Yrityskehittäjä

Kehittäjä

On varmaan mukavaa olla kunnan palkkalistoilla ja tehdä töitä pojan yritykselle.
Vaikka titteli onkin yrityskehittäjä, voisi kehtittää muidenkin, kuin poikansa yritystä.
Mitähän asiaan mahtaa sanoa kunnanjohtaja, vai kerkeekö sanomaan mitään, kun on tyttären hevonen työhaastattelussa.

6

645

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuskuusw

Just näin, vitsi koiko ukko

• Ihhahaa

Mitä lie kehitelly, pojan firman omapääoma 18000€ miinuksella ja firmalla velkaa 120000€ vuoden 2012 tilin päätöksessä!!

• ELYAVI

Jos toi on totta, niin se on tutkintapyynnön paikka.
      Virkamies ei saa toimia noin.
      Sehän käyttää asemaansa törkeästi hyväkseen edistääkseen lähipiirin yrityksen toimintaa.

• puuuuis

Omaa lompsaansa kehittävät, paska koko kunta. Tuplavirkamieskunta, koulupoikia teknisessä toimessa ja kaikki palvelut ja työt tilataan jostain porista tai muualta maailman ääristä

• Just Just

Kovassa kasvussa nyt, mainostaa myyvänsä tuhat purkkia viikossa menthol sumutetta.
      a38€/kpl= 38 000€ /viikko myyntiä, hyvä että Eurassa on vielä kasvuyrityksiä!
      Jos joku epäilee, katsokoon seuraavaksi julkaistavaa tilinpäätöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1058
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      190
      534
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      460
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      427
    Aihe