Saunalahti maksattaa omat virheensä asiakkailla

Hullu olin

Tein emämokan pari viikkoa sitten: irtisanoin DNA:n liittymän puhelimestani ja vaihdoin Saunalahteen, koska piti olla halvempi ja yhtä nopea. Sain puolta hitaamman liittymän, joka EI toimi. Nyt olen jonottanut puoli tuntia Saunalahden "asiakaspalveluun", jotta saisin teknistä apua.

Jotenkin tuntuu, että jää lyhyeksi visiitti Saunalahden asiakkaana. Paska mikä paska!

1

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lankaan menin

      Et ole ainoa hullu, tässä toinen. Kummasti Elisa/Saunalahti kauppiaat, nuo nykyajan helppoheikit, saavat putoamaan kuoppaan. Kun minulle soitettiin ja luvattiin tosi hyvää Elisa Viihdettä, menin sen ottamaan tyhmyyksissäni. Ei se ole niin hyvä, kuin hehkutettiin. Pahin tuli, kun Saunalahteen tuli se suuri häiriö sähköpostiin.Jonkin ajan kuluttua kuulemma "joillakin asiakkailla" ei ollut korjaantunut, mutta vaihtamalla sähköpostin salasana se korjaanuisi. Ei korjaantunut. Soitin Saunalahteen.

      Nyt pitäisi soittaa Omaguru -palveluun. Puhelumaksu vaatimattomat noin 20 euroa kymmeneltä minuutilta. Asiakkaan olisi maksettava, vaikka vika oli Saunalahden oma.

      Elisa ja Saunalahti ovat samaa puljua. Hyvästi molemmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe