Haittaako pesemätön muna naista

suuseksissä?

Kun tulee kiihko ja käydään oikopäätä hommiin suoraan, menemättä suihkun kautta, niin haittaako teitä naiset (tai homomiehet) jos on vaikka yön ja päivän yli ollut pesemätön muna tulossa suuhun? Olen itse pari kertaa sanonut naiselle, ettei sitä ole pesty, mutta on tokaistu, että on "koiran suu", eikä haittaa. Onko näin, ettei oikein kiihkossa pienet tuoksut ja maut haittaa? Itse olen sen verran siisti mies, että kyllä rekisteröin, jos ei naisen tavara ole suihkupuhdas, ja tuoksahtaa vaikka virtsa. ...Ehkä olen henkisesti "neiti" sitten?

238

21620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nami nami

      Kyllä haittaa en ota ukoltani suihin ennen kun on pessyt melansa esinahan alle kertyy kaikkee päivän mittaan niin pitää sanomattakin tajuta kalunsa pestä

      • hajumunat sucks

        nami nami, oon samaa mieltä... tuski miehetkään alkais antaa suuseksiä jos naisen alapää löyhkäis tai vaikkei löyhkäis niin se että sillä on tehnyt tarpeensa pitkin päivää niin olisi ihan mukavaa saada siisti kalu suuhunsa.
        miehen muna voi nimittäin pesemättömätä haista kauheelle.


      • viljondo
        hajumunat sucks kirjoitti:

        nami nami, oon samaa mieltä... tuski miehetkään alkais antaa suuseksiä jos naisen alapää löyhkäis tai vaikkei löyhkäis niin se että sillä on tehnyt tarpeensa pitkin päivää niin olisi ihan mukavaa saada siisti kalu suuhunsa.
        miehen muna voi nimittäin pesemättömätä haista kauheelle.

        Välttäkää ehdottomasti www.seksiseuraa.biz kaltaisia sivustoja, naiset eivät tosiaankaan ole pesseet alapäätänsä ja yritä nyt siinä harrastaa seksiä. Sama ongelma muuten Thaimaassa missä naiset ovat kaduilla tunti tolkulla helteessä, siinä alkaa paikat haista. Eivät kunnioita pätkääkää suomalaista maksavaa turistia. Itse kunnioitan kyllä näitä naisia käymällä meressä uimassa ennen itse aktia.


      • thaimaan tytskyt

      • no oh hoh

        Jaappa nyt meitin vanhojenkin kanssa, että mitäs sinne nyt sitten kiertyy =)
        Ei se mikään ruokavarasto ole =D


      • epelei
        viljondo kirjoitti:

        Välttäkää ehdottomasti www.seksiseuraa.biz kaltaisia sivustoja, naiset eivät tosiaankaan ole pesseet alapäätänsä ja yritä nyt siinä harrastaa seksiä. Sama ongelma muuten Thaimaassa missä naiset ovat kaduilla tunti tolkulla helteessä, siinä alkaa paikat haista. Eivät kunnioita pätkääkää suomalaista maksavaa turistia. Itse kunnioitan kyllä näitä naisia käymällä meressä uimassa ennen itse aktia.

        Hyvältä maistuu pesty ja sitten vaikka suihkussa....


      • öhhöijjää
        no oh hoh kirjoitti:

        Jaappa nyt meitin vanhojenkin kanssa, että mitäs sinne nyt sitten kiertyy =)
        Ei se mikään ruokavarasto ole =D

        sinne kertyy juustonnäköistä sienikasvustoa. Sitä paksummin mitä kauemmin pesemättä ...


      • hygienia kunnossa

      • jjjjjj5
        viljondo kirjoitti:

        Välttäkää ehdottomasti www.seksiseuraa.biz kaltaisia sivustoja, naiset eivät tosiaankaan ole pesseet alapäätänsä ja yritä nyt siinä harrastaa seksiä. Sama ongelma muuten Thaimaassa missä naiset ovat kaduilla tunti tolkulla helteessä, siinä alkaa paikat haista. Eivät kunnioita pätkääkää suomalaista maksavaa turistia. Itse kunnioitan kyllä näitä naisia käymällä meressä uimassa ennen itse aktia.

        Tuo on kyllä hyvä sivusto pettämisseuran etsimiseen. me like!


      • sissijuuston ystävä
        öhhöijjää kirjoitti:

        sinne kertyy juustonnäköistä sienikasvustoa. Sitä paksummin mitä kauemmin pesemättä ...

        on kuulemma hyvää pizzan päällä!!


    • Sanoisin että haittaa. Ainakin itse käyn mieluusti suihkussa pesulla työpäivän jälkeen ennenkuin päästän vaimoani lähellekkään jalkoväliäni. Vaimon mielipidettä en tiedä, mutta itsestäni tuntuu paremmalta näin.

      • naiset älkää

        peskö"lintuanne" ennen suuseksiä saippualla vaan pelkällä vedellä voi järkytys mikä epämielyttävä tuoksu linnun ominaistuoksu/,saippua


    • Hyi hitto! Ei taatusti tule mitään! Yhdessä suihkuun sit, siitä voi aloittaa leikit ,et pestään toinen toistaan ensin. Tunnelma sullakin senkun tihenee, siinä naisen suorittamas pesu hommassa ja päinvastoin.
      Eikä tunnu muuten naisestakaan hyvältä ajatus; et mies nuolee hänen pesemätöntä "pesäänsä".

    • mirri231

      joo kyllä todellakin käydään molemmat suihkussa ennenkö aletaan suuseksiä harrastamaan...

      • Aromaan M

        Meillä ei. Mää nuolen poikaystäväni pyllyn likaisenakin.


      • Kova Jorma
        Aromaan M kirjoitti:

        Meillä ei. Mää nuolen poikaystäväni pyllyn likaisenakin.

        Nightclub Mikko on mun pyllyä usein nuollut likaisenakin. Tuhmia baarimikkoja mun kantapaikassa :)


    • Ei pesemättömälle

      Kyllähän se haittaa. Suihku ennen suuseksisessiota on arvostusta kumppania kohtaan. En itsekään antaisi miesystävän nuolla pesemätöntä pilluani.

      • Ei haittaa,

        siihen kun en pitkällä tikullakaan koskisi. Pesulle siis, luulisi järjenkin jo jotain sanovan. Ei sano, ei, teenpä Suomi24:än gallupin! :D


      • puhtaus on poikaa

        60-luvulla Algerian valtion pordellissakin oli pesupakko, kannusta vettä vattiin ja siinä pippelin ja pimpin pesu.


      • pano3

        mitävasten sitä mulkuapitää suuhuntyöntää kun sille on luotuparempipaikka navanalapuolella.


      • Abdullah***
        pano3 kirjoitti:

        mitävasten sitä mulkuapitää suuhuntyöntää kun sille on luotuparempipaikka navanalapuolella.

        Kyllä mulukero tökätään meidän poikien kesken kakkoseen.


    • kj65nh4bgve

      No kyl se pitkään pesemättä ollut meinaa vähän haitata, mut harvemmin yhden illan jutuis käydään ensin suihkussa

      • ghumy

        Niimpä siinähän se ero on onko kyseessä parisuhde ja seksiä vaikka hikisen työpäivän jälkeen vai yhden illan poka kun molemmat on vähän maistissa ja himoissaan. Sillon sitä harvemmin suihkutellaan tai aletaan sitä toiseltakaan vaatimaan.


    • mbhmhhmh

      Olen itse ottanut suihin vaikkei ole käynyt suihkussa. Sillon kun tekee paljon mieli, niin se ei haittaa oikeestaan yhtään, pitää vaan joskus pidätellä vähän hengitystä koska se saattaa haiskahtaa. Jos siis tekee paljon mieli nii sen vaan pistää suuhun.
      Tietyssä mielessä suihkusta tulleena kyllä maistuu paremmalle ja tuoksuu paremmalle. Siinä ei oikeestaan edes maista mitään, mikä on ihan hyvä. Se on vaan tylsää käskeä suihkuun menemistä kesken kaiken, ja se saattaa laskea haluja. Tietysti kivempi on pesty, mutta eikai siihen kuole jos on joskus ei-pestynä, samojahan pöpöjä on joka paikassa ei niitä tarvi liikaa pelätä.

      N-24

      • gjgjghjg

        KELLÄ tekee mieli imeä munaa?!!

        Jos mulla tekee mieli, niin se kohdistuu seksiin ei munan imemiseen. En usko, että suurimmalla osalla naisista munan imeminen olisi numero 1 -sijalla seksissä.

        Aika naiivia luulla, ettei pesemätön ole terveydelle vaaraksi, esim. ulosteperäiset bakteerit voivat aiheuttaa vakavan sairauden, jos pääsevät verenkiertoon.


      • nnn5
        gjgjghjg kirjoitti:

        KELLÄ tekee mieli imeä munaa?!!

        Jos mulla tekee mieli, niin se kohdistuu seksiin ei munan imemiseen. En usko, että suurimmalla osalla naisista munan imeminen olisi numero 1 -sijalla seksissä.

        Aika naiivia luulla, ettei pesemätön ole terveydelle vaaraksi, esim. ulosteperäiset bakteerit voivat aiheuttaa vakavan sairauden, jos pääsevät verenkiertoon.

        Kyllä mun naisena ainakin tekee mieli imeä munaa välillä.


      • Mulukku on hyvvee
        gjgjghjg kirjoitti:

        KELLÄ tekee mieli imeä munaa?!!

        Jos mulla tekee mieli, niin se kohdistuu seksiin ei munan imemiseen. En usko, että suurimmalla osalla naisista munan imeminen olisi numero 1 -sijalla seksissä.

        Aika naiivia luulla, ettei pesemätön ole terveydelle vaaraksi, esim. ulosteperäiset bakteerit voivat aiheuttaa vakavan sairauden, jos pääsevät verenkiertoon.

        Minä keitin iltapäivällä tiun mulukkuja ja kolome otin suuhun, vaan en yhellä kerttoo.


      • Gigolo . . .
        gjgjghjg kirjoitti:

        KELLÄ tekee mieli imeä munaa?!!

        Jos mulla tekee mieli, niin se kohdistuu seksiin ei munan imemiseen. En usko, että suurimmalla osalla naisista munan imeminen olisi numero 1 -sijalla seksissä.

        Aika naiivia luulla, ettei pesemätön ole terveydelle vaaraksi, esim. ulosteperäiset bakteerit voivat aiheuttaa vakavan sairauden, jos pääsevät verenkiertoon.

        Alaikäsille en suosittele munaskun imeskelyä: ksylitolitikkari on paree.


      • nnispallo
        nnn5 kirjoitti:

        Kyllä mun naisena ainakin tekee mieli imeä munaa välillä.

        ............. Olen aikuinen mies , Enkä pahemmin tykkää suuhun otosta , siellä oikeassa paikassa tekee ni i i n " eetvarttia "....... ku tennis pallon kokoseksi turvonnutta nuppia varovasti laittaa tiukasta paikasta sisään


    • 41 nam

      moro.kyllä se haittaa. nyt aikuisena 41 vuotiaana olen suhteessa mieheen joka on toisesta maasta kotoisin.Hänellä on aina alapää ajeltuna.noh on kyllä lapsena ympärileikkauskin mikä tuo karvattomuuden kanssa upeaa ja siistiä suu seksiä.Hän käy huuhtelemassa kädet ja varmaan alapään kun käymme toistemme kimppuun :) Ja nämä kiihkeät hetket syntyvät lähes missä vain.
      Aikaisemmat kokemukseni seksistä vähäiset"Mutta suihin en ennen tykännyt yhtään ottaa" Esinahan väli karvaa ja nöhtää ja karvoja sai sylkeä suusta muutenkin.Nyt pidän suu seksistä paljon ja himoitsen syödä miehen :)
      "en tiedä miten nykyään suomalainen mies alapäänsä huoltaa? Onko se karvapöheikköä ja nyhtää esinahan alla?

      • kokeilija-

        30 suomalaisnaisen jälkeen vaihdoin ulkomaalaiseen ja ihmettelen miksi hänen pimpsansa maistuu ja tuoksuu mansikalta?


      • Porakorven Akseli
        kokeilija- kirjoitti:

        30 suomalaisnaisen jälkeen vaihdoin ulkomaalaiseen ja ihmettelen miksi hänen pimpsansa maistuu ja tuoksuu mansikalta?

        Oliko laittanut mansikkahilloa römpsäänsä.Normaalisti se löyhkää härskille sillille.


      • Esinahaton
        kokeilija- kirjoitti:

        30 suomalaisnaisen jälkeen vaihdoin ulkomaalaiseen ja ihmettelen miksi hänen pimpsansa maistuu ja tuoksuu mansikalta?

        Taitaa se pumpattava Barbara maistua mannalle...


    • näinsevainon

      Ei sitä nyt kokonaan suihkuun ole pakko mennä. Voihan sen kyrvän pestä lavuaarinpäälläkin käsisuihkulla vessassakäydessä ennen panoa.

    • Milla Magia

      Ei haittaa yhdynnässä, jos on miehellä ollut yön tai päivän yli pesemättömänä, mutta jos tuota kauemmin, niin sitten haittaapi.
      Suihinottaessa pesemättömyys haittaa, koska tietenkin sen maistaa heti suussaan, jos on jäänyt virtsaa terskan päähän. Komennan heti pesulle.

    • Suihinotossa se kyllä haittaa, jos miehen muna maistuu mädäntyneeltä ja huulilla tuntuu sissijuuston palaset, mutta yhdynnässä en moista huomaa

      • hekohekomies

        Sitä se nekrofilia tuottaa.


      • uuhhhuuuhhhu

        seksiä aamulla herätessä,pesu,töistä päästessä nusastaan viereisen osaston sihteerin kanssa,pesu,kotiin,illalla pano vaimon kanssa,pesu..näin jatkuu enenkuin viikonloppu alkaa,pestään 2-3 kertaa päivässä ja joskus ennen aktiakin..


      • Pesällinen
        uuhhhuuuhhhu kirjoitti:

        seksiä aamulla herätessä,pesu,töistä päästessä nusastaan viereisen osaston sihteerin kanssa,pesu,kotiin,illalla pano vaimon kanssa,pesu..näin jatkuu enenkuin viikonloppu alkaa,pestään 2-3 kertaa päivässä ja joskus ennen aktiakin..

        Siellä se peräkamarinpoika haaveilee, nusaisuista, vaikka käteenveto siellä vinttikamarissa on ainoa ilo.


    • never

      Hyi helvetti! Yötä päivää pesemättä ja sekö pitäs suuhun ottaa :D Haittaa vaikka ei ois tunti sitten pesty. Se muna pitää pestä just ennen suihinottoa ja saippualla!
      Ottaako jotkut naiset oikeesti likasen suuhun? Kuvottavaa :D

      Eikä joku virtsan haju oo mitään verrattuna siihen mätäkerrokseen, jota esinahan alle kertyy!

      • never

        Niin no toisaalta tykkäähän jotkut friikit nuolla persereikääkin eli kait näitä vois verrata toisiinsa :)


      • rrvbworwro
        never kirjoitti:

        Niin no toisaalta tykkäähän jotkut friikit nuolla persereikääkin eli kait näitä vois verrata toisiinsa :)

        Ai, luulet ilmeisesti, et sitä peppureikää nuollaan vain sellaisen vessakäynnin jälkeen, jolloin ei pyyhitä Pesty peppureikä on ihan yhtä puhdas kuin sun suu, luultavasti menee niin päin, et nuolijan kieles on enemmän pöpöjä....


      • never
        rrvbworwro kirjoitti:

        Ai, luulet ilmeisesti, et sitä peppureikää nuollaan vain sellaisen vessakäynnin jälkeen, jolloin ei pyyhitä Pesty peppureikä on ihan yhtä puhdas kuin sun suu, luultavasti menee niin päin, et nuolijan kieles on enemmän pöpöjä....

        No jotkut tykkää työtää kieltä ihan reiästä sisälle asti. Enkä mä kyllä persereikääkään nuolis vaikka ois kuinka huolella paskan jälkeen pyyhitty :D


      • mies017.
        never kirjoitti:

        No jotkut tykkää työtää kieltä ihan reiästä sisälle asti. Enkä mä kyllä persereikääkään nuolis vaikka ois kuinka huolella paskan jälkeen pyyhitty :D

        Kaikki on suhteellista, kumpaakaan en oo viel tehnyt, mut jos valita pitäis, niin mieluummin nuolisin naisen peräaukkoa ihan sisältä kuin suutelisin miestä.....


      • vesi mulkku!!!

        öö itseasiassa ei genitaali alueita saisi pestä aina saippualla varsinkaan vittua koska se kuivattaa itse pesen kyrpäni vain vedellä ja jos ei kelpaa niin niin sit ei voi mitään etin uuden akan tai vedän käteen!!! mutta en ala kuiva mulkkusena olemaan ja pilaamaan mulkun ihoa muistakaa ph-tasapaino...


      • Dobbeldush
        vesi mulkku!!! kirjoitti:

        öö itseasiassa ei genitaali alueita saisi pestä aina saippualla varsinkaan vittua koska se kuivattaa itse pesen kyrpäni vain vedellä ja jos ei kelpaa niin niin sit ei voi mitään etin uuden akan tai vedän käteen!!! mutta en ala kuiva mulkkusena olemaan ja pilaamaan mulkun ihoa muistakaa ph-tasapaino...

        Kuivuminen voi olla toiselle ongelma.
        Itse normi suihkusaippualla useitakin kertoja päivässä ja tattipää on ihanan pehmeä:)


      • tarua2
        vesi mulkku!!! kirjoitti:

        öö itseasiassa ei genitaali alueita saisi pestä aina saippualla varsinkaan vittua koska se kuivattaa itse pesen kyrpäni vain vedellä ja jos ei kelpaa niin niin sit ei voi mitään etin uuden akan tai vedän käteen!!! mutta en ala kuiva mulkkusena olemaan ja pilaamaan mulkun ihoa muistakaa ph-tasapaino...

        Toi on muuten joku urbaanilegenda. Ei ehkä kannata uskoa kaikkee mitä kuulee.
        Tottakai ne vehkeet pestään pesuaineilla, mutta vedähän sinä vaan käteen. Pese kuitenki kätes saippualla 'aktin' jälkeen!


      • Pesemätön perse

        Ja sinä se uskot näihin satuiluihin.


      • vesi mulkku!!! kirjoitti:

        öö itseasiassa ei genitaali alueita saisi pestä aina saippualla varsinkaan vittua koska se kuivattaa itse pesen kyrpäni vain vedellä ja jos ei kelpaa niin niin sit ei voi mitään etin uuden akan tai vedän käteen!!! mutta en ala kuiva mulkkusena olemaan ja pilaamaan mulkun ihoa muistakaa ph-tasapaino...

        vesi mulkulle tiedoksi! Apteekista voit ostaa pesurasvaa "alapään" pesuun soveltuvaa saippuan kaltaista nestemäistä tuotetta. Sama ph kuin ihollakin 5-5,5 muistaakseni. Sairaaloissa ja hoitokodeissa käytetään vuodepotilaiden ja inkontinenssipotilaiden ap-pesuun.Sitä ei tarvitse edes pestä pois joka käytön jälkeen. Vesipesu toki on ehdottomasti paras ja jos ensin pesee pesurasvalla sit huuhtelee; on tulos "perfekt" (täydellinen) Ei tasan tarkkaan ole epämiellyttävää tuoksua.
        Tyttäreni on sairaanhoitaja;neuvonut mua tässä asiassa.


    • Nainen 23

      festarimuna on parasta.

      • Nainen 69

        Kyllä viiriäisenmuna voittaa festarimunan.


    • herkkänenäinen

      Yökin muutenki helposti epämiellyttävistä hajuista ja mauista ja pesemättömän munan haju ja maku on kyllä ehdottomasti epämiellyttäviä joten suihinotto ei kyllä yksinkertasesti onnistu ku ehkä kaatokännissä viittä vaille sammumispisteessä jolloin ei rekisteröi mitään hajuja tai makuja.

    • weerty

      Peseytyminen on kohteliaisuus toista osapuolta kohtaan, sukupuoleen katsomatta. Suuseksiä ajatellen nyt ainakin. Itseäni ainakin häiritsee jos oma pimpsa on pesemättä ja pitäis alkaa rakasteleen, kyllä aina latistan tunnelmaa sen verran että totean käyväni pesulla ensin, ja odotan mieheltä samaa,jos meinaa suuseksiä saada. sekä miehen, että naisen pesemättömistä vehkeistä voi jopa saada bakteeritulehduksen. Ja kukaan ei voi varmaan väittää vastaan että kyllä se housuissa hautuneen kikkelin halua saa halut aikalailla hiipumaan.

    • Mutteri2

      Ei ole tarvinnut pestä mutteria, poskihoito on käynyt pesusta ennen yhdyntää!!!

    • Tero Pellinen

      Kyl tusperin tars olla suihkunraikas, nääs!

    • Sillä sipi

      Pesemättömälle miesvärkille ehdoton ei. Enpä kyllä siistimätöntä tai pesemätöntä omaakaan värkkiä miehen nenän eteen antais.

    • Suupesu

      Suotta sitä suihkuun menee kun puhdasta tulee suihinotossakin, tulee säästöä vesilaskussakin.

      • weerty

        kokeile itse imasta hautunutta kullia niin tiedät jatkossa kantsiiko pestä. käy naisiasi sääliksi, hyi olkoon. itse olet varmasti vaatimassa naisen peseytyvän ennen kuin alat lipomaan, jos nyt edes omalta itsekkyydeltäsi edes sellaista teet...


      • Suupesu
        weerty kirjoitti:

        kokeile itse imasta hautunutta kullia niin tiedät jatkossa kantsiiko pestä. käy naisiasi sääliksi, hyi olkoon. itse olet varmasti vaatimassa naisen peseytyvän ennen kuin alat lipomaan, jos nyt edes omalta itsekkyydeltäsi edes sellaista teet...

        Tosimies ei rönttöstä nuole. Se on työntö ja ravistus, ja jos ei siinä kerkeä niin hoitakoot itse omat orkkunsa.


    • kamempert

      Ei haittaa. Pikantti homejuuston aromi vaan piristää.

    • putipuhtoinen

      Hyi hitto, en kyllä ota suuhuni pesemätöntä kalua! Onneksi oma mies pesee munansa jokaisen vessakäynnin jälkeen, kuten pesen minäkin toosani. Eipä haise ja voi huoletta alkaa hommiin jos halut iskee muulloin kuin lauantaisin saunan jälkeen:D

      • Liika on liikaa

        Voi luoja, ei teillä varmaan kohta puoliin harrasteta minkään sortin seksiä, kun ootte pesseet värkkinne limakalvot rikki...


    • laphilainen

      Oottepa kyllä harvinaisen tiukkapipoista ja seksuaalisesti estoista porukkaa!

      Kiihottavammaltahan se vain maistuu pesemätön pimppi ja on kyllä todella outoa, jos miehelläkin pitäisi olla justpesty kalu ennen suuseksiä.

      Eisiinä todellakaantuu mieleenkään käydä pesulla, kun alkaa haluttamaan, vaan silloin naidaan. Taiotetaan suihin,jos siltä tuntuu.

      • eläimellistä

        Entä jos naisella on menkat ja ei ole pessyt värkkiään vaikka viikkoon. Tervemenoa ketun luolaan.


      • Mefisto_Hki
        eläimellistä kirjoitti:

        Entä jos naisella on menkat ja ei ole pessyt värkkiään vaikka viikkoon. Tervemenoa ketun luolaan.

        Mikäs sen mahtavempaa kuin turpean pillun nuolenta, hyytyneet veriläikät poskipielissä pillunnuolenna jälkeen. Älkää olko tiukkapipoja! Pesemätön pillu on kuin hyvä ranskalainen camembert juusto....ahh...nam..


    • getttfuckk

      Minusta sellainen sillin tuoksu pillakassa on vaan romanttista.

    • Hyvää rakastelua.

      Puhdas ihminen ottaa suihkun joka aamu ja jos lähtee ulos illalla. Jos on vakituinen, niin ei sitä suihkuun rynnätä ennen, koska se tappaa tunteet ja sen täytyy käydä heti ja sillä kertaa.

      Jälkeen pestään, mutta mies ei saa rynnätä heti pesulle, koska naiselle se jälkiolotila on tärkein. Muuten tulee tunne, että hän jätti minut kuin kiven rannalle.

      • siisti nainen

        Turhaan yrität puolustella itseäsi. Siisti ja itseään kunnioittava nainen/ mies ei ota suuhunsa kusta, paskaa eikä sissijuustoa. Taidat olla epätoivoinen miestenmiellyttäjä.

        Ja kuule kyllä se muna on likainen illalla, vaikka aamulla ois pesty. Siellä se pyörii samoissa boksereissa kun päivän aikana kertyneet kusitipat ja paskaraituli. Ja miesten alapää tuppaa myös hikoamaankin aikalailla. Oikeen ihana coctail sinulle.

        Ja eipä ole tähän mennessä meilläpäin kuollut tunteet intiimihygieniaan.


      • vettä, kiitos
        siisti nainen kirjoitti:

        Turhaan yrität puolustella itseäsi. Siisti ja itseään kunnioittava nainen/ mies ei ota suuhunsa kusta, paskaa eikä sissijuustoa. Taidat olla epätoivoinen miestenmiellyttäjä.

        Ja kuule kyllä se muna on likainen illalla, vaikka aamulla ois pesty. Siellä se pyörii samoissa boksereissa kun päivän aikana kertyneet kusitipat ja paskaraituli. Ja miesten alapää tuppaa myös hikoamaankin aikalailla. Oikeen ihana coctail sinulle.

        Ja eipä ole tähän mennessä meilläpäin kuollut tunteet intiimihygieniaan.

        niin just. aikasmoisessa kännissä tarvii olla että tuohon kykenee. yök


      • Yfvyfygvugv
        vettä, kiitos kirjoitti:

        niin just. aikasmoisessa kännissä tarvii olla että tuohon kykenee. yök

        En ota suihkua aamulla, vaan iltapäivällä tai illalla. Toki ennen seksiä pesen penikseni ja vaadin myös vaginan pesua, mikäli suihkusta on yli tunti tai suihkun jälkeen on käyty kusella/paskalla.
        Ihoni kuivuu, jos pitää käydä aamullakin suihkussa.

        Eli ei kannata yleistää, että jokainen itseään kunnioittava ihminen menisi aamulla suihkuun.


    • NYFR

      Kyllä se puhtaus o puoliruokaa näissäkin touhuissa....

    • nami nami

      Mikäs Lortto-osasto SUomi24 on kun tämä on PÄÄÄuutinen. Katutyttöjäkö ylläpidossa on töissä, kun oikein kuviakin tähän lisätty?

      Avaaja on ylläpidon väkeä, koska nimimerkki.

    • yäk!

      Yäk eikö mitään muuta ole mielessä kuin köyriminen. Olette apinoitakin alempana.

      • Anteeksi uteliaisuuteni,mut miten sinä tänne eksyit?
        WC on seuraava ovi, meneppä sinne yökkään....yksinäs!


    • olliaaassk

      Vähän niinkuin kaikissa klassikko elokuvissa nainen menee "puuteroimaan nenänsä" ;)

    • Saynoforbacterians

      No hyi satan, yhellä miehekkeellä oli niin haiseva nuppi joskus että en kyllä enään moiseen halua törmätä. En pystynyt ottamaan edes suihin kunnolla, keksein vaan tekosyyksi jotakin olematonta. Sääli sille, että jäi leikit leikkimättä mutta jotakin itsearvostusta. Jos toinen ei voi muutenkin rumia värkkejään edes pestä, niin tuskin se suakaan arvostaa.

    • fishyish

      Luulin vilpittömästi reilun kalaisan löyhkän todella kuuluvan seksiin, myös suuseksiin, niin kauan kunnes tapasin ensimmäisen venäläisen naisen.

      • hoitaja pieni

        Nii-ih ja klinikalla sit kerrottiin sulle; et antibiootit kuuluu itäiseen exotiikkaan kuin piste ii:n päälle,sangen usein!


      • fishyish
        hoitaja pieni kirjoitti:

        Nii-ih ja klinikalla sit kerrottiin sulle; et antibiootit kuuluu itäiseen exotiikkaan kuin piste ii:n päälle,sangen usein!

        Ottaako kalaisalla suomitytöllä noin koville ulkomaalaiset, peseytymisen lisäksi painostaan huolehtivat tytöt?


      • puutarhan hoitaja
        fishyish kirjoitti:

        Ottaako kalaisalla suomitytöllä noin koville ulkomaalaiset, peseytymisen lisäksi painostaan huolehtivat tytöt?

        Paha haju/ maku johtuu alapään väärästä bakteerikannasta. Tähän auttaa alapesu maitohappobakteereita sisältävillä pesuaineilla, esim. Lactoline, Lactasyd. Naisille löytyy apteekista erilaisia sisäisesti käytettäviä geelejä ja emätinpuikkoja, kuten LactalBalans tai Vagimoist.


      • ..........
        fishyish kirjoitti:

        Ottaako kalaisalla suomitytöllä noin koville ulkomaalaiset, peseytymisen lisäksi painostaan huolehtivat tytöt?

        No kai niillä on aikaa ulkonäöstään huolehtia, kun ei ns. normi ammattiakaan ole... Ja täytyyhän tavaran, jota myyt, olla kunnossa... Bisneksessä, kuin bisneksessä...
        Mitä painoon tulee, niin ehkäpä niillä raukoilla ei ole varaakaan lihoa, rahallisesti siis...
        Itse et ole näemmä Suomalaiselle kelvannut... Mikähän lie vikana...


      • ..........
        fishyish kirjoitti:

        Ottaako kalaisalla suomitytöllä noin koville ulkomaalaiset, peseytymisen lisäksi painostaan huolehtivat tytöt?

        No kai niillä on aikaa ulkonäöstään huolehtia, kun ei ns. normi ammattiakaan ole... Ja täytyyhän tavaran, jota myyt, olla kunnossa... Bisneksessä, kuin bisneksessä...
        Mitä painoon tulee, niin ehkäpä niillä raukoilla ei ole varaakaan lihoa, rahallisesti siis...
        Itse et ole näemmä Suomalaiselle kelvannut... Mikähän lie vikana...


      • 6*9
        fishyish kirjoitti:

        Ottaako kalaisalla suomitytöllä noin koville ulkomaalaiset, peseytymisen lisäksi painostaan huolehtivat tytöt?

        Jos taipusit mahasi kanssa, niin huomaisit, että kyllä se sinunkin kalusi päivän aikana aika mojovat hajut kerää.


      • ...
        .......... kirjoitti:

        No kai niillä on aikaa ulkonäöstään huolehtia, kun ei ns. normi ammattiakaan ole... Ja täytyyhän tavaran, jota myyt, olla kunnossa... Bisneksessä, kuin bisneksessä...
        Mitä painoon tulee, niin ehkäpä niillä raukoilla ei ole varaakaan lihoa, rahallisesti siis...
        Itse et ole näemmä Suomalaiselle kelvannut... Mikähän lie vikana...

        Olen kelvannut suomalaiselle oikein hyvin. Sen sijaan oma kommenttisi antaa ymmärtää, että olet valkoista roskaväkeä, white trashiä, et todennäköisesti kelpaa kuin turkkilaiselle. Ovatko kaikki turkkilaiset miehet myös logiikkasi mukaan huoria?

        Koita kestää, vaikket omana itsenäsi kelpaakaan.


      • ...
        6*9 kirjoitti:

        Jos taipusit mahasi kanssa, niin huomaisit, että kyllä se sinunkin kalusi päivän aikana aika mojovat hajut kerää.

        Kiitos huolehtimisestasi, hiivahanuri, minulla ei ole ulkonevaa vatsaa, taivun oikein hyvin ja pesen myös kaluni peseytyessäni, ikää on vasta reilut 30 ja useat salikäynnit viikossa, alkoholin hyvin vähäinen käyttö sekä oikea ruokavalio pitää minut oikein hyvässä kunnossa.

        Koita hiivahanuri kestää, kyllä niitäkin miehiä on, joille lämpimässä pidetty silakka kelpaa.


      • 15+7
        ... kirjoitti:

        Kiitos huolehtimisestasi, hiivahanuri, minulla ei ole ulkonevaa vatsaa, taivun oikein hyvin ja pesen myös kaluni peseytyessäni, ikää on vasta reilut 30 ja useat salikäynnit viikossa, alkoholin hyvin vähäinen käyttö sekä oikea ruokavalio pitää minut oikein hyvässä kunnossa.

        Koita hiivahanuri kestää, kyllä niitäkin miehiä on, joille lämpimässä pidetty silakka kelpaa.

        Taitaapi herralla itsellänsä olla melkoiset hiivapallot mahan alla... :D

        Ja enemmän näihin peseytymättömiin, pahanhajuisiin suomimiehiin ainakin minä olen törmännyt - ulkkarit (ruotsalaiset, saksalaiset) ovat aina hallinneet paremmin hygieniansa.

        (Mistä tulikin mieleeni: kerran istui Pasilassa U-junaan viereeni NIIIIIIIN paskanhajuinen mies ettei mitään rajaa. Oli sinänsä ihan siististi pukeutunut, mutta löyhkä viittasi joko täyttyneeseen avannepussiin tai siihen, että persettä ei oltu edes vaivauduttu pyyhkimään noin puoleentoista kuukauteen,,,)


    • poijjaat.

      Pari viikkoa pesemättömänä muhinut pillu on parasta!

    • jööteri

      Mä tykkään nuolla pesemätöntä, mutta hyvin pyyhittyä naisen kakkosta

    • baarilla

      paine pesurilla 130 bar ja lehtipuhaltimella kuivaks ja ei kun hanaa..

    • Silloin pannaan ku panettaa. Jos ei kumppani ylläpidä kohtuullista hygieniaa niin voivoi...... Jos selkään kiipeämisen hetkellä alkaa tulla sitä sun tätä....sammuta valot, vedä verhot eteen, käy pesulla, älä tolleen..... Kyllä siinä halut katoaa.

    • elviksen muna

      kyllä teil on huolet voihan vee.

    • erä jorma

      Jos naisen toosa haisee silakalle niin miksipä mulukkuani pesisin,haisoopa entistä pahemmalle kun on romut torvessa=)

    • Nahkafagottisoolo

      Pesen munaani joka vessassa käynnin jälkeen, ihan oman itseni takia.
      Illalla ennen nukkumaanmenoa käyn suihkussa ja aamulla kun herään vaimo on useimmiten menossa ottamaan suihin. 6-8 tuntia pesemätön munani kiihoittaa häntä joten kehon omat puhtaat tuoksut ovat näkäjään hyväksi eikä siksi epätoivon vimmalla pestä pois.
      Hyvä intiimihygienia on avainsana hyvälle seksille.

    • parasta näin

      Parasta seksiä on kun ottaa suoraan toisen henkilön peräaukosta ulos vedetyn kalun suuhunsa pesemättömänä

      • Dieettiketju

        Tää on hyvä laihduttajan palsta kun menee takuulla ruokahalut kun vähän näitä juttuja lueskelee;D

        Täytyy laittaa tääkin ketju kirjanmerkkeihin ja kaivaa aina eiin jos tekee mielie syödä liikaa...


    • Pelkkää hymyä

      Vastauksista huomaa helposti vastaajien iän ja kokemattomuuden eli ne alle kolmekymppiset beserwisserit, jotka uskovat tietävänsä ja osaavansa kaiken. Voi teitä lapsoset....kyllä elämä opettaa:)

      • hohohr

        Juu, onhan se nyt ihan säälittävää, että vaatii itseltään ja partneriltaan hyvää hygieniaa. Kyllä elämä opettaa, että sissijuustojakin voi syödä.


    • Vanha kettu

      Lienee syytä vaihtaa ajatus asiasta semmosen kumppanin kanssa, joka ei ole ennestään tuttu parittelukumppani, sillähän tuo selviää.
      Onhan nähty että tuossa asiassa on yhtä monta mieltä kuin on miestä tai naista..
      Siitä se yhteinen linja selviää, jos molemmat tykkää puhtaista vehkeistä niin ok, eikä sittenkään mitään jos molemmat sattuu tykkäämään "mausteista" tässä touhussa..
      Jos on keskenään pahasti eriävät maut asiassa, niin ei kai se kannata riitelmään ruveta, housut vaan jalkaan ja sopivampaa kumppania hakemaan!

    • owppoaig

      Miehen tavaran on kyllä syytä olla puhdas, ellei halua jopa kuolettavia tulehduksia naiselle - ja mahdolliselle lapselle aiheuttaa. "Hevosantibiootit" eivät ole järin turvallisia ja toisaalta jos noita ei olisi niin...

      Mitä ihan yleisestikin tulee niin hygieniaa tulisi suosia. - Nuo alueet kun eivät oikeasti ole mitään piiraita ja tikkareita.
      Uroksen on kyllä luonnollisempi nuolla naaraan vehkeitä toisin kuin naaraan uroksen - varsinkin jos motiivina on se tyypillinen alistaminen "Nuole huora!".

      En ole fani mulkunnuolemisiin - enemmänkin pusutteluihin. Sen tekee vastenmieliseksi juuri tuo alistaminen ja käyttö pedofiliassa "Isistä tulee "maitoa". Ime! ".

      Mutta, mitä kukanenkin Terveellä järjellä...

      • 1 + 18

        "Sen tekee vastenmieliseksi juuri tuo alistaminen ja käyttö pedofiliassa "Isistä tulee "maitoa". Ime! "."

        Anteeks mitä? Ei jumalauta..


    • itsestäänselvyys

      En antaisi edes naisen ottaa jos en olisi siivonnut alapäätäni, sen verran ällöttäis jo itteäki.

    • Mial_1

      Todellakin pesulle molemmat ennen mitään hommia. Joskus oon saanut pesemättömän munan eteeni ja sain traumat. :D Ei pysty ymmärtämään, miksi eräät oman elämänsä sankarit kuvittelevat, että kukaan vapaaehtoisesti imisi mynnähtynyttä kalua tai pildeä. En minäkään tarjoa itseäni ilman pesuja, sen verran kunnioitan vastapuolta.

    • Pete21cm

      Ois kiva tietää minkä koulutuksen saanutta täällä kirjoittelee...:)
      "Nyhtää" on verbi ja "nöyhtä" on se moska mikä tuppimulkkupojilla on
      nahkatupessaan, kun eivät viitsi sitä laiskuuttaan pestä.

      Huonoa suomea, tunsinpa tosin aikoinaan naisen, joka oli TM,
      muttei osannut äidinkielellään itseään ilmaista!

      Suosikaa naiset meitä paljasterskaisia miehiä, pankaa tuppimulkut
      suihkuun! Haha!

      • fsgtukpäå¨å

        Mikähän tutkinto on tuo ennen tuntematon TM?


      • tuulikki22

        Menikö numerot väärinpäin - olikin pete 12cm tekstistä päätellen.


    • Kiimakko.

      Kyllähän se pestynä on mukavampaa, mutta jos on kunnon kiima päällä, ei sellaisia ehdi ajattelemaan. Lähdenpä pesulle, kun sen jälkeenkin se on tarpeellista...

    • Kyllä, minä

      laitan vaimokkeeni aina ensin anaaliyhdyntää polvilleen kylppärin lattialle ja pesen käsisuihkulla hänen pyllynsä, itse en niinkään välitä onko penikseni pesty vai ei kun sen laitan hänen pyllyynsä ja sen jälkeen suuhun, kyllähän se voi vähän likainen ollla heti pyllyseksin jälkeen kun se sen suuhun ottaa mutta koskaan se ei ole vielä valittanut, on katsokaas aika nöyrää sorttia ja hyvä niin koska minä olen johtajien johtaja!!!! :-)

    • KIIMAKIIMA

      Mitä pitempääm vaimo on ollut pesemättä tavaraansa sen paremmalta maistuu.Tykkään erityisesti vielä jos on ollut pitkään pesemäti tuhero ja kun on samaan aikaan menkat.Sillo ihanaa kiun vaimo istuu naamalle.SLURPS

      • puhtaus puoli ruokaa

        Kun oltiiin avioliitossa, niin perusteellinen alapesu mollemmin puolin jälkeen ja ennen oli kirjoittamaton sääntö. Kyllä vanha pari osaa ennekoida tilanteet jo hyvissä ajoin. ja jos ei niin ensin kumpainenkin pesulle ja sitten hommiin. Itselläni ei lähtisi lämpö nousemaan, jos haarukka olis veden tarpeessa.


    • along came polly

      olin hieman yllättynyt vastauksista. joko olen törmännyt todella hyvin intiimihygieniastaan huolensa pitäviin miehiin, tai sitten vaan kiihkon hetkellä en semmoisia asioita rekisteröi. joskus on saattanut hiki haista, mutta en ole kyllä ikinä sissijuustoa löytänyt niistä nupeista joista minä olen nautiskellut. ja pakko on tässä otannassa oltava tapauksia, että on päivän pesemäti. enkä ole ikinä käskenyt ketään tulemaan suihkun kautta.

      luulin, ettei tämmöiset asiat ole hirveän herkkiä miehillekään, koska kun ei sitä sattuneesta syystä aina voi tietää koska on aktia tiedossa, että pitäisi käydä suihkussa. ikänä en ole saanut niiltä miehiltä siihen suuntaan palautetta jotka on tuolla alakerrassa vierailleet, ja ne vierailut eivät ole todellakaan olleet mitään hätäsiä. en sitten tiedä, olevatko kokeneet että heidän täytyisi ns. return the favor, koska minä tykkään todella paljon ottaa suihin, ja melkein ensimmäisenä hyökkään housunnappeihin kiinni.

      mutta niinkuin sanottu, makunsa kullakin ;) eikä siinä mitään!

    • ???????????

      kaikki vastaajat tuntuu pesevänsä tavaransa mutta miten nää vastaukset ei tunnu sopivan siihen kuvaan et ainahan kaikki hyppää sänkyyn suorinta tietä esim baari löytönsä kanssa heti kämppäänsä saavuttua?

      • dhfgjhko

        Ovat käyneet just ennen baarista poistumista pesulla, että ei tunnelma latistu.


    • Ei kylläkään tulis mieleen nuolla pesemätöntä piparia ja jos jonnekin ei voi laittaa kieltä niin ei sinne voi laittaa melaansakaan!

    • tuoksulla kiitos

      Tiedättekös muuten että, ruoka joka ei tuoksu millekkään ei myöskään maistu.

    • suuseksin

      Hyvän seksin edellytys on puhtaus, senhän sanoo jo järkikin!
      Mikä asiassa ongelma?

      "Kuvitteellinen" ja "yllättävä" akti-tilanne ja peseytymisestä aikaa useita tunteja esim. aamulla pesulla ja iltapäivällä yllättävä action tilanne, niin kondomia vaan peliin tai käsiä jos ihan sekunneista kiiinni tilanne...

      On toki erilaisia ryhmittymiä jotka nauttivat likaisuudesta ja virtsasta....

    • terska3

      Joskus on terskassa esinahan alla raejuustoo,mut se johtuu siittä et emäntä ei ollu pessy hampaitaan.

    • vaikuttaa vähän oudolta koko tää keskustelu,olen tottunut että ihmiset käyvät suihkussa aamulla ja illala
      ihan ihmeellinen keskustelu,huhu

    • ....................

      Melko paljo neitejä tässä ketjussa.

      • ...............

        Ja yleisiä naisia, sekä miehiä myös...
        Enkä nyt tarkoittanut sinua, vaikka tekstisi alle kirjoitankin...
        Ihan vain tällainen yleishavainto...
        Kylläpä on moraali rappiolla tässäkin maassa, hyi yäks...


    • Koitetaas keskittyä

      Siihen oikeasti olennaiseen asiaan, antaako kakkosta ?

    • kale++

      Otsikkoon viitaten voisin heittää että monia haittaa. Kyllä kait pesty on pal parempaa. Miehenä ainakin pidän siitä kun lortto on hyvin pesty.
      Oh yeee, puhtaus on puoli ruokaa seksissäkin.

    • Juu latistaa. Nimittäin se jos nainen lähtee puunaamaan itseään turhan takia. Saahan ne rakkaan maut tuntua, ettei oo liian kliinistä. :D

    • itsestään selvää

      Saunapuhtaana tottakai! Heteroseksiä.
      Eikä sitten B- vaan A-rappuun.

    • ei ja ei

      Vittua eikä kyrpää ei saa pestä ollenkaan!

    • pitääpestä

      homous is sickness

    • kokemuksia_m31

      Kerran yks mimmi yllätti mut täysin kiimasena. En ollu käyny edellisenä päivänä suihkussa ees. Kauheet juustot ja törky haju vehkeessä. Otti sit himoissaan kullin suuhun ja oksuhan sillä tuli. :D Herkullista Suomalaista juusto makkaraa. ;D

      Kyllä se toosa olisi hyvä pestä . Ei ole kiva nuolla jotain valkovuotoista hikistä v*ttua. Karvat tulee ajaa, posliini aina! Peppureikä myös, lipottelen mielellään ja sormettelen sitäkin kun narttu haluaa aina joka aukkoon. :) ´Pahoja muistoja on kun b-rapun hommat alotettu ja mimmi käyny varmaan lähiaikoina pa*kalla, niin vehje on ihan kuran peitossa ja skeida haisee hyi helvata. :( Yritä siinä sit dippailla takaapäin b-rappuun. Sillä kerralla kyllä räjäytin kassini b-aukkoon. Ihana skeidan ja sperman sekoitus. Nam. Sitä pitää vaan sit kuvitella halpana huarana jota paukuttelet menemään, että tulee nopsaan.

      • Yäks

        Tuleeko joillekin ihmisille yllätyksenä se, että persereiässä on paskaa? Siltä vaikutti, kun sun juttujas luki. Kirjoituksestas päätellen sinä olet se, joka on narttu, melkoinen tolvana myös.


    • Jani Toivola

      Parempi ettei ole peseytynyt viikkoon silloin on kunnon paskan käry pakoputkessa.

    • Hmmm...

      No mitenkäs sitten, jos kikkeli laukeaa kesken kaiken? Väistättekö suihkun, jolloin se sotkee lakanat ja tulee ikävästi pyykkiä vai käyttekö sylkemässä lavuaariin vai nielettekö siististi tavaran?

      Kaikki eivät kuulemma tykkää kiisselistä.

    • Juustosarvinen

      Kyl se on kuulkee sil viisii jot mulukku puhistuu parraiten naijessa!

    • poikamiesi 30

      Jos haju haittaa niin sillon elämässä on liikaa yhdyntä/suuseksiä. Vaan ooppa vaikka laillani 30 vuotta oman käen onnen varassa niin jo alkaa pikkuhieno kranttuilu rapista.
      Kyllin himokas muna, kuten tiietään, ei koe kipua tuskana, vaan nautintona. Kas paappas kuminauha tahikka puupompulalla varustettu hiusten ponnarointilaite kalun ympari, veä ja lässäytä niin seisokki vaan paisuu. Vaan terskaan ällös hipaso, se kokee kivun aina kipuna, samoin kivekset. Sillä pallit ja pallee ne miehen heikoimmat kohat o.

    • naturaali...

      Jos aamuin, illoin muutenkin suihkussa käy ja paikkansa pesee niin aina on riittävän puhdas suuseksiinkin.
      Pitäähän naisekin sentään naiselle tuoksua, eihän oikea nainen mikään muovinukke ole.

    • senkin näädät

      YÖK... pitää pestä itsensä yltä ja alta, kyllä on aikamoista, jos ei pese. Ja muutenkin toi suuseksi on vähän sellasta, että yökyök

    • sxdv

      Kyllä munaseksi on parasta,,, vai pilluseksiäkö se on. No sanotaan klassinen elinseksi. Kaikki seksihän ei ole elinseksiä. Vaatteet päälläkin voi seksitellä

    • HvHwH

      Suihku ennen seksiä on ajanhukkaa ja kiihkon tappoa. Suihkuun vasta toiminnan jälkeen. Hajut, tuoksut vain tuovat oman kiihkeän lisänsä toimintaan.

    • rytuyugih

      Luin jostain aiemmin että Napoleon Bonaparte sotaretkiltään palatessa tapasi lähettää Josephinelle viestin 3 päivää ennen: Elä pese enää, olen siellä kohta :)

    • eihimputti

      Eipä haittaa, koska en voi sietää suuseksiä..Tehkää muut mitä lystäätte
      kaluillanne ja linnuillanne. Työntäkää vaikka p-reikään, jos siltä tuntuu.

    • Dosing ball

      Kalalle se haisee ja märkä se on, eikä se miksikään muutu pesi taikka ei.

      • 13+16

        Jaa? Mun mielestäni miehen kalu kyllä tuoksahtaa enemmän myskiselle, hieman juustoiselle. Ja onhan se terskan pää aina vähän kostea kun käsiini sen otan - mutta en nyt märäksi rupeaisi sitä sentään kutsumaan.

        Haju ja maku kyllä paranee pesemisen jälkeen.


    • Mun suuhun ei mikään pesemätön pääse, muutenkin vahva oksennusrefleksi... Enkä kyllä huoli myöskään karvan kätköissä olevaa munaa suuhun!

    • En vain voi ymmärtää

      Yök Yök Yök. En vaan voi käsittää miten joku nainen voi imeä miehen penistä. Ei tulisi kuuloonkaan laittaa suuhuni. Onhan se miehistä kiva tunne,kun joku imee heidän kalua. Enpä ihmettele yhtään,kun naiset saavat tauteja. Ihan itse aiheutettu. Musta on älytöntä mielyttää toista tuollaisella tavalla,kun imee toisen penistä.

      • sdrfg

        Ei siinä mitään jos aviopuolisot toisiaan imee. Jos on maltettu olla uskollisia niin ei pitäs tulla tauteja


    • Hmmm...

      Suussahan se parhaiten peseytyy. Sylki on perinteisesti todettu hyväksi pesuaineeksi ja sitä on saatavilla omasta takaa.

      Jos siis vaimo ei tykkää miehensä kalun hygieniasta, lähettäköön miehen puhdistautumaan jonkun rempsakkaan naisen luokse.

    • tyttö-37v

      Pieni tuoksu on ok kiihottuneessa mielentilassa. Joskus olen ihmetellyt kavereitani, jotka aloittavat seksin peseytymisellä... Ei sovi minulle. Kun himot hyökkää, niin silloin touhutaan pienistä tuoksuista huolimatta. Pesu sotkisi vaan kuviot totaalisesti. Oletan, että jokainen pesee alapäänsä joka tapauksessa pari kertaa päivässä (tiheämpi pesu ei ole edes terveellistä). Kumppaneita lähemmäs sata takana ja yhtään peseytyjää ei ole kohdalle osunut... outoa, kun seuraa tämän keskustelun kulkua. Toisaalta ei myöskään yhtäkään, jonka alapää olisi ns tuoksunut liikaa tai ollut muuten siivoton.

    • Äijä1985

      Ei ole ollut tapana käydä suihkussa sen paremmin ennen kuin jälkeenkään aktin, välillä on miettinyt että mitähän kaikkea naisen pesään kulkee mekaanikon käsien kautta mutta eipä tuo ole menoa haitannut.
      Yksikään kumppanikaan ei ole juossut suihkussa ennen eikä jälkeen touhujen.
      Mitä sitä turhaa nokkaansa nyrpistelee.

    • Hyhhyh

      Exäni ei osannut puhdistaa alapäätään kunnolla, joten se oli aika vastenmielistä. Vessapaperipaloja, virtsantuoksua ja jotain valkoista töhnää.

      Ei ole siitä syystä exä, mutta ei edes alapääpesuillaan osannut pestä paikkojaan kunnolla. Tuollaiset jutut pitäisi opettaa jossain seksivalistuksessa tms.

    • grbgrbrgb

      Itellä ainakin mieto naisen tuoksu alapäässä vain nostattaa himoja. Itse käyn pesulla jos aijon suihinottoa ehdottaa.

    • Maryanneli

      No ihan vaan terveyssyistä kannattaa käydä peseytymässä ..ettei bakteerit leviä ja aiheuta esim. virtsatietulehdusta tai hiivaa..Tutulle kumppanillehan on helppoa sanoa nätisti että "käydäänkö muru ekaks pesulla jne" ja myös vähemmän tuntemattomalle mielestäni myös..pieni pesuhetki käy myös oivasta esileikistä ja seksi on paljon miellyttävämpää ilman ylimääräisiä tunkkaisia hajuja ja makuja..en kyllä ymmärrä miten tunnelma voisi tuollaisesta edes latistua, pikemminkin kiihottaa vain enemmän..Eikä mitään neitimäistä ole miehessä jos haluaa puhtaat tuoksut ja maut :)

    • terskaton?

      Tapailin kerran yhtä miestä, jolla oli niin kireä esinahka, ettei se mennyt terskan taakse. Ekan kerran kun oltiin sänkyhommissa olin ihan äimän käkenä se kova muna kädessä ja ihmettelin kun ei nahka liiku :D .Kaveri onneksi ennätti kertomaan, ettei esinahka todellakaan koskaan ole mennyt terskan taakse, sillä olin tokaista jotain epäsopivaa kummallisesta kepistä :D
      No, siinä hetkin kalun historiasta pälistellessämme mietin kuumeisesti, että uskallankohan minä edes sitä kalua suuhun laittaa, että jos se haiseekin (pesusta huolimatta) pahalle tai jos sieltä nahan alta tulee jotain vanhaa lähmää,hyi! Mutta muna olikin oikein hyvän tuoksuinen ja puhdas. Oikein ihmettelin,että miten se voi olla puhdas, jos terskaa ei ole koskaan voitu pestä?
      Olin nimittäin kuullut sellaisestakin tyypistä, jolla oli vastaava tilanne alapäässä ja jonka muna oli koko ajan tulehdustilassa ja haisi aina pahalle pesusta riippumatta.Se myös märki,hyi! (ihme ettei hoidattanut itseään).
      No, mutta joo, tavarat on putsattava ennen käyttöön ottoa.

      • Kultti vello

        "niin kireä esinahka, ettei se mennyt terskan taakse"

        Siis EI mene seisokissa enää taakse, velttona varmastikin menee liki kaikilla.


      • ????????????????????

        Tapailin kerran yhtä miestä, jolla oli niin kireä esinahka, ettei se mennyt terskan taakse. Ekan kerran kun oltiin sänkyhommissa olin ihan äimän käkenä se kova muna kädessä ja ihmettelin kun ei nahka liiku :D. Kaveri onneksi ennätti kertomaan, ettei esinahka todellakaan koskaan ole mennyt terskan taakse"

        Mitenköhän tuo mies oikein panee jos esinahka ei mene taakse:D Kuvottaa ajatellakin että ei voisi pestä munaansa esinahan alta. Tuolla onnettomalla miehellä on varmasti sietämätön kutina munan päässä:D Nyt ymmärrän miksi ala-asteella joutui pallien tarkistuksen lisäksi vetämään esinahan taakse terkkarin katsoessa vaikka ei se ollutkaan mukava hetki:D


      • mulkku ja pillu

        kyl taas nähtiin kuin tyhmiä naiset on huhhu ehkä se ei stondiksessa menny mut eiköhän levos mee ja älä ny vittu mee haukkuu miehen mulkkua mä ainakin suuttuisin ja akka lentäis partsilta alas en mäkään ikinä moittis toista ihmistä koska me ollaan fyysisesti mitä ollaan turha ees keskustella kaikki on normaalia esim:pienet tissit tai pieni mulkku tai tosi iso mulkku tai joku mega vittu ei voi mitään ja jos nyt haukutte et mul on varmaan pieni mulkku niin iha rauhas teidänhän kannattaisi vaikka selvittää asia:)


      • .....
        mulkku ja pillu kirjoitti:

        kyl taas nähtiin kuin tyhmiä naiset on huhhu ehkä se ei stondiksessa menny mut eiköhän levos mee ja älä ny vittu mee haukkuu miehen mulkkua mä ainakin suuttuisin ja akka lentäis partsilta alas en mäkään ikinä moittis toista ihmistä koska me ollaan fyysisesti mitä ollaan turha ees keskustella kaikki on normaalia esim:pienet tissit tai pieni mulkku tai tosi iso mulkku tai joku mega vittu ei voi mitään ja jos nyt haukutte et mul on varmaan pieni mulkku niin iha rauhas teidänhän kannattaisi vaikka selvittää asia:)

        Eikö tuolle miehelle ollut ikinä tullut mieleen mennä lääkäriin ja pyytää että ympärileikattaisiin. On se jotenkin koominenja surullinen tilanne kun mies on naisen kanssa ja esinahka ei mene taakse. Miten tuollaisessa munassa kestää edes kondomi päällä.


    • vellu pirinen

      Riistan hajua pitää olla varsingin 69 asennossa hikinen persereikä on kivasti nenässä kiinni

    • JosseRantanen

      MITÄ VÍTUN VÄLIÄ SILLÄ ON RUNKKU?! ITTENIKIN KYRPÄ ON OLLU PARHAILLAAN PESEMÄTTÄ 5 PÄIVÄÄ SILLOIN JOSKUS KUN PANIN! SUUSEKSI ON SAIRASTA PÁSKAA JA EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN. OOT VÍTUN PELLE JA TYHMÄ JÄTKÄ MITÄ JOS VAIKKA HEITTÄYTYISIT IHAN HETEROKSI!

      • JosseRantanen

        JA OLEN 58-VUOTIAS MIES...


      • heteroidenheteo15

        Huomenna koulu alkaa jo kahdeksalta. Nyt tutimaan Josse.


      • afhathh
        JosseRantanen kirjoitti:

        JA OLEN 58-VUOTIAS MIES...

        58 vuotis, etkä vieläkään osaa kirjoittaa pienillä kirjaimilla?

        Voi voi.....


      • JosseRantanen
        afhathh kirjoitti:

        58 vuotis, etkä vieläkään osaa kirjoittaa pienillä kirjaimilla?

        Voi voi.....

        HEI (AFHATHH) IMASE UKKIIS!


    • opettajaopettaja

      Ylläpito herätys! Otsikko Suomi24 etusivulla ei sovi lapsile. Alapääjuttuja alakoululaisille? Poistakaa toi.

    • Tri Outolempi

      Ihminen on ainoa eläin, joka peittää omat feromoninsa ELÄINTEN vastaavilla hajuilla, esim. Myskin tuoksu.

      Kyllä pilllun pitää haista pilllulta, jolloin sen tuoksusta saa kivasti puhtia stondikseen. Nuolkaapa naisen hikisiä kainaloita naidessa, niin kylläpä viisari värähtää pystyyn! Dödöä kainaloissa ei tietenkään saa silloin olla... Sopivasti tuksahtava vitttu saa miehen ihan villiinsä. Toki likainen pesä on likainen eli viikon pesemättä ollut tavara haisee jo sillille.

      Muistakaa muolla pesä puhtaaksi käytön jälkeen. Siinäpä vasta jälkiruoka sopivalla tarjottimella!

    • Voi voi...

      Voisiko olla mahdollista että arvostaa kumppaniaan ja itseään että pitää hygienia-tason korkealla.
      Tietysti voin olla väärässä mutta yleensä olen oikeassa.

      Sitäpaitsi yhteissuihku ennen seksiä on hyvä esileikki ja myös jälkeen tosin siitä voi aiheutua eräänlainen.... jatkuvuus.

    • Kyllähän tämmöiset asiat pitäisi olla jo sanomattakin selviä, että jos suuseksiin lähdetään ja varsinkin jos siitä on aikaisemmin sovittu niin huolehtii sen alakerran olevan myöskin puhdas! Itse mieltäisin tämän asian varsinkin naisille erittäin tärkeäksi, sillä mieshän saa välillä olla rahvas ja hienhajuinen, se ei niin haittaa. Mutta jos nainen on kuin Sademetsän viidakkoj a vielä pesemätön niin.. Onhan se nyt aika järkyttävää.

    • antti rokka

      JOHAN POMPPAS!
      Sataa pistettä on jaettu kommenteille???
      Minä olen kk mies ja painepesurilla vetelen välin puhtaaks.
      On röörikin sitten valmiiks auki, että panoksia vain pesään!!!

    • Hillitön friikki =]

      Joopajoo... Melkoista roskaakin kommentteihin mahtuu. Tässä joukon jatketta lisää... Mulukku kuuluu pilluun, ei suuhun, arsseen. Leluja on moneen lähtöön luputtamista ajatellen. Molemmille osapuolille. Vehkeet pidetään puhtaina ettei nyt ihan homeen alle jää... Kiiselit ränniin tai koppi. Siitä voi sitten sopia kuinka se tapahtuu. That's it.

      • kusi kyrpä

        en kyl ymmärrä alkuunkaan esim:jos meet baariin ja käyt kusella niin eiks sen jälkeen enää voi nussia mitä vittua kuinka usein pitäis vedel läträtä eiks 1 kerta päivään riitä!!! nimittäin jos ei riitä niin sit jääkööt nussiminen mä en ainakaan koo ajan jaksa kytätä mulkkuni puhtautta ku joutuu jo työksensäkkin tekee ns:paskasta työtä eiks oo enää inhimillisyyttä maailmassa kaikki mitä kehost tulee on normaalia esim:touhutipat varmistaa liukkauden seksissä niinku mehut vitussakin ja mieshän hikoo koko ajan mä ainakin heti suihkun jälkeen haisen hielle vaikka pesis millä ja vaikka litran purkki kerrallaan!!!


      • lutkutus!!!

        kyl mä ainakin haluun et ämmä imee kyrpää ja nauttii mun spermast kuuluu nussimiseen itekkin nuolen pillua ja kunnolla


    • puhdas mies

      Itse muistan pestä bideellä kull.in aina kusella käytyäni. Vaimo saattoi aikoinaan ryhtyä toimiin suuseksin osalta koska tahansa joten oli syytä olla valmiina. Vuosien varrella joka kerta pesemisestä tuli pysyvä tapa.

      Koulutus toimii hyvin kunhan siitä palkitaan.

      • mee wee cee tee pee

        mun mielestä on homojen hommaa pestä koko ajan mulkkuunsa siis kyllä mun töissä naurettais jos alkaisin mulkkuuni pesee kesken työpäivän et jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


      • puhdas mies
        mee wee cee tee pee kirjoitti:

        mun mielestä on homojen hommaa pestä koko ajan mulkkuunsa siis kyllä mun töissä naurettais jos alkaisin mulkkuuni pesee kesken työpäivän et jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Töissä ei ole suihinottoa tarjolla joten pesen vain kotona. Minusta suihinoton kohteeksi kotona joutuminen on sen verran mukavaa että pidän paikat mieluusti puhtaana.

        Sinun ja sivupersooniesi mielipiteet "homojen hommista" ovat varsin evvk.


    • Perus.

      Kuka on käskenyt pestä kaiken aikaa ??? :ooo
      - C'moooon.... Maalaisjärki.

    • Joo o

      Ei haittaa!! !!Luonnon tuoksuja/makuja!

    • FuggIS

      Kyllä, suihkun kautta on pareen. Ellei nyt sitten ole ihan jossain kiimahiessä jo valmiiksi. Mutta normaalioloissa aina suihkuun ensin.

    • Oyutta

      (Terveen!) bimpin pesemättömyys ei haittaa ainakaan minua, jos siitä ei kuitenkaan ole kulunut ikuisuutta. Eli jos on pesty vaikka eilen, niin menee vielä aivan hyvin. Oikeastaan bimpin authenttinen makuhan lisää vain kiihkoa =)

      Tuohon vertauskuvaan, jos naisella on koiran suu, sanoisin kyllä niin, että sinun miehenä pitäisi ehkä peseytyä hieman useammin. Koiralle en nimittäin antaisi syötäväksi kusisia klunsseja, vaan ennemminkin sisäfilepihviä.

    • kaveri

      Kyllä se niin on, että pitkään pesemätön naisen värkki hyi, olkoon mikä lemu siitä kyllä kiihko on kaukana kun sen haistaa menee ne loputkin halut. Kyllä naisen täytyy peseytyä ennen niitä hommia se on saletti se.

    • mie.

      Kyllä minä käyn suihkussa pari kertaa päivässä ja meillä seksi suunnitellaan niin että ensin käydään ala pesulla. Minä haluan nuolla puhdasta pimppiä ja munani pesen kans ennen seksiä- Niin onvaan parempi, en halua hikistä munaa naiseni suuhun antaa.

    • >.<

      Ehdottomasti molemmat käyvät suihkussa! Pesemätön muna (ja varmasti torttukin) ei ole mikään kulinaristinen nautinto.... Minulle tekee jo tiukkaa harrastaa pelkästään seksiäkin ilman suukontaktia, jos toinen osapuoli ei ole käynyt suihkussa... yök! Mutta meitä on moneen junaan! Itse en ole haisevien värkkien ja kalujen ystävä!

    • Älkää unohtako

      Myös hampaat tulee pestä ennen suuseksiä, koska syönnin jälkeen ei ole mitään ideaa alkaa maistelemaan toisen ruuantähteitä suusta.

    • Maukasta Maukasta

      Luomunainen on kaikkein maukkain. Sellainen, joka haisee ja maistuu hieltä, pillulta, kuselta ja paskalta. Mnjam.

    • Puhdasta

      Haittaa juu.
      Itsekin kyllä haluan olla puhdas petipuuhien alkaessa ja kyllä odotan sitä naiseltakin. Varsinkin, jos touhutaan pidemmän kaavan mukaan, eli kunnon esileikkien kanssa. No, jos nainen on vaikka pari tuntiakin ennen aktia pessyt itsensä, niin ei se vielä estä eikä hillitse edes asioita, mutta kuitenkin..Kesäaikaan varsinkin on tarkkaa touhua.
      Kuvottaa sellainen hikihautunut ja ihan siltä itseltään haiseva pimpsa, aiheuttaa mulla yökkisreaktion.
      Eräs exäni ei juurikaan välittänyt alapäähygieniasta, siis siinä määrin et ois ennen touhuja edes vähän huuhdellut pimpsaa, ja hän vielä oli ihan hulluna siihen että häntä nuollaan. Joskus otti yllättäenkin kunnon otteen korvistani ja painoi mut sinne alas kielentoivossa, ennen kuin ehdin edes reagoimaan mitään, ja oli kyllä sen soritn kokemus, etten enää vielä 15 vuodenkaan jälkeen sitä unohda.

    • lhukjhg

      Kyllä todellakin haittaa.
      Ja KAIKEN KUKKURAKSI että olisi vielä VIERAS vehje kyseessä?

      Meillä kyllä 10v. kestäneessä parisuhteessakin molemmat huljauttavat välineensä ennen minkäännäköisiä touhuja.. Asia erikseen, jos suuseksiä ei harrasteta ja on sattunut käymään suht hiljattain suihkussa.

    • Kyllä minun mielestäni molempien pitää peseytyä kunnolla ennen seksin harrastamista. Minun naiseni peseytyy aina ennen rakastelua ja samoin teen itsekin. Puhdasta lemmenkeidasta on ihana suudella ja kielellä hyväillä.

    • 6+7

      Kyllä normaalin suihkussa käynnin kerran päivässä (missä vaiheessa vuorokautta tahansa) pitää riittää. Meillä tosin seksi yleensä ajoittuu siihen vaiheeseen, että on vastikään käyty suihkussa.

    • paskapete2

      Muna on hyvää :)))

    • elv5

      Ehdottomasti ennen seksiä ajelen kaikki karvani pois kainaloista sääristä ja erogeeniselta alueelta, sitten suihkuun ja hyväntuoksuista suihkugeeliä. Hampaat harjataan ja käytetään Listerineä. Sänkyyn mennessä vielä ripaus miellyttävän tuoksuista eau de toilettea ja eikun nauttimaan!

    • Ei vain minä

      Puolin ja toisin mukavampaa jos puhtaita ollaan. Huomaavaisuutta...

    • . . . . . .

      Miten hepatiitti A tarttuu?

      Hepatiitti A -virusta erittyy erittäin runsaasti ulosteeseen jo viikko ennen sairauden oireita (kaksi viikkoa ennen keltaisuuden alkua) ja vielä noin viikon ajan keltaisuuden alusta.
      Mikäli sairastunut ei noudata hyvää käsihygieniaa virus leviää ulosteeseen kosketuksissa olleiden käsien kautta elintarvikkeisiin tai veteen, joiden välityksellä tartunta leviää edelleen.
      Virus voi levitä myös kosketustartuntana suoraan henkilöstä toiseen ja WC-tilojen kautta.
      Niin ja se kaikki muu alapää hommailu.
      Taitaa olla sen pornoviihteen tuoma vaatimus: parisuhteeseen kuuluu suihin otto.
      Nyt on vain niin; ettei suussa ole nautintoa saavia muut kun maku nystyrät, eikä se likainen penis ole sitä.

    • Retusov

      Perse pitää jättää pyyhkimättä muutama päivä ennen sessiota, eikä myöskään suihkussa saa käydä. Tämä siksi, jotta pyllyn karvoihin ehtii muodostua kunnon kokkareita ( Kirkkomakeisia ) suurenmoisen kiihoittavaa on se, kun kumppanilta saa niitä nyppiä sitten hampahilla irti.

      • karvatukko

        Kirkkomakeisia :) :) Reggaepampulat.


    • Mieti vähän

      Sekoittaisitko aamukahvisi lusikalla jossa on p askaa?

    • mää vaa

      no eikö sua lannistais sit ja veis haluja jos kummallaki on hirveet halut ja saatte vaatteet pois ja nainen tokasis siinä sit yks kaks et "kiitos ku riisuit mut ny on iha pakko käydä suihkusa ettei sun nenääs haise mikää.." mitäs oot sellane nirppanokka. ei siinä ku on oikee tosisaa ni ei siinä aleta arvostelee miltä alapääsä haisee.

    • impilampixxx

      Yök, yök, hyi hitto jo on puheet. Hei, ennemmin ilman kikkeliä ja pimppiä jos kaveri ei pese värkkiään. Sit on kyl parempi ilman sexiä minä en pidä haisevista kaluista kyl sen verran pitäis hygieniasta välittää ja ajatella myös toistaosapuolta.

    • Max Martin

      Koirille kelpaa kusinen kikkeli, sen on totta. Ja muutenkin ovat innokkaita alapään haistelijoita. Se taitaa olla koiran luonnossa, että aina haistellaan sitä peppua ja virtsaillaan ympäriinsä reviirejä merkaten. Ja loppu aika sitten makoillaan ja nähdään koiranunta... Mutta ihmisillä on kai sen verran itsesuojeluvaistoa, ettei likaisena viitsi paneskella, vaan saunan jälkeen tai suihkun jälkeen.

      Koirien ja ihmisten ero on kai se, että ihmiset ovat järkeviä ja koirat elää vaistojensa mukaisesti hajujen ja makujen maailmassa.

    • Vanha v i tun nuolij

      Pill lussa pitää olla pieni sillin haju.

    • syrströmming

      Munaa ei ole tullu imettyä ku ei oikeen mun juttu.Naisen värkki pitää olla vähän käytetty.Sellanen mauton saippuapillu ei oo hyvä,kuten ei myöskään pari päivää muhinut sillipurkki.Ominaismaku pitää silti löytyä.


      Pesty ja kerran kustu :)

    • Puhtoinen pariskunta

      Minä ja mieheni pesemme alapäämme ennen ja jälkeen seksin ja se on tullut tavaksi.
      Kun käyn kotona wc:ssä, huuhtaisen lähes aina alapääni suihkulla, koska se on
      hygieenistä ja pikkareihin ei tule virtsan hajua. Myöskin kakkoshädän
      jälkeen huuhdon alapäätäni. Se tuntuukin kivalta. Tietysti käymme molemmet
      päivittäin myös suihkussa, mutta kyllä aamulla pesty muna on jo iltapäivällä
      juustoinen ja pimpasta tuoksahtaa virtsa jos ei huuhtele. Vaikkakin mieheni
      ei juurikaan anna minulle suuseksiä vaan minä hänelle. Mikä on ok. Tahdon silti
      olla puhdas joten huuhdon alapäätäni useasti päivässä. Juustoista munaa en
      voisi imeä, koska se on niin likaista ja pahanmakuista hommaa.

    • Oyutta

      Miksi tehdä asiasta ongelma?

      Jos yöpöydän laatikkoon varaa SAVETT-pyyhkeitä, niin niillä saa pippelinsä puhtaaksi terskan juuren smegmoista ja muutenkin hygienisoitua vehkeensä kahdessa sekunnissa. Ei sitä varten tartte vessaan lähteä.

      • miten lie?

        Onkohan nuo SAVETT-pyyhkeen pesuaineet suuhun tarkoitettavia?


      • Oyutta
        miten lie? kirjoitti:

        Onkohan nuo SAVETT-pyyhkeen pesuaineet suuhun tarkoitettavia?

        Sen verran vähän pesuainetta niissä on ja se ei juuri pyyhkestä irtoa. No props siis.


    • Teuvo L.

      Me homot tykätään paskan hajusta.

    • kaveri

      Joo, koirat haistelevat kyllä peräpäätä ei alapäätä. Koirat saavat siten informaatiot toisistaan. Ne jättävät pissa merkkejä toisilleen koska koirat tietävät siten asioita toisistaan.Eläinmaailmassa on toisin eläimet sextaavat vain lisääntyäkseen ei nautinnon takia kuin ihniset. Siinä suhteessa eläimet ovat ihmisiä viisaampia. Joten me ihmiset voitaisiin ottaa oppia eläimistä eikä touhuta turhaan pelkän nautinnon takia.

      • kuinka?

        Eli mikä sun pointti on? Ruetaan haistelee toistemme perseitä ja jätetään ehkäsy pois?


    • HaisuLissu

      Ikinä en oo pessyt enkä pese. Ja hyvin kelpaa.
      Vesihän kuljettaa sinne just mitä vaan kauheita pöpöjä.

    • Rehellinen kysymys?

      Rekkamiehen pastillit
      Seurusteltuani jo pitemmän aikaan suomenruotsalaisen kielitieteilijän kanssa, suhteeseemme kehittyi kriisi. Moitteettomasti käyttäytyvä tutkija menetti usein itsehillintänsä kotona. Seksin harrastamiseen tuli aina vain kummallisempia piirteitä. Olimme käyneet läpi kaikki mahdolliset kuviot ruoskimisesta, kutitteluun, alistamisesta pissa/kaviaarileikkeihin, mutta viimeisin villitys alkoi olla jo liikaa.

      Se, että pitää olla peseytymättä päiviä ja käydä lenkillä hikoilemassa lisää on ihan ymmärrettävää jossain maalla, mutta kaupungissa täytyy käydä välillä myös töissä. Miksi sitten piti olla likainen... liasta kuulemma kiihottuu. Ominaistuoksu korostuu ja voi maistella toisen aitoa makua. Lisäksi suurta tyydytystä tuottaa rekkamiehen pastillit. Siis kaivaa persvakoa, löytää ruumenia ja pistää suuhun. Likaisesta ihostahan voit kaivella ihan omat pallot ja maku on väkevä. Rakennekynsillähän raapiminen on varsin tyydyttävää, joten annoin aluksi rapsutella vakoani ilomielin. Tätä saattoi jatkua tuntuikausiakin ja samalla pastilleja tuli nautittua kymmeniä. Session jälkeen nahka oli niin hellänä, että bepanthenia meni tuubi-tolkulla.

      Lopulta en suostunut enää siihen. Halusin normaalia seksiä, takaapäin , ls-asennossa, normaalia muna pilluun -meininkiä, enkä enää paskanmakua suussa. Tutkija kertoi, että olen kapeakatseinen. Hänen entinen poikaystävänsä Börje oli rakastanut yli kaiken näitä karkkeja. Tosin piti omistaan enemmän... Nämä selitykset eivät päätäni kääntäneet ja suhteemme loppui seksittömään kauteen.

      Näin jälkikäteen olen ajatellut, että olinko tosiaan liian turhamainen hienostelija. Miksi fantasioita ei saisi toteuttaa jos kaksi ihmistä on tehnyt keskenään sopimuksen. Lisäksi kaipasin tytön omistamaa pitsihuvilaa Naantalissa. Mietin myös, että mistä helvetistä suomenruotsalainen tutkija keksi rekkamiehen pastillit?

    • puhdasparas

      Suihkun kautta petiin ehdottomasti! ja meillä lähes poikkeuksetta, on kivempaa kaikilla kun ei tarvi miettii et "Onhan toi varmasti puhdas". Hyvät ihmiset SUIHKUUN MARS! :)

    • Maroolofi

      Joo, neiti olet. Kunnon silakkalaatikkoa ei voita mikään!

    • Arska vainaa

      Viidakon vanha sananlasku,Joka jätkä vitun nuolee, harva syö tamppoonin.

    • Gaymaaan

      Kiitos huomaavaisuudestasi meitä homoja kohtaan :) Itse pidän munan hajusta ( en kusen) , mutta tuntuu että olen aika lailla yksin tämän mielihaluni kanssa. Moni mies ei kuitenkaan ole omaa munaansa pessyt ennen suuhommia joten sinänsä kiva homma mut harvoin kukaan mies alkaa toiselle miehelle valittamaan munanhajusta. Se jotenkin pilais sen tilanteen miehekkyyden ja kaverillisen seksiaktin. Muna vaan suuhun ilman valituksia ja siinä se samal puhdistuu. Hajut kuuluu asiaan paitsi takapuolen pesen joka kerta käsisuihkulla ihan oman mukavuuteni vuoksi eikä näy kakkaraidat vaaleissa alushousuissa.

      Moni homomies ei kuitenkaan tarkoituksella jätä munaansa pesemättä vaan uskoisin monen ajattelevan ettei sillä ole väliä tai ei ajattele mitään siitä. Miehiä kun ollaan niin ne hajut on suht tuttuja ja samanlaisia, joten niihin voi olla tottuneitakin ettei noteeraa. Naiset varmasti on tarkempia nenistään. Itseäni kyllä kiinnostaisi sellainen seura missä toisellakin on tämä hajufetissi jolloin se haistelu olisi molemminpuolinen juttu. Ei vaan löydy sellaista miestä. Eksääni ällötti mutta hän jätti munansa pesemättä vuokseni jotta sain haistella. Se on sitä miesten välistä solidaarisuutta parhaimmillaan kun voi toisen halujen vuoksi uhrautua.

      Penikseltä haiseva miesten seksi on yksinkertaisesti parasta mitä tiedän. Miehekkäiden hajujen vallassa mieheyden tunne ja toisen vahva lihaksikas vartalo vasten omaani on ekstaasia. Silti niin eksoottista vaikka samaa sukupuolta toinen osapuoli. Siinä ei todellakaan tunne itseään naiseksi eikä naisille ole sijaa kun miehet panee keskenään; hiki virtaa, partojen sänget raapii ihoja vasten, voimakkaat miehekkäät otteet ja sperman lentämiset. Sen jälkeen on mukava nukahtaa toisen viereen. Seuraavana päivänä asiasta ei huudella, se on miesten sopimus. Molemmat saavat nauttia ja kukaan ei kärsi.

      • tautipesät

        Kerta teillä on paljon irto seksiä niin eivätkö homot käytä kondomia? Ei ihme että homoilla on paljon enemmän HIV:ä ja muita sukupuoli tauteja kuin heteroilla. Homojen kohdalla tauti tilanne on vain pahentunut.


      • Gaymaaan
        tautipesät kirjoitti:

        Kerta teillä on paljon irto seksiä niin eivätkö homot käytä kondomia? Ei ihme että homoilla on paljon enemmän HIV:ä ja muita sukupuoli tauteja kuin heteroilla. Homojen kohdalla tauti tilanne on vain pahentunut.

        Sori mut ei oo ollu tauteja, koska itse harrastan enimmäkseen oraalista seksiä, joissa tautiriski pienempi ja panoissa kortsut aina käytössä. En mielestäni edellisessä viestissä kuitenkaan kirjoittanut, että suosin suojaamatonta seksiä. Nuorempana tuli paljaalteen touhuttua mutta yhden säikähdyksen jälkeen on aina kumi ollut. Testeissä toki käyn ja aina on puhtaat tulokset olleet. Irtoseksiä en mielestäni harrasta sen enempää kuin heteromiehet, vaikka munaa on helpompi saada kuin römpsää.

        Viime vuosina olen kuitenkin ollut enempi seurustelusuhteissa kuin sinkkuna, joten tämän aikajakson sisällä tapahtuneet irtoseksikontaktit jää alle kahdenkymmenen. Vertauksena heteroystäväni, joka metsästää pimpsaa joka viikonloppu ja kaataa noin 30-45 naista vuodessa ja siihen päälle muutama herpes- ja tippuritartunta. Että eipäs yleistetä.


    • isompikuin3

      Haittaa ettei pestä, mutta haittaa että mennään pesemään kesken kiihkon. Kompromissi = mennään yhdessä suihkuun!

    • Tytteliiiii

      Itse olen lesbo, eikä minua kiihkossa haittaa mikään pesemätön pimpsa. Nuolen kyllä tyttöäni vaikka ei olisi mikään suihkunraikas :) Toisen ollessa menkoissakin olen nuollut, vaikka ei se siihen yleensä itse suostu. Ei minua haittaa vaikka maistuisikin vähän pahalta, ei sitä huomaa kun haluaa nuolla toista. Ainahan sitä voi suura kurlata jälkeenpäin.

      Ja kyllä mä loukkaantuisin, jos toinen olis mulle silleen että nyt pesulle siitä, kun ollaan sängyllä nakuilemassa. Kyllä mä itse osaan olla tarjoilematta liian likasta pimppaani, mutta kyllä vähän aikaa housuissa muhinut saa kelvata, sekä vaikka olisin käynyt pissalla.

      • Reggaerekkalesbo

        Joo sitä pesemätöntä oravaa nuollessa tulee mieleen et vähän sama kuin nuolisi vasta oksentanutta parrakasta puliukkoa jolla roikkuu limaa ja nakin paloja parrasta :)


      • tytteliiiii
        Reggaerekkalesbo kirjoitti:

        Joo sitä pesemätöntä oravaa nuollessa tulee mieleen et vähän sama kuin nuolisi vasta oksentanutta parrakasta puliukkoa jolla roikkuu limaa ja nakin paloja parrasta :)

        No on sun tytölläs ollu aika karsee orava... Hiivanen, tulehtunu ja viikon ajalta pesemätön? :D yök.. Koska normaali pimppi, eise niin paha oo jos se on pikkasen muhinu pöksyissä.

        Nakinpaloja.. Ok


    • betahepatiitti

      Eräs kaverini hoiti Thaimaassa muutaman maksullisen alapään pesun nuolemalla. Lopputulos nimimerkissä.

    • MUNA PILLUUN

      NO PISTÄ MUNA PILLUUN AH AH!

    • Asillinen oloitus,mutta jotenkin vierastin ajatusta edes kysellä tällä palstalla noinkin toisille päivän selvää asiaa,että aina pesu sitten pusu.Täällä joutuu niin helposti anonyymien uhriksi vaikka aloittaisi miten hyvän ketjun,joten kun onnistuit onnittelen ja eläköön hygienia vaikkei tarvii olla pää toisen pe,,,seesä,niin hampaat on minun ongelmani jos vastapuoli haisee rikille ja alapää urealle niin ei hyvä. Yks tyyppi sano muijalleen että "Kivat mulle-Juustot sulle".

    • ....................

      Jos haisee tai maistuu selvästi jollekkin iljettävälle niin heti pesuun. En kuitenkaan vaadi että on JUST ennen seksiä käyty pesulla, seksi kun voi olla niin spontaaniakin joskus.
      Naisen alapää onneksi kunnon kiimassa ''huuhtoutuu'', koska emätin kostuu voimakkaasti (kuulostipa kamalalle :D).

    • lesbotyttönen

      Joo, kyl mä nuolen itsekkin pimssaa joka on muhinut hetken pikkareissa kuhan ei kauaa on sentään joku raja siinäkin, mut en toki passita suihkuun kesken nautintoja. Mä itse kyl pidän pimssani puhtoisena. Karvat kyl ajelen myös pois.

    • Mimosa361

      Mun mies ei suostu nuolemaan alapäätäni, vaikka miten ois pesty ja puunattu ja karvatkin ajeltu. Pari vuotta sitten hän kuuli että naisen alapäätä nuolemalla voi saada syövän suuhunsa, niin siihen loppui se. Ei auta vaikka joka vuosi käyn papa-kokeissa ja aina on ollut terve pimppa, ei mitään solumuutoksia, eikä tauteja, vuosiin ollut edes pientä hiivatulehdustakaan.
      Mun kyllä pitää nuolla hänen munaansa, vaikkei ois edes pestykään.

      • lllesbooo

        Jäte se hullu äijä.

        Se on vaa keksiny päästään ton syöpäjutun, että välttyis pillun nuolemiselta. Tai sitten se on aivan vitun tyhmä. Ja saattaa saada syövän tyhmyydestään.

        Älä kertaakaan lipase sen munaa ennen kuin se on nuollut sun pimppaas ja kunnolla. Ja opasta sitä miten


      • Mimosa361
        lllesbooo kirjoitti:

        Jäte se hullu äijä.

        Se on vaa keksiny päästään ton syöpäjutun, että välttyis pillun nuolemiselta. Tai sitten se on aivan vitun tyhmä. Ja saattaa saada syövän tyhmyydestään.

        Älä kertaakaan lipase sen munaa ennen kuin se on nuollut sun pimppaas ja kunnolla. Ja opasta sitä miten

        No, kuulin mediasta itekin ton jutun, ei se ihan tuulesta temmattu ole, mutta se vaan että pimpassa pitää oikeesti olla vikaa, solumuutoksia jne. että siitä mitään haittaa vois toisen suulle olla ja sittenkin aika epätodennäköistä, vaan saipahan syyn lopettaa mun pimpan nuoleskelun. Sitä en ymmärrä miksihän muutoin ois sen halunnut lopettaa, luulin että se on miehistä jopa kiihottavaa nuoleskella naisen pimppaa?Jotenkin on tullut vaan mieleen, että tahallaankin tehnyt ton, kun niin tykkäsin kun hän nuoli ja nykyään seksi kerrat vaan harventuneet, ettei oikein halua muuta kuin käteenvedon tai suuhunoton, ettei emätin osiokaan kelpaa. Minun pitäs kuulema treenata yksin emätinlihakseni parempaan kuntoon," harjoittelukaluna" ei halua olla. Minun seksuaalisuudella ei taida olla hänelle mitään merkitystä. Plus lisäksi mieluiten kattellee muita naisia ja runkkaa ite. Niin tullut mieleen, näinkö narsisti toimii, vai mitä tää on? Kai se värkki rupee löystyy, kun ei sitä kukaan käytä. Oon miettinyt, kai mulla on täysi oikeus tällaisessa tilanteessa hakea kumppaneita jo muualta? Kai niitä miehiä löytyy, joita kiinnostaa olla ns treenikavereinakin? ;) Tuntuu vaan niin pahalta, kun itse olisin halunnut olla vain tämän miehen kanssa.


    • smoother

      Suihkuttelusta / saunottelusta voi hyvinkin tehdä osan esileikkiä, tai vaihtoehtoisesti voi toki molemmat käydä erikseen alapesulla. Jälkimmäinen vaihtoehtokin voi olla tunnelmaa latistamaton, ellei nyt tavaraa pestä hirmuisella kiireellä.. ja roiskien. Sellainen viipyily on oikeastaan kivaa, ellei nyt vaikka mies jää samalla lukemaan Tekniikan maailmaa :)

    • redheadgirl80

      no eiköhän joka normi mimmi ja äijä käy sen verran usein suihkussa, et jos alkaa haluttamaan, niin sama se, imen kyllä mieluusti, ja tuskin toi äijäkään on tukehtunu,,,,suihku esileikkinä toimii hyvin, mut jos tiedossa toimintaa niin on niin turn off sanoa et peseydytkö...sitä paitsi kiima tuoksuu hyvälle...liika puhtosuus on huonoa tai sievistely.

    • anneli851

      Kyllä käy pesemätön muna eikä omanikaan haise millekkään ja maistuukin kuulemma hyvälle vaikka ei olisi kolmeen päivään pessyt.(mitä kyllä harvemmin tapahtuu) Olen vain sellainen, ei hikikään haise, outo hormoonitoiminta. Mutta kyllä pesujen jälkeen tietty paremmalt maistuu muttei sitä kiimassa huomaa ja slurps spermat suuhun. sillon voi pullu haista jos rojut vedetty torveen ja vaikka pesen alapään vessassa ja plumpsautan ne pois pönttöön ni seuraavana päivänä saattaa valua housuihin ja se haisee omalle ja spermalle, ei pahalle muttei kuitenkaan sille omallekkaan, pakko siis sitten pyyhkästä ainaki. :D

    • silakkatussut

      No eikai se ketään kiihota jos naisen tussu löyhkää viikon vanhalta silliltä, kuten on joskus kohdallani käynyt. Suihkuun ennen seksiä ja vako puhtaaksi!

    • dickinmymouth

      Ihme hommaa jos vaikka esimerkiksi kesken yhdynnän vaihtaa suuseksiin mutta pitäiskin lähteä hyppimään pesulla välissä? Öh. Ei mun miehen muna ainakaan haise tai maistu pahalta vaikka sitä ei just sillä sekunnilla olisi juuri pesty (joka päivähän me suihkussa kuitenkin käydään). Eikä mun toosassakaan mitään vastaavanlaista ongelmaa ole. Ihme nipoja, muna suuhun vaan! ;)

    • riippuu vähä

      Ei haittaa yhtään, jos naisen oma luonnollinen lika kuten hiki tuoksuu yms.. mutta ainoo on et jos tykkää vaikka pakaroita suudella, niin ei kaman kiva ajatella ,et sillä nätillä pepulla istuttu vaikka yleisen vessanpöntön kannella, et kyllä se jonkinlainen pesu ennen seksiä ois järkevää, tietenkin seksinluonteen huomioon ottaen.

    • kunkkukanki

      Itse en kyllä vie sitä yhdistä puhumiseen ja syömiseen käyttämää värkkiäni naisen tai miehen genitaaleihin oli tilanne mikä tahansa mutta itselläni on kyllä enemmän kokemusta semmosista keisseistä naisisssa että se on vaan parempi ku vähän myski haisee tai maistuu mut mistäpä sitä tietää.

    • SIISTI MIES

      NAINEN ja KOIRA TARJOAA HAISEVAA P....A...

      TÄYSIN VERRATTAVISSA KESKENÄÄN...

      HÄVETKÄÄ!!

    • wunderbaum...

      Minun vaimo pieree aina sängyssä. Käytän kuulosuojaimia, joten tästä ei siinä mielessä ole haittaa. JOskus halu on niin valtava, että kirvelee silmiä. Sillon kyllä tuntuu, että ei meinaa pysyä kovana.

    • tänään sain

      Vienosti pissan tuoksuista pillua on paljon kiihoittavampaa nuolla, kuin täysin saunapuhdasta.

    • kbnb kjkl

      Kyllä pitää molempien alapesu suorittaa ainakin ennen petipuuhia...hyi, en ikinä voisi ottaa pesemetätöntä XXXXX suuhun...hyi...enkä kyllä antaisi toisen koskea itseäni jollen olisi käynyt suihkussa...Neurootikkoko???

    • orkkulinko

      kyllä se on ihan sen vanhan sanonnan mukaan tämäkin asia. "hyvin pesty ja kerran kustu" on paras.

    • Päinvastoin. Se rupeaa ennen pitkää haittaamaan sinua itseäsi.

    • sof1

      Ei haittaa minkä likainen sen on maukasta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe