Yli 40 vuotta kesti ennenkuin sain tietää etten olekkaan isä lapselleni. Hän ei ole koskaan tullut luokseni että olisi ollut yön yli taikka edes aamusta iltaan. Tapaamiset ovat olleet hyvin harvat, vain muutama näiden vuosien aikana. Minua ei ole koskaan kutsuttu käymään. Runsaiden lahjojen jälkeen en ole saanut kiitosta koskaan. En edes tiedä mitä tykkäsivät. Vihoviimein tein DNA tutkimuksen ja sitten vasta riemu nousi. Kun kerroin etten olekkaan hänen isänsä niin olin vain täysi paska. Loukkasin hänen äitiänsä. Halusin tehdä hänet perinnöttömäksi jne. Rahat jotka tunnollisesti maksoin elatusapuna eivät riitä. Nyt täytyy sitten vielä perintökin saada.
MILLÄ PERUSTEELLA??? Viesteihini ei kukaan vastaa, koskaan. Missä on oikeudenmukaisuus?
Vain rahat kelpaa
3
250
Vastaukset
- Reilukerho?
Tekstistäsi ei lainkaan käynyt ilmi kuinka sinä olet lapsesta nauttinut näinä vuosina. Normaali isä nauttii ja rakastaa lastaan.
Sitten tunteettomasti heitit lapselle, ettet edes isä ole. Lapsenko syy tämäkin oli? Eihän hän siinä toki mitään menettänyt. Surkea isähän olit vuosikaudet. Hän toipuu kyllä, ja sinä voit jatkaa rutinaasi.
Moni joka adoptoi lapsen ja sitä omanaa pitää, kiintyy lapseen, eikä käyttäydy kaltaisesi lailla. Ihan on sinulle oikein, ettei viesteihisi vastaa, miksi pitäisikään? - Isänä oleminen on ki
Exä ilmoitti ennen eroa ettei tytär ole oma. 10 vuotta olen lasta tavannut ja ruokkoja yms harrastuksia maksanut ja hän mainio tyttö ja ilo olla isä hänelle. Tyttö ainakin pitää minua isänään ja minä häntä lapsenani; sehän on tärkeintä. Saa myös periä minut "oikeiden" lasteni kanssa.
- Rehtikerho
Lukikohan Reilukerho? Entisen isän viestin ja ymmärsikö? Ei lahjoja laiteta, jos ei rakasta. Vastarakkautta ei ole saanut. Entinen isä, ota puheeksi lapsen kanssa (aikuinen varmaan) ja keskustelkaa asia selväksi. Haluaako hän ja haluatko sinä pitää vielä yhteyttä. Nyt kaikki rahojen ja lahjojen anto voi loppua, katso riittävätkö tunteet. Perintösi laitat sinne minne ne parhaiten katsot kuuluvaksi. Jätä äidin mielipide kokonaan omaan arvoonsa, itse naisena koen, että hän on toiminut väärin sekä sinua että lastaan kohtaan. Surkea ihminen! Voimia, yllätystieto on varmaan raskas kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912