Eräällä suolammella aloituksen olin ja yksi sinisorsa heti klo 12.05....
Viisi sinisorsaa ja kaksi tavia näkyi eli vielä jäikin...portugalin vesikoira, vajaa kaksi vuotias toimi hyvin ja nouti saaliin, hieno aloitus ja lämmin oli, hieman liiankin lämmintä.
Nyt hieman ruokaa ja hetki lepoa ja sitten toinen suolampi kohteeksi.
Kuinkas aloitus meni?
3
119
Vastaukset
- paisti pakkasessa
No..eipäs näy oikein aloituspäivän tunnelmia??
Saalistilasto karttuu, 2 sinisorsaa ja yksi tavi, se ei jonkun mielestä ole paljoa mutta eipä noita lintujakaan täällä järvettömällä alueella paljon ole, harvakseltaan erehtyy muutama lintu tänne suolampiin joita riittää.- eipä niin
sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee ! - sieltä jostain
eipä niin kirjoitti:
sorsakannat ovat selvästikkin taantuneet kuten on tiedotettukkin, toki paikallisia vaihteluita on kuten siellä missä on kosteikkoalueita, joita on alettu kunnostaa sorsien pesimäalueiksi voi olla kiitettävästikkin lintuja.
täällä"meillä päin" jääköön sanomatta missä, voi sanoa että sorsia on surkeasti.
meitä oli kolme kaveria jahdissa aloituspäivänä ja saalis oli kaksi heinäsorsaa.
eipä ole hurraamista jos elokuun loppuun mennessä on ammuttu kaksi heinäriä, kolme tavia ja yksi telkkä, henkilökohtainen patruunakulutukseni 11 kappaletta ja saaliini kolme sorsaa. heh heh hee !Kun taas täällä jossain ja olen ampunut sillä jollain "korvaavalla" olen saanut niitä joitain joten salto on kahdeksan heinäsorsaa. Lintuja runsaasti. Että linnut ei ottaisi liikaa itseensä paukuttelusta käyn vaihtelun vuoksi kyyhkyjahdissa täällä jossain ja niitäkin on runsaasti. Näkyy lintukannat nousseen ja etenkin tuleva kanalintukausi kun metsoilla ja teerillä onnistuneita isoja poikueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984