Yli 40 vuotta kesti ennenkuin sain tietää etten olekkaan isä lapselleni. Hän ei ole koskaan tullut luokseni että olisi ollut yön yli taikka edes aamusta iltaan. Tapaamiset ovat olleet hyvin harvat, vain muutama näiden vuosien aikana. Minua ei ole koskaan kutsuttu käymään. Runsaiden lahjojen jälkeen en ole saanut kiitosta koskaan. En edes tiedä mitä tykkäsivät. Vihoviimein tein DNA tutkimuksen ja sitten vasta riemu nousi. Kun kerroin etten olekkaan hänen isänsä niin olin vain täysi paska. Loukkasin hänen äitiänsä. Halusin tehdä hänet perinnöttömäksi jne. Rahat jotka tunnollisesti maksoin elatusapuna eivät riitä. Nyt täytyy sitten vielä perintökin saada.
MILLÄ PERUSTEELLA??? Viesteihini ei kukaan vastaa, koskaan. Missä on oikeudenmukaisuus?
Vain rahat kelpaa
3
257
Vastaukset
- Reilukerho?
Tekstistäsi ei lainkaan käynyt ilmi kuinka sinä olet lapsesta nauttinut näinä vuosina. Normaali isä nauttii ja rakastaa lastaan.
Sitten tunteettomasti heitit lapselle, ettet edes isä ole. Lapsenko syy tämäkin oli? Eihän hän siinä toki mitään menettänyt. Surkea isähän olit vuosikaudet. Hän toipuu kyllä, ja sinä voit jatkaa rutinaasi.
Moni joka adoptoi lapsen ja sitä omanaa pitää, kiintyy lapseen, eikä käyttäydy kaltaisesi lailla. Ihan on sinulle oikein, ettei viesteihisi vastaa, miksi pitäisikään? - Isänä oleminen on ki
Exä ilmoitti ennen eroa ettei tytär ole oma. 10 vuotta olen lasta tavannut ja ruokkoja yms harrastuksia maksanut ja hän mainio tyttö ja ilo olla isä hänelle. Tyttö ainakin pitää minua isänään ja minä häntä lapsenani; sehän on tärkeintä. Saa myös periä minut "oikeiden" lasteni kanssa.
- Rehtikerho
Lukikohan Reilukerho? Entisen isän viestin ja ymmärsikö? Ei lahjoja laiteta, jos ei rakasta. Vastarakkautta ei ole saanut. Entinen isä, ota puheeksi lapsen kanssa (aikuinen varmaan) ja keskustelkaa asia selväksi. Haluaako hän ja haluatko sinä pitää vielä yhteyttä. Nyt kaikki rahojen ja lahjojen anto voi loppua, katso riittävätkö tunteet. Perintösi laitat sinne minne ne parhaiten katsot kuuluvaksi. Jätä äidin mielipide kokonaan omaan arvoonsa, itse naisena koen, että hän on toiminut väärin sekä sinua että lastaan kohtaan. Surkea ihminen! Voimia, yllätystieto on varmaan raskas kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945