Rintaan sattuu.

Znslw262zjs

Eli ei mitään ongelmia mutta aina kun juon alkoholia ja menen yökerhoon rupeaa rintaan sattumaan, sellaista laajalti olevaa kipua tuntuu ehkä vähän joku painaisi rinnasta minua. Hengittäminen tuntuu pahalta jne... Tilanne kestää ehkä noin 10min ajan ja rupeaa helpottamaan yleensä kun pääsen raittiiseen ilmaan. Olen 26v mies. Yleiskunto sun muu on kunnossa.

3

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astmaatikkox

      Sinulla voi olla astmantyyppistä oireilua.oletan ettet käytä mitään ns viihdeaineita alkon lisäksi? Sun pitää mennä lääkäriin Jos olisi astmaa niin avaava lääke helpottaisi oloasi.Monet astmaiset joutuvat ottamaan avaavaa lääkettä kun teitää että joutuu paikkaan missä väki käyttää hajusteita ..

      • Agvl16dj

        En käytä muita viihdeaineita kuin alkoholia. Tosiaan ainut tilanne missä tämä tapahtuu on yökerhoissa. Voiko tuon astma homman tutkia jollain? Mites toi tupakan poltto, tiedän että ei ole hyvästä mutta jos sitä astmaa olisi niin entäs silloin?


    • Zkanwh27zj

      Kertokaa muutkin mielipiteitä asiasta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe