Kuinkas aloitus meni?

paisti pakkasessa

Eräällä suolammella aloituksen olin ja yksi sinisorsa heti klo 12.05....

Viisi sinisorsaa ja kaksi tavia näkyi eli vielä jäikin...portugalin vesikoira, vajaa kaksi vuotias toimi hyvin ja nouti saaliin, hieno aloitus ja lämmin oli, hieman liiankin lämmintä.

Nyt hieman ruokaa ja hetki lepoa ja sitten toinen suolampi kohteeksi.

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paisti pakkasessa

No..eipäs näy oikein aloituspäivän tunnelmia??

Saalistilasto karttuu, 2 sinisorsaa ja yksi tavi, se ei jonkun mielestä ole paljoa mutta eipä noita lintujakaan täällä järvettömällä alueella paljon ole, harvakseltaan erehtyy muutama lintu tänne suolampiin joita riittää.

• eipä niin

sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
        täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
        meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
        eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee !

• sieltä jostain
        eipä niin kirjoitti:

sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
        täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
        meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
        eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee !

Kun taas täällä jossain ja olen ampunut sillä jollain "korvaavalla" olen saanut niitä joitain joten salto on kahdeksan heinäsorsaa. Lintuja runsaasti. Että linnut ei ottaisi liikaa itseensä paukuttelusta käyn vaihtelun vuoksi kyyhkyjahdissa täällä jossain ja niitäkin on runsaasti. Näkyy lintukannat nousseen ja etenkin tuleva kanalintukausi kun metsoilla ja teerillä onnistuneita isoja poikueita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      42
      2850
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2601
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2574
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2144
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      43
      2000
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1752
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1536
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1135
    Aihe