On varmaan mukavaa olla kunnan palkkalistoilla ja tehdä töitä pojan yritykselle.
Vaikka titteli onkin yrityskehittäjä, voisi kehtittää muidenkin, kuin poikansa yritystä.
Mitähän asiaan mahtaa sanoa kunnanjohtaja, vai kerkeekö sanomaan mitään, kun on tyttären hevonen työhaastattelussa.
Yrityskehittäjä
6
504
Vastaukset
- kuskuusw
Just näin, vitsi koiko ukko
- Ihhahaa
Mitä lie kehitelly, pojan firman omapääoma 18000€ miinuksella ja firmalla velkaa 120000€ vuoden 2012 tilin päätöksessä!!
- ELYAVI
Jos toi on totta, niin se on tutkintapyynnön paikka.
Virkamies ei saa toimia noin.
Sehän käyttää asemaansa törkeästi hyväkseen edistääkseen lähipiirin yrityksen toimintaa. - puuuuis
Omaa lompsaansa kehittävät, paska koko kunta. Tuplavirkamieskunta, koulupoikia teknisessä toimessa ja kaikki palvelut ja työt tilataan jostain porista tai muualta maailman ääristä
- Just Just
Kovassa kasvussa nyt, mainostaa myyvänsä tuhat purkkia viikossa menthol sumutetta.
a38€/kpl= 38 000€ /viikko myyntiä, hyvä että Eurassa on vielä kasvuyrityksiä!
Jos joku epäilee, katsokoon seuraavaksi julkaistavaa tilinpäätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136