Kuinkas aloitus meni?

paisti pakkasessa

Eräällä suolammella aloituksen olin ja yksi sinisorsa heti klo 12.05....

Viisi sinisorsaa ja kaksi tavia näkyi eli vielä jäikin...portugalin vesikoira, vajaa kaksi vuotias toimi hyvin ja nouti saaliin, hieno aloitus ja lämmin oli, hieman liiankin lämmintä.

Nyt hieman ruokaa ja hetki lepoa ja sitten toinen suolampi kohteeksi.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paisti pakkasessa

No..eipäs näy oikein aloituspäivän tunnelmia??

Saalistilasto karttuu, 2 sinisorsaa ja yksi tavi, se ei jonkun mielestä ole paljoa mutta eipä noita lintujakaan täällä järvettömällä alueella paljon ole, harvakseltaan erehtyy muutama lintu tänne suolampiin joita riittää.

• eipä niin

sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
        täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
        meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
        eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee !

• sieltä jostain
        eipä niin kirjoitti:

sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
        täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
        meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
        eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee !

Kun taas täällä jossain ja olen ampunut sillä jollain "korvaavalla" olen saanut niitä joitain joten salto on kahdeksan heinäsorsaa. Lintuja runsaasti. Että linnut ei ottaisi liikaa itseensä paukuttelusta käyn vaihtelun vuoksi kyyhkyjahdissa täällä jossain ja niitäkin on runsaasti. Näkyy lintukannat nousseen ja etenkin tuleva kanalintukausi kun metsoilla ja teerillä onnistuneita isoja poikueita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe