Hääpaikka Espoossa

Molla5

Nyt oli kyllä upea kokemus ystävän häistä! Pakko hehkuttaa, nimittäin tänä kesänä kuudet häät takana ja Espoossa oleva Oittaan kartanossa oli kyllä parhaat safkat ja palvelu! Luomuna niin paljon kuin mahdollista, suoraan sen paikan omasta sadosta. Ihana miljöö ja järvi vieressä, majoitus vähän matkan päässä jossain pienessä koulutuskeskuksessa. Ja mikä isäntä paikalla, olipa kiva ja hauska tyyppi, joka huolehti kaikesta. Yöllä päästiin vielä saunomaan ja uimaan ja vedettin yöpalaherkut. Nam!

2

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm...

""tänä kesänä kuudet häät takana ja ""
      Huh, enpä kestäisi tuommosta määrää onneksi minun piireissäni jatkuva häärumba
      laantunut jo.
      Vielä 90-luvulla oli 2-3 häät kesäisin ja prkle aina loman aikana ja suunnitelmat meni pieleen. Jossain vaiheessa päätin etten osallistu häihin jos ne on juhannuksena ja siitä viisi viikkoa eteenpäin. Kun tällä vuosituannella olen aistinut jonkun serkun tai tuttavan sunnittelevan häitä niin olen suoraan informoinnut että miettisivät kuinka monen lomat pilaisivat mikäli häät olisi heinäkuussa. Että meidän perhettä turhaan odottaa paikalle. Itse menimme 2004 jo keski ikäisinä naimisiin ja loppuvuodesta. Saimme todella paljon kiitoksia hyvästä ajankohdasta kun muutenkin on synkkä syksy niin häät tuo hieman iloa. Monet sukulaiset tunnusti minuli miten paljon heitä risoi takavuosien kesähäät.
      Eli heille jotka suunnittelevat häitä niin vältäkää heinäkuu ja juhannushäät voitte unohtaa täysin.

• Onnellinen :)

Juu liikaa on likaa, mutta kyllä itse kuulun kesähäiden kannattajiin!! Olen menossa meinaan ensi kesänä naimisiin :) Vihdoinkin ukko älysi kosia.. IHANAAAA
        Varasimme hääpaikaksi luukin kartanon. On tosi idyllinen paikka maalaismaisemien keskellä ja kaiken lisäksi kohtuu hintainen. Mieletön löytö!!!!! Vielä pitäisi pitopalvelu löytää? Onko kellään hyviä suosituksia espoolaisesta pitopalvelusta? Haluaisimme maukasta ruokaa ja hyvää.. Ehdotuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      118
      10293
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2211
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      993
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe