Galaxy S3 sähköpostin automaattinen synkronointi

TTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Minulla tulee sähköpostit puhelimeen, kun päivitän ne käsin päivitys-napista, mutta en saa toimimaan sitä automaattisesti esim 15 min välein.

Kun menen asetukset=> Sähköposti, niin siellä lukee "Synkronointi poistettu käytöstä", vaikka tilin asetuksissa on seuraavat asetukset:

Datan käyttö:
Synkronoi sähköosti: päällä

Synkronoi aikataulu:
Ruuhka-aika ja hiljainen aika molemmat 15 min välein

Missä vika, ei jummarra

20

7396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika omituista. Itselleni S3 malliin tulee sähköpostit ihan ajallaan. Onko ruuhka ja hiljaisen alun ajat ja päivämäärät kohdillaan?

      • TTTTTTTTTTTTTTTTTTT

        Ei kai sillä pitäisi olla mitään merkitystä, koska molemmissa synk.aika 15 min. Ainahan se on jommassa kummassa tilassa


    • opetelkaa ihmeessä

      Miksi ihmiset eivät viitsi katsoa käyttöohjeista. Minulla on Galaxy S3 Mini ja olen kyllä kaikki asetukset saanut kohdalleen katsomalla käyttöohjeista. Tosin nykypäivänä ne pitää netistä etsiä. Minä olen ladannut Samsungin sivuilta ja sitten tallentanut pdf-tiedostoon. Jos joka kerta etsii netistä, vaikka olisi suosikeissakin, kone lataa ne joka kerta. Helpompi katsoa pdf muodossa. Ja jos minissä on käyttöohjeet niin kai S3:lla on myös!?
      Minulla tulee kännyyn sähköpostiviesti välittömästi

      • TTTTTTTTTTTTTTTTTTT

        Alla Samsungin ohje sähköpostin määrittelystä. Ei siitä paljon ole hyötyä...

        ››Sähköpostitilin määrittäminen
        1 Valitse sovellusluettelossa Sähköposti.
        2 Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
        3 Valitse Seur. Jos haluat antaa tilin tiedot manuaalisesti,
        valitse Manuaal. asennus.
        4 Noudata näyttöön tulevia ohjeita.
        Kun olet määrittänyt sähköpostitilin tiedot, sähköpostiviestit
        ladataan laitteeseen. Jos olet luonut vähintään kaksi tiliä, voit
        vaihtaa tilistä toiseen. Valitse tilin nimi näytön yläosasta ja valitse
        tili, jolta haluat noutaa viestit.


    • rahikaien

      Sama vika rahikaisella, ei toimi automaattinen päivitys.
      Manuaalinen päivityskin on vähän niin-ja-näin, joskus toimii joskus ei.
      Any hints?

      • Kuuhullu3

        Sama Vika Täällä "rahikaisella" ;)
        Yritän toisella vanhalla kännykälläni "Samsung Galaxy S3", lla kun huollossa uusi on ni KUUMEISESTI "Lähettää" EKAA SÄHKÖPOSTIA, mutta se sanoo ettei onnistu sillä puuttuu yhteystietoja ????? 🤔🤕Kun tein vasta
        s.postiasetuksen siihen enkä muista kun yhden ihmisen s.postiosoitteen ulkoa. Pitäs "MAHD.PIAN" saada eteenpäin TÄRKEÄ S.POSTI VIRANOMAISILLE !! Osaako KUKAAN IHANA OPASTAA TÄTÄ TOSI NETTINEROUTTA TYTTÖÖ...NAISTA ???!!!


    • pölhö15

      Jepjep. Sama vika myös täällä. Aiemmin kyllä toimi. Keväällä hyytyi koko puhelin ja vein huoltoon. Piirikortti vaihdettiin takuuna ja sen jälkeen ei oo postit synkronoituneet automaattisesti. Asetuksia on kyllä säädetty moneen kertaan, poistettu sähköpostitili ja taas asennettu uudestaan jne.
      Mystistä...

    • TurreTurunen

      Synkronoinnin saa päälle yläpalkista:

      1. Vedä sormella esiin yläpalkki.

      2.Paina aivan oikeassa yläkulmassa olevaa ikonia (jossa kolme neliötä ja joku nuoli hässäkkä)

      3. Avautuneesta ikonivalikosta napauta synkronointi päälle

      • Zardey

        Kiitos Turre! Sama ongelma oli täälläkin.


      • note4

        Kiitos.. ilmeisesti vahingossa painanut pois päältä ja tälläistä "pääsynkronointinappulaa" ei sattumalta löydy sähköpostiasetuksista...


    • superhessu1

      jooo turrelle kiitokset. Mullakin ollu sama ongelma jo pariviikkoa

    • kiitos1

      kiitos turre oikeen paljon avusta,ei tullut sähköpostit ennen perille mut nyt tulee.

    • kombo4

      Vuosi vaihtui 2015 ja synkronointi oli lähtenyt pois päältä. Turren viesti ratkaisi ongelman. En tiedä miksi oli lykännyt itse itsensä pois päältä.

    • kiitos1000

      Kiitos Turre! Viestisi ansiosta puhelimeni toimii taas

    • UskoMennyt

      Turren ohje on varmaan hyvä, mutta entäs, kun minulla synkronointi lakkasi toimimasta, vaikka mainitussa ylävalikossa synkronointi on päällä? Sähköpostit eivät päivity, vaan päivitys/synkronikuvaketta painaessa tulee hetkeksi näkyviin teksti "Sähköpostin synkronointi poistettu käytöstä" ja tilin nimi. En kylläkään ole sitä poistanut itse enkä keksi, mistä sen saa takaisin päälle.

      • katariina852

        Mulla johtui siitä, että puhelin oli liian täynnä eikä muistissa ollut tilaa. Kun tyhjensin kuvat ja videot tietokoneelle, alkoi taas synkronoida.


    • Annaanna

      Mulla sama vika. Melkein aina pitää synkronoida erikseen. LG spirit.

    • Simpukkainen12

      Voi apua! Näinkö helposti se alkoi toimimaan kun laitoin synkronoinnin päälle. Ongelma tuli päivityksen yheydessä ja tappelin sen kanssa monta päivää ennen kuin tämä selvisi. KIIITOOOS!!!

    • Ymmällä

      Kiitos vaan ohjeista, mutta ei auta. Kaikki asetukset ja synk täpit ok, mutta ei kulje. Samsung huoltoliikkeessä Hgissä eivät ymmärtäneet eivät osanneet auttaa.
      Ohjeissa - kiitos vaan vinkistä - ei ole kuin miten laite kootaan, avataan etc sekä 10 sivua varoituksia "älä". Synk meni pois päältä kun MB-lehti päivitti 2 vuotta sitten sähköpostin ja serverinsä. Ei enää Samsungilla Androidia. Viestit, kuvat tulevat mutta mitään ei lähde.

    • Samsung Galaxy puhelimeni viestit synkronoitunevat lähtevän ja saapuvan postin palvelimien kanssa mutta katoavat katsottavista muutaman päivän jälkeen ja pitää hakutoiminnolla saada esiin vaikka junalippu. Mikähän asetus määrää kuinka pian piilotetaan. Oletussähköposti on tosi surkea. Gmail-sovellus on parempi.

      Sähköpostista yleisesti: käytä IMAP-protokollaa kaikille laitteille, POP3:sta yhdelläkin laitteella käytettynä tulee tilille ongelmia. Saapuvan (IMAP-protokolla) ja lähtevän (SMTP-protokolla) palvelimet voivat olla sama tai erikseen osoitteenantajasta riippuen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe