Nousua ei tule

lopun alkua

Sori, metallimiehet. Se nyt on vaan niin, että alan työpaikkoja ei tähän maahan lisää tule, vaan viimeisetkin olemassa olevat viedään ulkomaille. He, jotka ovat vasta valmistuneet, olen pahoillani, mutta joudutte kouluttautumaan uudelleen. Vanhemmat henkilöt joilla työuraa on jo... sori, teidän pelinne on menetetty.

8

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta valmistuva...

Kertokaas viisaat mille alalle kannattaisi lähteä metallialan sijaan? Terv. Melkein koneistaja

• Viimeinen samuttaa..

Teollisuudesta lähtee tuhansia työpaikkoja vuodessa! Nimenomaan VIENTITEOLLISUUDESTA! Palveluilla tämä maa ei pyöri ikävä totuus.
        Suurin kiitos työpaikkojen menetykseen on AY liike! Joka pakottaa yritykset poistumaan maasta, mailmanmarkkinoilla hintataso laskee kilpailu kovenee meillä palkat ja edut nousee.

• Palkat ja edut?
        Viimeinen samuttaa.. kirjoitti:

Teollisuudesta lähtee tuhansia työpaikkoja vuodessa! Nimenomaan VIENTITEOLLISUUDESTA! Palveluilla tämä maa ei pyöri ikävä totuus.
        Suurin kiitos työpaikkojen menetykseen on AY liike! Joka pakottaa yritykset poistumaan maasta, mailmanmarkkinoilla hintataso laskee kilpailu kovenee meillä palkat ja edut nousee.

nousee?kyl se vaa on totuus ettei ostovoima ainakaa nouse!etuja duunaril ei ole,mitä ny omankäde!juu palkat on noussu viimiset 20v senttejä tunnil ja kk kymppejä,mut joka vuos vuokrat,ruoka ja muut pakolliset noussu enemmä eli mis se ostovoima luuraa?viimeks eile tv sanottiin taas tuo sana.

• piip piip

Mulla nousee.Jippii!!!Haalareissa nousi ,vaan vitutus.
      Nyt mahtuu,nousemaan.Kun kauniin naisen nään.

• hyvä on olla

olenpa nuo kaikki jo saanut ja on velatonta elämää ollut jo 1990 lähtien... putkessa oltu onnellisesti jo 4 v.

• cnc-mies

Taas tätä paskanjauhantaa. Metallilla on niin paljon töitä kuin ehtii tekemään, JOS VAIN OSAA. Hyvistä hitsaajista ja levysepistä on puutetta myös meillä töissä. Ylitarjontaa on ainoastaan koneistajista, mutta mikäli osaa käyttää WinCAM:ia niin töiden saanti on satavarmaa.

• dfgdfgdfgsd

oliko tuo Wincam vitsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe