Ammuin startti-aseella ja oikea korva vähän tärähti.Piippasi 6 tuntia nukkumaan menoon asti.Aamulla ei enää piipannut mutta korvaan vähän sattui.Päivä meni normaaleissa merkeissä enkä huomannut korvassa mitään poikkeavaa paitsi että kuulo noin 80% normaalista tuolla oikealla korvalla.Kun tulin kotiin huomasin äänettömässä paikassa että korva suhisee vähän.Puiden lehtien havina 150 metrin päästä ho peittää suhinan.Milloin tämä lievä kipu/paine hellittää ja loppuuko suhina ja mistä se johtuu?Itse veikkaisin että jotain verisuoniin liittyvää.Jos tärykalvo vahingoittunut niin luin jostain että se paranee 2-3:ssa viikossa?Suhina häiritsee vain äänettömässä paikassa ja jos keskityn siihen.Ikää 17 vuotta.
Kuuolon/korvan paraneminen
TestasinPyssyä
2
245
Vastaukset
- TestasinPyssyä
Ääni on ihan kuin korvan normisuhina jonka kuulee simpukankuorella mutta 2 kertaa kovempaa...
- Painekammio
Joskus 90-luvulla kun oli vielä Tilkan sotilassairaala niin siellä oli painekammio sukeltajantautia varten mutta suurimmat käyttäjäryhmät olivat asevelvolliset ja metsästäjät, joiden korvien vieressä oli ammuttu kiväärillä. Useimmille se auttoi kuulemma.
Varmaankin myös yksityiset lääkäriasemat tekevät nykyään vastaavaa. Lisää googlettamalla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Painekammio
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/14714-tinnitus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984