Vain rahat kelpaa

Entinen isä

Yli 40 vuotta kesti ennenkuin sain tietää etten olekkaan isä lapselleni. Hän ei ole koskaan tullut luokseni että olisi ollut yön yli taikka edes aamusta iltaan. Tapaamiset ovat olleet hyvin harvat, vain muutama näiden vuosien aikana. Minua ei ole koskaan kutsuttu käymään. Runsaiden lahjojen jälkeen en ole saanut kiitosta koskaan. En edes tiedä mitä tykkäsivät. Vihoviimein tein DNA tutkimuksen ja sitten vasta riemu nousi. Kun kerroin etten olekkaan hänen isänsä niin olin vain täysi paska. Loukkasin hänen äitiänsä. Halusin tehdä hänet perinnöttömäksi jne. Rahat jotka tunnollisesti maksoin elatusapuna eivät riitä. Nyt täytyy sitten vielä perintökin saada.
MILLÄ PERUSTEELLA??? Viesteihini ei kukaan vastaa, koskaan. Missä on oikeudenmukaisuus?

3

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilukerho?

      Tekstistäsi ei lainkaan käynyt ilmi kuinka sinä olet lapsesta nauttinut näinä vuosina. Normaali isä nauttii ja rakastaa lastaan.

      Sitten tunteettomasti heitit lapselle, ettet edes isä ole. Lapsenko syy tämäkin oli? Eihän hän siinä toki mitään menettänyt. Surkea isähän olit vuosikaudet. Hän toipuu kyllä, ja sinä voit jatkaa rutinaasi.

      Moni joka adoptoi lapsen ja sitä omanaa pitää, kiintyy lapseen, eikä käyttäydy kaltaisesi lailla. Ihan on sinulle oikein, ettei viesteihisi vastaa, miksi pitäisikään?

    • Isänä oleminen on ki

      Exä ilmoitti ennen eroa ettei tytär ole oma. 10 vuotta olen lasta tavannut ja ruokkoja yms harrastuksia maksanut ja hän mainio tyttö ja ilo olla isä hänelle. Tyttö ainakin pitää minua isänään ja minä häntä lapsenani; sehän on tärkeintä. Saa myös periä minut "oikeiden" lasteni kanssa.

    • Rehtikerho

      Lukikohan Reilukerho? Entisen isän viestin ja ymmärsikö? Ei lahjoja laiteta, jos ei rakasta. Vastarakkautta ei ole saanut. Entinen isä, ota puheeksi lapsen kanssa (aikuinen varmaan) ja keskustelkaa asia selväksi. Haluaako hän ja haluatko sinä pitää vielä yhteyttä. Nyt kaikki rahojen ja lahjojen anto voi loppua, katso riittävätkö tunteet. Perintösi laitat sinne minne ne parhaiten katsot kuuluvaksi. Jätä äidin mielipide kokonaan omaan arvoonsa, itse naisena koen, että hän on toiminut väärin sekä sinua että lastaan kohtaan. Surkea ihminen! Voimia, yllätystieto on varmaan raskas kantaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe