missä mun prinsessa?

pinsggu

Elikkäs.. Oon tälläne 17-vuotias lukioo käyvä tyttö ja tosiaan etsisin uusia tuttavuuksia/jopa ehkä ihan parisuhdetta. Asun tampereen seudulla ja tosiaan oon kyllästyny sellasiin muijiin jotka haluaa vaan yhden illan juttuja ja jotka on himo itsekeskeisiä... Olis kiva tavata joku huumorintajunen ja rento tyttö jonka kanssa jakaa surut ja ilot

26

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (><)

      Ei ehkä kannata laittaa otsikkoon sanaa prinsessa, kohta saat satumaa-gilliksen kimppuusi ja tämäkin aloitus täyttyy turhanpäiväisellä satumaanprinsessa-vonksuilla.

    • Hannele..

      Prinsessa on jo varattu mulle, näpit irti

      • pinsggu

        ???:D :3


      • Kurdd
        pinsggu kirjoitti:

        ???:D :3

        Kuulostat järkevältä ja normaalilta. Harmi kun olen
        jo vanha ämmä tampereen seudulta.
        Kaikkea hyvää


      • prinsessa.

        mä en ole sulle varattu

        hannele tajua jo
        en halua sinua ikinä

        olen vain satumaata varten jolle mun sydän kuuluu


      • pinsggu
        prinsessa. kirjoitti:

        mä en ole sulle varattu

        hannele tajua jo
        en halua sinua ikinä

        olen vain satumaata varten jolle mun sydän kuuluu

        Rauha maassa :o!


      • pinsggu
        Kurdd kirjoitti:

        Kuulostat järkevältä ja normaalilta. Harmi kun olen
        jo vanha ämmä tampereen seudulta.
        Kaikkea hyvää

        Kurdd kaikke hyvää myös sulle! :) ja ikä ei kerro kaikkea jos on sisäisesti nuori ;)


      • Asioista tietävä
        prinsessa. kirjoitti:

        mä en ole sulle varattu

        hannele tajua jo
        en halua sinua ikinä

        olen vain satumaata varten jolle mun sydän kuuluu

        gillis luvs hannele


      • prinsessa satumaan
        Asioista tietävä kirjoitti:

        gillis luvs hannele

        mua ei kiinosta hannele

        hannele voi suksia hevonkuuseen


      • Raisa Rouva
        prinsessa satumaan kirjoitti:

        mua ei kiinosta hannele

        hannele voi suksia hevonkuuseen

        Sun kandee ottaa toi Hannele kun et muuta saa :) Parempi ees joku kun ei mitään


      • prinsessa satumaan
        Raisa Rouva kirjoitti:

        Sun kandee ottaa toi Hannele kun et muuta saa :) Parempi ees joku kun ei mitään

        mua ei kiinosta hannele

        mulle ei kelpaa kuka vaan

        olen mielummin sinkku!!!!! kun tyrkkyn lunttun kaa


      • Mmmunmo
        prinsessa satumaan kirjoitti:

        mua ei kiinosta hannele

        mulle ei kelpaa kuka vaan

        olen mielummin sinkku!!!!! kun tyrkkyn lunttun kaa

        Gillis ja Hannele sopii hyvin yhteen! Kaunis pari


      • Ann_99
        Mmmunmo kirjoitti:

        Gillis ja Hannele sopii hyvin yhteen! Kaunis pari

        Ne on kuin luotu toisilleen :DD


    • satuhanele

      Mä en kestä teitä ja tota Satumaa-Hanele -kuvioo!!! *räkättää kaksinkerroin lattialla* :D :D :D

      • prinsessa satumaan

        mitään kuvioo ei tule ikinä olemaan


      • Taassitamennaan

        Kui kauan tää kuvio on jatkunut? :DD


    • tietty prinsessa :.D satumaa kuviossa..... :;DDDD

    • Prinsessanimisoot

      Mä etsin myös mun rakasta prinsessani missä oot?

      • prinsessa_satumaann

        rakas nyt vasta huomasin sun viestin iso ikävä sua tässä on surua kun isä kuoli pois ja hautajaisia pitäs alkaa järjestää isälle .... ei helppoa :( on muuten kallista hautaa ihminen kaikki maksaa ja sukulaiset pommittaa et koska isä haudataan ....... multa kuoli isä suku ajattelee vaan rahaa ja omaa napaa isä oli saamassa perintöö vaarin veljen kuolemasta kun sillä ei ole lapsia niin perintö siirtyy sisarten ja veljien lapsille vaarin veljen kuollin pesän tili on jäädytetty sen takia kun mun isä oli myös periänä siinä koko suku kaataa kaiken meidän niskaan kun kaikki odottaa vaan rahaa me nyt mun pikku veljen kaa peritään isän osuus


      • prinsessa_satumaann

        isän hautajais piisi
        https://youtu.be/zT6WVR8r1ro
        isä oli irwin fani ja sano kun hänestä aika jättää vedä tyttö sisu viinapullo ja hautajaisissa kuunelaan Irwin Goodmanii


    • MariNaoYuki

      Moi, oon kohta 15.v täyttävä eli jotkut kai ajattelee 'jukra ku nuori penska' mut kaikki sanoo mua henkisesti aikuiseksi ja oon alkanu huomata et tykkään tytöist. oon etiskelly sitä mun prinsessaa jo kauan. mut enpähä oo osannu löytää, kaikki on vaa et ei mitää vakavaa yks yö siin se. Ite asun keski-pohjanmaalla n. 1-2h tampereelle ja vaikutat tosi mukavalta. (:

    • Dudette18

      Kelpaisko kellekkään 18 vuotias rento poikatyty juttu seuraks? Haluisin vaan löytää mun oman murusen jonka ottaa kainaloon ja jonka kanssa vois jakaa kaiken, mutta eipä oikee meinaa millää tulla vastaa ni pakko alkaa täält kyselee. Eli näin alkuun ihan vaan juttu seuraa..?

      • Igigigig

        Onks sul ig?


    • SinäDudette18

      Laita joku tunnus millä siut löytää jostain ;)

    • Mä itse kyllä oon aika prinsessa, mutta en ihan sellainen "tavallinen". Harva tosin oikeesti kestää mun ylitursuavaa tyttömäisyyttä johon lisätty sotkuisuus ja laiskuus :DD Huono kombo ja huono vaimovalinta. En suosittele.
      Tosin silti haluisin mäkin joskus löytää tytyn jolle olisin se prinsessa jota se rakastaa.

    • sanonpavaan

      Miks ihmiset ei käytä deittipalstoja : D näit treffialotuksii on ihan helvetisti tääl aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe