Volvo S40 vm 1999 miten käsijarru säädetään ?
Kiitos !
S40 käsijarrun säätö
7
9004
Vastaukset
- kafe2
Alfamerin korjausoppaassa on muistaakseni ohjeet
- liptonteet
Ainakin Haynesin 1o euroa halvemmassa kirjassa on. Löytyy mm. www.biltema.fi ja www.ago.fi
- ämis
ehkä vaijeria kiristämällä? Äläkä ole niin tyhmä, että kysyt miten se tehdään.
- HEWA
Nythän on näin että, 40:ssä. on säätyvä taka sylinterien mäntä palan kuluessa,siis 2 osainen mäntä. Männässä oleva kierre tuuppaa kierteellä olevaa mäntää pyöreä muotoinen myöskin,jos on jarrurasvaa käytetty.. Ja jos ei kierre toimi esim.jumittunut vaatii kyllä irrottelua jarrurasvahan käyttöön silloin,koska ei jarrukumit ei siedä tavallisia öljyjä. Nyt itselläkin mäntä jumissa ehkä molemmin puolin oikealla puolella vaijeri tapissaan, täytyy alkaa irrotteleen ulkopuolellehan käy irroitus öljyt mutta, täytyy varoa kumeihin menemästä. Voi sanoa että paska systeemi?
- jarru.on.hidastelijoille
Oletkos Sinä ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
- Inssi_tietää
Soita mulle mä tiedän Puh:0405826664 Allan Hölmström Autoinsinööri
- Anonyymi
Vastausta ei täältä löydä?
Missä on S40 -97 kässärin kiristysmutteri kahvan lähelläkö jossain mistä puretaan konsoli? Vai saako ilman keskikaukalon purkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦615888Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124843En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194633- 603921
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 113531
- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280- 333001
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608