Eli oon 16 vuotias tyttö ja mua kiinnostaa minkälaista musikkiia te muut kuuntelette :) Itse kuuntelen Tanskalaista Rock yhtyettä Volbeatia oon ollut monta vuotta fani ja rakastan niitten biisejä ja sanoja. Tuli vaan mieleen tehä tämmönen ja kysellä teiltä muilta omia mielipiteitänne. :)
Mitä musaa kuuntelette?
85
528
Vastaukset
- hevari97
kaikkee metallia/rockia :)
- Tytsy1638
Jos saan kysyä Tykkääks Avenged Sevenfoldista? :) Se on meinaan kans toosi hyvä bändi.
- hevari97
En oo sitä paljoo kuunnellu mut voin sanoo et hyvä bändi :)
- qyfieguo
Kuuntelen rock, hevi ja blues. Soitan kitaraa ja mun ehdoton ykkössuosikki on Gary Moore (1952-2011).
- dsfsdfsdf
16v ja kaikki mikä menee alle 90luvun tai sitten 90luvun. Useimmiten g-funkkia kuten tha dogg pound,watts riders,wu tang,dr dre. grand master flash
- lifemocker
aika köyhä musiikkimaku sulla kun vaan yhtä pändiä kuuntelet...
- Tytsy1638
Siis mä kuuntelen monia! Avenged Sevenfold, The Beatles, Metallica, Iron Maiden, ja monia muita artisteja ja bändejä! Laiton tohon vaan mikä on mun lempi bändi ja mitä kuuntelen kaikista eniten!!!!!
Lyhyesti EDM, sekä Hardstyle
Lempiartisteja: Daft Punk, Nicky Romero,Calvin Harris, Soulero, Zedd, Studio Killers, Coldplay, Madeon, Flux Pavilion- Jeeeeeeeee
Soulero,Madeon ja Flux Pavilion ovat kultaaa
- metmeg
avenged sevenfold on yli arvostettua paskaa
- Tytsy1638
Haluun vaan kysyä et miten niin ne on yliarvostettua? Oma on tietty mielepitees mut haluisin tietää :D
- Idontthinkso
A7x olis yliarvostettua jos kaikki bieberi fanit rupeis palvomaan shadowsin lettiä ja kuunteleen hail to the kingiä 24/7 tietämättä mitä a7x tarkottaa tai kuka rev oli :DD:D
- tämä paha?
Idontthinkso kirjoitti:
A7x olis yliarvostettua jos kaikki bieberi fanit rupeis palvomaan shadowsin lettiä ja kuunteleen hail to the kingiä 24/7 tietämättä mitä a7x tarkottaa tai kuka rev oli :DD:D
Hmh, mä kuuntelen kyllä musiikkia lähinnä musiikin takia. Sevenfold lukeutuu lempipändeihin, mutta en tiedä edes jäsenten nimiä.
- Not bad
tämä paha? kirjoitti:
Hmh, mä kuuntelen kyllä musiikkia lähinnä musiikin takia. Sevenfold lukeutuu lempipändeihin, mutta en tiedä edes jäsenten nimiä.
Musiikin takiahan bändejä kuunnellaan. Ei jäseniä tarvikaan tietää, mutta ei olis pahitteeks jos tietäis Revin. Esim. So far away on hänen muistoksi tehty ja fiction onkin sitten hänen itse kirjoitettu jäähyväinen.
Kotiteollisuus ja Apulanta
- Tytsy1638
Ne on kans joo ihan hyvii bändei.
- musiikkkkia
Proge, alternative, psykedeellinen, funk.. Ja vähän muutaki
Esim In Vain, Seventh Wonder, Circus Maximus, Red Hot Chili Peppers, HIM, The Beatles.. En jaksa kirjottaa enempää klassisesta rockista aina örinään
- sdfsdfsdf
vittu toi lifemocker on tyhmä homo aina kaikkialla päteemässä.
Aika kaikki käy, jos kappale on hyvä. Jos yhtä bändiä, joka nousee ylitse muiden kysyttäisiin, niin sanoisin Muse. Ehdottomati lempibändini,
- Tytsy1638
Joo se on kyll aika mahtava, Ois ollu hienoo olla siell niitten konsertissa heinäkuussa.
Tytsy1638 kirjoitti:
Joo se on kyll aika mahtava, Ois ollu hienoo olla siell niitten konsertissa heinäkuussa.
Juu, olis ollu. Kaveri oli. Kuulemma oli hyvä keikka.
- Tytsy1638
enpo kirjoitti:
Juu, olis ollu. Kaveri oli. Kuulemma oli hyvä keikka.
Ihan varmasti :)
- ( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)
K-pop get dunked master race
- Eräs trotskilainen
Ihte asiassa mie kuuntelen lähinnä suomalaista musaa.
Joskus vappuna Agit prop, Punatähdet ja KOM-teatteri, työväenmusaa.
Muulloin Pariisin kevättä ja satunnaisesti Studio killersiä, Nolla nolla nollaa ja Palefacea. Ja sitten kaikki mitä tulee Sputnikilta.- Eräs trotskilainen
Red Russian army choir :D
- topkek
IDM, breakcore, neurofunk, complextro, post-metal, bläkkis, dark ambient, post-rap ja noise.
- Tottaturiset
Nonnii jollakin on tääl oikee musamaku vihdoinki :)
- Poika13v
Kuuntelen räppii mut entämmöstä massa paskaa vaa esim, Pyhimys, TPH, Huge L, Asa, ja jossain määrin Pikku Geetä. Vanhaa, mut paskat siitä ku on hyvää musaa! Ja kiitän veljeäni joka on nyt 23v ku anto mulle näitä alle 07 vuojen levyi pari vuot sit ja löysin tän musiikin muuten olisin joku jonne kuuntelemas timantit on ikuisii-.-
- Misfits!
Laidasta laitaan mut eniten Metallia.
Tällä hetkellä kuuntelen enimmäkseen Misfitsiä- tuksunautti
Popedaa metallicaa ja välillä jotin iha randomii
- klibbe
tuksunautti kirjoitti:
Popedaa metallicaa ja välillä jotin iha randomii
HURRIGANESIA JA THE BEATLESIA. 16 Poika pääkaupunkiseudulta
- TheSupergirl
poppia esim. cheek ja Flo rida tai jotain :DDDDD
- kosanderz
bad boys blue, blue system, modern talking...
- 2+1
Kaikki menee, mutta enimmäkseen vähän raskaampaa musiikkia. Anthrax, Pantera, SOAD, Five Finger Death Punch, Judas Priest, Iron Maiden, Metallica, Stone Sour, Rise Against, The Offspring, Rammstein, Killswitch Engage, Mudvayne, Slipknot, Avenged Sevenfold, RHCP... listaa vois jatkaa loputtomiin
- meneeme
Kaikkea mitä radiosta tulee ja Lindsey Stirling
- ergqerge
Sabatonia, Stratovariusta, Korpiklaania, ja Skillettiä
Metal \m/- laizalove
MÄ RAKASTAN VOLBEATIA KANS!! :333
YOU ROCK!!!
Sitte vielä Chisu,Metallica,Superchick
:) - Metalllll
\m/ Metalli on miesten musiikkia
- Tytsy1638
Ihanaa kun löytyy joku joka kanssa tykkää Volbeatista :) Mikä sun lempikappale on? Jos saa kysyä?
- partiii
Hardwell, Tiesto, Dimitri Vegas & Like Mike, Martin garrix ja Afrojack. Jotain tonnepäin.
- TooSoon
Joitain bändejä/artisteja: Lady Gaga, Coldplay, The Kinks, The Hollies, The Clash, Manfred Mann, Nirvana, Black Sabbath, Oingo Boingo, Disturbed, Scorpions, Chris De Burgh, Leonard Cohen, Billy Idol, The Police.
Tuon lisäksi kuuntelen ruotsalaista punkrockia/trallpunkkia mm. Mimikry, Charta 77, Imperiet, Ebba Grön ja Räserbajs. Kuuntelen myös suomalaisille täysin tuntematonta katalonialaista musiikkia :--D kuten Lax'n'busto ja Terapia De Shock.- NewGenerationOf80s
...Plus Manfred Mann's Earth Band myös :D
Aistikas maku!
- TurusenKake
Oranssi paska
- Mcpaskajätkä
Tupac ja run dmc
- forthegloryofme
5FDP,lamb of god,mötorhead,judas priest,slayer,cannibal corpse,megadeth,anthrax,rytmihäiriö,mokoma,stamina,iron maiden,disturbed,ac/dc ja monta muuta ;D
- 9+16
Oletko minä?
- Topi sorsakoski
- sorsakoski ja KAOMA
Niin! Ja Kaoma kanssa!!!
- Kaiwaii^^
J-poppia 4ever.
- maukujainen
Metallii ja rock ja screamo menee c: kans räppiä kuuntelen, aika paljo kotimaisii pikkuräppäreitä ja amerikkalaisii legendoja Tupac jne.
Suicide Silence aina sydämmes ja sillee, Mitch oli legenda :c Avenged Sevenfold on ihana, samoin Disturbed (oikeestaan melkee ainoo suomalainen jota kuuntelen kokoaja). Bullet for my valentine on parrrrassssssss ja My Chemical Romance oli ihana c:- maukujainen
Oi ja tietty Black Veil Brides, Metallica, AC/DC, Billy Idol ja Slipknot @____@
- tyhmäjeni
maukujainen kirjoitti:
Oi ja tietty Black Veil Brides, Metallica, AC/DC, Billy Idol ja Slipknot @____@
Hetkinen nyt. Disturbed suomalainen? niinu ooks seonnu :(
- maukujainen
tyhmäjeni kirjoitti:
Hetkinen nyt. Disturbed suomalainen? niinu ooks seonnu :(
... AA KAPPAS VAAN :DD öhöhhöh siis Doom Unit piti heittää tohon väliin mörmör :c haukkasilmäjeni oot x_x mut joo disturbed on paras ja luulin 100% et ne on suomalaisii, kylläkyllä.
- tyhmäjeni
maukujainen kirjoitti:
... AA KAPPAS VAAN :DD öhöhhöh siis Doom Unit piti heittää tohon väliin mörmör :c haukkasilmäjeni oot x_x mut joo disturbed on paras ja luulin 100% et ne on suomalaisii, kylläkyllä.
Häpeen sua ;_;
- Metalismygod
Metallica, Def Leppard, Led Zeppelin, Muse, Linkin Park, AC/DC, Deep Purple, Whitesnake, Disturbed, The Beatles.
- p21
Vähän raskaampaa naisvokalisteilla höystettynä. Mm. Within Temptation, Delain, Unsun, Evanescence, Xandria. Ja Linkin Park ja Amaranthe luonnehdinnan ulkopuolelta. Välillä myös ihan klassinen, Vivaldin ja muiden huippusäveltäjien teokset. :D
- murmelimarmeli
Kuuntelen yleensä technoo, trancee, dubsteppii, tai jotain sellast ja vocaloid ja Lapfox trax :3 //oon 13
- ssl2
motörhead .iron maiden. metallica. acdc. ja fozzy..... kuunnelkaa iron maiden the trooper BEST.
- asldjk5
Joo se Trooper on kyll hyvä biisi :)
- perusssss
Deathmetal, Metalcore, Hardcore, Grindcore, Grindmetal kaikki metallin sub-genret ja sitte jotai rokkii ja satunnasia räppi biisei
- Whu22
Meikäläiselle metalcore on nro1!. Suosikki bändejä ovat dead by april, bullet for my valentine, avenged ( vanha tuotanto varsinkin), crown the empire, capture the crown, asking alexandria. Tosin kaikki monet rockbändit ovat myös usein soittolistoilla ja eihän nykyaikaisessa housessa yms. ole mitään vikaa :)
Pojke. 18v- heikkoa
Tässä on pojalle vähän vahvempaa kamaa ;), takaan että pääset täl kuuhun asti..
http://youtu.be/GnXV7Zmvls0?t=2m7s - heikkoa
heikkoa kirjoitti:
Tässä on pojalle vähän vahvempaa kamaa ;), takaan että pääset täl kuuhun asti..
http://youtu.be/GnXV7Zmvls0?t=2m7s2:07 ^
- rantsu6
Mä kuuntelen cheekkiä
- Legenda
Iron Maiden,AC/DC,Dio,Rainbow,Metallica,Black Sabbath,Queen,Whitesnake,Deep Purple,Guns N Roses,Scorpions ja Led Zeppelin.
ROCK ON!
- lollero :3
No, ite kuuntelen konemusaa: Dubsteppiä, Drum anf Bassia, Electro Housea, EDM:ää, Moombahtonia, Moombahcorea, Progressive Housea, Neurofunkia, Glitch Hoppia ja kuuntelen yleensä myös funkia. Olen siis 12v poika.
- sekavaa heilumista
Aika samoilla linjoilla; House, Electro House, D 'n B, Glitchhop, trance. En juurikaan Dupsteppiä tai tecnoa, satunaisia kappaleita lukuunottamatta.
Vaikka konemusa on se mitä pääasiassa kuuntelen, nii kyl mulle menee esim SOAD, a7x, volbeat.. Sit muutamii wanhempia, kute Megadeath, Iron Maiden, Metallica ja ACDC, niitäki on kiva välillä huudattaa. Ja Amispoppia tulee jumputettua kans ko siltä tuntuu :D
Poika 16v - rfhbb
sekavaa heilumista kirjoitti:
Aika samoilla linjoilla; House, Electro House, D 'n B, Glitchhop, trance. En juurikaan Dupsteppiä tai tecnoa, satunaisia kappaleita lukuunottamatta.
Vaikka konemusa on se mitä pääasiassa kuuntelen, nii kyl mulle menee esim SOAD, a7x, volbeat.. Sit muutamii wanhempia, kute Megadeath, Iron Maiden, Metallica ja ACDC, niitäki on kiva välillä huudattaa. Ja Amispoppia tulee jumputettua kans ko siltä tuntuu :D
Poika 16vDubstep,dnb,glitch hop,house,EDM,electro,drumstep jne.
- HKBJFLN
Kaikki. Kaikki menee :)
Kaikki Irwin Goodmanista Arch Enemyyn ja Death metalliin :I - metmeg
ite oon 18v ja kuuntelen näitä, Stone, Metallica, Iron maiden, Megadeth, Stratovarius, Accept, Sonata arctica, Children of bodom, Slayer, Nightwish, Kotiteollisuus, Sentenced, Sabaton, ja Northernlight
- 15ilovedarkness\,,/
Sparzanza, Avenged sevenfold, Disturbed, Slipknot, Iron maiden, Hammerfall, Manowar, Family force5, Escape the fate, Falling in reverse, Sleeping whit sirens, Abandon all ships, I see stars, Suicide silence, Apocalyptica, Rammstein, AC/DC, For the fallen dreams, Turmion kätilöt, Kotiteollisuus, CMX, BMTH, BVB, The 69 eyes, System of a down, Korn, Sonata arctica, Skillet, Nickelback, Rise to remain, Nirvana, Limp Bizkit, Lamb of god, Hollywood undead, H.I.M.... siin ny muutama:3
- nightcore<3
Näyttävästi olen ainoa joka kuuntelee nightcorea ja S3RL UK hardcorea niin mikäs siinä.
- purkkijuusto
Nemesistheory ja waterflame on aivan LLLOISSTAVAT ARTISTIT!
- Jrqwgdqphbpihweb
Daft Punk on kyl hyvä ;)
- qewveqweqw
Power Metallia ja Folk Metallia
Sabaton, Korpiklaani, Stratovairus, joskus Dragonforcea - asdfghjk
k-pop ja j-pop ei oikeestaan muita
- NewGenerationOf80s
Musamakuni on melko laaja, vaikka itse valitessani kuuntelen old school rockia ja poppia. Kaverit kuuntelee Cheekiä ---> "ihan kivan kuuloista ( : täyttä paskaa)" *kohtelias nyökkäys* Onneksi on uusiakin bändejä, jotka soittavat menneestä vaikutteita ottanutta musiikkia!
Let's Eppelin, Marjorie, ILLU-Band, Puhkupillit, Hänen Leipänsä, Plektra, Lakovilja, SuuKPL (kokoonpanoja joihin vähänki liittyy Jukka Viitasaari : D).
J.S. Bach, Scott Joplin (:D) , Queen, Hanoi Rocks, Led Zeppelin, Daft Punk, Tame Impala, Golden Animals, AC/DC, Sparks, Suzi Quatro, Dead End 5, Rod Stewart, J. Karjalainen, Laura Branigan, Stiv Bators, Suicide Twins, Cherry Bombz, Toto Coelo näin muutamia mainitakseni : 3 - tyttö 13v
Sleeping with sirens, black veil brides, asking alexandria, fit for rivals, avenged sevenfold, falling in reverse ja kaikki kyl menee mut noi on iha lempparit.
- Tytsyy
Korealaisist mut enite tykkään 2ne1 tyttö bändist
- parastapaskaa
Queen, Elton John, Bob Seger, Huey Lewis & the News, Beatles, R.E.M
- helsinki citi boi
Ruger Hauer, Paperi T & Khid, Stöötä tulee kuunneltuu välillä, Tuuttis, Jonestown ja SLT.
Muusta musiikista maistuu Autechre, Boards of Canada, Grendel, KMFDM, ISIS, Pelican, Sunn O))), Rosetta yms.
Bläkkiksen puolelta ehkä Drudkh, Sigh ja Burzum
Päräyttävän tsaikedeelista kuuntelukokemusta tavotellessa Tool ja Porcupine Tree toimii.
Pääasiassa siis laadukasta suomiräbää (Cheekkiin tai JVG paskaan en koskis pitkällä tikullakaa), IDM/exp. elektronista, industrialia, post-metallia yms.
Pitää mainita viel Oukkidouppi, HABI - Music<3
ite oon 15 ja mun musamaku on hieman sekalainen mut yleensä kuuntelen räppiä, poppia, Kpoppia, japanilaista musiikkia ja joskus rokkia:)
- dimppe
Asking Alexandria,Blacl Veil Brides,Juliet Simms,Bring Me The Horizon,Alice Cooper jnejne.
Satunnaisesti jotai Juju,Sana,McMane :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025