Onkohan olemassa 10l keittiötölkkiä karhulan lasilta? jos on niin onko kyseisessä tölkissä sitä karhun kuvaa vai ei? :) googlettamalla ei kovin paljoa kyseisestä asiasta löydy tietoa.
Karhulan lasi - keittiötölkki 10l?
10
6202
Vastaukset
- 18+8
on olemassa karhun kuvalla. joku myyjä pyysi sellasesta 150e.
- pistänmyyntiin..
Kiitos!! Minulla on viiden litran Karhula tölkki peltikannella, joten kai arvo 75€.
- Utelias
Moikka. Mihin meinasit pistää myyntiin, itselläni nimittäin löytyy pari kappaletta noita kymmen litran tölkkejä ja ainakin yhdessä niissä myös kansi tallessa?
- voihan sitä pyytää..
Älkää nyt unta nähkö, kuka nyt maksaa 75 ekee, mutta kyllähän sitä pyytää voi vaikka saataa euroa.
Mulla on tuo 10 litran karhutölkki alkuperäisellä kannella ollut kirpparilla myynnissä hintaan 12 e, eipä vaan ole kenellekään kelvannut.- keräilijä
ostan heti pois, jos 12 eurolla myyt postit
- vappu
on karhun kuva
- hillopulla1
On olemassa. Karhu kupeessa ja teksti keittiötölkki. Mulla on vihertävä ja se ainakin on "nelikulmaisempi" kuin vastaava 10l Ilvestölkki.
- nani
Minulta löytyy myös 10l purkki joka on mielestäni enepi savunharmaa kyljessä karhunkuva ja lukee keittiötölkki ja toisella puolella noin 3cm leveä kohoama viiva lasissa todennäköisesti auttanut kaatamista. Mielestäni se on puhalettu ja näyttää aika vanhalta olen valmis myymäämään sen jos hinta on mielestäni sopiva kuvan lähetän mahdolliselle ostajalle heti tarvittaessa. En löytänyt vastaavaa netistä leveä malli. Koskakohan noita on alettu valmistamaan tietääkö joku?
- Anonyymi
Tällainen tölkki löytyy minulta. Karhun kuva ja teksti keittiötölkki ja pohjassA 10L.
- Anonyymi
10 litran Karhulan lasipurkissa on karhun kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933399Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762467SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral552349Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991695Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221066Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71066Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63933