Tapahtuipa kerran...

XXX sauna

Oli minun 14-vuotis synttärit ja kaverini tuli yökylään ja kävimme saunassa. Ennen kuin astuin saunaan,pistin uimapuvun päälle,koska häpykarvoitukseni ei ollut kovinkaan kasvanut... Sitten,kun kaverini kysyi minulta häpykarvoitustani,niin minä näytin hänellle sitä ja ei kulunut kuin hetki ja olimme sormettamassa toisiamme ja tuli siinä samassa nuolastua pilluakin ;

Mitä piditte?

8

23862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxvastaus

Tarina huono, nuori pillu hyvä.

• Huohhoijaa

Jatka koulunkäyntiä ja hanki ammatti. Noin vaatimattomat ja kirjoitusvihreitä täynnä olevat tarinat eivät sinua elätä.

• Jäbä14

Kuka olet, voin tulla antaan munaa, jos haluat.

• Kiihottaja24/7

Tai mäkin voin kiihottaa…aahhh!!!!

• Itse oli saman ikäisenä saunomassa kaverin luona. Kaveri oli tosi innostunut yökyläilystäni. Pani mua peppuun saunassa.

• Mä kävin uudestaan sen luona yökylässä. Pelattiin pleikkarilla. Katottiin elokuvia. Se aina vanno ettei kerro musta kenellekään kun se halus saunassa. Mä uskoin sitä ja annoin sen tehdä mitä se halus. Mä menin taas ihan normaalisti niille viikonloppu kylään. Kummankin vanhemmat oli antaneet luvan. Nyt ei oltukaan kahdestaan. Yritin päästä kysymään mitä tää tarkoitti. Mut aina oli joku muu kolmantena. Sit saunassa ei ne puhunut mitään. Mä olin nousemassa nauteille. Ne tarttu mua lanteista kiinni. Nussivat ihan kuin kaveri aina kun oltiin kahdestaan. Kaveri viimeisenä. Ne arvas, se sanoi. Olin hiljaa, mistä ne ois arvannut jos se ei olis kertonut. Nyt oli vasta perjantai ilta. En voisi kesken lähteä kotiinkaan. Mitä mä olisin sanonut niille.

• makkk

Sehän on hyvä että nuorena tyttönä oppii nuolemaan toisen tytön pillua siitä sitten tietää miten saa kunnon orkut nuolkaa tytöt vielläkin jatkossa toistenne pilluja NAM.

• Vaimoni siskon tytär oli tottunut saunomaan äitinsä ja meidän kanssamme alastomana pienestä pitäen, monta kertaa. Murrosiän lähetessä se loppui kuin leikaten. Hän puki aina saunaan uimapuvun. Kun murrosikä oli tullut, uimapuku katosi taas saman tien.

Osa tytöistä ujostelee näyttää pikkutyttömäisyyttään. Kun kasvaa aikuiseksi, se menee ohi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2786
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1614
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe