vesimies-mies, oli eka ja vika minulle!

bull head

menin tulta päin, eka veskari kenet tunsin. tekis mieli sanoa, että oisinpa lukenut horoskooppeja etukäteen.. jälkikäteen, minä härkä n ja hän vesimies m ollaan ihankun kirjoista!

hänellä oli muhun monta vuotta kova ihastus, oltiin pari kertaa tavattu. minä en ollu kovin innoissani, vaikka sporttinen ja komee hän onkin.. saipa sit mut kuitenkin puhuttua lomalle kanssaan ja oli niiiiiin onnellinen, sitä ennen kaunopuheita kilokaupalla joita ihmettelin kun ei tosiaan oltu vuosiin ees nähty eikä edes syvällisiä puhuttu..

hetken meni kivasti, sitten alkoi se kuuma-kylmä-leikki ja merkit siitä ettei meidän haluamiset käy yksiin olleskaan.. hänelle kaverit oli tärkeitä ja yks surkee aamupusu, mulle se fyysinen puoli olis ollu niin tärkee.

sitten kun puolin ja toisin oli selvästi jo tullut kaduttua ja vihattua toista, niin eräs ilta sitten mun meni hermo kun olisin tarvinnut vierihoitoa, seksiä, jotain, ja toinen on kuin kivi!! kihisin. mies huomas kyllä. seuraavana päivänä kertoikin sitten että plaaplaa ollaan vaan kavereita.

ja näin se päätty. ei tullu keskustelusta mitään. ei riitaa. nothing!! hän näytti olevan ok, niin kohteliaat iloset hyvästitkin sanoi. mä kiehun yhä, jäi turhautumia!! kiltti mies, itsekäs kyllä aika lailla ja voihan nakki että oli intohimoton!!! veskari on hyvä kaveri sen uskon mutta ikinäikinä en suostu enää romanssimielessä katsomaan! never say never mut oikeasti ei koskaan koska mun on vaikea unohtaa kun oli niin söötti mies vaikka tiedän ettei homma toimisi mitenkään!!

yhyy :( :(

3

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt tyttö

      Huh huh, ihan kun omasta tapauksestani/suhteestabu ois kirjotettu tuo juttu!! Tapailin puolisen vuotta vesimiestä, ja itse kanssa luin vasta jälkeenpäin horoskoopista.. tapailu oli koko ajan sellaista pari kertaa viikossa ja yleensä aina omasta aloitteestani, hän harvoin ehdotti näkemistä mutta ei kyllä vastaankaan pistänyt. Myös viikonloppuja mökillä, ja kesällä viikon reissu tehtiin yhdessä. Hänestä ei vaan ottanut selvää ikinä, mitä ajatteli. Tapailun alussa hän kyllä sanoi, ettei ole seurustellut vuosiin eikä haluakaan, vaan tahtoo olla vapaa yms. Samalla kuitenkin antoi ymmärtää että olisi vahvempia tunteita minua kohtaan. Mutta juuri tuo fyysinen puoli, itse tuskastuin monta kertaa kun ei saanut hyvänyön pusua tai seksiä.. Välillä tuntui kuin oltaisi sisko ja veli. En halunnut antaa periksi, koska viihdyin hänen kanssaan ja aloin melkein rakastua koska hänessä oli jotain mitä en ollut aikaisemmin kokenut.. Välillä meni useita päiviä ettei miehestä kuulunut, ellen itse ottanut yhteyttä. Kerran sitten, tilaisuus teki varkaan ja luin hänen viestinsä.. sieltä paljastui että hänellä oli seksisuhteita usean naisen kanssa. Noh, minä tietysti asiasta metelin nostin, ja hän oli vaan sitä mieltä ettei ole mitään väärää tehnyt koska emme seurustellut. Päätin unohtaa miehen ja katkaista välit, mutta eipä se ollutkaan niin helppoa.. tiedän kanssa, ettei hommasta ikinä voi tulla mitään, mutta jokin hänessä vaan on etten osaa päästä kokonaan irti vaan edelleen tavataan silloin tällöin.. keskustelutaitoa ei kyllä ole tälläkään vesimiehellä, sen enempää kuin kykyä ajatella muiden tunteita. Itsekkäitä miehiä veskarit todellakin on.

      • skorpioninaikkone

        Säälittävää...

        täällä vauhkoa ja itkeä, jos kuitenkin jatkat tapailua? Mies pitää sua varmaan pilkkanaan...

        Et voi saada kunnioitusta muilta jos et ite kunnioita itseäs, sen varmaan veskarimiehesikin huomannu..

        RYHDISTÄYTYKÄÄ NAISET


      • bull head
        skorpioninaikkone kirjoitti:

        Säälittävää...

        täällä vauhkoa ja itkeä, jos kuitenkin jatkat tapailua? Mies pitää sua varmaan pilkkanaan...

        Et voi saada kunnioitusta muilta jos et ite kunnioita itseäs, sen varmaan veskarimiehesikin huomannu..

        RYHDISTÄYTYKÄÄ NAISET

        mä ainakin oon ylpeä jääräpäinen luonne.. tunteilleni en mitään voi,
        mutta omaan veskariini katkasin välit kun erottiin, ja se tarkottaa
        sitä että poistin kontakteista enkä enää ikinä aio sanaakaan olla tekemisis. piste.

        mutta muistellahan saan aina välillä kun huvittaa :P ajatuksiani ei kukaan tiä.
        mokoma mäntti ukko. harmi kun oon näin kohtelias, kyllä siitä paskasta sietäs pitää pitkät saarnat miekkoselle tuskin se ees tajuaa miten sikamainen oli

        t. alottaja

        oli ihan pakko täsmentää! muista en tiä mutta tämä luonteikas ja itsenäinen härkätytsy ei jää kehenkään roikkumaan, se on varma vaikka millä uhattas...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe