mitä väliä sillä on kuka sen tekee jos siihe ei liity mitään muuta seksuaalista virettä? no ajatuksensä kullakin. luultavasti aika harva nainen sitä tekee.

      • hetsku+0

        no hnitto hetero mies ei kyllä anna miehen sorkkia. en tiiä onko sul sukupuoli vielä haussa...


    • heironta

      Minulle sen on tehnyt sekä nainen (lääkäri), että mies (hieroja). Ei siinä ole mitään eroa.
      Molemmissa tapauksissa rupee kusettamaan pirusti.

    • no huh

      Jaha, taas joku perceenrassaaja "hieroja" joka haluu sormettaa miesten paskareikää.

    • peukkua anukseen

      Haluaisin perceen peukutuksen!

    • -.-

      Annan vain naisen panna sormen sinne.

      • olet homo

        Sama se kuka sormen sinne laittaa, vain homo ottaa sormen anukseensa.


    • jusseli

      onko Oulussa hierojaa joka hieroisi eturauhasen kysyn koska se olisi hyödyksi eturauhasen liikakasvulle

    • apuvati

      Jusseli on oikeassa. Hieronnasta on apua. Lääkäri sanoi sen minullekin.
      Apua tarviisin, myös Oulusta

    • sinkisimi

      Hesassa löytyy perän rassaajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe