Onkohan olemassa 10l keittiötölkkiä karhulan lasilta? jos on niin onko kyseisessä tölkissä sitä karhun kuvaa vai ei? :) googlettamalla ei kovin paljoa kyseisestä asiasta löydy tietoa.
Vastaukset 10
- 18+8
on olemassa karhun kuvalla. joku myyjä pyysi sellasesta 150e.
- pistänmyyntiin..
Kiitos!! Minulla on viiden litran Karhula tölkki peltikannella, joten kai arvo 75€.
- Utelias
Moikka. Mihin meinasit pistää myyntiin, itselläni nimittäin löytyy pari kappaletta noita kymmen litran tölkkejä ja ainakin yhdessä niissä myös kansi tallessa?
- voihan sitä pyytää..
Älkää nyt unta nähkö, kuka nyt maksaa 75 ekee, mutta kyllähän sitä pyytää voi vaikka saataa euroa.
Mulla on tuo 10 litran karhutölkki alkuperäisellä kannella ollut kirpparilla myynnissä hintaan 12 e, eipä vaan ole kenellekään kelvannut.- keräilijä
ostan heti pois, jos 12 eurolla myyt postit
- vappu
on karhun kuva
- hillopulla1
On olemassa. Karhu kupeessa ja teksti keittiötölkki. Mulla on vihertävä ja se ainakin on "nelikulmaisempi" kuin vastaava 10l Ilvestölkki.
- nani
Minulta löytyy myös 10l purkki joka on mielestäni enepi savunharmaa kyljessä karhunkuva ja lukee keittiötölkki ja toisella puolella noin 3cm leveä kohoama viiva lasissa todennäköisesti auttanut kaatamista. Mielestäni se on puhalettu ja näyttää aika vanhalta olen valmis myymäämään sen jos hinta on mielestäni sopiva kuvan lähetän mahdolliselle ostajalle heti tarvittaessa. En löytänyt vastaavaa netistä leveä malli. Koskakohan noita on alettu valmistamaan tietääkö joku?
- Anonyymi
Tällainen tölkki löytyy minulta. Karhun kuva ja teksti keittiötölkki ja pohjassA 10L.
- Anonyymi
10 litran Karhulan lasipurkissa on karhun kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43945
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
- 61435