Vain rahat kelpaa

Entinen isä

Yli 40 vuotta kesti ennenkuin sain tietää etten olekkaan isä lapselleni. Hän ei ole koskaan tullut luokseni että olisi ollut yön yli taikka edes aamusta iltaan. Tapaamiset ovat olleet hyvin harvat, vain muutama näiden vuosien aikana. Minua ei ole koskaan kutsuttu käymään. Runsaiden lahjojen jälkeen en ole saanut kiitosta koskaan. En edes tiedä mitä tykkäsivät. Vihoviimein tein DNA tutkimuksen ja sitten vasta riemu nousi. Kun kerroin etten olekkaan hänen isänsä niin olin vain täysi paska. Loukkasin hänen äitiänsä. Halusin tehdä hänet perinnöttömäksi jne. Rahat jotka tunnollisesti maksoin elatusapuna eivät riitä. Nyt täytyy sitten vielä perintökin saada.
MILLÄ PERUSTEELLA??? Viesteihini ei kukaan vastaa, koskaan. Missä on oikeudenmukaisuus?

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilukerho?

Tekstistäsi ei lainkaan käynyt ilmi kuinka sinä olet lapsesta nauttinut näinä vuosina. Normaali isä nauttii ja rakastaa lastaan.

Sitten tunteettomasti heitit lapselle, ettet edes isä ole. Lapsenko syy tämäkin oli? Eihän hän siinä toki mitään menettänyt. Surkea isähän olit vuosikaudet. Hän toipuu kyllä, ja sinä voit jatkaa rutinaasi.

Moni joka adoptoi lapsen ja sitä omanaa pitää, kiintyy lapseen, eikä käyttäydy kaltaisesi lailla. Ihan on sinulle oikein, ettei viesteihisi vastaa, miksi pitäisikään?

• Isänä oleminen on ki

Exä ilmoitti ennen eroa ettei tytär ole oma. 10 vuotta olen lasta tavannut ja ruokkoja yms harrastuksia maksanut ja hän mainio tyttö ja ilo olla isä hänelle. Tyttö ainakin pitää minua isänään ja minä häntä lapsenani; sehän on tärkeintä. Saa myös periä minut "oikeiden" lasteni kanssa.

• Rehtikerho

Lukikohan Reilukerho? Entisen isän viestin ja ymmärsikö? Ei lahjoja laiteta, jos ei rakasta. Vastarakkautta ei ole saanut. Entinen isä, ota puheeksi lapsen kanssa (aikuinen varmaan) ja keskustelkaa asia selväksi. Haluaako hän ja haluatko sinä pitää vielä yhteyttä. Nyt kaikki rahojen ja lahjojen anto voi loppua, katso riittävätkö tunteet. Perintösi laitat sinne minne ne parhaiten katsot kuuluvaksi. Jätä äidin mielipide kokonaan omaan arvoonsa, itse naisena koen, että hän on toiminut väärin sekä sinua että lastaan kohtaan. Surkea ihminen! Voimia, yllätystieto on varmaan raskas kantaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3441
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1680
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe