Onko sinulla usein tylsää eikä yleensä mitään tekemistä kotona?
Minä olen aloittamassa suomi dubbaus sarjaa ja sen toteuttamiseen tarvin lisää ääniä.
Sarjan nimi gravity falls ja se on mielestäni huvittava animaatio sarja jonka haluaisin dubata suomeksi. Olisi kiva jos 5 ihmistä tähän projektiin saisin mukaan ja olenkin jo saanut yhden nais-äänen mutta tarvitsen ainakin vielä toisen nais-äänen ja yhden mies-äänen että saisin tämän homman pyörimään.
Jos haluat mukaan niin tarvitset ääntä kurkusta, jonkin verran hyvän mikrofoonin ja hieman hajua ääninäyttelystä että mitä se on niin tiedät että mihin olet tulossa mukaan.
Jos on kiinnostusta niin sitten vain yhteyttä minuun ja varaudu lähettämään äänitteitä/videon minulle äänestäsi että saan alkunaisen ymmärryksen siitä.
sitten päätän että oletko mukana vai eth.
Rooleja on vielä vapaana mutten kauhian montaa ihmistä tähän tarvi.
En sitten ota ihan ketätahansa tähän mukaan, arvostelen onko äänesi tähän sarjaan sopiva, jos on niin tervetuloa.
Joten ilmottautukaa ihmeessä vaikka sanomalla tuohon kommentteihin että haluat mukaan niin tehkäämme jotakin hienoa yhdessä ja jos ei menesty niin onhan se kiva nähdä mitä olemme saaneet aikaan :)
Sarjaa aletaan julkaista youtubessa ehkä kerran kk tai useammin koska videon editointi on hidasta puuhaa mutta yritän pitää liittyjää ajan tasalla.
jos on kysyttävää niin kysy pois.
TARVITAAN ÄÄNIÄ
5
141
Vastaukset
- pwiugpu
Kerrohan vielä fyysinen osoite tai sähköposti, johon voisi kyseisiä näytteitä lähettää?
Eikä urakkapalkan suuruuskaan pahitteeksi olisi. Vai pyöriikö tämä ihan "ilmaisena" mainoksena tekijöille? :)[email protected] tuohonpa sitten
Ilmaista puuhaa siis. Eli ei mitään raha maksuja vapaa ehtoisille. :)
Kyseessä on vain luoda youtubeen jotain hauskaa ja ehkä myös menestyvää materiaalia :D
- Garre
onks tekijänoikeudet kunnos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915