kämppis/kämppiksiä turusta? :)

suvieinari

etsin kämppistä, yhtä tai useampaa, sukupuolella tai iällä ei väliä. Tärkeimmät asiat ovat seuraavat: ei etkoja/jatkoja yhteisessä kodissa, ja jos harrastat jonkin instrumentin soittamista, niin et soita sitä kotona, tai ainakaan silloin kun mä oon paikalla (kauhukokemuksia alakerrassa asuneesta huilunsoittajasta, ja se sentään asu alakerrassa, ei samassa asunnossa) :DD

Itsestä lyhyesti:oon 28v, harrastan kuntosalia ja lenkkeilyä ja ensi keväänä haen hammaslääkikseen, eli nyt iltalukioon lukemaan pitkä ke/fy/bilsa kun ne jäi lukioaikoina vähemmälle huomiolle. :) En sotke, tykkään siisteydestä mutten kulje perässäsi imuri kourassa tai tee tupatarkastuksia. Tupakoin, en sisällä enkä ranskalaiselta parvekkeelta, eli jos ei asunnossa ole parveketta ni sitte käyn pihalla.

Lemmikeistä: kissoille mega-allerginen, koirat ei haittaa, hämähäkit on iso iso ISO EI.

Asunto sais sijaita 20100-alueella, ja vuokra olla max. 300e per naama. Mitä nyt oon tässä noita asuntoja kattellut, niin keskustasta voi hyvinkin saada toimivan kaksion alle 600e:lla. Mitä halvemmalla päästään, sen parempi, eiks ni! en ny toki mitään sellasta luukkua halua mis on kakkaa seinillä ja haisee raato, mut ymmärrätte pointin :D

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna.

      Mä oon tässä yrittäny etsiä yksiöö turusta, mutta huonolta näyttää.. Koulu alkaa Turun yliopistossa jo ens viikolla, mutta olisi tärkeintä saada kämppä ainakin 2.9 alkaen.

      Oon 18-vuotias tyttö (syksyllä 19), en soita mitään instrumenttiä, enkä polta. Ja tykkään myös kyl pitää kämpän siistinä, joten siinä tuskin tulisi ongelmaa.

      Etsin tässä vielä yksiötä, mutta miltä kuulostaisi?

    • mä en ihan noin nopeessa tahdissa valitettavasti pysty vielä muuttaa, mulla toivottu muuttoajankohta olis 1.10 tai sen jälkeen.. :/ unohtu näköjään laittaa tohon aikaisempaan!

    • Johanna.

      Joo, mä oon todellakin liian myöhään tän asian kanssa! Mutta ei se mitään, jatkan etsintöjä :)

    • ok, tsemppiä etsintöihin ja opintoihin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6314
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      69
      4422
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2772
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      54
      1500
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1144
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1008
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe