kuka omistaa suomi24?
pahat hurritko? Pahat näsät tulee kolosta aina kun hurrihetki koittaa. Ne syö kaikki mihin pystyy
kuka omistaa suomi24?
7
234
Vastaukset
- Tuollainen kysymys
Melko turha kun vastauksen olisi saanut helposti hakukonetta käyttämällä. Jonkinlaista netin uusavuttomuutta?
Suomi24:n omistaa Tanskalainen Aller yhtymä. - terroristipommiobama
NSA.
- Anonyymi
Nykyään City Digital Oy
(suomalaisomistus)
sieltä voi kysyä pitääkö olla persu tai sadistinen päästäkseen ylläpitoon
moderaattoriksi.- Anonyymi
Huhhuh, kuinka harhainen voi svekovasuri olla!?
Jokainen rehellinen tietää, miten moderointi keskittyy isänmaallisten ja suomenmielisten suomalaisten sensurointiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh, kuinka harhainen voi svekovasuri olla!?
Jokainen rehellinen tietää, miten moderointi keskittyy isänmaallisten ja suomenmielisten suomalaisten sensurointiin.Ei keskity.
Kirjoitusohjeet ovat aivan toiset. Niitä noudattaen saa kyllä tekstinsä läpi.
Myös äärioikeistolaisten valeita tule tulvimalla,kuten tältäkin saitilta voi jokainen todeta.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=WExMnjVKu44&feature=youtu.be
Jakakaa tämä video kaikkialla missä pystytte. Totuuden on tultava julki- Anonyymi
Valemediaan ei pidä haksahtaa.
Se vain levittää Trumpin mileikuvituksellisia väitteitä vaaleista,jotka hän on selkeästi hävinnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222