Eli ei mitään ongelmia mutta aina kun juon alkoholia ja menen yökerhoon rupeaa rintaan sattumaan, sellaista laajalti olevaa kipua tuntuu ehkä vähän joku painaisi rinnasta minua. Hengittäminen tuntuu pahalta jne... Tilanne kestää ehkä noin 10min ajan ja rupeaa helpottamaan yleensä kun pääsen raittiiseen ilmaan. Olen 26v mies. Yleiskunto sun muu on kunnossa.
Rintaan sattuu.
3
170
Vastaukset
- astmaatikkox
Sinulla voi olla astmantyyppistä oireilua.oletan ettet käytä mitään ns viihdeaineita alkon lisäksi? Sun pitää mennä lääkäriin Jos olisi astmaa niin avaava lääke helpottaisi oloasi.Monet astmaiset joutuvat ottamaan avaavaa lääkettä kun teitää että joutuu paikkaan missä väki käyttää hajusteita ..
- Agvl16dj
En käytä muita viihdeaineita kuin alkoholia. Tosiaan ainut tilanne missä tämä tapahtuu on yökerhoissa. Voiko tuon astma homman tutkia jollain? Mites toi tupakan poltto, tiedän että ei ole hyvästä mutta jos sitä astmaa olisi niin entäs silloin?
- Zkanwh27zj
Kertokaa muutkin mielipiteitä asiasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810