Volvo S40 vm 1999 miten käsijarru säädetään ?
Kiitos !
S40 käsijarrun säätö
7
7124
Vastaukset
- kafe2
Alfamerin korjausoppaassa on muistaakseni ohjeet
- liptonteet
Ainakin Haynesin 1o euroa halvemmassa kirjassa on. Löytyy mm. www.biltema.fi ja www.ago.fi
- ämis
ehkä vaijeria kiristämällä? Äläkä ole niin tyhmä, että kysyt miten se tehdään.
- HEWA
Nythän on näin että, 40:ssä. on säätyvä taka sylinterien mäntä palan kuluessa,siis 2 osainen mäntä. Männässä oleva kierre tuuppaa kierteellä olevaa mäntää pyöreä muotoinen myöskin,jos on jarrurasvaa käytetty.. Ja jos ei kierre toimi esim.jumittunut vaatii kyllä irrottelua jarrurasvahan käyttöön silloin,koska ei jarrukumit ei siedä tavallisia öljyjä. Nyt itselläkin mäntä jumissa ehkä molemmin puolin oikealla puolella vaijeri tapissaan, täytyy alkaa irrotteleen ulkopuolellehan käy irroitus öljyt mutta, täytyy varoa kumeihin menemästä. Voi sanoa että paska systeemi?
- jarru.on.hidastelijoille
Oletkos Sinä ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
- Inssi_tietää
Soita mulle mä tiedän Puh:0405826664 Allan Hölmström Autoinsinööri
- Anonyymi
Vastausta ei täältä löydä?
Missä on S40 -97 kässärin kiristysmutteri kahvan lähelläkö jossain mistä puretaan konsoli? Vai saako ilman keskikaukalon purkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926