Onko niin, ettei metallialalla ole enää muita kuin verenimijävuokrafirmojen paikkoja avoinna?
Pelkkiä pirun vuokratyöpaikkoja!
9
473
Vastaukset
- fjyhjch
Mikä vika niissä on? Itse nytkin Sihdillä ja ihan hyvä olla.
- Ccnncc
Mikä on vuokramiehen tuntipalkka?
- vuokraukko1
Ccnncc kirjoitti:
9,5€/h Oulussa.
- dvhdfhdfh
Ccnncc kirjoitti:
14.5€/h... ei hääppönen mutta pärjää.
- cnc 1966
Minä en ainakaan menisi näihin "henkilöstipalvelujen" työpaikkoihiin,huvittaavaa,kun näiltä jotain kyselee,esim kysysyin särmääjän paikkaa,ja kysyin minkälainen kone,montako akselia.vastaus:nyt kysyt liian vaikeita.Onhan luonnossakin eläin,joka käyttäytyy,niinkuin nämä välistä vetäjät,se kukkuu kauniisti,ja tunnetaan nimeltä Käki!
- dhjdergawsd
Mitä merkitystä sillä on? Ethän sinä sitä välistävedon lystiä maksa.
- Sama suunnittelussa
Olen metallialalla suunnittelijana. Työkokemusta 17 vuotta. Viimeiset kolme vuotta vuokrafirmassa. En enää ymmärrä töistäni hevonvittuva.
- Pelleilyksi meni
Näyttää huomattavasti kustannustehokkaammalta teettää suunnittelut kaikemaailman kädpuulin, komatekkien ja reilerssien suunnittelijoiden tapaisilla, kuin tuotteista pitkän kokemuksen omaavilla "omilla" suunnittelijoilla.
- ssssssssssszzzzzzrrr
kotkassa on n. 30 metallialan työpaikkaa tarjolla piakkoin kun eräs monikansallinen sulkee lpr.n toimipisteen ja siirtää senkin kotkaan.Sinne vaan kaikki kysymään hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139