Nyt oli kyllä upea kokemus ystävän häistä! Pakko hehkuttaa, nimittäin tänä kesänä kuudet häät takana ja Espoossa oleva Oittaan kartanossa oli kyllä parhaat safkat ja palvelu! Luomuna niin paljon kuin mahdollista, suoraan sen paikan omasta sadosta. Ihana miljöö ja järvi vieressä, majoitus vähän matkan päässä jossain pienessä koulutuskeskuksessa. Ja mikä isäntä paikalla, olipa kiva ja hauska tyyppi, joka huolehti kaikesta. Yöllä päästiin vielä saunomaan ja uimaan ja vedettin yöpalaherkut. Nam!
Hääpaikka Espoossa
2
211
Vastaukset
- hmmm...
""tänä kesänä kuudet häät takana ja ""
Huh, enpä kestäisi tuommosta määrää onneksi minun piireissäni jatkuva häärumba
laantunut jo.
Vielä 90-luvulla oli 2-3 häät kesäisin ja prkle aina loman aikana ja suunnitelmat meni pieleen. Jossain vaiheessa päätin etten osallistu häihin jos ne on juhannuksena ja siitä viisi viikkoa eteenpäin. Kun tällä vuosituannella olen aistinut jonkun serkun tai tuttavan sunnittelevan häitä niin olen suoraan informoinnut että miettisivät kuinka monen lomat pilaisivat mikäli häät olisi heinäkuussa. Että meidän perhettä turhaan odottaa paikalle. Itse menimme 2004 jo keski ikäisinä naimisiin ja loppuvuodesta. Saimme todella paljon kiitoksia hyvästä ajankohdasta kun muutenkin on synkkä syksy niin häät tuo hieman iloa. Monet sukulaiset tunnusti minuli miten paljon heitä risoi takavuosien kesähäät.
Eli heille jotka suunnittelevat häitä niin vältäkää heinäkuu ja juhannushäät voitte unohtaa täysin.- Onnellinen :)
Juu liikaa on likaa, mutta kyllä itse kuulun kesähäiden kannattajiin!! Olen menossa meinaan ensi kesänä naimisiin :) Vihdoinkin ukko älysi kosia.. IHANAAAA
Varasimme hääpaikaksi luukin kartanon. On tosi idyllinen paikka maalaismaisemien keskellä ja kaiken lisäksi kohtuu hintainen. Mieletön löytö!!!!! Vielä pitäisi pitopalvelu löytää? Onko kellään hyviä suosituksia espoolaisesta pitopalvelusta? Haluaisimme maukasta ruokaa ja hyvää.. Ehdotuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834493Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263284Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt402920- 172772
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172737Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432597Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142095Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737