On varmaan mukavaa olla kunnan palkkalistoilla ja tehdä töitä pojan yritykselle.
Vaikka titteli onkin yrityskehittäjä, voisi kehtittää muidenkin, kuin poikansa yritystä.
Mitähän asiaan mahtaa sanoa kunnanjohtaja, vai kerkeekö sanomaan mitään, kun on tyttären hevonen työhaastattelussa.
Yrityskehittäjä
6
645
Vastaukset
- kuskuusw
Just näin, vitsi koiko ukko
- Ihhahaa
Mitä lie kehitelly, pojan firman omapääoma 18000€ miinuksella ja firmalla velkaa 120000€ vuoden 2012 tilin päätöksessä!!
- ELYAVI
Jos toi on totta, niin se on tutkintapyynnön paikka.
Virkamies ei saa toimia noin.
Sehän käyttää asemaansa törkeästi hyväkseen edistääkseen lähipiirin yrityksen toimintaa. - puuuuis
Omaa lompsaansa kehittävät, paska koko kunta. Tuplavirkamieskunta, koulupoikia teknisessä toimessa ja kaikki palvelut ja työt tilataan jostain porista tai muualta maailman ääristä
- Just Just
Kovassa kasvussa nyt, mainostaa myyvänsä tuhat purkkia viikossa menthol sumutetta.
a38€/kpl= 38 000€ /viikko myyntiä, hyvä että Eurassa on vielä kasvuyrityksiä!
Jos joku epäilee, katsokoon seuraavaksi julkaistavaa tilinpäätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508