elikkäääs , meiän luokassa on yks poika joka onoikeastikkin aika outo , ja kaikki meiän luokan muka kovispojat kiusaa sitä . ahistelee nurkkaan yms .. oon yrittäny olla senpojan kaveri mut sitte se jotenki pimahti mullekki et se siitä sitte. joteen miten autan sitä ? voisin toki kertos luokan valvojalle , mutta auttaisiko se mitää ... asiaa on kylläki hankala perustella koska kiusaaminen ei ole hirveän näkyvää , asia naamioidaan kaveruudeksi mutta pojista kyllä huomaa miten asiat on jos itse näkee . mtä siis teen ? ps . oon tyttö jos se mitää mihinkää vaikuttaa
miten autan kiusattua
10
129
Vastaukset
- korppi™
millä kirjaimella pojan nimi alkaa
Kannattaisi kertoa luokanvalvojalle. Suora puolustaminen ei välttämättä ole hyvä idea, sillä se saattaa myös pahentaa kiusaamista (etenkin kun olet eri sukupuolta, kuin kiusattu...) ja sinuakin saatetaan alkaa kiusaamaan, mutta tee silti selväksi, että et hyväksy kiusaamista.
Millä tavalla hän on "outo"? Kiusataanko häntä sen takia?- kiusaaminen on kiusa
Sanoppa ääneen kuuluvasti joka kerran kun häntä kiusataan että tuo on nyt kiusaamista. Olen nähnyt livenä kuinka se auttaa.
Netissä eri palstoillahan on ammattikiusaajia ja vieläpä joskus ylläpitäjiksi pyrkiviä. He ovat psykopaatteja joihin ei auta kuin välttely. - kiusaajakovis
Älä kiusaa, auta kiusaajaa!
- korppi™
taas feikki korppi™
- minulla ei ole nimeä
korppi™ kirjoitti:
taas feikki korppi™
vaihtele nimimerkkiä jos nimimerkkisi plakioiminen häiritsee
- myrsky
Sano niille, että sellaisesta pahuudesta joutuu helvettiin.
- myrsky
Jokainen ihminen on Jumalan oma ja hänelle hyvin tärkeä olento, eikä meillä siksi ole mitään oikeutta kajota toiseen ihmiseen, vaikkemme itse osaisi häntä arvostaakaan.
- Eräs trotskilainen
myrsky kirjoitti:
Jokainen ihminen on Jumalan oma ja hänelle hyvin tärkeä olento, eikä meillä siksi ole mitään oikeutta kajota toiseen ihmiseen, vaikkemme itse osaisi häntä arvostaakaan.
Miksei sinun Jumalasi puutu kiusaamiseen, vaikka hän on kaikkivoipa?
- Eräs trotskilainen
Miulla on samanlainen tilanne. :-( Rinnakkaisluokalla on yks poika, jolla on aika varmasti as. Sitä kiusataan mm. jättämällä porukan ulkopuolelle niin että se näyttää open silmissä vaan läpänheitolta. Mut siitä kyllä näkee ihan selvästi, miten asiat oikeasti ovat. Mie haluaisin auttaa sitä mut mie en vaan pysty :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231